Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 16:08
logitech
logitech is offline
hoi allemaal, ik ben erg benieuwd naar het volgende:
hoe snel komen jullie klaar tijdens de daadwerkelijke daad? ik weet dat je er niet met een stopwatch bij ligt maar ongeveer, dus in min graag ! ik heb het zelf redelijk snel wat ik echt niet fijn vind! heb je hier ook last van dan kun je de condooms van durex performa gebruiken deze werken perfect! alvast bedankt voor jullie reacties

Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 16:10
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
maar wil je tijden horen of gewoon:" snel, langzaam of normaal" ??

??
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 16:17
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
ik kan wel een nachtje doorgaan als ik echt lam ben
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:18
Verwijderd
pff.. langer dan 35 minuten hoeft het niet te duren voor mij.. *spreekt voor vriendje die dat makkelijk uithoudt, zelf toch niet komt.. (en niet erg vind )*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:20
Verwijderd
geen idee verschilt per standje etc
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:45
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ik kan het timen, dus probeer een beetje te kijken naar wanneer zij komt of hoeveel behoefte ze nog heeft

maar ik wil het eigenlijk wel binnen een minuut of 30 klaar hebben hoor
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tijdens de daad? afhankelijk van hoe en wat.. maar bij m'n exvriend is voor mij de snelste keer ongeveer 15min geweest (enkel door penetratie). En als hij goed z'n best deed, mwoah 20min/halfuur hooguit, echt timen kon hij het namelijk niet
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 18:10
logitech
logitech is offline
hmmm volgensmij ben ik dus echt een uitzondering
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 18:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Tijdens de daad? Niet, tenzij mijn/zijn handen een beetje meewerken. En dan verschilt het heel erg. Ik ben niet makkelijk... iets tussen een kwartier en een uur.. of helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 18:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Overal tussen vijf en twintig minuten denk ik zo.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 19:10 :
hmmm volgensmij ben ik dus echt een uitzondering
Ach, ik weet dat mijn exvriend eindeloos met zichzelf heeft geoefend, om maar niet 'te snel' te komen (lees: 2min). Ik had het er laatst met een vriend van mij over, die met precies hetzelfde 'probleem' als jou zit. Tis met beide goed gekomen hoor
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:04
logitech
logitech is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-12-2004 @ 20:03 :
Ach, ik weet dat mijn exvriend eindeloos met zichzelf heeft geoefend, om maar niet 'te snel' te komen (lees: 2min). Ik had het er laatst met een vriend van mij over, die met precies hetzelfde 'probleem' als jou zit. Tis met beide goed gekomen hoor
en hoe heeft hij dit aangepakt dan? want heb ondertussen zo'n 3 jaar sex en nog steeds geen vooruitgang
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:07
stralende ster!
stralende ster! is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt weet wat het gemiddelde ofzo is met het tijdslimiet.. Om het maar ff zo te zeggen.. Ik weet ook niet of er wel iets aan te doen is.. Ophouden ofzo? Uitstellen? Lijkt me vreemd... Je komt of je komt niet.. En laat het lekker zijn om te komen.. En je kan toch altijd nog doorgaan ... De 2e keer klaarkomen duurt veel langer.. Kan je alsnog genieten..
__________________
Hoe meer je in het verleden blijft hangen, hoe minder je van de toekomst mee krijgt..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:08
logitech
logitech is offline
Citaat:
stralende ster! schreef op 28-12-2004 @ 20:07 :
