Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 08:34
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Waarom stelt hij zich zo aan? Ik wil alleen maar even wat kletsen. Hij weet dat ik een vriend heb en dat ik dus niets meer dan vriendschap voor hem voel, maar toch doet hij zo weird.. *Zucht*
Advertentie
Oud 31-10-2004, 09:35
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Help! *schreeuwt een stemmetje in mij*
Ik weiger naar buiten te gaan, inclusief naar school. Ik voel me dik, ellendig en een mislukkeling! Ik stop toch maar met school... Het gaat gewoon niet meer op deze manier. Ik denk alleen maar aan eten en afvallen en van huiswerk maken komt niks meer. Nu durf ik niet eens meer naar buiten, omdat alles zo VET aan mijn lijf voelt. Ik lig alleen nog maar in bed, kijk tv, (vr)eet, ben de hele dag afwezig en/of chagrijnig... ppfff... het gaat zo niet langer. Nog één eetbui en ik kots alles uit! Er valt niks meer te ontkennen, ik heb een eetprobleem (nog altijd, na al die tijd...). Mijn school weet het, mijn familie zal ik inlichten (aangezien mijn ouders denken dat ze me beschermen door er niet openlijk over te praten) en zelf moet ik ook eens inzien hoe ik me gedraag, hoe ik denk en wat ik veroorzaak in mijn omgeving. Opgekropte woede zit er in me. Ik ben boos. Er is alleen niemand die schuldig is en dus houd ik die woede in. Maar die spanningen en stress is niet langer meer te verdragen, ik val terug... snel en hard... stoppen met school, continu denken aan eten en een hekel hebben aan mezelf, geen lachje kan er meer vanaf.... ik isoleer me, wil niks meer, ben moe en zie alles donker in. Wat moet er van me terecht komen? Geen diploma, terwijl ik altijd hoge cijfers heb gehaald! Het is allemaal zo oneerlijk.... *snik*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 31-10-2004, 10:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik krijg lekker zo allemaal cadeautjes ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-10-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Magic_STAR schreef op 31-10-2004 @ 10:35 :
Help! *schreeuwt een stemmetje in mij*
Ik weiger naar buiten te gaan, inclusief naar school. Ik voel me dik, ellendig en een mislukkeling! Ik stop toch maar met school... Het gaat gewoon niet meer op deze manier. Ik denk alleen maar aan eten en afvallen en van huiswerk maken komt niks meer. Nu durf ik niet eens meer naar buiten, omdat alles zo VET aan mijn lijf voelt. Ik lig alleen nog maar in bed, kijk tv, (vr)eet, ben de hele dag afwezig en/of chagrijnig... ppfff... het gaat zo niet langer. Nog één eetbui en ik kots alles uit! Er valt niks meer te ontkennen, ik heb een eetprobleem (nog altijd, na al die tijd...). Mijn school weet het, mijn familie zal ik inlichten (aangezien mijn ouders denken dat ze me beschermen door er niet openlijk over te praten) en zelf moet ik ook eens inzien hoe ik me gedraag, hoe ik denk en wat ik veroorzaak in mijn omgeving. Opgekropte woede zit er in me. Ik ben boos. Er is alleen niemand die schuldig is en dus houd ik die woede in. Maar die spanningen en stress is niet langer meer te verdragen, ik val terug... snel en hard... stoppen met school, continu denken aan eten en een hekel hebben aan mezelf, geen lachje kan er meer vanaf.... ik isoleer me, wil niks meer, ben moe en zie alles donker in. Wat moet er van me terecht komen? Geen diploma, terwijl ik altijd hoge cijfers heb gehaald! Het is allemaal zo oneerlijk.... *snik*
*Knuf* Goed van je dat je t onder ogen ziet! En geef het vooral niet op, je moet hard vechten, maar ooit komt het goed. Vertrouw op jezelf..
Oud 31-10-2004, 12:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik wil eigenlijk NU uit huis, ik houd het denk ik niet veel langer meer uit hier.

