Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 11:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
__________________
Advertentie
Oud 17-06-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 12:12 :
?
Oud 17-06-2004, 11:17
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Waarom belt mijn psych mn gesprek af en waarom ben ik zo moe en waarom ben ik zo sago en als klap op de vuurpijl; Waarom geeft mijn apotheek niet gewoon mijn goeie medicijnen mee?!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 17-06-2004, 11:18
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 12:12 :
*knuf* uitgestelde van vorige week?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 11:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Shit waarom klikte ik nou net op een topic op Eindexamens waaruit bleek dat de normen nu op internet staan. Ik wil het niet zien nog, ik kan het niet. Mijn Duits docente heeft gelijk, ik kan dat soort dingen niet hebben dus ik ga niet kijken. Slapeloze nacht heb ik gelukkig niet gehad al ben ik wel midden in de nacht wakker geweest maar ik heb daarna mijn wekker uitgezet en tot half twaalf geslapen. Ik denk eigenlijk ook dat ik wakker werd omdat ik weer zo misselijk was van de pil. Dat ding is ook niet meer wat het geweest is. De zenuwen zijn nu al een stuk minder dan gisteren maar toch zijn ze er nog wel. Ik heb zo'n zin in vanavond om al mijn klasgenoten te zien, te feliciteren enzo. Het maakt me ook niet zoveel uit of ik geslaagd ben of een her heb, dan kan ik een avondje zielig doen, is ook wel eens leuk. Het worden nog spannende uren voor mij en straks moet ik in recordtempo de voorraadkast opruimen want ik ben twee uur later op dan gepland en mijn moeder komt om vier uur al naar huis zodat ze hier is als ik gebeld kan worden.

Hmm, waarom zijn er nu al mensen die weten of ze geslaagd zijn en moet ik nog zolang wachten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 11:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 11:40 :
(...) in het Frans kan ik wel (..) goed praten. (...)
Schandalig!
Oud 17-06-2004, 11:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2004 @ 12:26 :
Shit waarom klikte ik nou net op een topic op Eindexamens waaruit bleek dat de normen nu op internet staan.
Shit waarom zag ik dit nou staan . Heb voor 3 vakken gekeken en ik kan als dit klopt gewoon geen 7,5 meer halen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 12:00.
Oud 17-06-2004, 11:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-06-2004 @ 12:32 :
Shit waarom zou ik dit nou staan . Heb voor 3 vakken gekeken en ik kan als dit klopt gewoon geen 7,5 meer halen
Ook niet als je nog een her doet voor een vak? Wel zonde als je er zo dicht tegenaan zit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 11:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 12:13 :
?
Hmhm, gaat wel over.
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 12:18 :
*knuf* uitgestelde van vorige week?
Wat bedoel je?
__________________
Oud 17-06-2004, 12:02
Verwijderd
Ik ga voor een herkansing, dat ver&*!)#^!)#!# tentamen kan het heen en weer krijgen... (Dit om het beschaaft te houden.) Af en toe haat ik school.


Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 12:54 :
Hmhm, gaat wel over.
Dus?
Oud 17-06-2004, 12:06
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 12:54 :
Wat bedoel je?
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post11695377
Daar moest ik eigenlijk aan denken
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 12:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 13:02 :
Ik ga voor een herkansing, dat ver&*!)#^!)#!# tentamen kan het heen en weer krijgen... (Dit om het beschaaft te houden.) Af en toe haat ik school.
Succes met leren nog dan. Ik moet zo ook maar eens beginnen.
Citaat:
Dus?
Dus ik ga er hier niet over praten?
__________________
Oud 17-06-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 13:12 :
Succes met leren nog dan.
Ik ga niet meer leren.

Citaat:
Dus ik ga er hier niet over praten?
Waarom begin je er dan überhaupt over? (En wie had het over hier? )
Oud 17-06-2004, 12:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 13:06 :
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post11695377
Daar moest ik eigenlijk aan denken
Gelukkig dat niet nee. Gister kreeg ik half al er iets over te horen. De baas vond me heel spontaan en een leuk meisje dus ik denk dat het wel gaat lukken (I. dacht sowieso al dat ik het zou worden). Hij heeft zelfs al in de agenda aangestreept wanneer ik eventueel kon werken, dus ik denk dat hij er ook vanuit gaat dat ik daar gewoon kom werken.
Ik hoop alleen dat ik wel altijd kan en dat mijn vakantie geen probleem is. En dat het te combineren valt met het oppassen op mijn buurjongetje. (Dat kan ik wel afzeggen, maar het zou tof zijn als het allebei kan natuurlijk. )

Zo, genoeg offtopic.
__________________
Oud 17-06-2004, 12:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 13:14 :
Ik ga niet meer leren.

