Oud 11-06-2019, 17:12
Verwijderd
Citaat:
// Schijnbaar heeft Justin Bieber Tom Cruise uitgedaagd voor een MMA-gevecht. Geen idee wat Bieber bewogen heeft dit uit te roepen, maar eh, ik zou toch terughoudend zijn ten opzichte van Tom Cruise. Volgens mij is dat een tough cookie in real life (naast volkomen mesjogge).
Cruise is idd compleet gestoord. Ik zou zelf op basis daarvan al niet het gevecht met iemand aangaan. Los daarvan staat Cruise er om bekend dat hij veel stunts zelf doet. En dat hij extreem goed voorbereid is op rollen. Bij top gear zette hij destijds met afstand de snelste tijd neer. Dat was wellicht doorgestoken kaart, maar meer waarschijnlijk is dat Cruise zich weken heeft voorbereid. Ik vind het een idioot maar uit alles blijkt dat het iemand is die als ie iets doet, er 110% voor gaat. Niet de ideale tegenstander voor een mma-gevecht dus.

Tl;dr: eens.
Advertentie
Oud 11-06-2019, 17:33
Verwijderd
Tuna waarom weet je dat überhaupt?
Oud 11-06-2019, 17:34
gladdemeeuw
gladdemeeuw is offline
ik ben eigenlijk best hyped voor cruise vs bieber
Oud 11-06-2019, 17:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tuna waarom weet je dat überhaupt?
ITer he, beetje de nieuwtjes volgen tussen de werkzaamheden door.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-06-2019, 18:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Echt die compilaties op YouTube van een uur langsrijdende treinen zijn fantastisch om een peuter een poosje zoet te houden
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-06-2019, 18:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
En cabineritten?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-06-2019, 18:08
Verwijderd
Dan zie je wel echt substantieel minder treinen.
Oud 11-06-2019, 18:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is waar inderdaad.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-06-2019, 18:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
En cabineritten?
Hebben we nu 1 keer gedaan, was ook wel leuk, maar niks mooier dan langsrijdende treinen.

Citaat:
Dan zie je wel echt substantieel minder treinen.
Duidelijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-06-2019, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Tuna waarom weet je dat überhaupt?
Citaat:
ITer he, beetje de nieuwtjes volgen tussen de werkzaamheden door.
Ja, dit dus. Ik zat te wachten op wat queries to finish.
Oud 11-06-2019, 18:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, ontzettend veel zin an. Wel jammer, vrees dat we hierdoor voorlopig ook geen Deus Ex meer zullen zien.

Citaat:
BIj watch dogs krijg ik veel assasins's creed brotherhood vibes.
WD en AC heb ik nooit echt kunnen waarderen...Tot AC Origins. Die vind ik oprecht leuk om te spelen en ben ik nu ongeveer halverwege alle andere delen was ik na n paar uur al beu. Misschien omdat Origins een stuk meer RPG in zn Ubi-aderen heeft lopen.

Citaat:
Ja, dat gaat ook wat worden! Zin in. Holy shit. John fucking Wick. OK dat wordt de tweede game waar ik de portemonnee voor ga trekken, dit jaar.
Volgend jaar

Citaat:
doom had gewoon een levelpack of een mod voor de vorige doom kunnen zijn, waar had ik impressed over moeten zijn? Vetste van die gameplay reveal was nog de muziek.

cyberpunk zag er wel vet uit, verder niet veel gezien waar ik onder de indruk van was.
Mjah, Doom Eternal is nogal van "never change a winning formula". maar dat is prima, gezien de vorige een schot in de roos was. Nu dus ook wat meer mogelijkheden qua wapens, een grappling hook, en complexere levels. Bring it on.



enjoy:

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-06-2019, 19:48
Verwijderd
Vampire the Masquerade Bloodlines 2 en Cyberpunk 2077.. ok ik heb duidelijk meer vrije dagen nodig in 2020.
Oud 11-06-2019, 20:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En FF7 Remake bitchesssssss <3

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-06-2019, 20:44
Verwijderd
Jos is ook IT'er maar die weet dat soort dingen toch niet.
Oud 11-06-2019, 22:22
Verwijderd
Citaat:
En FF7 Remake bitchesssssss <3

[filmpje]
Final Fantasy heeft mij nooit kunnen bekoren. Op de één of andere manier lukt dat gewoon niet.

