Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2019, 13:26
Verwijderd


Heeft een mooi nazistisch filmpje van het internet geplukt over “dochters van Europa” die verkracht worden door immigranten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2019, 13:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik vraag me echt af hoe zijn partij zo groot is geworden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 13:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
ik vraag me echt af hoe zijn partij zo groot is geworden
Omdat er teveel domme mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 13:41
Fleming
Ik zou ´m doen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 13:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
AltijdHard403
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 15:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
AltijdHard403
met een plaatje van een minion?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 21:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zou ´m doen.
´m lekker borealen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 22:22
Fleming
Axel 😍
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 11:38
gladdemeeuw
gladdemeeuw is offline
Ik weet niet wat ik meer hilarisch vindt, de speeches van Thierry of alle mensen die hij nonstop triggered
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 11:38
Verwijderd
*triggert
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 11:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
*vind
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 11:58
gladdemeeuw
gladdemeeuw is offline
ai ai ai
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 12:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
stam + t
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 13:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik zou ´m doen.
Zo’n glibbert?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 13:12
gladdemeeuw
gladdemeeuw is offline
Citaat:
*triggert




Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 17:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
https://www.nu.nl/politiek/5900676/b...-discussie.amp

Toch maar eens met ertur overleggen of ik 'm wel voldoende ondersteun.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 17:22
Verwijderd
Citaat:
https://www.nu.nl/politiek/5900676/b...-discussie.amp

Toch maar eens met ertur overleggen of ik 'm wel voldoende ondersteun.
Wanneer ga je onze Westerse samenleving eindelijk eens boreale kindjes schenken dan? Met die carriere van je...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 17:46
Verwijderd
Boreale kindjes

Wát een grap dat Baudet ineens de grootste zorg van onzer Mark is. Bau-fucking-det. Wat een pompeuze stoethaspel met z'n geparfumeerde braaksels waar conservatieve fuckwits een stijfje van krijgen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2019, 18:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik had dat bericht van nu.nl gedeeld op m'n fb, al wetend dat m'n familie dat niet kan hebben. Het enige wat m'n moeder stuurt zijn 2 tweets van Nanniga en een andere trut, waarvan de strekking is 'lol, die linkse gekkies kunnen niet lezen en trekken dit weer uit z'n verband. Maar ik ga niet reageren, want ik ben druk met werken'.

Op mijn weerwoord kwam natuurlijk geen reactie, want je zou es zelf moeten nadenken, jiezes.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Boreale kindjes

Wát een grap dat Baudet ineens de grootste zorg van onzer Mark is. Bau-fucking-det. Wat een pompeuze stoethaspel met z'n geparfumeerde braaksels waar conservatieve fuckwits een stijfje van krijgen
Hij moet hier meer van publiceren, dan rennen ze wel weer weg. En wat achter hem blijft staan is toch niet meer te redden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 19:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Wanneer ga je onze Westerse samenleving eindelijk eens boreale kindjes schenken dan? Met die carriere van je...
:')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 20:10
Verwijderd
Citaat:
https://www.nu.nl/politiek/5900676/b...-discussie.amp

Toch maar eens met ertur overleggen of ik 'm wel voldoende ondersteun.
Ik voel me he-le-maal niet aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 20:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n moeder deelt net dit bericht van de FvD:

"Veel ophef over de Houellebecq boekrecensie van #FVD partijleider Thierry Baudet. Ons advies: ga niet af op de hatelijke krantenkoppen en de schijnheilige “verontwaardiging” die politieke tegenstanders nu voorwenden. Lees gewoon het stuk! En oordeel zelf!

https://americanaffairsjournal.org/2...ral-modernity/ "

