Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 16:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!

En B. kwam gisteren even langs. We hebben lang zitten praten en hij heeft besloten dat we elkaar voorlopig even niet meer moeten zien, zodat hij zijn leven op orde kan krijgen. Ja, dat idee had ik ook al, maar hij moest er mee komen, anders werd het toch niets. Maar goed, dat is gebeurd. Ik sta er achter en zodra hij weer aan andere dingen kan denken en andere meisjes leuk kan vinden kan hij bellen. Dan kunnen we weer eens uitgaan ofzo, maar dan beiden met dezelfde bedoelingen. No hard feelings.

*zucht* Jammer dat ik hem even niet ga zien, maar toch een opluchting.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 08-06-2004, 16:43
Verwijderd
nogmaals feli kruimel!

ontopic:
*stiekem van zichzelf vindt dat ze t goed gedaan heeft*


vanavond herdenking van overleden lerares
Oud 08-06-2004, 16:43
Verwijderd
@Kruimel: Heel erg gefeliciteerd!!!
Oud 08-06-2004, 16:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Thanx beiden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-06-2004, 16:48
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-06-2004 @ 17:42 :
IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!
gefeliciteerd!

Ik zit fijn heel de week te leren. Leraren flikken dat altijd, zooitje tentamens en toetsen op het eind. Het is tenminste wel nog lekker koel binnen. Van het weekend waarschijnlijk weer naar daantje, das dan wel iets om naar uit te kijken

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 16:58.
Oud 08-06-2004, 16:50
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Mn mams vindt mijn pony niet leuk en zegt dat elke dag.. nu ben ik dr zelf ook niet meer blij mee..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 08-06-2004, 16:51
Verwijderd
*schud hand kruimel*

goed gedaan!
Oud 08-06-2004, 17:36
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
proficiat Noontje!
Vandaag een saaie, lange en warme dag gehad... en morgen nog zo een
Oud 08-06-2004, 17:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Pff, kan het hier nou niet gewoon gezellig zijn?

Ik wil ook zijn zoals zij. Mezelf laten zien, vooral als ik me klote voel.

Ik word er niet goed van. Het is altijd mijn schuld, ik krijg al het gezeik op me. Is mijn vader nog niet genoeg?

Toch was het barbequeen lekker.
__________________
Oud 08-06-2004, 17:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
EEN MINIEME OVERWINNING FOL OP QUIANA MET MIJNENVEGEN
Rosmalen - 8 Juni was het zover, de finale mijnenvegen, een zeer spannende strijd. Na 5 uur mijnenvegen en op een score van 14-14 was er nog slechts 1 potje te gaan. Helaas bleek Q. het toch te moeten afleggen tegen de zandstrooikwaliteiten van FOL, waardoor ze in slaap viel en niet goed oplette. Het gooien van zand was niet opgenomen in het regelement als illegale activiteit, waardoor de overwinning van FOL terecht werd gesteld. Quiana na afloop: ,, Ik vind het een lage streek, ik was duidelijk beter, die 14 potjes gaf ik expres weg om het spannend te laten lijken. Dit had ik niet verwacht". Fade of Light wilde niet reageren.

Kruimel: congrats
Oud 08-06-2004, 19:12
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
@Kruimel; gefeliciteerd!!
@FoL; tijdens het lezen net moest ik opeens weer aan dat
ene steekwoordentopic denken. Verder geen commentaar.

Ontopic; ik dacht dat ik wél tegen de Nederlandse zon kon,
wel, niet zo goed als ik dacht dus. M'n armen jeuken als de
*piep*, en ik heb nou ook geen medicijnen meer omdat ik er
allergisch voor geworden ben... Smeren met zalf dan maar,
en hopen dat ik niet alles openkrab vannacht.

