Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 16:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb een beertender gewonnen terwaarde van 250 euro . Als ik iets niet kan gebruiken is dat het wel, ik vind bier smerig ...

Iemand kopen? 190 euro...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 02-09-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-09-2004 @ 17:03 :
LOL! whahaha wel typisch dat de vrouw dan in de verkeerde trein zit he en niet de man
maar hij was zo leuk

mn hand trilde zelfs ... Eerste jongen sinds het uit is met mn ex (nu bijna 6 maanden) waarvan ik zoiets had van: die is leuk!
Oud 02-09-2004, 16:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ieder jaar groeit mijn haat voor de donderdag, zo ook dit jaar..
Hadden we het eerste uur vrij, werden we niet afgebelt.. Docenten van Engels & Duits, hebben duidelijk een schijthekel aan me.. En nou ben ik vandaag al wéér uitgemaakt voor chagerijn, ik weet niet hoor, maar zo kijk ik nou eenmaal..
Wauw, morgen een verjaardag van een meisje uit mijn klas, en ik ben uitgenodigd .. Dat dat tegenwoordig zo snel gaat he
Maar toch, al begint het een beetje gezellig te worden in de klas, ik mis mijn oude klas..enorm..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-09-2004, 16:37
Verwijderd
ik

heb

het

*VERKNALD*

.............
Oud 02-09-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 01-09-2004 @ 19:29 :
!!!!!
ik ben geslaagd!
!!!!!
gefeliciflapstaart!
Oud 02-09-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
boe-1986 schreef op 31-08-2004 @ 19:08 :
meis hele dikke knuffel!!!!!!!!
en bel me als het nie lukt he. ben er al tijd voor je!!!!!!!!!!!
zelfs al is het midden in de nacht.(dan sluip je maar naar de telefoon en dan ga je heel zachtjes mij bellen(ik bedenk me net je hebt ook een mobieltje dus dat kan ook) )

-x-
je bent een schat (K)! (mijn schat ).
ik ga je zoiezo vanavond bellen... en midden in de nacht slaap ik hoor ... ow wat ben ik weer bijdevoet *zucht*
Oud 02-09-2004, 17:40
moon
Avatar van moon
moon is offline
vandaag school fotograaf als ik ergens een hekel aan heb....! Vooral als al je klasgenootjes dan mee gaan zitten kijken en die fotograaf steeds zegt dat je anders moet gaan zitten,bah!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 02-09-2004, 17:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Toch een leuke dag gehad.
Ondanks alles, zullen we maar zeggen. Hoop op beter? Geloof het niet...
__________________
Oud 02-09-2004, 17:49
Verwijderd
ben moe... vandaag voelde ik me echt kaa uu tee. nu is het gelukkig iets beter. PMT was niet zo geweldig. we gingen baskettballen, we mochten 10 x op de baskett mikken en we moesten van te voren voorspellen hoeveel er in zouden gaan. en dan gooit iedereen zo goed... ik helemaal in tranen, ik wou niet meer... uit eindelijk toch gedaan (overwinning van de week)...
morgen weer lekker op weekend , ff bijtanken.
Oud 02-09-2004, 17:53
city_of_angels
city_of_angels is offline
bahbahbahbahbahbahbahbahbahbah etc.
Oud 02-09-2004, 19:14
Verwijderd
zucht.. het begon leuk deze dag..
en toen sprak hij me aan.. en op een of andere manier krijg ik dat beklemmende gevoel. en ik weet niet waar dat door komt..
Oud 02-09-2004, 19:15
Verwijderd
Ik wil dat het stopt maar ik weet niet hoe. Het lukt me gewoon niet. Wéér een vreetbui. Het gaat maar door, houd het ooit nog op? Ik wil dr wel mee stoppen maar het lukt gewoon écht niet. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik probeer duidelijke afspraken met mezelf te maken over wat ik mag eten etc. Trucjes om van het 'slechte' eten af te blijven. Maar toch lukt het niet. En ik weet nou gewoon niet meer wat ik moet doen.
Mn stemming is weer helemaal omgedraaid. Het leek even wat beter te gaan, maar vandaag wilde ik liever dat ik niet was wakker geworden vannochtend. Pff wat is er met me, en wat ik moet ik met mezelf???
Oud 02-09-2004, 19:17
Verwijderd
@bugge: gefeliciteerd!!!
@zus: Wie weet wat al die 'tutjes' wel niet denken. (Ik ken een aantal mensen die spw doen/gedaan hebben, 'k had het zelf ook bijna gedaan...ik kan eigenlijk niet geloven dat het echt allemaal tutjes zijn... Bovendien, waarom zou jij de enige zijn die 'anders' is...? (Ik weet dat het alleen zo voelt en dit veranderd er ook niks aan...maar misschien heb je er toch wat aan. ))
Oud 02-09-2004, 19:23
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-09-2004 @ 20:15 :
Ik wil dat het stopt maar ik weet niet hoe. Het lukt me gewoon niet. Wéér een vreetbui. Het gaat maar door, houd het ooit nog op? Ik wil dr wel mee stoppen maar het lukt gewoon écht niet. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik probeer duidelijke afspraken met mezelf te maken over wat ik mag eten etc. Trucjes om van het 'slechte' eten af te blijven. Maar toch lukt het niet. En ik weet nou gewoon niet meer wat ik moet doen.
Mn stemming is weer helemaal omgedraaid. Het leek even wat beter te gaan, maar vandaag wilde ik liever dat ik niet was wakker geworden vannochtend. Pff wat is er met me, en wat ik moet ik met mezelf???
Weet je wat de oorzaak van je vreetbui was? Hoeft niet eens
de oorzaak voor álle vreetbuien te zijn, maar als je puur en
alleen naar vandaag kijkt?

