Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Ave9 schreef op 29-10-2004 @ 07:06 :
En mn tenen doen nog steeds *Au*..Gisterochtend onderuitgegaan in de douche ->resultaat: 3 gekneusde tenen, veel blauwe plekken, pijnlijke enkel en pijnlijke knie.. Maar ik mag nu wel Legaal met de lift op school..
Als ik legaal met de lift zou mogen dan zou ik in veel gevallen toch de trap pakken
Dat heb je als je aan de verkeerde kant zit van een langwerpige school. (de lift en waar ik les heb dat verschilt ongeveer steeds 2 - 3 minuten lopen.)


---

Vanmiddag naar Bergen toe, echt rete veel zin in Wordt wel gezellig hoop ik. Vandaag nog een beetje project aankloten en voor nederlands een boek lezen

Inktaap

Waarom zeg ik niet gewoon dat schuldgevoelens steeds groter worden over toen tegen de mensen die dat moeten horen?

grmbl
Advertentie
Oud 29-10-2004, 10:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Volgens mij gaat het onder de vrienden onderling nog best goedkomen.
En wat weet ze eigenlijk veel van me en wat kent ze me goed...
Oud 29-10-2004, 11:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
AAAAAAAAAAAAAAARGH! Ik word zo gek van dat wijf
Ik wil niet die gare lessenreeks over blijven doen

En ik wil ook niet nog een halfjaar met haar stage lopen
Nou ja.
Misschien wil m'n vriend me ermee helpen. Hij is echt lief, laatste tijd En ik ook voor hem

Gisteravond uit eten met een hele oude vriendin van me (niet haar leeftijd, maar de duur van onze vriendschap). Was supergezellig. Ben zo blij dat we toen dat gesprek hebben gehad, anders waren we nu nog steeds met onze eigen koude oorlog bezig.
__________________
Tsja
Oud 29-10-2004, 11:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Bah, ik wil die essay zo graag echt goed doen. Het moet ook wel, ik moet een 3 ophalen, maar toch. Je hoort weer op college allemaal dingen die ikzelf niet had en meningen over hoe het nou echt zou meoten. Het is echt gruwelijk onduidelijk wat er verwacht wordt. De lerares zie ik ook nooit, en die heeft weer een andere mening vast en zij kijkt het na... Ben ontzettend afhankelijk van haar. Vorige keer vond ze m'n essay net aan onvoldoende, omdat ik onwaarheden had geschreven... Klein nuanceverschil was het. Maar ja, je hoeft het dus maar net niet goed te hebben en dan zijn het onwaarheden en alsof ik met m'n 2 maanden rechtenstudie al precies weet hoe alles in elkaar zit ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-10-2004, 11:43
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Gisteren bij de internist geweest. Hij snapte er helemaal niks van. Bloed klopt niet, temperatuur is veelste laag, heb au maar toch weet hij en de huisarts niet wat er aan de hand is. Hij kon er gewoon niks van maken. Moet over 4 weken weer op controle komen. Dan zijn er weer nieuwe bloeduitslagen binnen en weet hij misschien meer. Al dacht hij van niet. Heb wel pilletjes voor mijn maag meegekregen. Die voelt nu gelukkig een stuk beter aan. Ben het alleen zo ontzettend zat. Ik wil een gewoon leven leiden. En zeker niet zoals het nu is..
Oud 29-10-2004, 11:44
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren best wel een vreetdag gehad, hopelijk gaat het vandaag beter..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-10-2004, 13:21
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Een 6,5 voor mijn wiskunde-toets. Ik ben tevreden!
Vanmiddag ff naar het museum op kosten van de school, avondeten, huiswerk maken, film 'The others' kijken en morgen een nieuwe dag.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 29-10-2004, 13:31
zus
Avatar van zus
zus is offline
Het gaat niet zo goed met me..

Ik kan haast niks eten en ik zit alweer vol..Net 2 bolletjes op en ben kotsmisselijk. Toch maar niet meer eten, ik dacht ik eet weer eens wat, maar goed..

Me vriend voelt zich niet zo goed, en daardoor ik ook niet automatisch..

Mijn ouders zijn weekend weg, en daar hoor ik blij om te zijn, ik ben dat ook wel maar stiekem voel ik me super eenzaam..