Citaat:
Jos is ook IT'er maar die weet dat soort dingen toch niet.
OK ik zal het maar bekennen.. ik ben Super-IT'er.
Oud 11-06-2019, 22:26
Verwijderd
Dat verklaart. Jos is in veel dingen super maar niet in IT. Denk ik. Dat heeftíe nog niet in mijn bijzijn laten zien.
Oud 11-06-2019, 22:27
Verwijderd
Nou hij heeft je toch tenminste één keer voorzien van een goede load. BWHAHAHAHA
Oud 11-06-2019, 22:42
Verwijderd
En dan moet je bedenken dat D met orale seks verwekt is!
Oud 11-06-2019, 22:58
Verwijderd
Seks is vies jongens, wat zeggen jullie nou
Oud 11-06-2019, 23:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Seks is vies jongens, wat zeggen jullie nou
Zo ies natoerrrrr
Oud 11-06-2019, 23:05
Verwijderd


Dit blijft toch ook genieten jungs.
Oud 11-06-2019, 23:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Final Fantasy heeft mij nooit kunnen bekoren. Op de één of andere manier lukt dat gewoon niet.
Mij ook niet. Buiten een remake op de Gameboy advance ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-06-2019, 23:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Seks is vies jongens, wat zeggen jullie nou
Pubertijd heeft me van achtere genomen en nu vind ik meisjes en dat soort vieze meuk leuk
Oud 12-06-2019, 00:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Final Fantasy heeft mij nooit kunnen bekoren. Op de één of andere manier lukt dat gewoon niet.
Jij bent zeker zo'n antijappengamesfiguur zeker!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-06-2019, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zeker zo'n antijappengamesfiguur zeker!
Vrees van wel :/

Ik houd wel van sushi. En anime. En tentacle pr0n. Dat dan weer wel.
Oud 12-06-2019, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zeker zo'n antijappengamesfiguur zeker!
Ik ben dat niet maar FF heeft ook op mij weinig aantrekkingskracht
Oud 12-06-2019, 00:35
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Was vanavond weer eens diablo II gaan spelen. Heerlijk spel, ik kan elke quest dromen ondertussen.
Oud 12-06-2019, 00:56
Verwijderd
PoE > Diablo.

Overigens kunnen ""quests"" in zowel Diablo als PoE mij geen reet schelen. Voor quests speel ik D&D-based games, geen veredelde gokkasten (waar niets mis mee is en waar in geval van PoE nog toffe theorycraft in zit ook).
Oud 12-06-2019, 01:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb path of exile nog altijd niet geprobeerd. Erg eigenlijk, maar waarschijnlijk weet ik ergens dat ik er anders dagen speeltijd aan kwijt ben.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-06-2019, 04:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Was vanavond weer eens diablo II gaan spelen. Heerlijk spel, ik kan elke quest dromen ondertussen.
2 nooit gespeeld, 3 heel veel Nu nog wel eens als ik tijd heb.
Geloof dat het de bedoeling is een remake van 2 uit te brengen, dan ga ik die wel spelen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2019, 08:09
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben dat niet maar FF heeft ook op mij weinig aantrekkingskracht
Noob

Ik wil graag ffvii een keer spelen maar ik trek het niet hoe oud het is. 10 en 12 heb ik wel een goed aantal uurtjes gespeeld
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2019, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb path of exile nog altijd niet geprobeerd. Erg eigenlijk, maar waarschijnlijk weet ik ergens dat ik er anders dagen speeltijd aan kwijt ben.
Yeah, probably.

Citaat:
2 nooit gespeeld, 3 heel veel Nu nog wel eens als ik tijd heb.
Geloof dat het de bedoeling is een remake van 2 uit te brengen, dan ga ik die wel spelen.
Met het risico om als een hopeloze fanboy over te komen: Het vervolg/remake van Diablo II is er al; Path of Exile.

PoE is overigens volkomen free to play, níet pay to win.
Oud 12-06-2019, 13:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline


wtf is dit.
Oud 12-06-2019, 14:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Met het risico om als een hopeloze fanboy over te komen: Het vervolg/remake van Diablo II is er al; Path of Exile.

PoE is overigens volkomen free to play, níet pay to win.
Zal ik eens naar kijken als de tijd het wat toelaat. Zag het op steam staan, dus moet makkelijk te regelen zijn. Dank
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2019, 16:19
Verwijderd
Er werken vijf teams van softwareontwikkelaars aan het systeem met zo'n vijftig externe medewerkers. Twee van die teams werken aan HRD, maar die overleggen niet met gebruikers of opdrachtgevers in de organisatie over wat er moet gebeuren. clicky