Een vreetbui is vrijwel altijd het gevolg van een oorzaak; was je
erg gespannen, had je honger, ...?

Ik denk dat je meer bereikt door de oorzaak van de vreetbui
aan te pakken, dan de vreetbui zélf; anders blijft die oorzaak
er nl wel, en dus ook die vreetbuien.

Afspraken maken over wat je wel/niet mag eten, trucjes om van
'slecht' eten af te blijven, (sowieso de indeling van eten in 'goed'
en 'slecht'), zijn dingen die vooral meer spanning oproepen, en
mij nogal obsessief in de oren klinken, eerlijk gezegd...

Probeer je dag/stemming niet te laten verpesten door een
vreetbui; dat is het (absoluut) niet waard. (al is dit misschien
veel makkelijker gezegd dan gedaan... wilde het toch even
gezegd hebben.)
__________________
Drie.
Oud 02-09-2004, 19:28
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-09-2004 @ 17:22 :
maar hij was zo leuk

mn hand trilde zelfs ... Eerste jongen sinds het uit is met mn ex (nu bijna 6 maanden) waarvan ik zoiets had van: die is leuk!
Hoe weet jij dat nou?
Hij zag er misschien leuk uit, maar je kent hem niet eens
Oud 02-09-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 02-09-2004 @ 20:28 :
Hoe weet jij dat nou?
Hij zag er misschien leuk uit, maar je kent hem niet eens
dat was nog het leuke gedeelte van de dag
Oud 02-09-2004, 19:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-09-2004 @ 20:37 :
dat was nog het leuke gedeelte van de dag
Je ontloopt de vraag. Of eerder; het antwoord.
Oud 02-09-2004, 19:54
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-09-2004 @ 20:49 :
Je ontloopt de vraag. Of eerder; het antwoord.
Oud 02-09-2004, 19:59
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
ik mis erik, getver maar gelukkig nofg twee dagen!!
Oud 02-09-2004, 20:21
Verwijderd
Ik voel me goed, wel ben ik super moe maar dat maakt helemaal niet uit, straks m'n bedje maar eens opzoeken.
Maandag herkansingen, ik zie er wel een beetje tegenop maar zit ook meer met het idee van, ag wat maakt het uit, ik red het wel. Nog het hele weekend om te leren.