Waarom begin je er dan überhaupt over? (En wie had het over hier? )
Ok.

Omdat ik mijn hart wilde luchten? Ik had het over hier, als je het per se wilt weten probeer je het maar op een andere manier. [Maar stiekem wil ik er gewoon niet over praten. ]
__________________
Oud 17-06-2004, 12:27
Verwijderd
Als je niet leert, dan heb je tenminste een excuus voor de onvoldoende die je haalt. Vandaag is echt een rot dag.

Ik heb honger, maar geen trek...das lastig. Ik ben moe, maar ik wil niet slapen. Ook lastig. Mjah, soms is het leven lastig. Gaat vast wel weer voorbij.

Citaat:
dreen schreef op 17-06-2004 @ 13:19 :
Omdat ik mijn hart wilde luchten? Ik had het over hier, als je het per se wilt weten probeer je het maar op een andere manier. [Maar stiekem wil ik er gewoon niet over praten. ]
Hart luchten dmv ?

Zeg dat dan meteen (dat je er niet over wilt praten), das duidelijk en dan ga ik het ook niet op een andere manier proberen, lmd.
Oud 17-06-2004, 12:36
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@Chaucus en Leonoor: Bedankt voor jullie reacties.

Pff, k moet nu eigeniljk geschiedenis leren, maar dat lukt niet. 'k Kan me gewoon niet concentreren, en k heb t veel te druk vandaag om te leren. Brr, straks naar de tandarts. Maar daarna wel taart eten. Omdat mn broer geslaagd is, hiephoi!
Oud 17-06-2004, 12:40
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Kl*te! Heb ik eindelijk de stap gezet om me in te schrijven op een nieuwe school, loop ik nu weer met de gedachte om me uit te schrijven. Waarom kan ik niet gewoon achter mijn keuzes staan?!
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 17-06-2004, 12:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Leo bitchy, leeg je inbox es.
__________________
Oud 17-06-2004, 12:42
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik voel me K*T en ben geslaagd. Ja ik weet het, past goed bij elkaar. Ik moet bij het minste of geringste al huilen..GRR, gister voor het eerst dat me vriend er ook bij was.. en ik ben chagrijnig tegen iedereen..en NEE ik wil niet terug naar de maatschappelijk werkster..
__________________
Dare to fly!
Oud 17-06-2004, 13:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Klote...ik kan niet weg, allemaal visite waarschijnlijk straks, mir moet komen! Wil weg..hopeloos
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-06-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 11:40 :
Het ging slecht. ....
*Hele dikke knuff*. Ik vond je engels gister echt niet slecht, en als ik het aan haar kon laten lezen dan zou ik dat ook zo doen! Maargoed, mijn ideeen heb je net al gehoord .


*Zich nog steeds schuldig voelt* (sorry ruudje, maar ik kan er echt niets aan doen).
Ik wil vakantie, en wel nu! Naar Istrië, weg van alle zeurende mensen en nergens meer aan denken. Geen verwijten dat ik een vriend laat vallen, na alles wat hij voor me gedaan heeft .


@zus:*knuff* en gefeliciteerd .
Oud 17-06-2004, 13:34
angel--1987
angel--1987 is offline
k ben geslaagd!!!
ben super blij...maar ook weer niet!
juist dit wou k heel graag met peetje vieren....
en t idee dat ze er niet bij is met mijn diploma uitreiking doet pijn...
__________________
life goes on
Oud 17-06-2004, 14:25
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
@ angela: gefeliciteerd

Wat een ontzettende k*tdag . Alles gaat mis. Het gesprek met de revalidatiearts, internet deed het niet, brief van mijn werk gekregen. Waarom ik? Maar zal even wat duidelijker zijn.. Ik wordt na de zomervakantie opgenomen, is schijnbaar beter voor me. Dan kunnen ze me beter behandelen. Kom ik thuis ligt er een brief van mijn werk in de brievenbus. Mijn ontslagbrief Mijn contract loopt af en ik hoef niet meer terug te komen. Er zat nog wel een lullig briefje bij dat ze begrepen dat ik door een moeilijke periode ging. Ja, vast.. En dan ook nog eens die moeheid en die pijn. Die combinatie is dus weer eens niet goed gegaan en daar baal ik helemaal van. Stomme wereld ook.
Oud 17-06-2004, 15:17
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Ben geslaagd, zelfs met beter cijfers dan verwacht .