Bah, het is ook gewoon ergens mijn eigen schuld... Maar ik kan het niet helpen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-10-2004, 12:09
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
5 minuten thuis en het gezijk begint weer gvd
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 31-10-2004, 12:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Af en toe krijg ik die behoefte weer... Om iemand vast te houden, te knuffelen, te voelen... En dan is er niemand 'voorradig'...
Oud 31-10-2004, 12:50
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 31-10-2004 @ 10:35 :
Help! *schreeuwt een stemmetje in mij*
Ik weiger naar buiten te gaan, inclusief naar school. Ik voel me dik, ellendig en een mislukkeling! Ik stop toch maar met school... Het gaat gewoon niet meer op deze manier. Ik denk alleen maar aan eten en afvallen en van huiswerk maken komt niks meer. Nu durf ik niet eens meer naar buiten, omdat alles zo VET aan mijn lijf voelt. Ik lig alleen nog maar in bed, kijk tv, (vr)eet, ben de hele dag afwezig en/of chagrijnig... ppfff... het gaat zo niet langer. Nog één eetbui en ik kots alles uit! Er valt niks meer te ontkennen, ik heb een eetprobleem (nog altijd, na al die tijd...). Mijn school weet het, mijn familie zal ik inlichten (aangezien mijn ouders denken dat ze me beschermen door er niet openlijk over te praten) en zelf moet ik ook eens inzien hoe ik me gedraag, hoe ik denk en wat ik veroorzaak in mijn omgeving. Opgekropte woede zit er in me. Ik ben boos. Er is alleen niemand die schuldig is en dus houd ik die woede in. Maar die spanningen en stress is niet langer meer te verdragen, ik val terug... snel en hard... stoppen met school, continu denken aan eten en een hekel hebben aan mezelf, geen lachje kan er meer vanaf.... ik isoleer me, wil niks meer, ben moe en zie alles donker in. Wat moet er van me terecht komen? Geen diploma, terwijl ik altijd hoge cijfers heb gehaald! Het is allemaal zo oneerlijk.... *snik*
Er klinkt veel zelfkennis uit je verhaal. Vervelend wel dat je vast lijkt te zitten in een web waarin het maar niet lukt om er uit te komen.

Hoe komt het dat je zo vast zit?; waar klem je je in vast?, wat maakt het dat je in zo'n kleine bewegingsruimte nu zit?

Is het misschien tijd om een stap terug te zetten w.b.t. school?
B.v. het langzaam aan opbouwen op therapeutische basis?

Je hebt hulp nodig op het psychische gebied; wil je die hulp?

Hoe wil je verder als je stopt met school?, zie je andere mogelijkheden?

Wie zouden je in dit moeilijke proces kunnen steunen, waar van je die hulp ook echt wilt?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 12:57.
Oud 31-10-2004, 12:58
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik weet dat ik eigenlijk moet kappen en gewoon moet vergeten, maar waarom blijf ik toch hopen?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-10-2004, 13:01
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
metallica schreef op 31-10-2004 @ 13:58 :
Ik weet dat ik eigenlijk moet kappen en gewoon moet vergeten, maar waarom blijf ik toch hopen?

Verstand/gevoels questie?

Verstandelijk weten dat het beter is om te kappen/vergeten
Maar gevoelsmatig de behoefte hebben om.........


Waarin heb je deze tweestrijd?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 31-10-2004, 13:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 31-10-2004 @ 14:01 :
Verstand/gevoels questie?

Verstandelijk weten dat het beter is om te kappen/vergeten
Maar gevoelsmatig de behoefte hebben om.........


Waarin heb je deze tweestrijd?
Ik heb december volgend jaar iemand leren kennen waar ik vanaf het eerste moment al gek op was. Ik wist vanaf het begin gewoon al dat hij me nooit zou zien staan. Ik heb lange tijd nog contact met hem gehad, wat bij mij toch hoop opwekte. Nu wil hij mij volgens mij nietr meer spreken, hij komt niet meer online. Nou weet ik dat ik hem gewoon moet vergeten en moet stoppen met dromen. Maar toch blijft die verdomde hoop er....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-10-2004, 13:16
Verwijderd
Hoe gaat het? Ja geweldig, kan niet beter
Blabla..
Oud 31-10-2004, 13:18
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
metallica schreef op 31-10-2004 @ 14:10 :
Ik heb december volgend jaar iemand leren kennen waar ik vanaf het eerste moment al gek op was. Ik wist vanaf het begin gewoon al dat hij me nooit zou zien staan. Ik heb lange tijd nog contact met hem gehad, wat bij mij toch hoop opwekte. Nu wil hij mij volgens mij nietr meer spreken, hij komt niet meer online. Nou weet ik dat ik hem gewoon moet vergeten en moet stoppen met dromen. Maar toch blijft die verdomde hoop er....
Weet je al wat je er mee wilt/gaat doen?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 31-10-2004, 13:54
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-10-2004 @ 13:24 :
Af en toe krijg ik die behoefte weer... Om iemand vast te houden, te knuffelen, te voelen... En dan is er niemand 'voorradig'...
Koop een knuffelbeer.
Oud 31-10-2004, 14:50
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Helemaal gek wordt ik er van, al die mensen die maar dingen lopen te roddelen. En de helft is er niet eens waar van. Het is toch de bedoeling in een vrienden groep dat iedereen zich gelijk aan elkaar kan voelen?
Dan moet je er niet voor zorgen dat er een paar het idee hebben dat de een zich betervoeld om maar over de ander te gaan lullen! Zeg gewoon wat je mening is maar ga het niet achterbaks rond lopen fluisteren!

