Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2006, 14:55
Verwijderd
Veranderingen op LS

Al een tijdje lijkt LS meer op DK dan op waar het werkelijk voor bedoeld is. Topics als wat heb je nieuw en leuk en niet leuk gaan allang niet meer over mode of lifestyle-aanverwante zaken, maar lijken veranderd te zijn in een veredelde klaagmuur.

We willen terug naar Lifestyle-topics en daar zullen een aantal zaken voor moeten veranderen. Dit zijn de eerste stappen daarin.

1) Wie heb je gespot zal verdwijnen. De forummers die elkaar kennen, zijn toch steeds dezelfde. Verder kan dit in het: Wat heb je gedaan?-topic Ook het zielig en de meeste opmerkingen in het niet-leuk horen daar thuis, evenals leuke gebeurtenissen. Er is dus nog maar 1 topic over wat je gedaan hebt/wie je ontmoet hebt/wat er is gebeurd en wat wel/niet leuk was op je dag.

2) We gaan weer terug naar de oorspronkelijke bedoeling van Mooi en Niet mooi op lifestyle- en modegebied.
Het leuk-topic = Mooi, wat wil je hebben, wat vind je leuk. Liefst mét plaatjes.
Het niet-leuk-topic = camp&kitch, wansmaak, wat kan echt niet meer, lelijk. Ook liefst mét plaatjes.

3) Om de hoeveelheid stickys te beperken, gaan het dread- en haar-topic vanaf nu samen. Het is allebei haar en ze lopen afzonderlijk toch niet zo uitzonderlijk snel. - is vanmorgen al veranderd

4) Het ik-zoek-topic dient enkel nog voor zoektips, opmerkingen als 'Lelijk' of andere dingen worden gewoon verwijderd.


Als er één van de bovenvermelde topics vol is, is het gedaan en gaan de nieuwe regels van kracht (wat dus al met het Dreadtopic is gebeurd). De regels voor ik-zoek zijn altijd van kracht geweest, maar zullen met onmiddelijke ingang strenger gehandhaafd worden.


Dit is wat we tot nu toe hebben en wat ook zal uitgevoerd worden om het op zijn minst te proberen. Nu willen we jullie ook de kans geven daarop te reageren, mee te denken of te evalueren, vandaar dit topic. Hou het opbouwend en geef gegronde kritiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2006, 15:13
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
haha fucking gay!

niet dat ik zo vaak meer post, maar het leuk/niet leuk topic hoort echt te blijven.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:18
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik dacht dat lifestyle meer een verzamelbegrip was dan dat je daar serieus over moest gaan praten.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:21
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
haha camp/kitsch/wansmaak in het niet leuk topic zetten, daar kan alleen iemand opkomen die zelf dr. martens draagt en larp speelt.
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Daarnaast, wie wil het nou over mode- en lifestyle aanverwante zaken hebben? Niemand toch?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-10-2006 @ 16:22 :
Daarnaast, wie wil het nou over mode- en lifestyle aanverwante zaken hebben? Niemand toch?
Dat lijkt me geen argument. Als je daar niet over wilt praten, kun je beter naar een ander subforum gaan imo.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-10-2006 @ 16:22 :
Daarnaast, wie wil het nou over mode- en lifestyle aanverwante zaken hebben? Niemand toch?
Haha, ga hier dan weg.

Ik ben geen doorgewinterde lifestyler, maar ik vind deze veranderingen eigenlijk wel positief. Lifestyle is meer een verzameling geworden van psych. met wat DK-topics. Het verschil tussen alle topics is dan ook wel klein en in de helft komt staat hetzelfde. Leuk voor lifestylers zelf, maar minder voor buitenstaanders die eens over 'lifestyle' willen lezen, praten, zeuren, blabla.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 15:50
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
pff wat een onzin.
typerend voor forumbazen die hier zelf niet posten
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 16:50 :
pff wat een onzin.
typerend voor forumbazen die hier zelf niet posten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:21
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
En wederom is het zo dat de forumbazen de huidige gang van zaken verwerpen maar er zelf niets voor in de plaats brengen. Daarmee bedoel ik dus topics van een 'hoger' niveau. Zo lame.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:23
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik had dit topic toch ook liefst met plaatjes gehad.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:27
Verwijderd
Gelukkig hangt het niet alleen van de larpende fb af, want er hangen er hier nog 3 rond. Daarnaast wil ik even wijzen op dit stuk topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post23147543
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:32
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Leuk en aardig, maar daarmee bedoelde ik niet dat dat vijftal topics gesloten moet worden, maar dat de andere topics open moeten blijven.