Verder voel ik me best goed nu, relaxed omdat ik morgen geen
toetsen heb ed, een beetje voldaan omdat ik wiskunde nu met
een redelijk goed gevoel heb afgesloten & met m'n presentatie
ben begonnen, een beetje (fijn) loom door het weer enz.
__________________
Drie.
Oud 08-06-2004, 20:06
Verwijderd
Het was mooi. Tranen kwamen toch. Rotdingen.
Ze hadden uitspraken van haar geprojecteerd als:
Maak van zorgen geen bergen.

Een jongen uit mn klas had de volgende tekst gemaakt en zo half rappend voorgedragen:

Hoop is het leven binnenin
Zonder hoop was er nooit een begin
Adam en Eva hoopten op een beter leven
Door te eten van het ftui
maar door hun hoop zijn wij nu verwerven
In een leven van ellende en verdriet
en komen er niet meer uit.
Het sluit zich om ons heen als een web
dus hou niet vast aan de dingen die je hebt
maar kijk vooruit, naar de dingen die zullen komen
Hoop spruit voort uit levensechte dromen
en uit daden van geluk, blijf hopen
dan slaan die dromen nooit stuk
op de rots van verlangen.
In je hart zitten kamers, waarom zou je die niet behangen
met hoop op een terugzien en wederkomst
van geliefden, vrienden en familie.
Ik weet het zeker, zo zeker als het hart dat bij ieder bonst
dat hoop ons zal sterken, treur dus niet,
want hoop bied altijd uitkomst.
Oud 08-06-2004, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-06-2004 @ 17:42 :
IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!
Gefeliciteerd!!! Ik moet nog beginnen...

Michel weer hier volgend weekend en dan lekker barbecuen als het goed weer is. Verder even een kijkje nemen op de camping om te kijken of het wat is en lekker even over het strand lopen, heb er best wel zin in. Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest, er is nu een behoorlijk stuk af en ik heb rode en blonde plukjes erin. Ik vind het zelf echt heel gaaf geworden. Ik heb vanmorgen nog foto's gemaakt van hoe het was en ik maak morgen nieuwe dus die post ik morgen denk ik wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2004, 21:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
@kruimel gefeliciteerd!!!!

Gaat vandaag wel weer! Af en toe heb ik van die buien... ...maar het is nu wel weer goed! Morgen weer een gesprek, zal zwaar worden maar ik kijk er niet tegenop. Ik moet het ook positief blijven zien, het is de bedoeling dat het me vooruit helpt! Doordat ik nu veel hulp krijg ben ik er ook des te meer van overtuigd dat ik later zelf ook werk wil doen waarmee ik mensen kan helpen, ik weet hoeveel het betekend om hulp te krijgen. Ik wil de hulp die ik nu krijg in mijn leven ook terug kunnen geven aan andere mensen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-06-2004, 21:26
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Gefeliciteerd kruimel!
Ontopic: Ik mis mn vriend en ik baaaal van m'n vriendinnen (als je ze al zo kan noemen )
__________________
Oud 08-06-2004, 21:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zij* durft geen vriendschap meer met mij aan. Ik wilde haar overtuigen dat het wel kon, maar sinds vanmiddag geloof ik er ook niet meer in. *Zij* zei namelijk dat ze zaterdag bij d'r vriendje blijft slapen, en het doet nog steeds pijn.
Oud 08-06-2004, 22:00
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
kut kut kut kut kut kut kut kut kut...

lucht je hart noemen ze dit dan....
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 08-06-2004, 22:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 08-06-2004 @ 23:00 :
kut kut kut kut kut kut kut kut kut...

lucht je hart noemen ze dit dan....
Zo had ik 't ook kunnen zeggen.
Oud 08-06-2004, 22:22
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Kruimel: Gefeliciteerd!!! *knufje geeft*


Ontopic:

Ik haat het Ik haat het Ik haat het. Het is een aardige meid, maar ik wil weer kunnen wonen thuis, mn eigen plekje hebben!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 09-06-2004, 00:13
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
invisible tears in my eyes, incredible pain in my heart
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 09-06-2004, 06:58
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
@ Kruimel: Gefeliciteerd!