Ik voel me zwaar kut, die *vriendin* doet vreemd, maakt stomme opmerkingen over mij enzo en ik ben zenuwachtig voor alle gesprekken die gaan komen..

En ik ben zoo moe...
__________________
Dare to fly!

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 13:38.
Oud 29-10-2004, 13:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja, eindelijk is m'n tentamencijfer daar! Pff, zit er al weken op te wachten. Maar ik had een 6. M'n eerste tentamen gelijk gehaald.
WOOOHHH, *trots op mezelf*
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-10-2004, 15:13
Verwijderd
Oud 29-10-2004, 15:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2004 @ 14:46 :
Ja, eindelijk is m'n tentamencijfer daar! Pff, zit er al weken op te wachten. Maar ik had een 6. M'n eerste tentamen gelijk gehaald.
WOOOHHH, *trots op mezelf*
feli
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-10-2004, 15:17
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 29-10-2004 @ 16:13 :
*Knuf*
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 29-10-2004, 15:47
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ben d'r weer, kamp viel me 100 % mee! Ben nu wel half dood.. ga maar even in bad ofzo..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-10-2004, 16:29
Verwijderd
pff hoe kut kun je je voelen
Oud 29-10-2004, 16:50
Picasso
Picasso is offline
waarom doet iedereen toch zo raar de laatste tijd? De een is opeens heel zielig en begint tegen me te lullen wat er wel niet aan de hand is. De ander loopt over van de eigendunk en vraagt aan mij hoe ze d'r vriend het beste kan dumpen, of ik nog een paar aardige afwijzingen weet. Weer een die zichzelf even zeer zielig vind, weer een fietstocht lang (half uur) dat gezeik aan m'n hoofd.
Zeg hallo, het is best dat je af en toe wat kwijt wilt, maar heeft niemand dan door dat ik nu ook even in een diep gat beland ben. en neeeej, niemand heeft zin om even met mij te praten.. Zeg ik tegen een meisje dat altijd iets heeft dat ik gek word van dat gezeur, dat het me spijt maar dat ik nu echt even nix trug kan zeggen, en of ze dat niet erg vind? Hoor ik later van een ander dat tog echt wat begripvoller moet zijn.
Iedereen voelt zich te goed voor mij. Als praatpaal ben ik altijd handig, maar om een week eerder gemaakte afspraak na te komen, niet dus.
Heeft dan echt helemaal niemand dat door, dat ik ook wel eens helemaal kan instorten..

Grmblpff
Oud 29-10-2004, 17:06
waves
Avatar van waves
waves is offline
Ik wil met je praten!!!! gewoon gezellig! kom nou eens terug van *weg* zijn op msn!!!

en van jou wil ik ook weer eens wat horen! je bent nu 2 weken weg en ik wil weten hoe het gaat!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 29-10-2004, 17:07
Verwijderd
Ik ben zo moe... en ik weet neit eens waavrna? ik heb toch echt goed geslapen vannacht... zorgen aan me hoofd... dit moet nog, dat moet nog... zie de zin van het leven niet meer in... Zit te denken over mijn toekomst... en die vind ik er niet fijn uitzien... Ben aan het twijfelen of ik wel de goede opleiding heb gekozen... Tot nu toe vind ik het helemaal niet leuk, maja... als ik zou stoppen vermoord m'n moeder me... Zo druk ook, zoveel te doen!!! En dan waarschijnlijk ook nog verliefd geworden op een vriend =S Dat was niet de bedoeling, ben er nog helemaal niet aan toe... het is net 5 (bijna 6) weken uit met mijn ex... pfff... ik word gek van mezelf... het lijkt op het moment wel alsof ik nooit meer gelukkig kan worden... waarom doorgaan dan?
Oud 29-10-2004, 17:48
waves
Avatar van waves
waves is offline
^^ omdat het waarschijnlijk WEL weer beter wordt en je dan WEL gelukkig(er) zal zijn. Er is nog zo veel te doen, zo veel te beleven, zoveel mooie dingen in de wereld!

