Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 18:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Dit krijgt zijn eigen topic... Andere F1 nieuws naar aanleiding van het nieuwe seizoen, kan nogsteeds in zijn eigen topic..

Mika Häkkinen, wereldkampioen in 1998 en 1999, sluit een comeback naar de Formule 1 uit.

De Fin verklaarde in het Finse tijdschrift 'Iltalehti' dat hij te oud is om terug te keren in de F1. "Je moet de wetten van de natuur respecteren. Mijn reactiesnelheid en mijn zicht zijn niet meer zo goed als vroeger", aldus Häkkinen, die in 2001 afscheid nam van het circuit.

Voor het DTM-kampioenschap vindt hij zichzelf nog wel goed genoeg, want daarin doet hij in 2005 wel mee.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 18:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Mja jammer, maar ik vind het wel knap dat hij de eer aan zichzelf houdt. Andere coureurs kiezen er voor om nog bij andere teams te gaan rijden na hun successen. Mika is realistische en kiest voor een andere vorm van racen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:09
Sandersss
Sandersss is offline
Hakkinen is in zijn periode van afwezigheid veel minder geworden. Op die leeftijd is het lastig om conditioneel tien jaar jonger te worden.

Maar hij is wel de enige "echte" concurrentie geweest voor Schumi.

Hopen dan 'ie nog leuke dingen laat zien in de DTM.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dit is toch 'oud nieuws'...?

Maar goed, ik had ook niet anders verwacht. Wat zou hij ermee winnen als hij terug zou komen. Het enige wat kan gebeuren is dat hij 'zijn gezicht verliest'. Ik denk dat dat ook de voornaamste reden is dat hij een come-back uitsluit.

Al werd hij wel in zijn laatste seizoen om de oren gereden door ene Jos Verstappen (in Maleisie 2001). Ik denk altijd terug aan die prachtige race met die geweldige gevechten tussen Mika, Jos, Michael, Heinz-Hareld en anderen...:



Dus laat dat maar mooi de laatste herinnering aan Hakkinen wezen in de F1.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 09:59
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ben nooit een fan van hem geweest, maar dit vind ik toch een goed en knap besluit . Eigenlijk kan hij alleen maar verliezen als hij terugkeert.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer maja als-ie zou terugkeren kon dat dit seizoen toch alleen bij Minardi, dat zag-ie natuurlijk ook niet zo zitten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:49
Verwijderd
Ben altijd fan van hem geweest, maar hij kan beter niet terugkomen. Hij kan alleen nog maar mislukken (zie Villeneuve afgelopen seizoen laatste races). Hakkinen was nog steeds goed toen hij stopte en hij kan het daar maar beter bij laten en gewoon lekker in de DTM gaan racen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:50
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Dat wisten we toch allang, of is er iemand die serieus rekening hield met een comeback van hem na 3 jaar afwezigheid??
Er is al zoveel veranderd aan de auto's dat die minimaal een seizoen zou moeten wennen, en die tijd is niemand gegunt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.