Ik zit hier al een paar minuten met tranen in mijn ogen te lachen.. "Let the pros handle this, baby."
Oud 12-06-2019, 16:45
Verwijderd
Maar het is juist de schuld van de pro's.
Oud 12-06-2019, 17:08
Verwijderd
Ja duh
Oud 12-06-2019, 17:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Daar gaat al het geld.
Oud 12-06-2019, 17:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Sowieso vind ik dit een duur grapje aangezien dit soort ICT-projecten voor veel minder kunnen worden gemaakt.
Oud 12-06-2019, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Sowieso vind ik dit een duur grapje aangezien dit soort ICT-projecten voor veel minder kunnen worden gemaakt.
Haha. Grapjas. Ik vermoed inderdaad dat het een stuk goedkoper kan, maar dat betekent niet dat dit soort custom oplossingen niet per definitie pleurisduur zijn
Oud 12-06-2019, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Sowieso vind ik dit een duur grapje aangezien dit soort ICT-projecten voor veel minder kunnen worden gemaakt.
Nou, het is nogal een jungle met halfgare implementaties van "principes" zoals BPV. Op zich maakt het allemaal niet zo gek veel uit, wat bij dit soort projecten de grote kostenposten zijn A; onduidelijke specificaties gedreven door B. onsamenhangende processen, waarvan C. niemand weet wie waar voor verantwoordelijk is, wat overkoepeld wordt door D. verschillende stakeholders hoger in de hierarchie, die vervolgens te maken krijgen met juristen en fiscalisten wanneer deadlines niet gehaald worden. B, C, en D hebben veelal horizontale eilandjes en groepjes waarvan het vaak een wedstrijdje verplassen wordt, wanneer ook sprake is van verticale eilandjes. De kosten om zo'n kluwe aan kutzooi te harmoniseren en iedereen in het gareel te krijgen (c.q. draagvlak management) zijn gigantisch.

Oh, en dan heb ik het nog niet eens over peperdure licenses. Overheden willen graag zekerheid, dus die calculeren aanbestedingen best vaak in op partijen als Microsoft, Oracle, SAP, en wat dies meer zij. Bákken met geld.
Oud 12-06-2019, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is nogal een jungle met halfgare implementaties van "principes" zoals BPV. Op zich maakt het allemaal niet zo gek veel uit, wat bij dit soort projecten de grote kostenposten zijn A; onduidelijke specificaties gedreven door B. onsamenhangende processen, waarvan C. niemand weet wie waar voor verantwoordelijk is, wat overkoepeld wordt door D. verschillende stakeholders hoger in de hierarchie, die vervolgens te maken krijgen met juristen en fiscalisten wanneer deadlines niet gehaald worden. B, C, en D hebben veelal horizontale eilandjes en groepjes waarvan het vaak een wedstrijdje verplassen wordt, wanneer ook sprake is van verticale eilandjes. De kosten om zo'n kluwe aan kutzooi te harmoniseren en iedereen in het gareel te krijgen (c.q. draagvlak management) zijn gigantisch.
Absoluut veruit het grootste probleem zit hem in het tussentijds aanpassen van de specificaties van het einddoel. En dat is ook hier pijnlijk duidelijk; de een zit alvast functionaliteit uit te breiden terwijl de anderen de basis nog niet op orde hebben. Dit is echt met afstand de nummer één vertrager en kostenopdrijver.

Citaat:
Oh, en dan heb ik het nog niet eens over peperdure licenses. Overheden willen graag zekerheid, dus die calculeren aanbestedingen best vaak in op partijen als Microsoft, Oracle, SAP, en wat dies meer zij. Bákken met geld.
Tja. Alternatieven zijn er ook niet. En als ze er wel zijn, dan is de support even kostbaar als een licentie+support van de reeds genoemde partijen.
Oud 12-06-2019, 19:28
Verwijderd
Sowieso zijn licenties over het algemeen wisselgeld c.q. afrondingsfouten in dit soort verhalen.
Oud 12-06-2019, 19:41
Verwijderd
Zal morgen eens kijken naar beter referentiemateriaal maar een serieus ERP behoorlijk afgelicenset (zeg 500 concurrent full users) is meer dan een afrondingsfout
Oud 12-06-2019, 20:09
Verwijderd
"Over het algemeen".
Oud 12-06-2019, 20:10
Verwijderd
Veel meer dan wat databaselicenties zal hier niet aan ten grondslag liggen gok ik zo. Ik vermoed dat het 100% custom is.
Oud 12-06-2019, 20:15
Verwijderd
Heeft iemand aflevering 5 van Good Omens op 720p kunnen kopen? Ik heb per ongeluk een gare SD-versie gekocht en bleek geen goede meer te kunnen kopen Alleen aflevering 5 dus.
Oud 12-06-2019, 20:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heb 'm in 720 en 1080. De 1080 zelf gekeken, maar ga er vanuit dat de 720 ook wel goed is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-06-2019, 20:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Sowieso Good Omens De Chemie tussen Tennant en Sheen is formidabel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.