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 20:24.
Oud 02-09-2004, 20:34
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
En alweer lucht ze haar hart bij mij.. iedereen die maar zn problemen aan mij verteld. En ik wil het ook horen en ik wil iedereen helpen, maar ik weet niet hoe en ik vergeet mezelf. Ik merk het aan me, ik ben niet meer zoals eerst, ik ben dood en doodmoe en een stuk minder vrolijk. Ik maak me ook veel te veel zorgen om alles en iedereen om heen, maar durf aan mezelf haast niet te denken. Ik wil zo graag iedereen helpen en er voor iedereen zijn maar ik weet niet of ik dat kan. En ik weet ook niet hoe, ik voel me altijd zo stom als iemand iets serieus zegt en ik kan alleen maar zeggen 'ehh tja.. inderdaad vervelend.. hm ja, ik weet eigenlijk ook niet wat je nu het beste kan doen'. En dat voelt kut. Maar nu ga ik slapen voordat deze post helemaal rampzalig wordt.. heb nu toch even mn hart gelucht, dat voelt dan wel weer goed.
Oud 02-09-2004, 21:01
Verwijderd
Was vandaag met mn vader in het ziekenhuis om mn moeder op te halen. Blegh kreeg weer helemaal nare gedachtes daar. De laatste keer dat ik daar was had ik mn polsen zo ongeveer doorgesneden dus dat was niet zo fijn .. Dat zo'n plaats zulke negatieve gedachten op kan roepen...
Oud 02-09-2004, 21:09
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
k voel me heel vaak kut, omdat

me moeder een ....drankverslaving heeft
pillen (aspirintjes en laxeer)
en dan ehbben ze voor de zomer de ziekte borderline ontdekt (wat me broer ook heeft )

me broer en me moeder zijn bijna 1 , dezelfde verslavingen, me broer ook nog gokken erbij, vaak politie (arrg_

maar me broer is gelukkig weer beter

maar me moeder.....die denkt dat ze geen probleem heeft, gaat nie naar de psycho en die reageert ze alsnog op mij op




pfff..dit is nog maar t begin

maar het lucht wel op

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 00:54.
Oud 02-09-2004, 21:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik ben hier allemaal nog niet aan toe ... ik blijf lekker thuis bij mamma
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2004, 21:20
Verwijderd
Marjolijn ik mis je
Oud 03-09-2004, 08:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Woei, zwemmen ging goed vanochtend. 't was best leuk en de tijd was zo om. Dat is toch wel het voordeel van met z'n tweeen zwemmen. En natuurlijk voelt het goed als jij een kunstje kunt en je moeder niet.
Straks ffies naar school en dan nog meer dingetjes. Jeej, dit is toch eigenlijk best wel relaxed. Examenjaar zwaar? Welnee.
__________________
Oud 03-09-2004, 08:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dat het bloeden uiteindelijk toch niet zo slecht blijkt te zijn, nu ziet het erl gewoon kut (lul? ) uit
Oud 03-09-2004, 09:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-09-2004 @ 09:58 :
Dat het bloeden uiteindelijk toch niet zo slecht blijkt te zijn, nu ziet het erl gewoon kut (lul? ) uit
.. heu .. ben je ongesteld? .. ..
Oud 03-09-2004, 10:18
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-09-2004 @ 10:57 :
.. heu .. ben je ongesteld? .. ..
ik ben geopereerd
Oud 03-09-2004, 10:46
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik zou willen dat die stomme mensen van ferplast nou eindelijk eens aardig doen en me gewoonn terugbellen... of dat ze op tijd *3 weken terug* mijn kooien hadden geleverd.. stelletje sukkels... en dan nog mijn kamer... wil um opruimen verven etc.. maar heb geen plaats
__________________
ChIcHiNg!
Oud 03-09-2004, 12:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Damn, stonden ze weer vanuit de woonkamer te gillen terwijl ik boven zat... Alsof zijn zouden reageren als ik niet gewoon naar hen toe kwam... Nou ja, boeiend ook eigenlijk.