[edit]
En dat noemen zich vrienden....
[/edit]
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 31-10-2004, 15:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nee hé, niet ziek worden...
__________________
Oud 31-10-2004, 15:07
Verwijderd
ik wil gvd nou wel eens op die jongen afstappen die ik leuk vind
Oud 31-10-2004, 15:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Net verjaardag gevierd. Best gezellig enzo, maar eerste verjaardag zonder m'n opa... vorig jaar was hij heel ziek en lag hij in ziekenhuisbed in de woonkamer. Maar hij was er. En nu niet en ik mis hem... Heb nooit echt afscheid kunnen nemen, omdat zijn lichaam naar de wetenschap is, wat betekende dat zijn lichaam de volgende dag al opgehaald werd en ik hem nooit meer heb gezien en er is geen begrafenis geweest of wat dan ook ... Ik hoef er maar aan de denken en ik kan huilen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-10-2004, 17:02
Verwijderd
En toen zat ik bijna te huilen. Wil stoppen met alles; school, viool, orkest, leven...... Want ik kan het niet.
Oud 31-10-2004, 19:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
sonho schreef op 31-10-2004 @ 18:02 :
En toen zat ik bijna te huilen. Wil stoppen met alles; school, viool, orkest, leven...... Want ik kan het niet.
*knuffel* als je wilt praten, weet je me te vinden he..

Ontopic; en toen deed ik het allemaal weer fout. Is het nu werkelijk allemaal mijn eigen schuld of draagt hij ook weer zijn steentje bij?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-10-2004, 19:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 31-10-2004 @ 14:54 :
Koop een knuffelbeer.
Dat is niet eens zo'n gek plan als je je alleen voelt. Ik slaap ook met een kussen in mijn armen als ik alleen slaap, dan kan ik een stuk beter slapen. (Niet zo goed dan wanneer mijn vriend erbij is natuurlijk.)
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-10-2004, 19:48
Verwijderd
het feit dat ik pas aandacht krijg als ik zeg het gaat niet goed met me
baart me zorge
doe ik dit allemaal voor aandacht off om mezelf rustig te krijgen
ik weet het niet meer
behalve dat ik het leven niet meer kan niet meer wil
ik zou zo willen ruilen met elke tiener die dood gaat

ik wil die pijn in me hele lichaam voelen en niet op een bepaalde plaats
Oud 31-10-2004, 19:57
Verwijderd
Bah ik wou dat ik nooit meer hoefde eten. En eigenlijk wil alles wat met eten te maken heeft even verbannen .
Oud 31-10-2004, 20:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom zit ik nu met een ongelooflijke big-smile op m'n gezicht? Net wilde ik nog m'n kussen in elkaar rammen.
Oud 31-10-2004, 20:42
Verwijderd
Oeh nice, mijn ouders konden zich weer eens niet inhouden kwa drankgebruik
Oud 31-10-2004, 20:50
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 31-10-2004 @ 21:42 :
Oeh nice, mijn ouders konden zich weer eens niet inhouden kwa drankgebruik
Weten we gelijk waar jij het van hebt

Morgen weer naar school... aan de eene kant, blegh, school... maar aan de andere kant... ik verveel me toch dood
En van mijn vrienden moet ik het hebben... de een belt niet terug en de ander komt zijn afspraak niet na
Oud 31-10-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 31-10-2004 @ 21:50 :
Weten we gelijk waar jij het van hebt