Kop op! Over een tijdje is het beter!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 29-10-2004, 18:00
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 29-10-2004 @ 14:21 :
Een 6,5 voor mijn wiskunde-toets. Ik ben tevreden!
Vanmiddag ff naar het museum op kosten van de school, avondeten, huiswerk maken, film 'The others' kijken en morgen een nieuwe dag.
Klinkt posi, houd dat vast!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 29-10-2004, 18:33
Verwijderd
Ik ben blij!
Ik voel me goed!
Gisteren naar hem toe gegaan en bij m blijven slapen. Heerlijk is dat. Geen verplichtingen, geen verwachtingen... Gewoon je goed voelen en elkaar goed laten voelen.
Toen mn moeder er pas achter kwam dat ik me al maanden klote voel schrok ze heel erg. Ik zou haar graag nu willen vertellen waarom ik me zo goed voel. Waarom ik twee superdagen heb gehad. Maar dat kan niet 1. omdat ik met een smoes weg was. 2. ze zal het niet snappen en niet begrijpen wat ik doe/gedaan heb.
Vind dat heel jammer. In de trein hele mail aan m geschreven en ik kreeg een opmerking over mijn mooie laptop. Die meneer naast me vond het toch maar 'een mooie computer' en ik typte ook zo snel

Mensen denken dat we wat hebben of krijgen, maar ik weet dat t niet zo is en hij weet dat t niet zo is. Dat is fijn. Niet dat de één meer verwacht dan de ander en je hebt zeg maar geen verplichtingen. Ik hoef me niet schuldig te voelen over dingen etc etc.. Heeeerlijk. Nog met Roelof een beetje zitten geinen. Hij had een vraag.. dus ik vroeg wat dan. Of ik misschien het nummer van een vriend van hem had. En ja, dat had ik. Toen zei ie: kijk.. als ik jou toch niet had
ik: je kan gewoon niet zonder me *grinnik*
hij: haha oke ik geef het toe.. maar niet door vertellen heah
ik: tong uitstekende smiley oke, ik zal stil zijn

Het voelt een beetje gek nog, maar al een stuk normaler dan eerst.
Pff... ik kan nog wel even doorratelen denk ik
Ik ga maar even stoppen
Oud 29-10-2004, 18:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-10-2004 @ 19:33 :
en ik typte ook zo snel
Teveel forum skills
Oud 29-10-2004, 19:29
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
En nu? Ik weet het even niet meer.. echt niet meer, waarom komt alles ook meteen tegelijk?! Waarom maken sommige mensen je het zo moeilijk.. wat moet ik doen? *hopeloos snikt* Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op..

'I just know there's no escape now, the beginning of the end..'
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-10-2004, 19:57
Verwijderd
Als ik niet weet wat ik fout gedaan heb, dan weet ik ook niet wat ik er aan kan veranderen. Conclusie: zo komen we geen steek verder
Oud 29-10-2004, 20:03
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-10-2004 @ 20:29 :
En nu? Ik weet het even niet meer.. echt niet meer, waarom komt alles ook meteen tegelijk?! Waarom maken sommige mensen je het zo moeilijk.. wat moet ik doen? *hopeloos snikt* Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op..

'I just know there's no escape now, the beginning of the end..'
*pakt nijn stevig vast* Alles komt goed... ooit..
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 29-10-2004, 20:13
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
[grmbl], net 4 chocolaatjes met nootjes op, terwijl ik net zo goed bezig was [/grmbl]
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 29-10-2004, 20:44
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Aaargh. Ik haat mijn computer.
__________________
Drie.
Oud 30-10-2004, 00:08
Verwijderd
Oma's verjaardag vandaag. Meestal zo'n avond dat ik met niemand praat, maaar vandaag met twee nichten van me gepraat. Verteld over mn studie, heel gezellig allemaal. (Nou maar hopen dat zij er net zo over denken. ) En automatisch twijfel ik telkens aan mezelf en vraag ik me af wat voor (negatieve) dingen ze over me denken.....
zucht...
Oud 30-10-2004, 10:56
farai
Avatar van farai
farai is offline
It's a mess in my head right now and if I would try to explain than I would notice there's not a single person who understands me.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 30-10-2004, 11:03
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Sommige mensen zijn zo irritant. Dan spreek je wat met ze af, bel je ze een paar dagen van tevoren op om te kijken of het nog doorgaat. Ja dus. Dus je gaat helemaal zin kweken en uit te kijken naar het weekend. Alleen de persoon met wie je afspreekt laat niks meer van zich horen en reageert niet op de telefoontjes. En nu zit ik hier mn tijd te verdoen, ik zou willen winkelen en leuke dingen doen met die persoon maar ze komt/reageert maar niet. En langzaam word ik steeds bozer en verdrietiger.
Oud 30-10-2004, 11:22
Verwijderd
ik kan alleen maar huilen