Heb echt geen zin om vandaag nog veel te gaan doen. Ik wil alleen dat de groepsindeling voor de onderwijsgroepen op internet komt zodat ik weet waar ik aan toe ben. Maar ja, ik zal wel actiever moeten worden vandaag. Geen zin.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-09-2004, 13:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-09-2004 @ 11:18 :
ik ben geopereerd
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-09-2004 @ 09:58 :
.. nu ziet het erl gewoon kut (lul? ) uit


Nee ik vraag niet verder
Oud 03-09-2004, 13:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-09-2004 @ 14:20 :


Nee ik vraag niet verder
Oud 03-09-2004, 14:24
lso
Avatar van lso
lso is offline
Hij zegt steeds dat hij me graag ziet, dat hij me mist, dat hij me wil zien, dat hij me wil knuffelen, dat hij me wil kussen, dat hij voortdurend aan me denkt..

Maar hij heeft een vriendin..

Hij wil eerst zekerheid over wat hij voelt om zijn relatie van twee jaar en ervaringen achter zich te kunnen laten..

Maar nu is hij op reis met haar.. Veertien dagen..

Ik mis hem
Oud 03-09-2004, 14:35
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-09-2004 @ 20:17 :
@bugge: gefeliciteerd!!!
@zus: Wie weet wat al die 'tutjes' wel niet denken. (Ik ken een aantal mensen die spw doen/gedaan hebben, 'k had het zelf ook bijna gedaan...ik kan eigenlijk niet geloven dat het echt allemaal tutjes zijn... Bovendien, waarom zou jij de enige zijn die 'anders' is...? (Ik weet dat het alleen zo voelt en dit veranderd er ook niks aan...maar misschien heb je er toch wat aan. ))
Ja oke, dat is eigenlijk ook weer waar...Achteraf bleken er 2 toch wel aardig te zijn en 2 ontzettend K*T, maar goed dat is altijd zo..Ik zie nog wel en anders maak ik er maar het beste van..En eerlijk waar, het waren allemaal ontzettende tutjes, en ook wel een stuk of 8 arrogant..

Joehoe, net laarzen en kleren gehaald, ben met 1 broek van 48 naar 46 gegaan Nog 2 maatjes achteruit en ik ben tevreden..
__________________
Dare to fly!
Oud 03-09-2004, 15:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
lso schreef op 03-09-2004 @ 15:24 :
Hij zegt steeds dat hij me graag ziet, dat hij me mist, dat hij me wil zien, dat hij me wil knuffelen, dat hij me wil kussen, dat hij voortdurend aan me denkt..

Maar hij heeft een vriendin..

Hij wil eerst zekerheid over wat hij voelt om zijn relatie van twee jaar en ervaringen achter zich te kunnen laten..

Maar nu is hij op reis met haar.. Veertien dagen..

Ik mis hem
Waarom doe je dat jezelf aan?
Oud 03-09-2004, 17:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*snotter* Ik ben echt snipverkouden! Mijn hoofd lijkt vol watten te zitten. 'k Ruik niets meer, moet steeds mijn neus snuiten, niezen, hoesten en mijn keelpijn is ondraaglijk. Oja, en ik heb koorts.. Bah, ik haat het om ziek te zijn..

Na het 4e uur afgemeld op school, toch ga ik straks naar het feestje van mijn klasgenote.. Ergens heb ik het vage gevoel dat ik liever wil thuis blijven, kan namelijk zo omvallen van beroerdheid..