Ik snap niet dat elke verandering op scholieren.com altijd zo drastisch mogelijk moet zijn.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:49
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Mutant schreef op 31-10-2006 @ 17:27 :
Gelukkig hangt het niet alleen van de larpende fb af, want er hangen er hier nog 3 rond. Daarnaast wil ik even wijzen op dit stuk topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post23147543
sinds wanneer luister jij naar Otis
verder vind ik het maar nazi en blijkbaar vinden mensen topics als bovenstaande leuk, anders werd er niet elke dag als een idioot op gereageerd.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:01
teenager
teenager is offline
He wat stom, een soort fok.nl forum dus? Misschien kunnen jullie topics voortaan ook 100 pagina's laten tellen, worden we precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:05
Verwijderd
Mensen vinden het dope, maar het moet wel anders.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 17:49 :
sinds wanneer luister jij naar Otis
haha nou idd, wat een argument zeg

en als die topics wegvallen, krijgen mensen heus niet ineens ingevingen voor supergrappige en originele topics. het is gewoon moeilijk om leuke onderwerpen te verzinnen, en dat weten jullie ook wel. een heleboel topics sluiten en verboden maken zal het hier vrij leeg maken, want er komt immers niks voor terug. misschien moeten jullie als FBs daar onderling ook eens over overleggen. topics die het op bijv fok goed doen, zoals over skinnyjeans, ik noem maar wat, zijn volgens jullie niet serieus genoeg of de antwoorden zijn te saai/ te lage discussiewaarde. wat ook veel gebeurt is dat topics worden gesloten na één serieus antwoord, met het idee 'nu weet je het antwoord toch?'.

misschien is het dus handiger om eerst een oplossing te zoeken, en dan maatregelen te nemen ipv in het wildeweg wat dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:26
Verwijderd
Kijk, we hebben dit al een tijdje in gedachten. 3 verschillende topics die eigenlijk hetzelfde zijn over wat er gebeurd is, hoe populair ook, blijven toch hetzelfde. Muziek heeft ook geen 3 luistertopics tegelijk, 'omdat het zo populair is'. Daarnaast is het werkelijk een kantine-gehalte geworden, enkele topics die wel nog op LS-niveau zijn, zakken al snel weg, eigenlijk vind ik dat zonde.

Je hebt overigens wel een punt met dat er misschien niets in de plaats komt en dat het misschien tot leegstand zal leiden (hoewel ik dat nauwelijks geloof ), maar het is zeker niet zo dat we in het wilde weg besloten hebben zomaar wat dingen dicht te gaan gooien. In feite hielden we die discussie al toen we de opmerkingen in bovenvermeld topic zagen verschijnen, dus wel een teken dat het niet alleen ons is opgevallen.

Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, staat er in mijn post: Dit is wat we tot nu toe hebben en wat ook zal uitgevoerd worden om het op zijn minst te proberen . Nu willen we jullie ook de kans geven daarop te reageren, mee te denken of te evalueren, vandaar dit topic.
We zouden dan ook niet liever hebben dat jullie zelf ook ideeën aandragen om LS weer LS te maken. Tenzij jullie gewoon liever de kantine-variant hebben, maar dan denk ik dat jullie beter een eigen forum opstarten, want uiteindelijk is het de bedoeling dat dit forum voor iedereen open staat. Het gaat hier om Scholieren, Jon, de doelgroep, alle leden en niet alleen wat LS het liefst wil.