waarom negeren die mensen mij nou?
Oud 30-10-2004, 11:23
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
forever schreef op 30-10-2004 @ 12:22 :
ik kan alleen maar huilen

waarom negeren die mensen mij nou?
tisser ?
Oud 30-10-2004, 11:51
Verwijderd
En ik wil dattie tegen me praat, dat hij zegt dat hij om me geeft, hoewel dat nergens op slaat.
Oud 30-10-2004, 11:55
Verwijderd
Eindelijk m'n klerenkast eens opgeruimd...nu heb ik een klein beetje ruimte over en kan ik zien dat ik idd te weinig truien heb. En ik heb nu 66 paar schone sokken, aldus CJ. En dat terwijl ik niet eens een sokkentic heb. Ik snap ook niet waar ze ineens vandaan komen...normaal heb ik er altijd te kort...maar goed, 't zijn ook veel sportsokken, volgens mij.

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 12:29.
Oud 30-10-2004, 12:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gister met m'n beste vriendin de stad ingeweest en daarna bij mij thuis gezeten. Nu weet ik weer waarom ze m'n beste vriendin is. Verdomme, wat is ze lief!
Oud 30-10-2004, 12:29
zus
Avatar van zus
zus is offline
Veel te veel gegeten vanochtend Waarom stond die stomme bak snoep dan ook op tafel? Ik ben zwak..
__________________
Dare to fly!
Oud 30-10-2004, 12:30
Verwijderd
drukopgefoktdrukopgefoktdrukopgefoktdrukopgefokt

en ik heb helemaal geen haast! en ik moet nog dit en ik moet nog dat en ik moet nog zus en ik moet nog zo en en en en .....
het enige wat ik moet is een verslag maken en een opdracht doen. dan ben ik klaar. dus in godsnaam, KALM!
en mn kop zit vol, en ik heb energie over en ik ben moe en ik moet morgen werken en ik heb over 2 weken tentamens en ik moet nog weten wanneer en en en....*zucht*

alleen kalmte kan u redden
Oud 30-10-2004, 13:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-10-2004 @ 12:55 :
Eindelijk m'n klerenkast eens opgeruimd...nu heb ik een klein beetje ruimte over en kan ik zien dat ik idd te weinig truien heb. En ik heb nu 66 paar schone sokken, aldus CJ. En dat terwijl ik niet eens een sokkentic heb. Ik snap ook niet waar ze ineens vandaan komen...normaal heb ik er altijd te kort...maar goed, 't zijn ook veel sportsokken, volgens mij.
66 paar sokken , ik weet wel wat ik jou voor je verjaardag geef

Zo lekker ff de stad in, zaalschoenen kopen . Tis mooi weer, zon schijnt. Heb al 4 vd 5 opgaves voor dinsdag af . Heerlijk. En morgen 'jarig' ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-10-2004, 13:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb pijn in m'n been. Het lijkt wel groeipijn. Laat het alsjeblieft geen groeipijn zijn, ik wil niet meer groeien!!!!!! Ik ben al 1.80, niet nog langer!
Misschien komt het door de fysio-oefeningen, dat het spierpijn is, maar ik vind dit niet leuk.
Oud 30-10-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-10-2004 @ 14:03 :
66 paar sokken
66 paar schone sokken wel te verstaan...wat betekend dat ik ook nog een aantal paar vieze sokken heb...

Vanavond een westrijd en ik mag niet spelen... Als het goed is is het in een vies zwembad met vies water, waar ik dus niet in hoef, dat maakt het een klein beetje minder erg. Maar toch blijft het zwaar klote. 'k ga wel kijken, heb ik iig nog iets.

