Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 21:16
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 06-09-2004 @ 22:15 :
Idd. Het was wel heel vermoeiend, en morgen moet ik maar gedragen worden ofzo, want dan kan ik niet meer lopen van de spierpijn
Als je maar weet dat ik je niet ga dragen. Mja, idd, k heb nu al spierpijn dus dat wordt nog wat
Advertentie
Oud 07-09-2004, 06:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vanmiddag zwemmen met een groep van mijn school. Ik ken één iemand. Ik hoop echt dat het leuk wordt, want ik moet nog twee keer na vandaag. Pff, waarom maak ik me altijd zo druk?

Vandaag alweer een rustigere dag dan gister, toch ook weer eng allemaal.

Waarom doe ik het niet gewoon. Ze zeggen het niet voor niks. Het lukt gewoon niet. Hoe moet het. Haat het.
__________________
Oud 07-09-2004, 07:41
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 06-09-2004 @ 22:16 :
Als je maar weet dat ik je niet ga dragen. Mja, idd, k heb nu al spierpijn dus dat wordt nog wat

Ik stapte uit bed en zakte zowat door mijn benen
*geen zin in vandaag heeft*
Oud 07-09-2004, 07:54
zarf
Avatar van zarf
zarf is offline
vandaag weer naar school







Oud 07-09-2004, 08:14
Verwijderd
Citaat:
zarf schreef op 07-09-2004 @ 08:54 :
vandaag weer naar school







mjah ik straks ook om kwart voor

*zenuwachtig is*
Oud 07-09-2004, 08:31
zus
Avatar van zus
zus is offline
Me vriendin en een ander meisje nemen ineens een trein eerder vandaag, het is dat ik belde hoe laat ze gingen anders had ik gewoon alleen moeten reizen. Op zich is dat ook wel heel fijn, maar toch..

Ze had toch gewoon kunnen bellen? Dat is toch niet zo moeilijk? Als ze me er niet bij willen hebben, kunnen ze het ook gewoon even zeggen toch? Tja..me enige vriendin (die al niet heel geweldig was, maar goed) doet nu dus ook al raar..

Nou, in me eentje red ik het ook wel, maar alles in je eentje doen is ook niet alles...

Als ik me vriend niet had...
__________________
Dare to fly!
Oud 07-09-2004, 08:48
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
zus schreef op 07-09-2004 @ 09:31 :
verhaaltje
Weet je zeker dat er niet gewoon een reden voor was dat ze een trein eerder nemen? Je had bijvoorbeeld kunnen vragen 'waarom?'.
Oud 07-09-2004, 08:50
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-09-2004 @ 09:48 :
Weet je zeker dat er niet gewoon een reden voor was dat ze een trein eerder nemen? Je had bijvoorbeeld kunnen vragen 'waarom?'.
Gedaan, en ze zei omdat ik geen zin had om eerder te gaan, terwijl we altijd om die tijd gaan. Ze had dat andere meisje wel gebeld en mij dus niet...
__________________
Dare to fly!
Oud 07-09-2004, 09:20
NachtApotheker
NachtApotheker is offline
net begonnen aan de nieuwe studie en ik twijfel zo nu en dan of ik de studie wel aankan etc..
en ik woon ook niet meer bij mijn ouders, dus is het hier allemaal ongemakkelijk en nieuw en vreemd en en..
Oud 07-09-2004, 09:52
Verwijderd
nog geen 2 weken op school en ziek.... me moeder boos omdat ik ziek ben......
en mijn belgische moeder die ik zo erg mis was ze nu maar bij me
Oud 07-09-2004, 10:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 07-09-2004 @ 10:52 :
nog geen 2 weken op school en ziek....
Ik ben nog helemaal niet op school geweest en het is nu al de 2de week bezig

