Oud 05-07-2004, 15:37
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Omdat ik nu fulltime werk en niet meer in aanraking met meiden kom via school/werk is uitgaan nog een van de weinige opties om nog een leuke meid te vinden.
In het dorp waar ik woon is niks te beleven, maar eens in de zoveel tijd gaan we naar een stad toe en daar eens uit.
nou is mijn vraag hoe je het makkelijkst een meisje kan versieren tijdens het uitgaan.
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 15:49
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Praten?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:52
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-07-2004 @ 15:49 :
Praten?
Moeten ze je toch eerst aankijken.
Oogcontact, dat gebeurd al niet
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:54
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Tis heel goed mogelijk zonder oogcontact. Gewoon erop af lopen, een bepaalde opmerking maken over iets waardoor je haar leuk vindt, en dan gewoon vet playen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:17
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-07-2004 @ 15:54 :
Tis heel goed mogelijk zonder oogcontact. Gewoon erop af lopen, een bepaalde opmerking maken over iets waardoor je haar leuk vindt, en dan gewoon vet playen
Of in plaats van "vet playen" gewoon een leuk gesprekje op gang brengen...
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 16:17 :
Of in plaats van "vet playen" gewoon een leuk gesprekje op gang brengen...
Zo playen we ja
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:41
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
zeggen dat je veel geld hebt en workaholic bent

of hier even kijken:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=841788
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:06
Verwijderd
Vantevoren even een opmerking: je moet niet lelijk zijn. In de kroeg draait alles om uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:41
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gewoon oogcontact maken en als ze terugkijkt een gesprekje beginnen (en voor openingszinnen zie bovenstaande link). Na een tijdje haar tel nr. vragen (of msn-adres, is makkelijker) en een keer een afspraakje maken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:56
Verwijderd
Jezelf conformeren aan het sociale patroon van de doelgroep van de betreffende kroeg. Niet lelijk zijn. Zelfverzerkerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:00
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2004 @ 18:56 :
Jezelf conformeren aan het sociale patroon van de doelgroep van de betreffende kroeg. Niet lelijk zijn. Zelfverzerkerd zijn.
Nou niet te ingewikkeld worden he. Ik zou toch vooral mezelf blijven en inderdaad wel zelfvertrouwen uitstralen. Als je er wanhopig bij gaat lopen dan wordt het niks.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:31
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2004 @ 18:56 :
Jezelf conformeren aan het sociale patroon van de doelgroep van de betreffende kroeg.
vertaling: jezelf zat zuipen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:46
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-07-2004 @ 19:31 :
vertaling: jezelf zat zuipen
Het kan inderdaad wel eens werken maar of je dan een goed visitekaartje afgeeft is een tweede
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:18
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 19:46 :
Het kan inderdaad wel eens werken maar of je dan een goed visitekaartje afgeeft is een tweede
hé, ik zei niet dat ik het er mee eens was, ik vertaalde alleen maar...dont shoot the messenger!
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:19
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-07-2004 @ 20:18 :
hé, ik zei niet dat ik het er mee eens was, ik vertaalde alleen maar...dont shoot the messenger!
Ik richtte het ook niet op jou. Ik zei alleen dat een dergelijke tactiek (is zat worden eigenlijk een tactiek ) volgens mij niet werkt.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:36
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Drankje aanbieden, gesprekje aanknopen, aardig zijn, geintje maken etc... de standaard dingen.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:44
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Ik sluit me bij Elmoo aan, ik vind het ook fijn als een jongen naar me toestapt en een drankje aanbied. (dan hoef ik het zelf niet te betalen... :-P)Dat is een mooi begin voor een gesprek... Vraag waar ze woont, hoe oud ze is... Dan merk je vanzelf of het een beetje klikt...
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 18:06 :
je moet niet lelijk zijn.
idd, als een meisje door een lelijke jongen wordt aangesproken rent ze meteen weg of blijft staan omdat ze niet weg durft te lopen. Lelijkerds moeten het op andere plekken zoeken, op internet bijvoorbeeld.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2004, 20:57
Verwijderd
lol, en als nou alle lelijke vrouwlijkheden ook uit de disco's blijven en thuis gaan internetten, is de wereld een heel stuk beter
@topic: gewoon een beetje ouwehoeren doet ook veel. Humor wil ook nog wel eens een positieve invloed hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Shoerd schreef op 05-07-2004 @ 20:57 :
@topic: gewoon een beetje ouwehoeren doet ook veel. Humor wil ook nog wel eens een positieve invloed hebben.
Het soort meisjes dat je kunt versieren met humor en een goed gesprek komt niet in kroegen waar het normaal is dat je zomaar op iemand afstapt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 21:27 :
Het soort meisjes dat je kunt versieren met humor en een goed gesprek komt niet in kroegen waar het normaal is dat je zomaar op iemand afstapt.
Dan vergis jij je toch lelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:45
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 21:27 :
Het soort meisjes dat je kunt versieren met humor en een goed gesprek komt niet in kroegen waar het normaal is dat je zomaar op iemand afstapt.
Hoezo ik generaliseer?
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:55
Verwijderd
Ik had het ook niet over een goed gesprek schat. Ouwehoeren is alles behalve een goed gesprek :/
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 19:00 :
Nou niet te ingewikkeld worden he. Ik zou toch vooral mezelf blijven en inderdaad wel zelfvertrouwen uitstralen. Als je er wanhopig bij gaat lopen dan wordt het niks.
is niet zo ingewikkeld toch ? als je een meisje ziet staat die je leuk vind, is het makkelijker contact leggen als je je aanpast aan hun. Even simpel voorbeeld:
Stel je ziet een breezersletje en je wilt heel graag met haar een afspraakje maken (slecht voorbeeld, maar wel duidelijk ). Om in contact te komen, koop je een Breezer (met zonnebril op, anders schaam je je voor de barman ) en dan loop je stoer op haar af. Waarschijnlijk zit ze dan al te giegelen met dr mede-breezersletjes. Je maakt dan een leuke opmerking, waarvan zij zeker kunnen lachen. Bijvoorbeeld om "dat" ene meisje dat niet zo knap is.