Er is niet doorheen te komen. Ik heb fucking Engels gestudeerd en heb aardig wat essays ed moeten uitpluizen, maar dit is onnodig langdradig.
Je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde FvD-stemmer dit begrijpt.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 20:18
Verwijderd
Net als Mein Kampf
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 20:19
Verwijderd
Jezus dit is toch geen Engels?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2019, 07:07
Verwijderd
Ik heb dit geloof ik al vaker gezegd maar ik zat op een kakschool en deed gymnasium. Nu ben ik zelf een kutallochtoon dus ik pretendeer helemaal niets over mezelf, ik hoor niet bij de elite of de echte kak of zo. Maar ik vind Thierry Baudet zó enorm herkenbaar. En dan niet als elite of echte kak. En ook niet als intelligente gymnasium-intellectueel (ook dat ben ik zelf overigens niet - even voor de duidelijkheid). Hij is op al die gebieden een enorme wanna be. Een poser. Zoals hem, daar liepen er tientallen op mijn school rond en zaten er een paar in mijn klas. Sterker nog, minimaal twee goede vrienden waren destijds zo - ik hoop voor hun dat ze daar uit zijn gegroeid en niet zoals Baudet in zijn blijven hangen. Zijn Latijnse toespraak destijds, daar klopte taalkundig echt helemaal niets van. Deze recensie slaat ook als een tang op een varken. Zijn tactiek is simpelweg veel moeilijke ( ) woorden gebruiken, dan zal het wel slim overkomen. Zoals hij spreekt en schrijf is exact zoals bepaalde pretentieuze net-niet jochies op het gymnasium doen. 100% identiek. Ik denk iedere keer weer dat ik naar een opgeschoten puber zit te luisteren. Ga eens een weekje met je vrienden op zuipvakantie of zo, dat lost veel van die frustraties wel op.

Ik vind het bizar dat er zo veel mensen met hem weglopen. Bij Fortuyn snapte ik het, die man had in zijn pink meer taalgevoel, meer gevoel voor retoriek, meer charisma dan Baudet in zijn hele lijf. Bij Wilders snap ik het, die spreekt duidelijk de gewone man aan. Maar Baudet? Raadselachtig.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 07:21
Verwijderd
Citaat:
M'n moeder deelt net dit bericht van de FvD:

"Veel ophef over de Houellebecq boekrecensie van #FVD partijleider Thierry Baudet. Ons advies: ga niet af op de hatelijke krantenkoppen en de schijnheilige “verontwaardiging” die politieke tegenstanders nu voorwenden. Lees gewoon het stuk! En oordeel zelf!

https://americanaffairsjournal.org/2...ral-modernity/ "

Er is niet doorheen te komen. Ik heb fucking Engels gestudeerd en heb aardig wat essays ed moeten uitpluizen, maar dit is onnodig langdradig.
Je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde FvD-stemmer dit begrijpt.
Nou, ik heb het gisteren ook gelezen, en ik had verwacht dat het weer een strooisel van onsamenhangende latijnse teksten zou zijn, maar eigenlijk is het verrassend onomwonden en duidelijk opgeschreven wat hier staat en wat hij vindt. De modernisering en individualisering is het slechtste wat de mensheid heeft kunnen overkomen, want vrouwen willen ineens carriere maken, mensen gaan niet meer als maagd het huwelijk in en plegen liever zelfmoord dan dat ze voor hun ouders zorgen. En het feit dat al die vrouwen carriere willen maken betekent dat ze op hun 30e een probleem hebben want dan wil geen man ze meer, en dat is dan weer een probleem voor onze samenleving want homoeopathische verdunning blablabla.

Er is al meer dan genoeg gerelativeerd, gelachen, gezegd dat hij het allemaal niet zo bedoeld zou hebben. Maar ondertussen gaat hij elke keer een stap verder en zijn er blijkbaar in Nederland veel mensen die die nare enge ideeen ondersteunen. Dit gaat wat mij betreft veel verder dan een discussie over natuurlijk leiderschap of wel of geen charisma.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 08:01
Verwijderd
Ik vond het niet zo fijn lezen hoor Kris, ik zou dit niet onomwonden noemen, want voor je bij die meningen komt moet je best een stuk geblaat door. Over vrouwen en feminisme - vergeef me als ik ergens iets over het hoofd zie, begint hij pas na twintig (20!) alinea's. Vol met teksten als

Citaat:
His best friend from college days, a man of aristocratic ancestry currently running the family château near Caen in Normandy, organizes a short-lived protest movement of farmers against free trade—but even this attempt to finally do something meaningful, to resist the slash and burn of modern existence, proves ineffectual. .
Hoe lang kan je een zin maken? Ik ben daar zelf ook goed in, maar ja, ik schrijf enkel op een suf forum
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 08:25
Verwijderd
Ik zei nergens dat het fijn lezen was hoor, alsjeblieft 😜 en ik heb ook zeker door sommige stukken heen gescrolld. Maar mijn punt is meer; het is nou niet echt multi interpretabel opgeschreven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 08:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik geloof dat forummer Lepra de Clown hem ooit een klap heeft verkocht op de basisschool; mogelijk is het toen allemaal fout gegaan
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 11:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Hoe lang kan je een zin maken? Ik ben daar zelf ook goed in, maar ja, ik schrijf enkel op een suf forum
Ik krijg flashbacks naar de Latijnse les.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik geloof dat forummer Lepra de Clown hem ooit een klap heeft verkocht op de basisschool; mogelijk is het toen allemaal fout gegaan
Wat een held, die Lepra. <3
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zie nu langskomen dat Baudet nu ineens zegt dat hij echt niet tegen abortus is. Lekker makkelijk weer om nadat er ophef is ineens te zeggen 'lol, dat bedoelde ik niet!'. Schrijf het dan duidelijk zoals je het wél bedoelt.