ontopic:
Phew, gelukkig was het niet ZO erg....maar natuurlijk komen deze complicaties maar bij 1 op de 50 voor en was ik de winnaar. Ik had liever de jackpot gewonnen in een loterij ofzo pfft
Oud 07-09-2004, 11:07
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Gisteren m'n eerste school dag, voel me nu al buitengesloten..
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 07-09-2004, 11:26
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
NachtApotheker schreef op 07-09-2004 @ 10:20 :
net begonnen aan de nieuwe studie en ik twijfel zo nu en dan of ik de studie wel aankan etc..
en ik woon ook niet meer bij mijn ouders, dus is het hier allemaal ongemakkelijk en nieuw en vreemd en en..
Dat heb ik ook, zo erg dat ik me bijna schuldig voel tegenover m'n ouders om m'n studieboeken te kopen als ik dan vervolgens stop met m'n studie.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 07-09-2004, 16:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Toepasselijke naam boven mij. Zo heette de (oud-) leraar die gister overleden is. (Zit je net aan je pensioen, gebeurt er zoiets. )

Ik ben gesloopt. Maar het was wel leuk.

En ik mag niet naar een andere klas. Klote lui.
__________________
Oud 07-09-2004, 16:53
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Zij is echt zon type 'altijd problemen, altijd depressief, altijd bezopen, fulltime ongelukkig'..juist daarom voel ik me in vergelijking met haar maar saai, terwijl ik juist zelf weinig grenzen ken. Ik voel me minder dan haar vreemdgenoeg. Alsof ik een beter leven zou hebben als ik elke avond jankend met iedereen aangeschoten aan de telefoon hang te smeken om troost. Ik haat haar. Ze is wat ik ooit was, die bitch.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 07-09-2004, 17:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff.. vandaag op papier gezet wat ik niet kan uitspreken.. Nu moet ik het alleen nog aan haar durven te geven
Ik wou dat er een pilletje bestond waarmee er rust zou komen in je hoofd, de pijn in je geest zou verdwijnen.. Waar ben ik in godsnaam mee bezig?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-09-2004, 17:51
Verwijderd
tis erg gezellig op de groep . een nieuw meisje heeft veel comotie veroorzaakt... mja.
Oud 07-09-2004, 18:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hometrainer <-> hoofdpijn.

__________________
Oud 07-09-2004, 19:20
Verwijderd
Zo. Ik ben vandaag weer bij de opticien geweest, en hij vond eindelijk eens iets wat een bril nodig heeft. Eindelijk eens een keertje. Misschien helpt dat met die hoofdpijn ook wel hoor, dat zou wel mooi zijn.
Vandaag was niet echt mijn dag. Ik zit ook in het geheel niet lekker in mijn vel. Weet niet, moet misschien een beetje in mijn ritme komen op school ofzo, maar ik denk eigenlijk niet dat dat het is. Wat het wel is weet ik ook niet.
Maar Jurre was wel lief voor me. En iedereen maar vragen wat er is, ik weet het zelf niet eens. Beetje moe word ik hiervan.
Alleen van Willemijn word ik doodmoe, hoewel ik vanmiddag nog wel een goed gesprek met haar had. Maar dat is juist het tegenstrijdige allemaal. bahbahbah. Verdwijn van mijn planeet.


Omhels me dan, omhels me dan,
je weet dat ik niet zonder kan.
Mijn hart is veel te groot,
dus druk me nu maar zachtjes dood.

Omhels me dan, omhels me dan,
je weet dat ik niet zonder kan.
Maar als ik dan toch zonder moet,
verlos me dan.
Oud 07-09-2004, 19:44
Verwijderd
Ik zit (bijna) huilend in orkest, loopt (bijna) huilend over de tennisbaan. Ik kan beter overal mee stoppen, want op deze manier is het niet meer leuk.
Oud 07-09-2004, 19:53
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Het leven is hard.
Oud 07-09-2004, 19:55
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
.. Ik wil niet meer zijn wie ik ben, ik ben mijn karakter zat.
Oud 07-09-2004, 19:56
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-09-2004 @ 20:44 :
Ik zit (bijna) huilend in orkest, loopt (bijna) huilend over de tennisbaan. Ik kan beter overal mee stoppen, want op deze manier is het niet meer leuk.
Wat zit er achter dit verdriet?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 07-09-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 07-09-2004 @ 20:55 :
.. Ik wil niet meer zijn wie ik ben, ik ben mijn karakter zat.
jij bent goed zoals je bent en ooit zullen er mensen zijn die dat ook inzien,en die jouw steunen (als die er nog niet zijn)

ik denk ook vaak zo.. maar wat kan ik eraan doen? niks...dus ik zoek gewoon mensen die hetelfde denken ..