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt weet wat het gemiddelde ofzo is met het tijdslimiet.. Om het maar ff zo te zeggen.. Ik weet ook niet of er wel iets aan te doen is.. Ophouden ofzo? Uitstellen? Lijkt me vreemd... Je komt of je komt niet.. En laat het lekker zijn om te komen.. En je kan toch altijd nog doorgaan ... De 2e keer klaarkomen duurt veel langer.. Kan je alsnog genieten..
dat is dus ookal een probleem het is vaak lastig voor mij om dan weer door te gaan! het voelt dan heel vervelend. en soms heb ik na het komen ook echt geen zin, ik weet dat meer mensen hier ervaring mee hebben
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:12
stralende ster!
stralende ster! is offline
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 20:08 :
dat is dus ookal een probleem het is vaak lastig voor mij om dan weer door te gaan! het voelt dan heel vervelend. en soms heb ik na het komen ook echt geen zin, ik weet dat meer mensen hier ervaring mee hebben
Klopt je bent niet de enige met dat probleem.. Tenminste dat hoor ik wel vaker.. Maar misschien als je bent gekomen en dan even wacht ofzo? Korte pauze inlassen?? Even sigaretje roken??Misschien dat dat helpt.. En dat je vriendin of dat meisje waar je het mee doet je dan weer op moet geilen en je vanzelf weer geil wordt en zin krijgt??
__________________
Hoe meer je in het verleden blijft hangen, hoe minder je van de toekomst mee krijgt..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 20:04 :
en hoe heeft hij dit aangepakt dan? want heb ondertussen zo'n 3 jaar sex en nog steeds geen vooruitgang
Hmm hij deed het voornamelijk door constant te randjesfietsen.. uitstellen.. uitstellen.. uitstellen... totdat het pijn begon te doen.. zodra je tegen je orgasme aanzit, stop, en weer verder gaan. Ook de 1e paar keren heeft hij zich tijdens de seks, net voor zijn orgasme teruggetrokken.. gingen we vrolijk met wat anders verder en nog een keer proberen, duurde toch wel een maand of 4 maar uiteindelijk haalde hij non stop het halfuur..en weg probleem. Gewoon niet neuken als een volleerd wipkonijn
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:34
logitech
logitech is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-12-2004 @ 20:25 :
Hmm hij deed het voornamelijk door constant te randjesfietsen.. uitstellen.. uitstellen.. uitstellen... totdat het pijn begon te doen.. zodra je tegen je orgasme aanzit, stop, en weer verder gaan. Ook de 1e paar keren heeft hij zich tijdens de seks, net voor zijn orgasme teruggetrokken.. gingen we vrolijk met wat anders verder en nog een keer proberen, duurde toch wel een maand of 4 maar uiteindelijk haalde hij non stop het halfuur..en weg probleem. Gewoon niet neuken als een volleerd wipkonijn
ik probeer ook regelmatig te randjefietsen maar na een 3 a 4 x is het toch wel gebeurt want dan hou je het gewoon niet meer! als ik echt wil randje fietsen dan moet ik tussendoor wel een tijdje stoppen want na een halve min heeft het weinig tot niets geholpen!
kunnen we hier niet even op een andere manier over praten want dit gaat wat minder snel!
toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 17:08 :
hoi allemaal, ik ben erg benieuwd naar het volgende:
hoe snel komen jullie klaar tijdens de daadwerkelijke daad? ik weet dat je er niet met een stopwatch bij ligt maar ongeveer, dus in min graag ! ik heb het zelf redelijk snel wat ik echt niet fijn vind! heb je hier ook last van dan kun je de condooms van durex performa gebruiken deze werken perfect! alvast bedankt voor jullie reacties
Bijna nooit
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 28-12-2004 @ 22:21 :
Bijna nooit
Maar als k op de goede manier kom, dan binnen 5 minuten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 28-12-2004 @ 22:23 :
Maar als k op de goede manier kom, dan binnen 5 minuten
Jezelf quoten komt dom over en je kan je post wijzigen, hoor.

ts: 2 dingen
1) Als er in 6 posts niet staat dat iemand snel komt, dan zegt dat nog niet zoveel.
2) Mensen (voornamelijk jongens) die het lang vol kunnen houden, zullen hier sneller reageren dan de snelle komertjes.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 28-12-2004 @ 22:34 :
Jezelf quoten komt dom over en je kan je post wijzigen, hoor.