En..Jawel, ik heb mij vandaag ingeschreven voor schooltoneel! Die lessen zijn dan op zondag, en zaterdag heb ik dan het uck! Lekker het hele weekend met theater bezig! Dat huiswerk komt later wel.. En dan nog iets, A. (de theaterleider op school) heeft aan een vriend van de familie gevraagt om hem te helpen met de lessen! Weetje hoe vet! Hij is zó goed gewoon! Ik heb echt zin om hem weer te zien!

Maandag vergadering van de schoolkrant, heb er weer echt zin in! En ondertussen heb ik nog steeds geen mail ontvangen van vergaderingen van de leerlingenraad.. Zouden ze mij vergeten zijn? Nja, 'k prop mezelf maar vol met paracentamol, even mijn hoofd onder de kraan en ik kan er weer tegenaan!

Nijn* - ziek, maar actief!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-09-2004, 17:27
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Jaaa, vanaf (waarschijnlijk) volgende week iedere week een keertje zwemmen. Beweeg ik eindelijk ook weer es wat. Heb vandaag ook lekker nieuwe sieraden gekocht (niet dat ik die nodig had) dus ben weer helemaal happy. Vanavond nog wel naar een verjaardag, op zich wel zin in, mja, aan de andere kant ook niet. Best drukke dag gehad, wil nu wel es rust. Maar ach, t zal vast wel gezellig worden.
Oud 03-09-2004, 17:31
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-09-2004 @ 16:59 :
Waarom doe je dat jezelf aan?
Ik doe niets.. Ik heb gevoelens die ik niet in de hand heb..
Oud 03-09-2004, 18:00
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
De eerste week van mijn opname zit erop. Nog 9 te gaan als het goed is. Het is over het algemeen wel meegevallen. De andere mensen en de verpleging zijn aardig. De therapieen zijn zwaar, maar nog wel te doen. Het slapen ging alleen slecht en ik was dus ontzettend moe. Nu maar hopen dat het er een beetje mee vooruit wil gaan. Dan vind ik het allang goed. Zo is het ook geen doen meer. Mijn energie is ver op. "zucht"
Oud 03-09-2004, 18:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben ik nou verliefd op háár of op het gevoel dat iemand ook eens verliefd is op míj? Ben ik wel eerlijk tegen mezelf en tegen haar?
Oud 03-09-2004, 18:36
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-09-2004 @ 19:13 :
Ben ik nou verliefd op háár of op het gevoel dat iemand ook eens verliefd is op míj? Ben ik wel eerlijk tegen mezelf en tegen haar?
Herkende ik uit het verleden.. Moeilijk om dit te weten te komen..
Oud 03-09-2004, 18:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
lso schreef op 03-09-2004 @ 19:36 :
Herkende ik uit het verleden.. Moeilijk om dit te weten te komen..
Precies Ik kwam er pas achter toen ik een keer ECHT verliefd was... toen wist ik dat het daarvoor NIET zo was.
Oud 03-09-2004, 20:30
Verwijderd
Vandaag naar de stad geweest, lekker luchtje en een ring gekocht .
Nu een lekker druk weekend voor de boeg, met veel leren, dat is wel nadelig. Ik moet en zal een voldoende halen voor economie anders word ik echt kwaad op mezelf, en dan...ja dan heb ik geen vertrouwen meer in dat vak in combinatie met mij .
Maandag waarschijnlijk zwemmen
Oud 03-09-2004, 20:35
Verwijderd
Grr vandaag een vroegere psycholoog van me tegen gekomen dit was wel een week van confrontaties, gister ook al in het ziekenhuis geweest.. Denk je dat je het verleden een beetje af kan sluiten, maar nee hoor.

als troost maar even heel veel leuke dingen voor mezelf gekocht
Oud 03-09-2004, 21:45
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik ben narig
ik word echt heeelemaal gek van mn ma, om alles hebben we ruzie, ze zanikt constant aan mn kop, en ik bek haar op alles af.
tja, ben ik ook nog vol goede moed aan havo4 begonnen, maar na 2 dagen school zakt de moed me al in de schoenen! kan ik dat wel?! al dat huiswerk enz. en straks komt ook de winter er weer aan, als ik daar alleen al denk word ik al helemaal....
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Oud 03-09-2004, 22:47
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Mijn lieve meisje is vanacht overleden Ze was al heel lang ziek, maar nu heeft ze eindelijk rust ...