sterkte
Oud 07-09-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dreamerfly schreef op 07-09-2004 @ 20:56 :
Wat zit er achter dit verdriet?
Elke keer als het weer niet lukt, aLs ik merk dat ik er niks van kan ga ik bijna huilen Voel me net een klein kind.
Oud 07-09-2004, 20:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hoe kan ík nou beslissen over het leven van iemand anders? Ik wil zijn leven niet kapot maken, maar ook niet dat van vele anderen.. Waarom moet de keuze nou bij mij liggen, als ik zelf al genoeg aan m'n kop heb? Pff..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-09-2004, 20:06
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-09-2004 @ 20:57 :
jij bent goed zoals je bent en ooit zullen er mensen zijn die dat ook inzien,en die jouw steunen (als die er nog niet zijn)

ik denk ook vaak zo.. maar wat kan ik eraan doen? niks...dus ik zoek gewoon mensen die hetelfde denken ..

sterkte
Dank je.. k weet ook niet wat ik heb, zit even in een dipje ofzo.. Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf maar accepteren hoe ik ben en als andere mensen dat niet kunnen, jammer dan. En zo denk ik ook vaak hoor, ik hoef niet zonodig heel druk te zijn of een grote mond te hebben, maar ik zou toch echt wel graag willen dat ik iets minder verlegen en wat spontaner zou zijn. Thuis praat ik aan één stuk door (en bij goede vrienden ook wel), maar in de klas ben ik stil. En daar baal ik van.. kan het alleen niet zomaar veranderen.
Oud 07-09-2004, 20:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmmmmmz... Vandaag eerste dag van het nieuwe collegejaar. We hadden de blokcoördinator als tutor van onze onderwijsgroep, dat is misschien mooi meegenomen. Hij weet natuurlijk precies wat belangrijk is voor de toets.
En daarna college (ok, na wat bibliotheekwerk enzo), hij ratelde met een noodgang door de moeilijke stof heen om daarna de makkelijke dingen stap voor stap uit te leggen. Nou ja, t zal wel loslopen. Straks even een vraag stellen op psyweb, dan komt het vast goed.

Maar zo veel werk... Ik moet eigenlijk meer kunnen, meer doen, betere cijfers halen, beter concentreren... Ik zou het kunnen denk ik. Als ik nou echt eens hard zou werken zou ik echt wel hoge cijfers kunnen halen. Ik wil eigenlijk geen genoegen meer nemen met zessen en zevenen (en af en toe een acht).
Maar ja, hoe doe je dat zonder in de stress te schieten?

Offtopic: Oh ja, en als iemand nog een onderwerp weet voor een paper over evolutionaire psychologie mag hij gillen.
__________________
I like my new bunny suit

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 20:15.
Oud 07-09-2004, 20:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
heb me vandaag flink uitgeleefd, eerst bij gym toen bij thaibo was wel nodig voelde me gister zo slecht. Gaat nu wel weer.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-09-2004, 20:43
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Laat ik weer eens mijn hart luchten, dat is wel erg lang gelden ondertussen.

Het gaat eigenlijk heel goed met mij Het examenjaar is begonnen, en ik heb de sfeer op school toch wel gemist. En die ga ik wel missen ook. Alleen al die clusterklassen zijn kut, al ben ik misschien wel verwend met mn privelessen van vorig jaar.