Dus graag horen wij dan ook ideeën in plaats van het bij voorbaat af te kraken. Daarbij staat er op zijn minst proberen. Mocht het niets zijn, moeten we natuurlijk ook niet te beroerd zijn om dat toe te geven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2006, 17:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mutant schreef op 31-10-2006 @ 18:26 :
We zouden dan ook niet liever hebben dat jullie zelf ook ideeën aandragen om LS weer LS te maken.
Wel of niet? Gelukkig zijn jullie tenminste duidelijk

Misschien zou dit forum sowieso beter beheerd kunnen worden door scholieren in plaats van (halverwege de) twintigers als een (sub)forum precies afgebakend dient te zijn door de naam.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:42
Verwijderd
Het 'wat is leuk/stom' topic ging nooit over kleren. Het begon met Otis die ooit een topic opende om te kankeren op alles wat misging in je LIFESTYLE en met hhendrixx die ons allemaal te negatief vond en een 'bekijk het positief'-topic opende. Dus eh ja.

Verder is 't maar nazi inderdaad, maar het forum wordt met de nieuwe forumsoftware toch extreem kut dus dan kan dit er ook wel bij
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:42
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
wat broeder zei.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:44
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mutant schreef op 31-10-2006 @ 18:26 :
Verwijderd wegens lang
Muziek heeft anders ook het luistertopic, het 'last.fm stats'-topic en het 'welke albums heb jij vandaag geluisterd'-topic en daar doet niemand moeilijk over. En die topics hebben 100 keer minder discussiewaarde dan het 'wat heb je gedaan'-topic.

Ik vind het ook 'zonde' dat de zeldzame topics die wel met LS te maken hebben meteen weer wegzakken, maar evenzeer vind ik het 'zonde' dat dat soort topics ook vaak snel wordt gesloten omdat er te weinig discussiewaarde is en/of omdat een vraag al is beantwoord.

Ik denk idd ook niet dat er veel 'in de plaats' zal komen nu, maar dat zullen we vanzelf wel zien dan.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 31-10-2006 @ 18:34 :
Wel of niet? Gelukkig zijn jullie tenminste duidelijk

Misschien zou dit forum sowieso beter beheerd kunnen worden door scholieren in plaats van (halverwege de) twintigers als een (sub)forum precies afgebakend dient te zijn door de naam.
Dat is een ander punt dat op het hele forum zichtbaar wordt. De leeftijd schuift op en dat is/wordt ook een onderwerp op admin. Maar heb je dan liever dat een 15jarige jou gaat vertellen ontopic te zijn? Ik geloof nooit dat daar wel naar geluisterd gaat worden.

Buiten dat krijgen nogal wat scholieren weinig kans om zich welkom te voelen, gezien sommige reacties.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 31-10-2006 @ 18:44 :
Muziek heeft anders ook het luistertopic, het 'last.fm stats'-topic en het 'welke albums heb jij vandaag geluisterd'-topic en daar doet niemand moeilijk over. En die topics hebben 100 keer minder discussiewaarde dan het 'wat heb je gedaan'-topic.

Ik vind het ook 'zonde' dat de zeldzame topics die wel met LS te maken hebben meteen weer wegzakken, maar evenzeer vind ik het 'zonde' dat dat soort topics ook vaak snel wordt gesloten omdat er te weinig discussiewaarde is en/of omdat een vraag al is beantwoord.
Wat Muziek betreft, kan zijn, sinds ik er geen fb meer ben, kom ik er nog uitzonderlijk weinig moet ik toegeven. Ik kan me die topics niet herinneren, vandaar dat ik het als voorbeeld heb gebruikt.

Heb je trouwens een paar voorbeelden waarvan jij het zonde vindt dat ze zo snel gesloten zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:52
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik snap niet dathet zo schadelijk kan zijn als er eens zinloos over de broek van bv maikel de boer gepraat wordt.
het heeft weinig tot geen discussiewaarde, maar wat geeft dat nou weer.

verder zouden nieuwe fb's die wel wat met lifestyle te maken hebben aangenaam zijn. en niet lullig bedoeld, maar daar hoor jij niet bij mutant, blijf jij maar lekker op da.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2006, 17:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Broeder schreef op 31-10-2006 @ 18:34 :
Wel of niet? Gelukkig zijn jullie tenminste duidelijk
Wel, natuurlijk. Anders is het ook geen evaluatietopic. Ik had wel verwacht dat er zoveel tegenspraak zou komen, maar toch willen we graag die topics gaan samenvoegen. Er is toch niks ergs aan om het "wat heb je gedaan" topic iets uit te breiden? Zeuren, spotten etc. kan nu in dit topic, dus het verdwijnt niet.