Ben begonnen met de stof van de colleges die ik de afgelopen weken gemist heb...hopelijk red ik het daarmee...
Oud 30-10-2004, 13:39
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
cd van de vakantie was cool om weer te luisteren maja het lost niks op, het is voorbij, dat allemaal. hoe is dat gebeurd eigenlijk? damn en dat werkstukje nog even, ik wou eindelijk beginnen ben ik ziek. maja komt wel weer goed.
Oud 30-10-2004, 13:51
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hmm, alleen nog maar boekverslag typen en dan ben ik klaar. En dat noemen ze dan vakantie....Bah.
Kben weer thuis, heel gezellig allemaal Het ironische is dat mn vader niet meer met me praat en mn moeder wel. Wat klopt hier nou niet.....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-10-2004, 13:53
Verwijderd
Waarom kan ik nou niet gewoon gelukkig zijn? Met mezelf, met alles.. Ik wil het echt, maar het is net alsof ik mezelf tegenwerk.. Alsof ik niet gelukkig kan/mag zijn...
Ik snap het niet meer
Oud 30-10-2004, 14:43
zus
Avatar van zus
zus is offline
Nieuw vest gekocht, leuk , toch baal ik nog steeds van die bui van vanochtend.. De helft van een bak snoep, een paar biscuitjes, een grote chocoladekoek en een paar chocolaatjes zo zit die 6 kilo er zo weer aan..

Grrr
__________________
Dare to fly!
Oud 30-10-2004, 15:34
Verwijderd
Nieuwe kleren gekocht! Blij mee. (Al voelde ik em overal te dik in en dat is niet leuk.)

Mn rug doet pijn en dan kan ik maar twee minuten achterelkaar viool spelen, terwijl ik net zo'n zin heb om veel te spelen. En morgen ga ik de hele dag spelen en dat zal wel weer verpest worden door die pijn.
Waarom kan er nou niks aan gedaan worden??
Oud 30-10-2004, 18:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus schreef op 30-10-2004 @ 15:43 :
Nieuw vest gekocht, leuk
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-10-2004, 19:40
HipHopSter
HipHopSter is offline
ok het is voor jullie mischien niet zo heel interessant omdat jullie mij verder niet kennen maar ik heb de afgelopen week echt ontzettend belangrijke dingen ontdekt die me met grote stappen verder vooruit hebben geholpen!

Ik ben tot nog toe altijd een behoorlijk negatief persoon geweest, nog steeds wel, want ik heb een paar dingen te verwerken gehad waar ik niet zo veel mee kon omdat ik niet precies wist hoe het er mee zat, klinkt erg vaag maar ik wil dat een beetje voor mezelf houden, het komt er op neer dat ik eindelijk weet wat er precies met mij aan de hand is en waarom ik altijd zo emotioneel reageer op bepaalde dingen terwijl andere mensen daar veel normaler, rustiger mee omgaan.

Ten tweede ben ik vanavond na een zeer wijs gesprek met mijn moeder tot het inzicht gekomen dat in mijn geval sociale inzicht en emotionele intelligentie belangrijker is dan verstandelijke intelligentie. Niet dat ik dom ben, maar ik heb het er altijd moeilijk mee gehad dat ik niet zo´n hoog niveau heb als mijn 2 oudere zussen en heb altijd hoger willen komen dan ik mischien aankon, maar nu heb ik ingezien dat ik op andere vlakken mijn sterke punten heb en dat ik daar wat mee moet doen! Dus met mijn sociale inzicht en emotionele intelligentie!

Ten derde heb ik een zeer moeilijke relatie met een jongen die al een kind heeft uit een eerdere relatie van 6 jaar wiens moeder nogal contact gestoord is, van die relatie heb ik dus heel veel inzicht gekregen, en nu zie ik in dat die relatie dus niet alleen maar moeilijk en negatief is maar dat ik dank zij die relatie ook heel veel inzicht heb gekregen in heel veel dingen en nu dankzij die inzicht daar mischien andere mensen mee kan gaan helpen in de toekomst als maatschappelijk werkster of iets dergelijks!

Kortom ik ben zoveel wijzer geworden dat ik t gewoon ff kwijt moest op dit forum!!! Sorry voor het hele verhaal maar ik wou het gewoon ff opschrijven!
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 30-10-2004, 19:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Topic = samengevoegd.
__________________
Drie.
Oud 30-10-2004, 19:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
waarom snap ik mezelf niet
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-10-2004, 20:12
Verwijderd
Ik weet het niet, ik weet het even helemaal niet meer. Wat moet ik nou doen...
Oud 30-10-2004, 21:19
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 30-10-2004 @ 21:12 :
Ik weet het niet, ik weet het even helemaal niet meer. Wat moet ik nou doen...
Meisje toch ({)
Zoek afleiding, die iets... maar van de andere kant... je moet het ook niet wegstoppen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.