Het gaat ook nog steeds heel goed met mij en Daantje, eigenlijk elke dag nog een stukje beter. Nu ik weer naar school moet kunnen we elkaar wat minder zien, maar daar komen we wel uit. Ik moet alleen eens van mn jaloezie af, ik voel me gauw bedreigd. Gelukkig loopt het nog niet de spuigaten uit. Met mn verjaardag komt ze weer, ik zie er erg naar uit.

Zaterdag een feestje samen met een vriend om onze verjaardagen te vieren, ik hoop dat het wordt.
Oud 07-09-2004, 20:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
aargh, als ik teveel aan mn hoofd heb kan ik het niet meer overzien en word ik gekkk! Ik weet niet waar ik moet beginnen en het kost me altijd zoveel moeite om weer in het schoolritme te komen, en dan vooral met het maken van mn huiswerk.
En daarbij moet ik ook nog eens het huis uit en blijkt het vinden van een huis lastiger dan het is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-09-2004, 21:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is zo goed als uit tussen ons... Morgen alleen nog 't hoge woord er 'officiël' uit...
Oud 07-09-2004, 21:49
Verwijderd
als ik nu niet onmiddelijk uit dit huis en uit deze dip kom heb ik een groot probleem...dan ga ik veel mensen verdriet doen ..
Oud 07-09-2004, 22:38
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Morgen weer controle...
__________________
Drie.
Oud 08-09-2004, 01:37
Verwijderd
Ik ben lang niet zo vreselijk misselijk geweest... Maar ik heb ook lang geen 'verkeerde' pijnstillers gebruikt...dit keer ook niet expres, hij dacht dat het gewone paracetamol was...niet dus. Training vanavond was bijzonder leuk. En weer twee 'nieuwen' erbij, 't team groeit. Badpakken waren wel mooi, maar ze hebben een onmogelijk model. Of ik heb een onmogelijk model, dat kan ook.
Oud 08-09-2004, 02:16
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik ben het ziek zijn zo zat. Ik wil er echt vanaf.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen, en hulp van anderen kan ik niet accepteren. Ik maak het mezelf weer veel te moeilijk..
Oud 08-09-2004, 15:04
Verwijderd
En ik durfde weer niet....
Oud 08-09-2004, 15:15
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-09-2004 @ 20:59 :
Elke keer als het weer niet lukt, aLs ik merk dat ik er niks van kan ga ik bijna huilen Voel me net een klein kind.
Hoe hoog zijn je eisen aan jezelf/ hoe zien je eisen er uit?.
Vraag je misschien te veel van jezelf?. Wat is het dat je dan moet huilen?; vind je jezelf dan stom/dom of denk je dat anderen dat vinden?. Weet dat je niet alles goed hoeft te doen, je mag fouten maken...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 08-09-2004, 15:59
NachtApotheker
NachtApotheker is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 07-09-2004 @ 12:26 :
Dat heb ik ook, zo erg dat ik me bijna schuldig voel tegenover m'n ouders om m'n studieboeken te kopen als ik dan vervolgens stop met m'n studie.
uhu, zoiets ..

maar vandaag had ik weinig last van
Oud 08-09-2004, 16:05
Verwijderd
o o o zou ik het wel kunnen?
Oud 08-09-2004, 16:12
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
waarom ben ik op twee mensen tegelijk verliefd