Ben net wakker geworden en ik weer al mijn spieren weer te zitten. Heb gisteren weer net te laat mijn grenzen aangegeven en daardoor weer extra veel last vandaag. Dat moet ik toch maar eens leren om op tijd te stoppen. Alleen wil ik dat eigenlijk niet, al heb ik er zo alleen mezelf maar mee.
Oud 09-06-2004, 07:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Welke doos is er ook met dit weer verkouden? Volgens mij ben ik niet helemaal goed wijs.

Bleeeh, spierpijn.

Hopelijk vandaag eindelijk een echt leuk dagje, waarschijnlijk wel.
__________________
Oud 09-06-2004, 07:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-06-2004 @ 08:28 :
Welke doos is er ook met dit weer verkouden? Volgens mij ben ik niet helemaal goed wijs.
Ik ook. Het heerst zei mn moeder...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-06-2004, 07:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-06-2004 @ 08:42 :
Ik ook. Het heerst zei mn moeder...
Jij hebt me aangestoken.



__________________
Oud 09-06-2004, 07:50
Verwijderd
Ik wil dit verdomme niet meer, ziek van het huilen, ziek van aan mezelf twijfelen en de weg kwijt zijn. Ik zit helemaal vast en eigenlijk moet ik hulp zoeken, maar ik durf niet. Ben bang..
Oud 09-06-2004, 08:19
Verwijderd
i messed up again.. i only hurt the ones i care about
Oud 09-06-2004, 08:54
Verwijderd
Ik weet het niet meer hoor. Ik wil niets, ik wil nergens heen, ik wil niets doen, ik wil niet naar school, ik wil niet thuisblijven. Ik wil niet weg, ik wil niet naar het ijsselmeer, waar ik anders zo rustig word. Ik vind het stom. Ik ben verslaafd aan mijn telefoon, dat is gewoonweg triest, iemand moet dat ding gewoon even een week afpakken van me. Mijn hart klopt hoog in mijn keel, mijn handen plakken en trillen en niet eens van de warmte. Ik weet het niet hoor .
Gisteren gezwommen, ja, dat was gezellig. Maar ik weet niet, iets remt me in normaal doen ofzo. Ik kan blijkbaar niet normaal doen Ik moet blijkbaar altijd vreemd doen, mensen afstoten, onaardig doen, mijn zusje afkatten. Het is straks allemaal mijn schuld hoor, haar gedrag, daar kan je op wachten. Ik krijg hier toch overal de schuld van. Maakt het uit. Ik mag niets zeggen over dat ze keihard aan het zingen is, maar mijn vader mag het wel. Dat vind ik gewoon niet eerlijk. Het zit me dwars. Ik kan wel huilen gewoon.

It don't make no difference,
escaping one last time..
It's easier to believe in this sweet madness,
this glorious sadness that brings me to my knees



Waarom is leven zo godsgruwelijk moeilijk als je 16 bent?


7 maanden al vandaag...
Oud 09-06-2004, 09:57
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
Citaat:
Mushu schreef op 09-06-2004 @ 09:54 :
Waarom is leven zo godsgruwelijk moeilijk als je 16 bent?
Dat is het ook als je 17 bent hoor...

WAAROM word ik in godsnaam verliefd?? en waarom doet hij in een keer vet vaag.... ja ik heb een baaldag vandaag kvoel me zwaar klote Jongens zijn vaag.... ik snap echt helemaal niks van ze Hopen datk morgen blijer ben... maar dat zal wel want dan ga'k winkelen maar voor nu:

__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 09-06-2004, 10:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-06-2004 @ 08:28 :
Welke doos is er ook met dit weer verkouden? Volgens mij ben ik niet helemaal goed wijs.
Ik zit hier nu ook te niesen maar dat komt ook omdat ik ontzettend op de tocht zit met nog half nat haar maar ik wil dat het wat afkoelt in huis.