En dan begin je te babbelen

Nu zal dat niet zo vaak voorkomen..... maar om snel in contact te komen is een leuke opmerking vaak wel genoeg..... en een leuke opmerking die uit jezelf opkomt werkt een stuk beter dan een-al-lang-niet-meer-orginele-openingszin!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:28
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:08 :
is niet zo ingewikkeld toch ? als je een meisje ziet staat die je leuk vind, is het makkelijker contact leggen als je je aanpast aan hun. Even simpel voorbeeld:
Stel je ziet een breezersletje en je wilt heel graag met haar een afspraakje maken (slecht voorbeeld, maar wel duidelijk ). Om in contact te komen, koop je een Breezer (met zonnebril op, anders schaam je je voor de barman ) en dan loop je stoer op haar af. Waarschijnlijk zit ze dan al te giegelen met dr mede-breezersletjes. Je maakt dan een leuke opmerking, waarvan zij zeker kunnen lachen. Bijvoorbeeld om "dat" ene meisje dat niet zo knap is.

En dan begin je te babbelen

Nu zal dat niet zo vaak voorkomen..... maar om snel in contact te komen is een leuke opmerking vaak wel genoeg..... en een leuke opmerking die uit jezelf opkomt werkt een stuk beter dan een-al-lang-niet-meer-orginele-openingszin!


Maar je moet toch wanhopig zijn om een breezersletje aan de haak te willen slaan. Dan kun je nog beter naar de hoeren gaan, waar je tenminste nog iets aan hebt.

En aanpassen aan het niveau van de breezerslet lijkt me niet echt interessant. Waarom zou je jezelf degraderen.
Maar ik snap waar je heen wilt
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 22:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja... ik ben echt geen player, maar ik zou het wel eens leuk vinden om het te doen, versieren. Maar ik durf het gewoonweg niet. Zaterdag ook weer in mijn kroegje, een paar leuke meiden, en ik maar kijken en kijken... maar daar blijft het bij en verder durf ik niets. En als ze mij net aankijken dan kijk ik snel een andere kant op...

Maar ik denk dat de beste manier gewoon eerst oogcontact of een leuke opmerking maken en dan een gesprek aanknopen, eventueel haar trakteren op een drankje. En verder moet je maar zien hoe het loopt, wat voor type meisje het is (of ze makkelijk of moeilijk te "krijgen" ( ) is...), ligt eraan hoe de gesprekken gaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:32
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 22:28 :


Maar je moet toch wanhopig zijn om een breezersletje aan de haak te willen slaan. Dan kun je nog beter naar de hoeren gaan, waar je tenminste nog iets aan hebt.

