Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 19:10
Verwijderd
Dit is eigenlijk meer een vraag voor de meisjes dan voor de jongens.

Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.

Maar wat ik me afvroeg: is dit ook zo bij meisjes? Zijn er meisjes die acuut zin in seks krijgen als ze een 'lekkerding' zien lopen?

Ik kan me dit toch niet voorstellen eigenlijk Ik kan echt niet geil worden als ik iemand alleen maar zie lopen Ik kan pas echt geil worden als ik iemand goed genoeg vertrouw.. Maja dat ben ik he

Maargoed, ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:19
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
tuurlijk krijg je niet accuut sex, maar je kan toch wel denken van: ZO DIES LEKKER!!!!!!!!!!!!
ja toch! niet dan?kijk, tis niet dat ik spontaan geil wordt in de zin van, die wil ik pakken... maar kan wel opgewonden worden van iemand... niet geil, maar opgewonden, weet je wel?
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:37
Verwijderd
Mh, een beetje dichterbij. Als ik dichtbij iemand sta die errug lekker ruikt en warm is en zo, nou, dan denk ik wel es van 'oeehhh'. Als ik alleen iemand zie wordt ik niet geil, of ik moet hem al kennen en weten hoe het is om dicht bij hem te zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
tuurlijk krijg je niet accuut sex, maar je kan toch wel denken van: ZO DIES LEKKER!!!!!!!!!!!!
ja toch! niet dan?kijk, tis niet dat ik spontaan geil wordt in de zin van, die wil ik pakken... maar kan wel opgewonden worden van iemand... niet geil, maar opgewonden, weet je wel?
Nee

Ik snap dr niets van. Als ik naar iemand kijk kan ik iemand mooi, knap, lelijk etc vinden, maar er opgewonden of geil van worden? Echt niet hoor

Het is dan echt gewoon dat ik iemand mooi vind en dan loop ik gewoon door, zonder dat ik er echt helemaal van ondersteboven ben. Misschien komt het omdat ik qua uiterlijk een heel eisenpakket heb? Omdat ik bijna niemand echt knap vind? Maarja ik vind Kurt Cobain echt de mooiste man die ik ooit heb gezien en ik kan er niet warm of koud van worden? Ben ik raar ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:

Ik kan pas echt geil worden als ik iemand goed genoeg vertrouw..
heb ik ook, bij jongens dan.
Ik krijg pas zin in sex met een jongen, of dénk pas aan sex met hem, wanneer ik superverliefd ben en hem vertrouw en hem een lange tijd ken.

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.
Jah dat ehm.... naja lamaar
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Mh, een beetje dichterbij. Als ik dichtbij iemand sta die errug lekker ruikt en warm is en zo, nou, dan denk ik wel es van 'oeehhh'. Als ik alleen iemand zie wordt ik niet geil, of ik moet hem al kennen en weten hoe het is om dicht bij hem te zijn...
Ja maar ik kan pas geil worden van iemand als ik diegene ken Op een gegeven moment wen je inderdaad wel aan een geur. Ik liep laatst in de stad en toen rook ik de geur die mijn vriend ook altijd opheeft en toen had ik toch wel zoiets van "damn!". Maardat was niet om die jongen, maar omdat ik meteen aan m'n vriend dacht

Ik heb trouwens ook echt lichaamscontact nodig wil ik geil worden, dus vandaar dat ik niet warm of koud word als ik iemand zie
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


heb ik ook, bij jongens dan.
Ik krijg pas zin in sex met een jongen, of dénk pas aan sex met hem, wanneer ik superverliefd ben en hem vertrouw en hem een lange tijd ken.

Ik wist trouwens wel dat jij mij begreep hierin


Citaat:
Jah dat ehm.... naja lamaar
Nu jij het zegt
Ik vind eerder meisjes heel mooi dan jongens, en ik denk bij meisjes eerder aan seks dan bij jongens,..

Maar ik snap dit niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Maarja ik vind Kurt Cobain echt de mooiste man die ik ooit heb gezien en ik kan er niet warm of koud van worden
kurt is lekker, maar wel dood, dus logisch dat je daar niet meteen op wil springen

*blue*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:13
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit is eigenlijk meer een vraag voor de meisjes dan voor de jongens.
Ik reageer lekker toch

Citaat:

Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.
Net 't generaliserende effect eraf halen door te zeggen 'wat je vaak hoort'. Overigens breng je 't weer heerlijk subtiel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:29
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
u 2!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:

kurt is lekker, maar wel dood, dus logisch dat je daar niet meteen op wil springen

*blue*


En Koen.. Tjah, ik weet nou eenmaal hoe mannen werken
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:




En Koen.. Tjah, ik weet nou eenmaal hoe mannen werken
Je weet hoe een deel van de mannen werkt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:45
@pie
@pie is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.
je moet effe 2 dingen uit elkaar houden

1) Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden

dat gebeurt sowieso, het mannelijk geslachtsorgaan is een beestje met een eigen wil, en daar is gewoon geen controle over uit te oefenen

2)als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.

dat versnelt het proces alleen maar
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 02:44
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:


je moet effe 2 dingen uit elkaar houden

1) Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden

dat gebeurt sowieso, het mannelijk geslachtsorgaan is een beestje met een eigen wil, en daar is gewoon geen controle over uit te oefenen

2)als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen.

dat versnelt het proces alleen maar
Hahahaha LOL Weet ik dat ook weer
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 07:54
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
tjo he , ik wordt echt niet geil als ik mooi meissie zie lopen hoor, net alsof jongens zo`n brok opwinding zijn en alleen maar naar hun pik luisteren
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:01
Verwijderd
Ik kan dat echt niet hoor!!