Citaat:
Bleeeh, spierpijn.
Had ik gister en eergister ook heel erg (stukje gelopen met Michel, dan krijg je dat ) maar gelukkig is het vandaag over, alleen mijn enkels nog. Ik wist niet eens dat ik spieren had in de buurt van mijn scheenbeen maar nu absoluut wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2004, 10:24
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik sta in de krant. (Ok, in de plaatselijke krant en je hebt een vergrootglas nodig om me te zien, maar k sta dr wel in. Niet dat het artikel om mij draait ofzo, maar goed, k vind t wel leuk. )
Oud 09-06-2004, 11:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
M'n vriend heeft een bekeuring gekregen voor door rood rijden terwijl hij niet eens door rood gereden was..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 09-06-2004, 12:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben aan het opruimen. De woonkamer. Damn wat een hoop troep staat er ook. De helft kijken we niet eens naar. En de computertafel hetzelfde. Vol met allerlei gebrande CD's waar niets op staat of echt maar 1 file.
Maar het resultaat wordt steeds beter. Dus het geeft wel voldoending... 5 euro per uur ook ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-06-2004, 12:50
Verwijderd
ik ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!!!
jippie!.
en gelijk weer die twijfel, of ik het wel moet doen. die man zei ook dat ik jong ben en dat ook te horen is in mn muziek. blabla. en dat het miss beter is om nog een jaar te wachten. en nou twijfel ik dus zo. ik wil volgend jaar heel graag iets doen qua studie. maar als iemand van de opleiding zegt dat ik beter een jaar kan wachten.....
argh waarom kan ik niet gewoon blij zijn, ipv meteen weer de nadelen oid te moeten zien.
Oud 09-06-2004, 12:52
Verwijderd
@tumtummetje-86: Dat ze je aannemen betekend dat je goed genoeg bent om die opleiding te doen, anders nemen ze je niet aan. En dat ze je aannemen terwijl je nog jong bent (en dat eventueel misschien te horen is aan je muziek) betekend alleen maar dat je echt goed bent, want anders hadden ze er voor gekozen om je niet aan te nemen en je het volgend jaar maar weer te laten proberen. Dat ze je ondanks je eventuele jongzijn hebben aangenomen zegt toch heel wat, denk ik! En als je goed je best doet ed, kan je alleen nog maar beter worden.
Oud 09-06-2004, 12:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 09-06-2004 @ 13:50 :
ik ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!!!
jippie!.
en gelijk weer die twijfel, of ik het wel moet doen. die man zei ook dat ik jong ben en dat ook te horen is in mn muziek. blabla. en dat het miss beter is om nog een jaar te wachten. en nou twijfel ik dus zo. ik wil volgend jaar heel graag iets doen qua studie. maar als iemand van de opleiding zegt dat ik beter een jaar kan wachten.....
argh waarom kan ik niet gewoon blij zijn, ipv meteen weer de nadelen oid te moeten zien.
Gefeliciteerd! Als ik jou was zou ik er met meer mensen over praten die er verstand van hebben, misschien kan dat je helpen.
__________________
Oud 09-06-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2004 @ 13:52 :
@tumtummetje-86: Dat ze je aannemen betekend dat je goed genoeg bent om die opleiding te doen, anders nemen ze je niet aan. En dat ze je aannemen terwijl je nog jong bent (en dat eventueel misschien te horen is aan je muziek) betekend alleen maar dat je echt goed bent, want anders hadden ze er voor gekozen om je niet aan te nemen en je het volgend jaar maar weer te laten proberen. Dat ze je ondanks je eventuele jongzijn hebben aangenomen zegt toch heel wat, denk ik! En als je goed je best doet ed, kan je alleen nog maar beter worden.
hmm ja je hebt wel gelijk denk ik. ik ben iid blijkbaar goed genoed. maar hij zei natuurlijk niet voor niks dat ik miss beter een jaar kan wachten. en ik weet niet als ik dan volgend jaar begin of ik het dan wel red enz. mja hij zei ook van je kan altijd dan nog een jaar rust nemen, na dat eerste jaar, en dan terug komen. mja ik ga er nog ff goed over nadenken. thnx iig