Morgen weer naar school... aan de eene kant, blegh, school... maar aan de andere kant... ik verveel me toch dood
En van mijn vrienden moet ik het hebben... de een belt niet terug en de ander komt zijn afspraak niet na
Ik ben nooit bezopen.
En als ik het ben ga ik niet demonstratief voor pampus liggen
Oud 31-10-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 20:57 :
Bah ik wou dat ik nooit meer hoefde eten. En eigenlijk wil alles wat met eten te maken heeft even verbannen .
Oud 31-10-2004, 21:19
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ik wou dat ik iemand had om mee te knuffelen behalve mijn familie
dat is mijn ergenis vandaag
Oud 31-10-2004, 21:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 31-10-2004 @ 14:54 :
Koop een knuffelbeer.
Blijf op Kantine bij je knuffel-feeks.
Oud 31-10-2004, 22:50
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
you will always be my boo

hij gaat nooit meer uit mn hoofd. en uit mn hart. ik word er doodmoe van. waarom kan k hem niet gewoon vergeten. dan is er al een hoop drama minder. ik wil m zien, knuffelen, kussen. en ik weet gewoon dat hij ook aan mij denkt. hij geeft om mij en ik om hem maar waarom kan het dan niet gewoon?

**

hopelijk volgende week mn tongpierc halen, als ik durf. ik denk dat ik niet durf, maar ik wil het wel heel graag. en ik denk dat mn papa en mama gek worden als ze het zien, ook al mag ik het wel (maar pas als het gezeik met mn tanden goed is). ik heb geen zin om daarop te wachten.
Oud 01-11-2004, 05:55
Verwijderd
Komende twee weken moet ik alle gevoelens uitschakelen, wil ik door mijn tentamenweek komen. Ik moet daarnaast ook nog zoveel doen voor school.. Ik ga het nóóit redden! Maar als ik daarna ook nog blijf nadenken over van alles en nog wat kunnen we sowieso zeker van zijn dat ik het niet red...

Maar ik voel me zo rot..
Oud 01-11-2004, 06:02
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
godverdomme! proefwerkweek alweer.... laatste twee dagen continu bij mijn vriend geweest, mn bed rook nog naar hem *zucht*
maar dus proefwerweek... en ja, heel fijn, de klok is een uur achteruit gezet... heb om 9 uur het proefwerk, dacht, sta om 7 uur op.... leuk de wekker gezet... kdacht al, wat is het nog stil en donker.... kom ik online... klokje in mn beeldscherm: 06.12..
humz, dit klopt niet.... oh kut, wekker vergeten te veranderen... alle andere dingen, me telefoon, me horloge ensow wel... slim bezig...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 01-11-2004, 07:42
Verwijderd
Ghihi, dat was leuk
Wat minder leuk is, is dat ik nu weer (valse) hoop heb gekregen en dat was niet helemaal de bedoeling.
Oud 01-11-2004, 08:18
--anarchy--
Avatar van --anarchy--
--anarchy-- is offline
vandaag relax opgestaan k kreeg een smsje vam mn vriendin (om kwart over 7 's ochtends...)

mn been doet pijn k had me beter niet in mn been kunnen snijden
__________________
oi! to the world
Oud 01-11-2004, 08:22
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
OMG.. rustig, rustig.. Pfff.. ik word gek.. Ok, hij zei net wat tegen mij. Denk ik eindelijk over hem heen te zijn, ga ik over hem dromen en nu hetzelfde meemaken als wat ik gedroomd had. Ja, heel leuk. Nou ja, k heb de eerste 3 uur vrij en dan maar één uurtje les! Dus dat is wel relax.
Oud 01-11-2004, 08:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
En dan word je wakker op je verjaardag. En dan hangen er geen slingers, die er normaal wel hingen, er ligt niet eens een briefje om me te feliciteren, geen smsje van niemand, geen kaartje, geen digitale kaartjes, geen pm, geen telefoontje, niets.

En dan vraag je je toch telkens weer af waarom niemand aan je denkt... en dat een 'speciale' dag die je speciaal zou moeten laten voelen alleen maar je zelfvertrouwen verpest en je humeur .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-11-2004, 08:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Karen.

Ontopic:
Wha, ik hoop het echt dat het goed gaat straks. Dat de toetsen meevallen... Nu zo nog ff leren...
En ik moet iemand heeeeel dringend spreken.
__________________
Oud 01-11-2004, 09:18
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
ik hou het niet vol en het komt niet goed klote alles.

aww fuck it dude, let`s go bowling
Oud 01-11-2004, 10:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wieh! Dansen is klaaaaaar! Dat werd tijd. Dat stomme lesgeven ook. Nou ja, tis af, nu!
Nu alleen nog een tentamen straks
__________________
Tsja
Oud 01-11-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 01-11-2004 @ 11:04 :
wieh! Dansen is klaaaaaar! Dat werd tijd. Dat stomme lesgeven ook. Nou ja, tis af, nu!
Nu alleen nog een tentamen straks
suc-6, lukt je wel

amerikaanse cultuur is echt zooooo stom

ik voel me eigenlijk wel een beetje belangrijk
Het is echt stom om jezelf goed te vinden.. Maar iets nou goed gaat mag je dan zeggen dat je goed was in een situatie?

gaar kut gevoel
Oud 01-11-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-11-2004 @ 09:49 :
En dan word je wakker op je verjaardag. En dan hangen er geen slingers, die er normaal wel hingen, er ligt niet eens een briefje om me te feliciteren, geen smsje van niemand, geen kaartje, geen digitale kaartjes, geen pm, geen telefoontje, niets.