Wat ik uit z'n essay haal is dat individualiteit slecht is, want Westerse vrouwen zetten minder kinderen op de wereld en niet-westerse vrouwen kiezen voor 'de groep' en baren er op los, en oeioei, straks zijn er meer Moslims!
Flikker toch op man.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:08
Verwijderd
Eindelijk iemand die het gewoon zegt. Wij vrouwen hebben maar een recht en dat is het aanrecht. Ik vind het jammer dat ik nu pas kinderen heb gekregen en zal Doris aansporen op dr 15e te beginnen met baren.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik heb nog steeds geen inhoudelijk antwoord van de fam. Het is echt eng om te zien hoe ze Thierry blind volgen. De laatste keer dat ik bij ze was keken ze naar hem bij Harry Mens ofzo, en ze leken wel verliefd. Ew.

Maar ik ben een linkse gekkie en ik snap niks van de wereld.
Ik volg tenminste niet blindelings een partij of persoon.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:11
Verwijderd
Links hippietuig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2019, 13:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Brb, effe een boom knuffelen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:12
Verwijderd
Overigens verwacht ik dat Wilders over een jaar niets meer ziet omdat z'n eigen oogleden voor z'n ogen hangen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Overigens verwacht ik dat Wilders over een jaar niets meer ziet omdat z'n eigen oogleden voor z'n ogen hangen.
Dat probleem heb ik ook tho.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:13
Verwijderd
Maar over Baudet heb ik niks te zeggen behalve dat het een vervelende kerel is en dat ik moest gniffelen om erturs post over herkenbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Dat probleem heb ik ook tho.
Niet zo erg als wilders. Dat die kerel z'n ogen nog open krijgt is het achtste wereldwonder.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 13:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat probleem heb ik ook tho.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 16:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Toen hij vanochtend bij Goedemorgen Nederland zat, zat ik alweer op irritaties te wachten. Volledig met je eens, Ertur: een klein, naar mannetje is het die dure woorden gebruikt om heel intelligent te lijken, maar hij is het echt niet.
Een essay schrijven en wanneer men valt over de inhoud gaan roepen dat dit niet zijn eigen mening is, lekker duidelijk kerel!
Ik hoop dat deze gast snel van het toneel verdwijnt.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 16:32
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes he, zei zo'n wijsgeer al eens
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 16:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
bij GSTQ is het andersom
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 16:38
Verwijderd
Rechtse praatjes worden geil van linkse meisjes?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 17:33
Verwijderd
Citaat:
bij GSTQ is het andersom
Wanneer gaan wij nou eens fatsoenlijk neuken?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 19:44
df
Avatar van df
df is offline
Reactie van de vaste vertaler van Houellebecq:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...zijn~b966bd0a/

Is het dan zo dat Baudet Houellebecqs ironie negeert?

‘Ik denk dat daar het misverstand zit. Ironie is niet hetzelfde als een gebrek aan ernst. Ironie is iets op een andere manier zeggen dan je het bedoelt, een vorm van ongrijpbaarheid. Houellebecq vertelde me over een van de weinige dingen die hij van zijn vader leerde: de dubbele ironie. Een man van volkse afkomst, die zich omhoog werkte, maar ook kon vertellen hoe hij met een blikje bier naar de Tour de France ging kijken. Dat is je eigen ironie ironiseren.’
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 20:13
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
"Martin de Haan is dé Houellebecq-deskundige in het Nederlandse taalgebied. In dit interview reageert hij op de commotie die Thierry Baudet, de leider van Forum voor Democratie, in het zicht van de Europese Verkiezingen heeft veroorzaakt door Houellebecq te gebruiken om zijn afkeuring uit te spreken over euthanasie, abortus en feminisme. "


The gift that keeps on giving.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.