@dreen: thanks! ja ik ga ff afwachten wat mn vioollerares vind van wat die man had gezegd. en mis nog ff met mn ouders er over hebben.
Oud 09-06-2004, 13:03
Verwijderd
Misschien zie hij dat wel om je niet arrogant te maken oid? Of om er voor te zorgen dat je je er echt voor in blijft zetten ed? Het kan zoveel redenen hebben dat iemand zo iets zegt.
Oud 09-06-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2004 @ 14:03 :
Misschien zie hij dat wel om je niet arrogant te maken oid? Of om er voor te zorgen dat je je er echt voor in blijft zetten ed? Het kan zoveel redenen hebben dat iemand zo iets zegt.
ja maar bij mij zei die van. bij jou is het allemaal wat minder dan bij die andere (we waren met zn vieren tegelijk) qua muziekaal gehoor ed. terwijl hij had gezegd dat hij per persoon zou kijken. ik weet niet precies waarom hij het zei. hij had het niet hoeven zeggen zodat ik me blijf inzetten, ik weet wel dat ik dat doe, mja hij natuurlijk niet. ik ga er nog maar ff goed over nadenken.
Oud 09-06-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 09-06-2004 @ 14:11 :
ja maar bij mij zei die van. bij jou is het allemaal wat minder dan bij die andere (we waren met zn vieren tegelijk) qua muziekaal gehoor ed. terwijl hij had gezegd dat hij per persoon zou kijken. ik weet niet precies waarom hij het zei. hij had het niet hoeven zeggen zodat ik me blijf inzetten, ik weet wel dat ik dat doe, mja hij natuurlijk niet. ik ga er nog maar ff goed over nadenken.
Precies: jij weet dat wel, maar hij niet. Waarom had hij het dan niet hoeven zeggen? Dat weet hij dan toch niet? Als hij ondanks dat hij per persoon zou kijken dat toch niet doet, dan is hij de sukkel. Als jij die opleiding graag wil doen, dan zou ik me daar niet van laten weerhouden door zo'n opmerking. En het toch halen, ondanks twijfels van een ander en het 'jong zijn', zou extra knap zijn, toch?

Er over nadenken en het er met mensen uit je omgeving over hebben kan natuurlijk nooit kwaad. Succes met het nemen van de beslissing iig.
Oud 09-06-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2004 @ 14:16 :
Precies: jij weet dat wel, maar hij niet. Waarom had hij het dan niet hoeven zeggen? Dat weet hij dan toch niet? Als hij ondanks dat hij per persoon zou kijken dat toch niet doet, dan is hij de sukkel. Als jij die opleiding graag wil doen, dan zou ik me daar niet van laten weerhouden door zo'n opmerking. En het toch halen, ondanks twijfels van een ander en het 'jong zijn', zou extra knap zijn, toch?

Er over nadenken en het er met mensen uit je omgeving over hebben kan natuurlijk nooit kwaad. Succes met het nemen van de beslissing iig.
hihi. ja tis waar, ik wil het heel graag en wil er ook mn best voor doen. dusja miss maar gewoon proberen!
woow thanks mn positieve gevoel is weer terug!!!
Oud 09-06-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 09-06-2004 @ 14:19 :
hihi. ja tis waar, ik wil het heel graag en wil er ook mn best voor doen. dusja miss maar gewoon proberen!
woow thanks mn positieve gevoel is weer terug!!!
Succes!

Laat ze maar eens wat zien daar.
Oud 09-06-2004, 14:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb al 2 dagen achter elkaar in de klas zitten huilen
Ze zullen wel denken...
__________________
Tsja
Oud 09-06-2004, 14:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-06-2004 @ 15:04 :
Ik heb al 2 dagen achter elkaar in de klas zitten huilen
Ze zullen wel denken...
Ze zullen hoogstens denken: Goh er is wat met haar, misschien is ze wel heel verdrietig...