daar moet echt wel iets meer voor gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:43
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ewm nou ik word niet spontaan geil als ik iemand zie, maar als ie bijv dichtbij sta, en ik vind het nogal interessant, kan hem ruiken enzo en hij straalt warmte uit jaja.. dan wil het nog weleens gebeuren ofzo
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
tjo he , ik wordt echt niet geil als ik mooi meissie zie lopen hoor, net alsof jongens zo`n brok opwinding zijn en alleen maar naar hun pik luisteren
Niet meteen aangevallen voelen Tis maar over het algemeen gesteld
Haha

Maar dat was dus juist de vraag en dat is dus niet zo, weet ik dat ook weer
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:47
TyZZel
Avatar van TyZZel
TyZZel is offline
tsjah...ze zeggen dat jongens eerder geil kunnen worden op beelden..dus bij de herinnering aan een beeld van een mooie vrouw ofzo..en bij meiden is het psies andersom..die worden geil bij een herinnering aan een gevoel.. dus wat dat betreft kun je het wel verklaren
__________________
I was born -- wait, it gets worse.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
TyZZel schreef:
tsjah...ze zeggen dat jongens eerder geil kunnen worden op beelden..dus bij de herinnering aan een beeld van een mooie vrouw ofzo..en bij meiden is het psies andersom..die worden geil bij een herinnering aan een gevoel.. dus wat dat betreft kun je het wel verklaren
Heeey ja, das wel waar Bij mij gaat het idd om gevoel, en dat verklaart waarom ik niet geil kan worden van iemand die ik niet ken omdat ik een vertrouwd en goed gevoel bij iemand moet hebben, een speciaal gevoel, en dat heb ik eigenlijk alleen bij m'n vriend ...

Of is dit geen verklaring?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:49
TyZZel
Avatar van TyZZel
TyZZel is offline
jewel
__________________
I was born -- wait, it gets worse.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:27
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
kijk, tis niet zo dat ik wegdrijf als ik een lekkerding zie ofzo... maar Leonardo Dicaprio en die gast van the Calling.... YAMMM
kzou niet met ze naar bed gaan ofzo, maar misschien wel in gedachten zeg maar... naja.. eigenlijk ook misschien nog niet eens.... maar ja... ze zijn gewoon LEKKER
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 13:28
Piccola
Piccola is offline
Ik word echt niet geil van een mooie jongen die voorbij loopt!
Dan denk ik: Zo, dies mooi! En dan loop ik weer verder.. Meer niet.. Word niet geil en denk verder niet aan hem of iets dergelijks!
Kvind het eerlijk gezegd ook 'gek' dat jongens zooo snel geil worden!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 13:30
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind eerder meisjes heel mooi dan jongens, en ik denk bij meisjes eerder aan seks dan bij jongens...
Ik vind ook eerder meisjes heel mooi dan jongens!
Maar ook bij meisjes denk ik dan niet aan seks! Njah, misschien heel soms..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 14:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als ik dichtbij iemand sta die errug lekker ruikt en warm is en zo, nou, dan denk ik wel es van 'oeehhh'.
Ja dat heb ik ook wel eens
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:32
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Ik vind ook eerder meisjes heel mooi dan jongens!
helemaal mee eens *gaat terug naar onzin, mag hier niet spammen*
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:40
Brooklynn
Brooklynn is offline
Ik word alleen "geil" als je het zo kan noemen als ik degene die ik erg leuk vind plotseling zie. Zo'n stroomstoot, je hart zo hart kloppend dat je hem horen kan, een trekkend gevoel in je buik (jaja de vlinders he?)... Maar om nou te zeggen dat ik er meteen op wil duiken... Tja soms wel... Maar tis niet zoals bij jongens die stijf worden of zo dat ik meteen klaar ben om te gaan snappie?
Ja ik ben een beetje ingewikkeld
Lynn
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:44
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ewm nou ik word niet spontaan geil als ik iemand zie, maar als ie bijv dichtbij sta, en ik vind het nogal interessant, kan hem ruiken enzo en hij straalt warmte uit jaja.. dan wil het nog weleens gebeuren ofzo
ja inderdaad...
en als je dan nogeens alcohol op heb
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
ja inderdaad...
en als je dan nogeens alcohol op heb
mja ^_^ dat iig...ik word ook niet spontaan geil als ik iemand zie
maar met wat alcohol op gebeurt dat eik wel vaak ^_^
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 18:56
Tha Ice
Avatar van Tha Ice
Tha Ice is offline
Citaat:
me liesje schreef:


mja ^_^ dat iig...ik word ook niet spontaan geil als ik iemand zie
maar met wat alcohol op gebeurt dat eik wel vaak ^_^
Woei, ja dat heb ik gemerkt ook....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:36
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Nou dat heb ik wel af en toe ja..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:40
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja als ik mn vriend zie soms wel ja...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 13:25
Verwijderd
soms heb ik wel zoiets van mwhoaahh dies knap... maar verder gaan m'n gedachten niet..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Of meisjes geil worden van penissen
Anonymus_1
18 19-12-2013 20:28
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 21:11
Seksualiteit Ik weet het niet
Baby^Boo
51 22-06-2005 00:22
De Kantine Je loopt op straat en krijgt opeens jeuk aan je kruis
Fortisi
63 27-03-2003 16:43
Seksualiteit pedofilie
blaap
47 01-10-2002 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.