Zie je wel, ik kan het wel!
Oud 17-06-2004, 15:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is.
__________________
Oud 17-06-2004, 15:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
mn broer is geslaagd!! gefeliciteerd iedereen!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-06-2004, 15:56
Verwijderd
Ik ben gewoonweg oerstom.
Een ander woord heb ik er niet voor. Heb halve franse lesuur zitten huilen. Pauze ook nog. Was niet leuk. Met Femke gepraat, en met Willemijn *hoewel je daar ook niets aan hebt*.
Maffe Femke ook, gaat ze zitten huilen omdat ik zit te huilen.
"Charlot, ik wil gewoon niet dat je zo denkt. Weet je nog wat er met Judith gebeurde anderhalf jaar terug? Dat is ook zo begonnen omdat ze net zo dacht als jij"
(En nou zit ik verdomme weer te huilen)
Ik mag ook niet zo negatief denken over alles. Maar als mijn ouders blijven frustraties afreageren op mij, trek ik dat niet zo lang meer hoor. Mijn zusje blijkt een of andere ingewikkelde achterstand te hebben waardoor ze alleen maar puzzels moet maken, omdat ze nooit zichzelf dat soort dingen geleerd heeft. En wederom gaat alle aandacht naar haar en vergeten ze mij gewoonweg. En dan worden ze boos omdat ik op de computer ga. Ja, sodemieter dan op.
Ik heb het gehad met school, moet nog heel veel doen. Stom gedoe.
Oud 17-06-2004, 16:16
Verwijderd
ik ben geslaagd
Oud 17-06-2004, 16:21
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 07:17 :



Die heeft het niet moeilijk?
Gaat je moeder nog wel proberen thuiszorg te regelen? Of misschien iets anders?
Mn vader is druk aan het kijken voor thuiszorg. vandaag gebeld. er word nu door de thuiszorg gezocht voor een vrijwiller. ik hoop zoi dat het goed komt.


alle geslaagden, gefeli!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 17-06-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 17-06-2004 @ 17:16 :
ik ben geslaagd
Gefeliciteerd!

En de rest natuurlijk ook!
Oud 17-06-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 17:21 :
Gefeliciteerd!

En de rest natuurlijk ook!
thank u!

en natuurlijk gefeli voor de rest, ook van mij!
Oud 17-06-2004, 17:18
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
laatste nieuws:

Daantje_0705 is geslaagd!!!!!


*blaast toeters*
Oud 17-06-2004, 17:19
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
M'n hart al genoeg gelucht bij Supervisie.

***


Positief:

Paar oude SPH klasgenoten gezien(nouja oude, ongeveer een klein jaar niet meer gezien).
Was gezellig bijkletsen!.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 17-06-2004, 17:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Post ik een keer een topic, gaat iedereen er in brallen dat ze geslaagd zijn pfft

Naja, ten minste wel overwegend positief huh? congrats idereen die het gehaald heeft. Succes voor diegene die nog moeten herkansen en volgend jaar opnieuw moeten.
Oud 17-06-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 17-06-2004 @ 18:18 :
laatste nieuws:

Daantje_0705 is geslaagd!!!!!


*blaast toeters*
Zie je nou wel.

*blaast mee toeters*
Oud 17-06-2004, 17:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
__________________
Oud 17-06-2004, 17:50
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Iedereen die geslaagd is, van harte gefeliciteerd!
Oud 17-06-2004, 17:55
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Iedereen die geslaagd is, van harte gefeliciteerd!


Morgen een weekendje er tussenuit. Ik ga een vriendin opzoeken die is verhuisd. Heb ik wel verdiend vind ik. Even een poging doen om alles te vergeten en het een tijdje leuk te hebben. Dat zal alleen wel niet helemaal lukken ben ik bang. Ik hoop zo dat het een beetje redelijk gaat en ik niet zo moe ben en veel last heb. Wil er een leuk weekend van maken! Maar toch alles zal aangepast moeten worden en in mijn tempo moeten worden gedaan. En als ik weer thuis ben, ben ik een week helemaal kapot.. Maar dan heb ik hopelijk wel een leuk weekend gehad.
Oud 17-06-2004, 17:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 17-06-2004 @ 18:50 :
Iedereen die geslaagd is, van harte gefeliciteerd!
Oud 17-06-2004, 18:06
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 18:58 :
JA!!!!!!!!!!!! whieh, krijg er helemaal kriebels van als ik al die ik ben geslaagt berichten hoor mooi mooi mooi!!!