ts: 2 dingen
1) Als er in 6 posts niet staat dat iemand snel komt, dan zegt dat nog niet zoveel.
2) Mensen (voornamelijk jongens) die het lang vol kunnen houden, zullen hier sneller reageren dan de snelle komertjes.
Ooh nou sorry, hoor..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 17:56
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
kimmie schreef op 28-12-2004 @ 18:18 :
pff.. langer dan 35 minuten hoeft het niet te duren voor mij.. *spreekt voor vriendje die dat makkelijk uithoudt, zelf toch niet komt.. (en niet erg vind )*
Jij komt helemaal niet?

Ontopic: kunnen in principe zo lang doorgaan als we willen, maar het houdt op een gegeven moment op natuurlijk. Gemiddeld varieerd van een halfuur tot een uur, de tweede keer dan.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:00
hotrid
Avatar van hotrid
hotrid is offline
Citaat:
bench140 schreef op 28-12-2004 @ 17:17 :
ik kan wel een nachtje doorgaan als ik echt lam ben
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:01
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Mijn vriend kan het ondertussen ook timen en zich aan mij aanpassen. Hij kan dus best wel lang door zonder te komen. Maar als durex performa voor jou zo goed werkt is het probleem toch wel al redelijk opgelost? En mocht het erom gaan dat je ook graag zonder condoom er langer over wilt doen kun je toch eerst een keer met condoom komen, en dan bijvoorbeeld na een half uur ofzo weer opnieuw beginnen met opgeilen. Een tweede keer kom je misschien wat minder snel klaar.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
niet
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 21:14
Verwijderd
ik kan het vrij vaak uitstellen door gewoon ff rustig aan te doen zeg maar... en dan kun je het op een gegeven moment timen, wanneer je moe begint te worden...

ask goed bezopen ben ken het wel uren duren
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 21:30
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Mijn vriend stopt wanneer hij het aan voelt komen als het nog geen tijd is om te komen, maar hij kan het ook zelf timen. Ik zelf kan geheel bepalen wanneer ik kom.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:38
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
scheelt eraan welk standje
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 23:58
Jones
Eerste keer vrij snel, zeg maar tussen de 5 en 10 minuten (ligt er ook aan hoe lang we elkaar zitten op te geilen) Gelukkig is die vrij snel weer paraat dus de tweede keer kan ik wel een uur doorgaan ..

en als ik gedronken heb dan heb ik er helemaal geen last van..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 00:13
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
met mijn ex anderhalf uur (was de eerste keer)
Solo, hangt van het moment af. gemiddeld 5 a 10 minuten Gezelligheid kent geen tijd......koekje erbij
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 00:57
Verwijderd
Hm ik behoor dus tot de mannen die of niet durft te posten of heel klein is, maar ik val in de categarie snel komen.

Minuut of 10 en dan de tweede keer duurt wel langer. Maar gelukkig kan je de vrouw nog op andere manieren laten komen.

Over het algemeen duurt het ongeveer een uur of twee, met alles erop en eraan.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 10:06
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-12-2004 @ 19:44 :
Overal tussen vijf en twintig minuten denk ik zo.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 10:41
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
zo snel als ik zelf wil
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 11:21
logitech
logitech is offline
Citaat:
sybje schreef op 30-12-2004 @ 01:57 :
Hm ik behoor dus tot de mannen die of niet durft te posten of heel klein is, maar ik val in de categarie snel komen.

Minuut of 10 en dan de tweede keer duurt wel langer. Maar gelukkig kan je de vrouw nog op andere manieren laten komen.

Over het algemeen duurt het ongeveer een uur of twee, met alles erop en eraan.