Leuk en niet leuk blijft bestaan, maar in een meer LSgerelateerde vorm.

Misschien wordt LS dan wat rustiger en verhuist iedereen naar DK en onzin (mss zelfs psych), maar dat is toch helemaal geen probleem?
We willen LS weer herstellen voor wat het bedoeld was; een subforum over lifestyle. Ook hopen we hiermee LS toegankelijker te maken voor nieuwe leden.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 18:52 :
ik snap niet dathet zo schadelijk kan zijn als er eens zinloos over de broek van bv maikel de boer gepraat wordt.
het heeft weinig tot geen discussiewaarde, maar wat geeft dat nou weer.

verder zouden nieuwe fb's die wel wat met lifestyle te maken hebben aangenaam zijn. en niet lullig bedoeld, maar daar hoor jij niet bij mutant, blijf jij maar lekker op da.
En wat versta jij dan onder met-Lifestyle-te-maken? Ik geloof niet dat ik veel minder heb gepost dan andere fbs (buiten de 2 weken dat ik ziek was, maar toen heb ik overal amper gepost), ik heb zelfs een aantal topics geopend met goede bedoelingen, ook al zijn ze niet allemaal even goed gevallen.

Overigens wil niet eens iedereen hier modereren, iets waar ik ze gelijk in kan geven, laat staan dat anderen geen fb kunnen worden ivm hun banman en gedrag. Je wéét dat bepaalde mensen gewoon geen kans zullen maken, nooit, dus wat wil je voor fbs? Wie wil je? Wat verwacht je van ze?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:01
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Dat nwe leden zich niet welkom voelen heeft meer met reacties in het algemeen te maken dan met de topics die er nu zijn, ik vind het maar crappy argumenten. Daarbij heeft LS überhaupt al weinig meer discussiewaarde dan zeggen dat iets leuk of kut is, dus imo maakt het wat dat betreft weinig uit of je topics samenvoegt of niet.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:04
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mutant schreef op 31-10-2006 @ 18:57 :
En wat versta jij dan onder met-Lifestyle-te-maken? Ik geloof niet dat ik veel minder heb gepost dan andere fbs (buiten de 2 weken dat ik ziek was, maar toen heb ik overal amper gepost), ik heb zelfs een aantal topics geopend met goede bedoelingen, ook al zijn ze niet allemaal even goed gevallen.

Overigens wil niet eens iedereen hier modereren, iets waar ik ze gelijk in kan geven, laat staan dat anderen geen fb kunnen worden ivm hun banman en gedrag. Je wéét dat bepaalde mensen gewoon geen kans zullen maken, nooit, dus wat wil je voor fbs? Wie wil je? Wat verwacht je van ze?
je post hier nooooit, ja af en toe wat foto's van wanstaltige laarzen that's it.

en wat sneu zeg dat je alleen fb kan worden als je een smetteloze reputatie hebt. dan valt iedereen hier af die enigzins wat toe te voegen zal hebben als fb.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:01 :
[B]Dat nwe leden zich niet welkom voelen heeft meer met reacties in het algemeen te maken dan met de topics die er nu zijn, ik vind het maar crappy argumenten. Daarbij heeft LS überhaupt al weinig meer discussiewaarde dan zeggen dat iets leuk of kut is, dus imo maakt het wat dat betreft weinig uit of je topics samenvoegt of niet.
De topics zijn heel persoonlijk geworden. Niet echt interessant voor niet LS-ers. We proberen zelf ook meer topics te openen die met LS te maken hebben, maar dat is best lastig (zoals al wordt aangegeven).

Nieuwe leden voelen zich idd niet welkom door de reacties, wat ook een punt is.