En aanpassen aan het niveau van de breezerslet lijkt me niet echt interessant. Waarom zou je jezelf degraderen.
Maar ik snap waar je heen wilt
was ook bedoeld als slecht voorbeeld

maar je zelf opwaarderen tot een consevatorium-meisje (geen belediging, maar gewoon 100 niveaus hoger dan ik ) is niet leuk
vandaar de breezersletjes. Maar idd....

DAT WIL JE NIET !
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:37
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:32 :
was ook bedoeld als slecht voorbeeld

maar je zelf opwaarderen tot een consevatorium-meisje (geen belediging, maar gewoon 100 niveaus hoger dan ik ) is niet leuk
vandaar de breezersletjes. Maar idd....

DAT WIL JE NIET !
Keuze: breezersletje of conservatorium-meisje? Voor mij een makkelijke keuze, al zijn die breezer sletjes natuurlijk makkelijker te versieren. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd (weinig behoefte). Jammer is dat zij die wel de moeite waard zijn mij dan weer niet zin zitten. Maar goed, die breezersletje zijn wel nog een eventuele uitweg natuurlijk...NOT

Het slechte voorbeeld zal veel van die schooierkerels echter wel interesseren ben ik bang.

Maar ja, een voorbeeld is een voorbeeld
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 05-07-2004 @ 19:31 :
vertaling: jezelf zat zuipen
Dat niet alleen... Bijvoorbeeld ook gepaste kleding dragen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:39
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:31 :
Tja... ik ben echt geen player, maar ik zou het wel eens leuk vinden om het te doen, versieren. Maar ik durf het gewoonweg niet. Zaterdag ook weer in mijn kroegje, een paar leuke meiden, en ik maar kijken en kijken... maar daar blijft het bij en verder durf ik niets. En als ze mij net aankijken dan kijk ik snel een andere kant op...

Maar ik denk dat de beste manier gewoon eerst oogcontact of een leuke opmerking maken en dan een gesprek aanknopen, eventueel haar trakteren op een drankje. En verder moet je maar zien hoe het loopt, wat voor type meisje het is (of ze makkelijk of moeilijk te "krijgen" ( ) is...), ligt eraan hoe de gesprekken gaan.
Versieren/flirten is aan mij niet zo besteed geloof ik maar ik snap het idee .
Bovendien is hetgeen ik vaak in kroegen aantref niet is waar ik naar op zoek ben
En als ze naar mij komen dan zijn ze dermate oninteressant dat ik niets anders kan doen dan ze afwijzen (zonder arrogantie, maar valt in categorie breezerslet).
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2004 @ 22:37 :
Dat niet alleen... Bijvoorbeeld ook gepaste kleding dragen.
en gewoon normaal doen, wordt 99 van de 100 x meer gewaardeerd, dan bezopen om iemands nek vliegen zeggen dat je dr rokje zo geil vindt.

En die schooiereikels zijn vrij wanhopig, en waarschijnlijk ook nog trots als ze een breezersletje mogen zoenen.... tja... verschil moet er zijn.

Vind ik een leuke NORMALE spontane meid toch een heel stukkie leuker (nu zij mij nog )

en in de kroeg waar ik kom, zijn de meisjes net 15 of vrouwen van boven de 40, die denken dat ze nog jong zijn.
Allebei niet echt mijn "meisjes" zegmaar....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:40
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2004 @ 22:37 :
Dat niet alleen... Bijvoorbeeld ook gepaste kleding dragen.
Hoezeer ik bijvoorbeeld ook van sommige soorten muziek hou, betekent het niet dat ik me ernaar moet kleden. Waarom zou je je aanpassen? Jezelf blijven is wel zo gemakkelijk en naturel.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 05-07-2004 @ 20:36 :
Drankje aanbieden, gesprekje aanknopen, aardig zijn, geintje maken etc... de standaard dingen.
.... nog een drankje aanbieden........

Maar jou soort ken ik wel.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:43
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 22:40 :
Hoezeer ik bijvoorbeeld ook van sommige soorten muziek hou, betekent het niet dat ik me ernaar moet kleden. Waarom zou je je aanpassen? Jezelf blijven is wel zo gemakkelijk en naturel.
dat wel natuurlijk, maar ik denk datie meer "net" bedoeld. als je gothic bent doe je misschien een gothic-jurk aan. Maar dan wel een schone

(gaat lekker met de voorbeelden )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:44
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dukko schreef op 05-07-2004 @ 22:42 :
.... nog een drankje aanbieden........

