Oud 24-11-2018, 00:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hey mensen!
zoals jullie bij mijn voorstel-topic hebben kunnen lezen, ben ik een 442oons maker. Ik animeer alleen niet meer, dat doet de Saminator, en ik doe de stemmen etc. Niet dat dat echt belangrijk is maar ja.

Nu is er al een hele tijd merchandise hiervoor. Ik heb dus voor mijn gymkleding een Leavethepool (liverpool) t-shirt.

Nu heb ik daar veel kritiek op gekregen, omdat ik te "geobsedeerd ben hiermee"
Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan omgaan?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2018, 08:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Van wie krijg je hier kritiek op?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 11:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Van mijn klasgenoten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 12:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van mijn klasgenoten
Daar zou ik me dan gewoon lekker niks van aantrekken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 15:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Daar zou ik me dan gewoon lekker niks van aantrekken
Niet gemeen bedoeld, maar dat deed ik al in het begin. Maar als 20 man dat zegt, kun je het moeilijk negeren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 16:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet gemeen bedoeld, maar dat deed ik al in het begin. Maar als 20 man dat zegt, kun je het moeilijk negeren
Kan prima hoor. Als jij 100% achter jouw keuze staat om dat wel te dragen, en je er geen (school)regels mee overtreed, hoef je je van al dat commentaar echt niks aan te trekken.

Toen ik nog op de middelbare school zat was het echt een grote mode-blunder om sneakers onder een rokje te dragen (nu zie je dat best veel, maar toen vond men dat echt niet kunnen). De meiden uit mijn klas maakten daar regelmatig opmerkingen over, want eigenwijs als ik was, droeg ik gewoon sneakers onder mijn rokje, omdat ik dat nu eenmaal zelf wel leuk vond. Af en toe reageerde ik op hun opmerkingen en zei ik dat het me echt helemaal niks kon schelen wat ze er van vonden - en dat was ook zo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 00:35
Verwijderd
Trek je alleen iets aan van de mensen die jij belangrijk vindt. Als je je klasgenoten niet belangrijk vindt, negeer ze dan lekker. Het is maar net wat belangrijker voor je is - dat je dat draagt waar je blij van wordt, of dat anderen niets op je aan te merken hebben.
En zelfs de mensen die belangrijk voor je zijn - bedenk zelf wat jij er van vindt en blijf daar bij zo lang het goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 15:33
Verwijderd
Haha ik wist niet wat dit was en heb het even opgezocht. Ik vind het wel grappig eerlijk gezegd.
Ik zou me er echt niks van aantrekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.