Ik denk dat er zeker ruimte is voor discussie. Er was eens een topic over aids (geloof ik) en toen werd er prima gediscusieerd. Het is mogelijk, maar lang niet bij alle topics, dat blijven gewoon opsom topics inderdaad.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:15
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
wat heeft aids met je lifestyle te maken?
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:04 :
en wat sneu zeg dat je alleen fb kan worden als je een smetteloze reputatie hebt. dan valt iedereen hier af die enigzins wat toe te voegen zal hebben als fb.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er hier veel leden zijn die zin hebben om hier fb te worden... met of zonder schone lei
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:15 :
wat heeft aids met je lifestyle te maken?
Ik weet niet precies meer waar dat topic over ging, maar zoiets was het.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:18
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Als ik me niet vergis is dat op meer subfora zo Oma. Zie L&R ('van wie heb je je laatste kus', 'hoe voel je je op relationeel gebied' en meer zulks onzin, dat valt PRECIES in dezelfde categorie) en die 'billen of borsten'-discussie op Sex. kennen we nu ook wel.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:19
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
*oma* schreef op 31-10-2006 @ 19:17 :
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er hier veel leden zijn die zin hebben om hier fb te worden... met of zonder schone lei
volgens zie je dat verkeerd.
nouja, als ik soms hoor/zie wat een kinderachtige gezeur het op jullie speciale afgesloten forumbaassubfora zie ga ik zelf ook twijfelen .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:18 :
Als ik me niet vergis is dat op meer subfora zo Oma. Zie L&R ('van wie heb je je laatste kus', 'hoe voel je je op relationeel gebied' en meer zulks onzin, dat valt PRECIES in dezelfde categorie) en die 'billen of borsten'-discussie op Sex. kennen we nu ook wel.
Ik vind L&R nou niet echt een vergelijking met Lifestyle. De topics die je nu noemt zijn sowieso praktisch de enige topics die altijd doorlopen, samen met het fototopic, maar verder zijn daar toch voornamelijk veel verschillende topics over verschillende problemen waardoor het forum niet verzandt in een 'laten we met ons groepje waar je als buitenstaander maar moeilijk binnenkomt gezellig keuvelen over van alles en nog wat'. Dat is voor een paar topics wel leuk, maar niet waar een heel deelforum voor bedoeld is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2006, 18:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is weer oudhollands gekanker van de suffe n44bforumbazen en hun slechte mode-gevoel

echt, lifestyle loopt prima maar de forumbazen willen gewoon weer de nazi spelen.
welke fb is eigenlijk op het idee gekomen? en kom niet aan met 'alle forumbazen' want ik acht geen van hen zo slim dit tegelijkertijd met de andere te denken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 18:52 :
ik snap niet dathet zo schadelijk kan zijn als er eens zinloos over de broek van bv maikel de boer gepraat wordt.
het heeft weinig tot geen discussiewaarde, maar wat geeft dat nou weer.
idd, dat soort dingen zijn voor nieuwkomers ook wel leuk, want zoals al gezegd, veel discussiewaarde krijg je hier toch niet bij de meeste onderwerpen. lijkt mij een goed idee dat de forumbazen minder streng worden/minder snel dingen sluiten, zodat bepaalde topics ook een kans krijgen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:29
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2006 @ 19:22 :
Ik vind L&R nou niet echt een vergelijking met Lifestyle. De topics die je nu noemt zijn sowieso praktisch de enige topics die altijd doorlopen, samen met het fototopic, maar verder zijn daar toch voornamelijk veel verschillende topics over verschillende problemen waardoor het forum niet verzandt in een 'laten we met ons groepje waar je als buitenstaander maar moeilijk binnenkomt gezellig keuvelen over van alles en nog wat'. Dat is voor een paar topics wel leuk, maar niet waar een heel deelforum voor bedoeld is.
Natuurlijk is het niet hetzelfde want al dat andere geneuzel op L&R is persoonlijk. Mijn argument is dat het op meer subfora zo gaat zoals bij LS.
Volgens mij ligt jullie probleem helemaal niet bij de topics maar bij de forummers en dat verhelpt je gewoon niet met zo'n maatregel.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:30
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 31-10-2006 @ 19:12 :
Ik denk dat er zeker ruimte is voor discussie. Er was eens een topic over aids (geloof ik) en toen werd er prima gediscusieerd.

