Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2019, 11:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik werk mensen op hun zenuwen.
Advertentie
Oud 21-05-2019, 12:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoeveel krijg je daarvoor betaald?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-05-2019, 12:27
Verwijderd
Moet ook iemand doen.
Oud 21-05-2019, 12:44
Verwijderd
Ik werkte mensen eerst op hun zenuwen, nu begin ik ze in een hoekje te drukken.
Oud 21-05-2019, 12:52
Verwijderd
Maar die dingen zijn niet mutually exclusive toch
Oud 21-05-2019, 12:57
Verwijderd
Ik praat je wel weer even bij binnenkort!
Oud 22-05-2019, 07:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Goed gesprek gehad met leidinggevende over mijn collega. Hij deelt ook mijn ervaringen en we gaan samen op zoek naar een manier om hem aan te sturen zodat we dingen gedaan krijgen die wij ook verwachten. Wordt wel lastig met iemand die communicatief niet vaardig is en zelf geen gevoel voor planning of duur van eigen werkzaamheden heeft
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-05-2019, 07:58
Verwijderd
Dat hoeft niet hoor! F-traject opzetten, verplichte scholing in communicatie en misschien een intervisie-sessie. Werkt best goed dat soort dingen als het goed begeleid wordt.
Oud 22-05-2019, 08:00
Verwijderd
Oh en niet willen meewerken is gewoon genoeg grond voor het opstarten van een ontslagprocedure. Uiteindelijk is het zo dat deze medewerker geld kost en niet oplevert in veel situaties, als de medewerker dat niet wil aanpassen dan doet de rechter niet moeilijk (doen ze sowieso tegenwoordig niet meer heel vaak).
Oud 22-05-2019, 08:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Communicatieve vaardigheden heeft hij voor zo ver ik weet al begeleiding in (gehad). Ik vrees vooral dat er niet zo heel veel meer in hem zit waardoor we niet van hem kunnen verwachten dat hij bepaalde dingen zelfstandig kan doen en veel begeleiding nodig heeft. Is hij in eerste instantie ook niet voor aangenomen, maar wij als afdeling nu wel op een punt waar dat min of meer van hem gevraagd wordt.

Wat ik het liefste zou willen is dat hij mijn werk 1 op 1 zou kunnen overnemen op een moment dat ik om wat voor reden dan ook wegval of iets anders vind, want ik heb ook niet meer het gevoel dat ik hier de rest van mijn werkzame leven zal slijten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-05-2019, 08:39
Verwijderd
Waarom is dat iets wat mee zou spelen? Het is jouw carrière en niet de zijne en al helemaal niet die van het bedrijf.
Oud 22-05-2019, 09:37
Verwijderd
Ja ik dacht om eerlijk te zijn ook toen ik het las "niet jouw probleem". Loyaliteit is an sich een goed iets, maar op dit soort punten eigenlijk niet, echt niet jouw probleem. Je hebt duidelijk al je best gedaan op dit punt.
Oud 22-05-2019, 09:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik besef me ook dat ik daarin te veel verantwoordelijkheidsgevoel heb ja
Het is ook even de vraag hoe snel en op welke manier bepaalde balletjes aan het rollen komen hoe veel ik nog wil investeren in bepaalde zaken hier op de rit krijgen zodat ze mij minder frustreren en of ik daar dan nog wat aan heb. Voelt een beetje alsof ik op dat punt in een spagaat zit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-05-2019, 12:20
Verwijderd
Als je je dat nou even realiseert in plaats van beseft de volgende keer dan zijn de taalnazi's ook gelukkig

Ik snap je wel hoor, mijn carrière bij mijn huidige werkgever mag dit jaar stemmen dus ik denk dat je kan spreken van een hoge mate van loyaliteit ook in mijn geval. In de afgelopen 10 jaar ben ik dingen gewoon heel erg anders gaan aanvliegen waardoor ik bijna geen care meer heb voor dit soort stukken stront in de organisatie. En bij fuckups neem ik direct contact op met mijn leidinggevende.
Oud 22-05-2019, 17:16
Verwijderd
Het blijft bijzonder om te communiceren met bedrijven die een 9 tot 5 cultuur hebben. Vanaf half vier is hier een collega aanwezig. "ja, maar dat kan niet, onze mensen werken maar tot 5!" tussen half 4 en 5 zitten nog altijd anderhalf uur volgens mij, dat moet toch kunnen? "ja, nee, maar het duurt minstens een uur en collega's moeten ook nog reizen."

....
Oud 22-05-2019, 17:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Negen tot vijf in de zorg?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-05-2019, 18:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
dat ligt eraan hoe breed je ‘de zorg’ wil pakken maar ja uiteraard zijn ook daar 9 tot 5 banen te vinden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-05-2019, 18:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, in principe heb ik ook een '9 tot 5 baan' maar ik vind dat als je in de zorg wil werken, dat je ook moet begrijpen dat dat niet altijd kan. Zorg houdt zich niet aan openingstijden en zelf wil je ook geholpen worden als dat nodig is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 22-05-2019, 18:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
dat ligt eraan hoe breed je ‘de zorg’ wil pakken maar ja uiteraard zijn ook daar 9 tot 5 banen te vinden.
Dagziekenhuis ftw
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-05-2019, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Dagziekenhuis ftw
Huisartsen, apotheken, bemiddelingsbureaus, administratieve functies in alle takken van de sport.