Ik heb alweer 45 euro verdient in 2 dagen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-06-2004, 14:39
Verwijderd
Morgen vrij. *maakt vreugdedansje* Lekker niks doen, hopelijk beetje uitslapen, misschien ff naar de bieb ofzo en huiswerk maken natuurlijk... Vanavond volgeplande avond, blech. Hopelijk slaap ik vannacht voor de verandering eens gewoon door.

Citaat:
Gothic schreef op 09-06-2004 @ 15:25 :
Ze zullen hoogstens denken: Goh er is wat met haar, misschien is ze wel heel verdrietig...
Hmm, idd, denk ik ook.
Oud 09-06-2004, 16:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-06-2004 @ 15:25 :
Ze zullen hoogstens denken: Goh er is wat met haar, misschien is ze wel heel verdrietig...
Ik moest even uitbundig gniffelen om het gebruik van het woord 'misschien'.

En ik ben blij-hij-hij!!!! Ja, ik kwam vanmiddag dus iemand tegen van de studentenvereniging. Even blijven staan, praatje gemaakt... Vroeg hij: "en hoe is het met P.?" Nou ja, ik vertelde dus over zijn tentamens en dat hij nog niet zeker wist of hij naar het slotfeest kwam omdat hij moest leren enzo... Zegt hij: "Nou, als hij dan toch komt heeft hij wel heel wat voor je over, want hij neemt zijn studie nogal serieus." Nog geen kwartier later, ik zit in de bieb referenties op te zoeken voor mijn paper, belt P. dat hij wel een gaatje in zijn schema weet te vinden. Ow yeah!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-06-2004, 16:56
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
nijn vervelen is leuk leuk leuk!!!
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 09-06-2004, 17:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*Gromt* Joor hou je kop! Ik ben heel serieus bezig met mijn school dan moet jij me niet afleiden ...

of ik moet niet mijn msn aan zetten

*zucht* morgen moet alles af zijn (nog maar 4 verslagen te gaan...)
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-06-2004, 17:08
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 09-06-2004 @ 18:03 :
*Gromt* Joor hou je kop! Ik ben heel serieus bezig met mijn school dan moet jij me niet afleiden ...

of ik moet niet mijn msn aan zetten

*zucht* morgen moet alles af zijn (nog maar 4 verslagen te gaan...)
het spijt mij verschrikkelijk, vergeef mij
succes meis...

iets eerder beginnen zou ook flex zijn voor jezelf
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 09-06-2004, 17:26
Arashi
Arashi is offline
Zolangzamerhand begin ik een beetje erg bang te worden om door te slaan naar de andere kant, in ieder geval wel qua gewicht... De afgelopen dagen heb ik echt geprobeerd 'normaal' (voldoende) te eten... en da's ook echt heel erg te zien in mijn gewicht.

Op dit na heb ik wel een hele leuke dag gehad, gekanoot (of hoe je dat ook schrijft), geworsteld, een Romeinse massage, enz, enz. dan neem ik de moeheid enzo maar voor lief.
Oud 09-06-2004, 18:17
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben het thuis helemaal beu. Mijn ene broertje die geen poot uitsteekt in het huishouden, denkt dat alles vanzelf gaat, maar niet op kan houden over te vertellen hoe geweldig hij niet is en wiens geweldige vriendin nog steeds hier inwoont. Mijn andere broertje die maar niets aan wil nemen van andere mensen, bijna 10 is maar nog niet eens tafelmanieren kent en oostindisch doof is. Mijn ouders die daar niets aan doen, en, en en. *zucht* Ik weet dat ik me er niet zo druk om moet maken, maar zo langzamerhand gaat dat vanzelf. Ik word er kots en kots misselijk van hoe het hier gaat, want ik, ik moet het wel allemaal perfect doen en van mij wordt wel vanalles verwacht en ik moet maar wel mn kop dicht houden.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG!!!!!!!!!


*huilt, boos is, en het allemaal even niet meer weet*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 18:32.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Voel me kut na telaat te hulpschieten
X5-452
3 03-06-2004 19:09
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.