maar verder ben ik best gelukkig want ik heb geen hoofdpijn vandaag
__________________
duzzz
Oud 08-09-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dreamerfly schreef op 08-09-2004 @ 16:15 :
Hoe hoog zijn je eisen aan jezelf/ hoe zien je eisen er uit?.
Vraag je misschien te veel van jezelf?. Wat is het dat je dan moet huilen?; vind je jezelf dan stom/dom of denk je dat anderen dat vinden?. Weet dat je niet alles goed hoeft te doen, je mag fouten maken...
Ik vind niet dat de eisen die ik stel hoog zijn. (Zo'n muziekstukje moet ik toch gewoon kunnen spelen?) Maar de hulpverleenster van bjz (wanneer belt ze trouwens?) zegt wel dat ik hoge eisen stel aan mezelf.
Ik moet huilen omdat ik het wil kunnen en dan lukt het niet en dat word ik boos op mezelf. 'Waarom kan ik het nou niet gewoon? Zo moeilijk is het toch niet? Ik wil het nú kunnen.'
Al word het duizend keer op een dag gezegt ik blijf vinden dat ik géén fouten mag maken. Ik weet niet waar het vandaan kom maar ik mag gewoon géén fouten maken van mezelf. Maar toch bedankt.
Oud 08-09-2004, 20:03
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik zit echt heel erg in de problemen echt heel erg voor mijn gevoel *huilt* Het heeft met iets te maken waar ik het niet over mag hebben op dit forum. Het gaat echt fout in ieder geval.

Vandaag had ik super zwaar gesprek met vertouwenspersoon over dat 'k me zo schuldig voel omdat ik het gevoel heb dat ik te weinig voor andere doe e.d. Zij dat helemaal uit mijn hoofd praten...kom ik thuis beginnen mijn ouders over het feit dat ik te weinig bij mijn oma op bezoek ga. Ik had het niet meer, ik begon keihard te huilen en ik kon op een gegeven moment niet meer ademhalen en mijn handen en armen werden zwaar en begonnen te tintellen. Echt heel erg, mijn ouders schrokken zich dood. Daarna zeiden ze dat het geen verwijt was enz. maar toen was het al te laat.

Ik ben veel te ver gegaan....ik zag helemaal niet meer wat ik deed omdat ik zo overstuur was. ik weet het niet meer.....
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-09-2004, 21:16
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik ben bang dat ik dood ga of flauw ga vallen o.i.d. Ozin natuurlijk, maar ik ben er echt bang voor. Ik zie niet meer wat ik doe en wat de gevolgen zijn..waar ben ik mee bezig? en vooral waarom? ik ben echt zo bang, ik heb gewoon geen controle meer over de situatie.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-09-2004, 21:16
Verwijderd
Ik snap dat het een LJH-topic is, maar is er dan helemaal niemand (of iemand meer dan twee of drie ) die ook soms, al is het maar zo heel af en toe, nog eens leuke dingen mee maakt die hij of zij kan posten...? 't wordt nu wel weer een hele verdrietige boel.

Anyway...ik loop mezelf nogal voorbij, hopelijk lost het zich zelf een beetje op. 5 oktober iig op vakantie en daar heb ik zin in!
Oud 08-09-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 08-09-2004 @ 22:16 :
ik heb gewoon geen controle meer over de situatie.
Trek op tijd bij iemand aan de bel (je ouders, een hulpverlener, crisisdienst, enz.).
Oud 08-09-2004, 21:25
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-09-2004 @ 22:18 :
Trek op tijd bij iemand aan de bel (je ouders, een hulpverlener, crisisdienst, enz.).
's avonds laat? weet niet of dat kan en kan niet met mijn ouders praten. Moet 't maar zien te overleven deze avond. In ieder geval bedankt voor je advies!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-09-2004, 21:26
Verwijderd
hm,posi post?

20 kilometer gefietst.. over een onverharde weg whaha dat was echt geweldig

verder was school ook echt daar ben ik zo-blij-om

morgen haal ik haar op bij dr huis,fietsen we samen naar school en terug

*happymode uit*
Oud 08-09-2004, 21:32
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Mjah...een goede dag gehad...echt een blij gevoel vanmiddag...nu nog steeds wel, maar vanmiddag voelde t echt goed ...Kijken of t morgen weer zo goed gaat
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 08-09-2004, 21:34
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag viel het wel weer mee op school Gegeten in gezelschap wat erg moeilijk is, en ik deed het gewoon zomaar..

Over anderhalf uur ben ik eindelijk 16... kadootjes ontvangen enzo..
__________________
Dare to fly!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58
Stefanie
491 14-05-2006 15:09
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.