Goed zo Daantje!!! Zie je wel!!!
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 17-06-2004, 18:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh... wat een klote-dag
Zou dat altijd zo blijven? Blijf ik nou altijd op 17 juni verdrietig?
Ach... vast niet... maar het voelt zo rot.
Het doet gewoon letterlijk pijn... Vanacht zo ontzettend liggen huilen. Gelukkig wel in de armen van Thijs. Hij was zo lief voor me, vanacht. Hij zei alleen wel dat het heel zwaar is om mijn vriend te zijn. Ik kan het me wel voorstellen, maar het doet toch pijn om het te horen. Ik wil juist een leuk vriendinnetje zijn, niet iemand die voor problemen/extra zorgen zorgt.
Ik heb ook helemaal geen zin in de maand juli. Nou ja... sommige dingen wel (heb met een hoop mensjes afgesproken), maar hij gaat 5 weken weg, en ik ga hem echt heel erg missen. Nou ja... ik ben iig blij dat ik minder jaloers ben, anders zou het echt niet uit te houden zijn.
wat een verhaal
__________________
Tsja
Oud 17-06-2004, 18:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh ja: en ik heb een gigantisch blauw oog. Ik wilde een jochie helpen, die was van z'n fiets gevallen. Toen schoot z'n snelbinder los, tegen m'n oog

Mensen kijken me wel heel vaag aan, daardoor
__________________
Tsja
Oud 17-06-2004, 18:30
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-06-2004 @ 19:25 :
Oh ja: en ik heb een gigantisch blauw oog. Ik wilde een jochie helpen, die was van z'n fiets gevallen. Toen schoot z'n snelbinder los, tegen m'n oog

Mensen kijken me wel heel vaag aan, daardoor
*kijkt je heel vaag aan*

Oud 17-06-2004, 18:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2004 @ 19:30 :
*kijkt je heel vaag aan*

nou... bedankt

Tis echt waar, hoor... In de bus zat ik naast m'n vriend en ze keken hem aan alsof ze wilden zeggen: "jaja... en nu ben je weer lief, he..."
__________________
Tsja
Oud 17-06-2004, 18:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-06-2004 @ 19:36 :
nou... bedankt

Tis echt waar, hoor... In de bus zat ik naast m'n vriend en ze keken hem aan alsof ze wilden zeggen: "jaja... en nu ben je weer lief, he..."
Volgende keer een zonnebril meenemen als je jongetjes helpt.
Oud 17-06-2004, 18:39
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-06-2004 @ 19:36 :
nou... bedankt

Tis echt waar, hoor... In de bus zat ik naast m'n vriend en ze keken hem aan alsof ze wilden zeggen: "jaja... en nu ben je weer lief, he..."
Dan moet je ook erbij zeggen dat het niet je vriend was, maar een jongetje van 3 jaar

Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2004 @ 19:38 :
Volgende keer een zonnebril meenemen als je jongetjes helpt.
Of gewoon geen jongetjes meer helpen, kan ook natuurlijk
Misschien wel zo veilig
Oud 17-06-2004, 18:50
Verwijderd
Leuk nieuws wordt overspoeld door niet leuke dingen oftewel mn humeur heeft zn dieptepunt weer bereikt
Oud 17-06-2004, 18:54
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 18:38 :
Zie je nou wel.
dat zei ik dus ook
Oud 17-06-2004, 19:14
Quincy
Quincy is offline
Mijn moeder belt mij alleen maar op om een boodschap door te geven voor mijn vader. Ik woon met hem samen. Het probleem is dat ik in mijn pubertijd precies hetzelfde gedrag ben gaan vertonen als mijn moeder, uiteindelijk had ik geen vriendin en geen vrienden meer over en het kon me eigenlijk ook niet schelen. Mijn broertje begint hier nu ook mee en ik weet dat het met hem ook slecht kan aflopen. Maar wat voor gedrag bedoel je dan? Het leven in je eigen wereldje en je totaal afsluiten van de realiteit. Ik heb laatst een video gezien van toen ik 5 jaar oud was en ik zag mezelf heel duidelijk terug helemaal teruggetrokken met een enorme dikke muur om me heen. Dit is echt kut. Ik weet nu gelukkig wel hoe ik hier uit moet komen maar het heel zwaar ik ga er zelfs sneller van ademhalen. Of het gezond is weet ik niet maar ik heb al heel lang met de vraag rondgelopen hoe ik mij moet gedragen op de wereld maar nu besef ik dat dat niet mijn vraag was en dat ik het antwoord allang wist: ik BEN iemand en daar valt niets aan te veranderen, het probleem is alleen dat wie ik ben zo afschuwelijk is dat ik het heel diep heb weggestopt. Nu weet ik wie ik ben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.