jezus, zo'n topic hoort op gezondheid of hooguit psychologie, maar WTF zoekt zo'n topic op lifestyle? ' welke kleren draag je als je aids hebt?' of meer ' welke forumbazen wens je aids toe?'
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:30
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Urm schreef op 31-10-2006 @ 19:29 :
idd, dat soort dingen zijn voor nieuwkomers ook wel leuk, want zoals al gezegd, veel discussiewaarde krijg je hier toch niet bij de meeste onderwerpen. lijkt mij een goed idee dat de forumbazen minder streng worden/minder snel dingen sluiten, zodat bepaalde topics ook een kans krijgen.
Hierin ben ik het met je eens.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 31-10-2006 @ 19:30 :
jezus, zo'n topic hoort op gezondheid of hooguit psychologie, maar WTF zoekt zo'n topic op lifestyle? ' welke kleren draag je als je aids hebt?' of meer ' welke forumbazen wens je aids toe?'
Haha, nee tuurlijk niet. Ik kon alleen even zo snel niet een topic verzinnen waar een discussie in gevoerd werd.

Nogmaals: er hoeft niet perse een discussie te komen, opsommen kan ook.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:34
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:29 :
Volgens mij ligt jullie probleem helemaal niet bij de topics maar bij de forummers en dat verhelpt je gewoon niet met zo'n maatregel.
Ik denk inderdaad ook dat dit een deel van het probleem is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:34
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-10-2006 @ 19:29 :
Natuurlijk is het niet hetzelfde want al dat andere geneuzel op L&R is persoonlijk. Mijn argument is dat het op meer subfora zo gaat zoals bij LS.
Volgens mij ligt jullie probleem helemaal niet bij de topics maar bij de forummers en dat verhelpt je gewoon niet met zo'n maatregel.
hun argument is natuurlijk dat als je op l&r 'hallo ik ben nieuw!' zegt iedereen reageerd met ' *HALLO *KNFUFFEL* spuit jij ook als je klaarkomt *GIEGEL*'.

en op lifestyle met 'kanker op .'
feit blijft dat ik dat laatste normaler vind, moeten de nieuwkomers ook maar niet van die belachelijke topics openen. toen ik op ls kwam was het veel chaotischer met bertbart en pan am, etc. ik ben toch ook niet weggejaagd pff.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:34 :

en op lifestyle met 'kanker op .'
feit blijft dat ik dat laatste normaler vind, moeten de nieuwkomers ook maar niet van die belachelijke topics openen.
Ik vind dat niet normaal en ik denk ook niet dat ik daar de enige in ben.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en als er dan een user is die er al lang post en een topic opent wat ergens over zou kunnen gaan, dan wordt hij bij de eerste de beste off-topic reactie gesloten.

ik denk dat de forumbazen maar eens met ideetjes moeten komen wat betreft goede topics, want op dat gebied hebben ze totaal geen nuttige inbreng.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 31-10-2006 @ 19:37 :
Ik vind dat niet normaal en ik denk ook niet dat ik daar de enige in ben.
nou ik ben dankzij lifestyle wel uit de linkin park fase gekomen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2006 @ 19:34 :
hun argument is natuurlijk dat als je op l&r 'hallo ik ben nieuw!' zegt iedereen reageerd met ' *HALLO *KNFUFFEL* spuit jij ook als je klaarkomt *GIEGEL*'.

en op lifestyle met 'kanker op .'
feit blijft dat ik dat laatste normaler vind, moeten de nieuwkomers ook maar niet van die belachelijke topics openen. toen ik op ls kwam was het veel chaotischer met bertbart en pan am, etc. ik ben toch ook niet weggejaagd pff.
Denk jij werkelijk dat nieuwe mensen zin hebben om eerst door een groepje vaste posters beoordeeld te worden en eigenlijk alleen goedkeuring te krijgen als ze er naar jullie maatstaven goedgekleed en goedgelukt uitzien?

Je zou nieuwe mensen natuurlijk ook een beetje een kans kunnen geven, je hoeft ze niet meteen dood te knuffelen maar je zou ze ook even een beetje relaxed aan het LS op dit forum kunnen laten wennen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 18:40
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat jullie het zo vreselijk overdrijven van 'oooohh de toegang tot dit forum is zo moeilijk' dat is onzin. alleen forummers met zinloze topics worden afgezeken en dat zijn toch meestal topics die JULLIE sluiten.
er zijn genoeg forummers bijgekomen die wel hun draai vonden en owjee boeiend als er een paar zich niet welkom voelen.
daar geeft eerlijk gezegd niemand wat om.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: "Verbied koran"
Donald Duck
478 25-08-2007 20:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.