En dan vraag je je toch telkens weer af waarom niemand aan je denkt... en dat een 'speciale' dag die je speciaal zou moeten laten voelen alleen maar je zelfvertrouwen verpest en je humeur .
gefeliciteerd !
Oud 01-11-2004, 13:08
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
@ Gothic : Congratulations!

Wohoo we hebben een loopband! Daar gaan de calorieën!
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Oud 01-11-2004, 16:00
Verwijderd
En ik zak steeds verder weg. Ik wil zo graag vooruit komen, maar na 1 pas vooruit ga ik twee keer zo hard achteruit. Niets lijkt te lukken. En ik wil zo graag iets betekenen voor andere mensen. En dan iemand anders dan mijn vriend. Hoefde ik maar niet te voelen, hoefde ik maar niet te denken, dan was ik misschien gelukkiger. Mijn leven voelt zo leeg, of beter gezegd: gevuld met leegte want gestresst ben ik wel. Ik zou zo graag mijn masker af willen zetten, maar welke reden heb ik om ongelukkig te zijn? welk recht heb ik om ongelukkig te zijn? Dus ik blijf stilletjes hopen dat iemand door mij heenkijkt en me begrijpt, dat iemand achter mijn stilte de onrust ziet. Achter mijn ogen de tranen..

Imagination fills the void of my existence
Oud 01-11-2004, 16:23
Verwijderd
ik wilde dat ik anders was dan dat ik ben.. daar zit ik best mee.. heel vervelend.. nevermind.. bluh

doedels
Oud 01-11-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-11-2004 @ 09:49 :
En dan word je wakker op je verjaardag. En dan hangen er geen slingers, die er normaal wel hingen, er ligt niet eens een briefje om me te feliciteren, geen smsje van niemand, geen kaartje, geen digitale kaartjes, geen pm, geen telefoontje, niets.

En dan vraag je je toch telkens weer af waarom niemand aan je denkt... en dat een 'speciale' dag die je speciaal zou moeten laten voelen alleen maar je zelfvertrouwen verpest en je humeur .
Ik heb vrijdag al een (echte) kaart gestuurd (maar die is er dus nog niet ) en gesms't (niet vanmorgen, ik had het enorm druk, sorry ). En ik heb vandaag ook een cadeautje voor je gekocht. Dus ik heb heel veel aan je gedacht. En ik kom woensdag ook nog eens langs, wat wil je nou nog meer?

Ook hier dan maar: gefeliciteerd!

En ontopic: wat een drukke dag... En dan zo opeens weer. Maar goed, ik heb het vol gehouden en op zich is het nog wel aardig gegaan ook. Hopelijk lukt alles met die andere stageplaats en hopelijk SNEL!
Oud 01-11-2004, 17:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-11-2004 @ 09:49 :
En dan word je wakker op je verjaardag. En dan hangen er geen slingers, die er normaal wel hingen, er ligt niet eens een briefje om me te feliciteren, geen smsje van niemand, geen kaartje, geen digitale kaartjes, geen pm, geen telefoontje, niets.

En dan vraag je je toch telkens weer af waarom niemand aan je denkt... en dat een 'speciale' dag die je speciaal zou moeten laten voelen alleen maar je zelfvertrouwen verpest en je humeur .
Je hebt een verjaardagstopic op DK

En gefeliciteerd, maar dat had ik in dat topic ook al gezegd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-11-2004, 17:53
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
*Huilt*
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 01-11-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Admiration schreef op 01-11-2004 @ 18:53 :
*Huilt*
*troost en huilt mee*
Oud 01-11-2004, 18:07
Verwijderd
wat doe je als het enigste waar je voor leeft je niet meer wilt?
moet het toch doorzetten en dat potje pillen slikken
of me beste been voorzetten en me elke avond in slaap huilen en toch leven?

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 18:10.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.