Echt niet alleen poliklinieken
Oud 22-05-2019, 18:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Van wacht zijn tel je niet mee bij die eerste twee?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-05-2019, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Van wacht zijn tel je niet mee bij die eerste twee?
De meeste mensen die bij een huisarts werken zijn niet de huisarts, poepje. En apotheken hebben dat niet (meer); dan moet je naar het ziekenhuis.
Oud 22-05-2019, 18:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja, in principe heb ik ook een '9 tot 5 baan' maar ik vind dat als je in de zorg wil werken, dat je ook moet begrijpen dat dat niet altijd kan. Zorg houdt zich niet aan openingstijden en zelf wil je ook geholpen worden als dat nodig is.
Moet ik hierop ingaan met een logisch verhaal of moet ik mn favoriete Ryan Reynolds gif er even bijhalen?
Zo werkt de wereld toch gewoon niet?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-05-2019, 18:45
Verwijderd
Doe maar je favoriete Ryan Reynolds gif want *fapfapfap*
Oud 22-05-2019, 18:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De meeste mensen die bij een huisarts werken zijn niet de huisarts, poepje. En apotheken hebben dat niet (meer); dan moet je naar het ziekenhuis.
In België dus wel en bij mijn huisartsenpraktijk (en alle vorige) werken alleen huisartsen en zeker niet 9 tot 5
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 22-05-2019, 18:55
Verwijderd
Citaat:
In België dus wel en bij mijn huisartsenpraktijk (en alle vorige) werken alleen huisartsen en zeker niet 9 tot 5
Hier is zoveel administratie dat er minimaal 1 assistent is maar vaker dan dat meer dan 1.

Het ging over werken in de zorg in NL
Oud 22-05-2019, 19:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik erger me altijd kapot aan het feit dat ons secretariaat sluit om vier uur, dat mijn ok meestal klaar is rond vier uur maar m'n werkdag tot minimaal half zes duurt en ik dus nooit in die anderhalf uur na ok secretariale zaken kan regelen in dit ziekenhuis :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-05-2019, 09:48
Verwijderd
Ik vind het zo stom dat ik verder goed functionerende collega's af en toe zo hard tegen zichzelf in bescherming moet nemen.
Oud 26-05-2019, 18:51
Verwijderd
Ik vind ben waarachtig pro bono zaken aan het regelen voor studenten.
Oud 26-05-2019, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik werd weer eens opgeroepen in mijn dienst en het was zo lekker werken op een lab voor mij alleen. Ging allemaal vlot en goede uitslag voor de patiënt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-05-2019, 10:07
Verwijderd
https://marc.info/?l=clamav-users&m=155878981528623&w=2 trolololo
Oud 27-05-2019, 15:28
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik dacht vandaag collegiaal te zijn en m'n diensten aan te bieden aan de eerstejaars die voor 't eerst het dienstsein draagt. Uiteindelijk heb ik alle kut klussen :')
Dit heb ik nu wel weer afgeleerd.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-05-2019, 20:06
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Haha, ik heb vorige week uit collegialiteit twee dagen de consulten algemene interne gedaan. Was even vergeten hoe het voelde om de diabetes hoer te zijn. Gelukkig ben ik over twee weken staflid en wordt dit soort gezeik gefilterd
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 27-05-2019, 20:17
Verwijderd
Ik snap niet maar ik ben vrij ontipoc.
Oud 27-05-2019, 21:14
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Haha, ik heb vorige week uit collegialiteit twee dagen de consulten algemene interne gedaan. Was even vergeten hoe het voelde om de diabetes hoer te zijn. Gelukkig ben ik over twee weken staflid en wordt dit soort gezeik gefilterd
Haha totdat de hoeveelheid aios dusdanig is afgenomen dat ook de stafleden kut klusjes moeten doen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-05-2019, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet maar ik ben vrij ontipoc.
Eén of andere graftak heeft er voor gezorgd dat ClamAV sinds kort fuckloads aan false positives afgeeft
Ads door Google
Oud 27-05-2019, 21:37
Verwijderd
Aaaah, ik was al vrij unsettled door het bericht en dacht dat je meende dat iemand aan het trollen was
Oud 27-05-2019, 21:38
Verwijderd
:jechick:
Oud 27-05-2019, 23:29
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Pfff, morgen met de auto naar werk. Woensdag hoopte ik weer gewoon met de trein te kunnen, blijkt er dan staking op schiphol, dus dat zal ook wel weer chaos geven.
Oud 27-05-2019, 23:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moet morgen ook werken, dus ik denk dat het een rustig dagje gaat worden.
(Al dacht ik dat bij de vorige staking ook, en toen stond er non-stop een rij tot aan de deur, dus wat weet ik nou helemaal?)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-05-2019, 05:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga maar fietsen vandaag, gelukkig lijkt het droog te blijven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2019, 05:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Toch niet, hoosbui de komende paar uur
Eens kijken hoe ik dit kan oplossen zonder verzopen op werk aan te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2019, 06:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Regenjas!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-05-2019, 06:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twee keer bijna 20km fietsen in deze regen zie ik echt niet zitten

Afgesproken dat ik vandaag niet hoef te komen en de uren de komende dagen/weken inhaal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2019, 07:44
Verwijderd
Ik ben in regenjasje gaan fietsen, geen druppel gezien lekker zweten!
Oud 28-05-2019, 07:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier regent het nog steeds en de verwachting is dat dat minstens een uur of 3-4 door zal blijven gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2019, 08:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben in regenjasje gaan fietsen, geen druppel gezien lekker zweten!
Dit
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2019, 09:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
bof ik ff dat ik zo dichtbij school woon

Wat ik wel kut vind, is dat we vanavond showrepetitie hebben met de muziekvereniging, en het dan waars hier gaat stormen -_-
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-05-2019, 14:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier wel veel regen vanmorgen maar niet drukker op de weg dan een normale regenachtige dinsdag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-05-2019, 15:09
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben vanochtend gaan wandelen naar het ziekenhuis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.