Lieve Ebby ik hou van je en ik mis je heel erg!! Ik zal je nooit vergeten ...
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 03-09-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 02-09-2004 @ 20:23 :
Weet je wat de oorzaak van je vreetbui was? Hoeft niet eens
de oorzaak voor álle vreetbuien te zijn, maar als je puur en
alleen naar vandaag kijkt?

Een vreetbui is vrijwel altijd het gevolg van een oorzaak; was je
erg gespannen, had je honger, ...?

Ik denk dat je meer bereikt door de oorzaak van de vreetbui
aan te pakken, dan de vreetbui zélf; anders blijft die oorzaak
er nl wel, en dus ook die vreetbuien.

Afspraken maken over wat je wel/niet mag eten, trucjes om van
'slecht' eten af te blijven, (sowieso de indeling van eten in 'goed'
en 'slecht'), zijn dingen die vooral meer spanning oproepen, en
mij nogal obsessief in de oren klinken, eerlijk gezegd...

Probeer je dag/stemming niet te laten verpesten door een
vreetbui; dat is het (absoluut) niet waard. (al is dit misschien
veel makkelijker gezegd dan gedaan... wilde het toch even
gezegd hebben.)
Ehm...*denkt*...Gister had ik duidelijk afgesproken wat ik mocht eten. Had dat 's ochtends gedaan en mn eten voor school ingepakt. Het leek goed te gaan maar ben toen nog iets gaan eten. Toen wilde ik ter compensatie 1 ding van wat ik mee had genomen niet eten, maar dat lukte niet. In de trein het toch gaan eten. Toen zat ik al te denken wat ik waarschijnlijk later als ik thuis was zou gaan eten; allemaal 'slecht' eten. En dat ik het niet moest doen, ik ging wel proberen om niets te eten, maja...
Ik had niet echt honger ofzo (en als dat wel zo was zou dat na die eerste twee boterhammen van thuis wel over moeten zijn) voelde me best klote maar weet niet waardoor. Er was niet iets gebeurt ofzo. Naja niet donderdag wel woensdag en dinsdag maar ik denk niet dat dat er mee te maken kan hebben. Pff ik weet het eigenlijk gewoon niet. Vannochtend ging het trouwens ook weer mis, maar toen volgens mij omdat ik honger had, maar ipv iets 'goeds' dat ook nog es vult gai kdan 'slechte' dingen eten .
Misschien dat iemand anders nu een idee heeft voor een oorzaak, dat ik het misschien zelf niet zie ofzo.
Kweenie of het een obsessie is, ik droom er wel soms over. (eten/niet eten etc). En ik ben er eigenlijk wel veel mee bezig. Maar wat heb ik er aan als ik weet dat dat het is?
Hmm mn stemming word er Altijd door bepaald. Nou oke; meestal of vaak. Ik kan niet blij worden van een vreetbui en het snel vergeten lukt ook niet echt eigenlijk.
Tis vast een een heel nutteloos verhaal want ik ben er zelf geen steek wijzer van geworden, maja ik post het maar, miss als ik het dan over lees dat ik zie waar ik fout ga...
Oud 03-09-2004, 23:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ahhh laat me vannacht rustig slapen ! En minder zwelling en geen bloed en en en...
Oud 04-09-2004, 00:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
(K)!

En ik wil ook slapen want ik ben moe!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58
Stefanie
491 14-05-2006 15:09
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.