Spoiler


dat is dus nog best lang voor mij 10 min
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 11:42
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
uh, niet
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 00:24
bartvanlent
bartvanlent is offline
wat doet dan precies die durex preforma?? stelt dat je orgasme uit? ik gebruik altijd gewone durex
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 00:27
likje
likje is offline
dat verschilt , de ene keer is het 10 minuten en de andere een half uur.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 00:27
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
bartvanlent schreef op 02-01-2005 @ 01:24 :
wat doet dan precies die durex preforma?? stelt dat je orgasme uit? ik gebruik altijd gewone durex
Er zit een stof in die de eikel verdooft.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 03:07
Verwijderd
Dat hangt ervanaf wanneer ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:05
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
gewoon aftrekken van tevoren dan duurt het veel minder lang voordat je voor de 2e keer komt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:11
logitech
logitech is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 02-01-2005 @ 14:05 :
gewoon aftrekken van tevoren dan duurt het veel minder lang voordat je voor de 2e keer komt
ohwjah hoor dus jij gaat voordat je neukt even aftrekken! da plan je ook echt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:28
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
logitech schreef op 02-01-2005 @ 14:11 :
ohwjah hoor dus jij gaat voordat je neukt even aftrekken! da plan je ook echt
niet zelf doen natuurlijk
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:49
hola
hola is offline
Ik kom meestal niet..

|mijn vriend .. kan binnen 5 minuten, maar aangezien dat niet echt zo leuk is, doen we er net zo lang over als we willen.. verschilt dus tussen de 10 minuten en de 3 kwarteir ofzo.
__________________
8-)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:56
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bench140 schreef op 28-12-2004 @ 17:17 :
ik kan wel een nachtje doorgaan als ik echt lam ben
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:05
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
De vorige keer duurde het bijna 2 uur en dat vond ik grote shit aangezien ik niet dronken was maar wel geil
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:39
Verwijderd
Ergens tussen na één minuut en na drie kwartier, afhankelijk van mijn stemming, de hoeveelheid voorspel, of ik het uistel, en andere omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:59
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Dat hangt vooral af van het voorwerk en hoelang de boog al gespannen staat. Ergens tussen de één en twintig minuten schat ik.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ligt aan het voorwerk, en hoe geconcentreerd ik zelf ben Dan is het afwisselend van paar minuten tot 'nooit' die nacht.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:47
hij&zij
hij&zij is offline
ben geneigt weleens te snel klaar te komen,maar wat helpt voor de daad werkelijke penetratie het neuken dus. is van te voren al ff klaar te komen.. ff mastruberen of pijpenen laten door mij vriendin doet wonderen.

want tsja zelfs na al die tijd dat wij al samen zijn is mijn opwinding zo hoog dat als ie er bv net 1cm al in zit dan al zowat klaarkom

en gegeven feit is dat tussen de daadwerkelijke penetratie en het klaarkomen van de man amper 10 min tussen zit.
(zoek maar op via google of zo)
dus mensen die hier zeggen dat ze het 30 min of langer kunnen volhouden heb ik hetvage vermoeden van dat ze er een minuut of 10 a 20 bijliegen

plus lijkt me het als meid zijnde ook niet echt toppie om na 35 nog te neuken, zal dat branden en schuren zeg

dus hier ongeveer tussen de 5 a 15 min voor ik klaarkom, en met het juiste voorspel vooraf is dat de tijd die de vriendin ook nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:51
Mistery1
Mistery1 is offline
Ikzelf tussen 5-30 minuten.. Eigenlijk wanneer ik maar wil.
De mannen waar ik sex mee heb gehad.. tussen 10-60 minuten bijna non-stop neuken..
Meestal zo'n 15-20 minuten.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist!
anjer1000
1 16-02-2013 10:03
Verhalen & Gedichten verhaal.. geef je mening
-=M=-01
0 17-12-2005 10:54
Seksualiteit hoe snel kom je klaar bij een jongen (voor meisjes)
gurl19
84 02-08-2005 21:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.