Maar jou soort ken ik wel.
haha

maar maakt het opzich wel makkelijker

maar blijft een
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:44 :
haha

maar maakt het opzich wel makkelijker

maar blijft een
Emancipatie moet wel van 2 kanten komen natuurlijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2004, 22:49
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:40 :
en gewoon normaal doen, wordt 99 van de 100 x meer gewaardeerd, dan bezopen om iemands nek vliegen zeggen dat je dr rokje zo geil vindt.

En die schooiereikels zijn vrij wanhopig, en waarschijnlijk ook nog trots als ze een breezersletje mogen zoenen.... tja... verschil moet er zijn.

Vind ik een leuke NORMALE spontane meid toch een heel stukkie leuker (nu zij mij nog )

en in de kroeg waar ik kom, zijn de meisjes net 15 of vrouwen van boven de 40, die denken dat ze nog jong zijn.
Allebei niet echt mijn "meisjes" zegmaar....
Hier lijken er steeds meer beneden de 15 te zijn maar goed

En ja, de normale dames moeten je wel leuk vinden ja...meestal nou net het probleem.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:49
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dukko schreef op 05-07-2004 @ 22:47 :
Emancipatie moet wel van 2 kanten komen natuurlijk
moet het eerste meisjes nog tegenkomen, dat:
- naar mij toekomt, ipv ik naar haar
- zegt dat ik er leuk uitzie
- vraagt of ik nog een lekker biertje wil
- vraagt of ........

Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:51
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:43 :
dat wel natuurlijk, maar ik denk datie meer "net" bedoeld. als je gothic bent doe je misschien een gothic-jurk aan. Maar dan wel een schone

(gaat lekker met de voorbeelden )
Al een beter voorbeeld
Volgens mij is aanpassen juist een zwakte en getuigt dat van gebrek aan zelfvertrouwen en zelfsatisfactie. Hiermee bedoel ik niet dat je je naar gelegenheid dient te kleden maar om je almaar aan te passen vind ik belachelijk.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:52
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 22:49 :
Hier lijken er steeds meer beneden de 15 te zijn maar goed

En ja, de normale dames moeten je wel leuk vinden ja...meestal nou net het probleem.
we blijven hoop houden pas als het rond mn 26e nog niet gelukt is, wordt het tijd serieus actie te ondernemen
En als ik het van de mensen om me heen zo hoor, zijn zij hun vriendjes / vriendinnetjes tegengekomen, op momenten dat ze het zelf absoluut niet verwachtten.

Dus gewoon niet teveel zoeken, dan komt 't vanzelf wel.


maar hier daalt de gemiddelde leeftijd ook wel geloof ik. Maar genoeg van onze leeftijd, don't worry Al lijkt het dat meisjes van 18, niet zo geinteresseerd zijn in jongens van 18/19, maar meer in 21>. Is in mijn omgeving vaak zo. Dus onze tijd komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:53
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:49 :
moet het eerste meisjes nog tegenkomen, dat:
- naar mij toekomt, ipv ik naar haar
- zegt dat ik er leuk uitzie
- vraagt of ik nog een lekker biertje wil
- vraagt of ........

Die eerste drie voorwaarden heb ik gelukkig al wat vaker mee mogen maken maar die laatste (wat het ook moge impliceren) blijkt in een café dan net wat te ver gegrepen.
Nu ga ik op één avond überhaupt niet te ver met iemand die ik niet ken (beschonkenheid daargelaten)...
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 22:51 :
Al een beter voorbeeld
Volgens mij is aanpassen juist een zwakte en getuigt dat van gebrek aan zelfvertrouwen en zelfsatisfactie. Hiermee bedoel ik niet dat je je naar gelegenheid dient te kleden maar om je almaar aan te passen vind ik belachelijk.
Als je je hetbt aangepast heeft versieren geen zin meer. Zodra ze doorheeft hoe je echt bent, knapt ze harstikke hard af.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je bent zoals je bent, maar dan wel verzorgd en netjes. Dan kan het daarop in ieder geval niet meer mis gaan...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:55
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 22:53 :
Die eerste drie voorwaarden heb ik gelukkig al wat vaker mee mogen maken maar die laatste (wat het ook moge impliceren) blijkt in een café dan net wat te ver gegrepen.
Nu ga ik op één avond überhaupt niet te ver met iemand die ik niet ken (beschonkenheid daargelaten)...
LOL die puntjes bedoelde ik nu echt als: zelf in te vullen. niets anders

maar verder dan zoenen zou ik na 1 cafebezoekje niet gaan nee...

btw welk Cafe ga jij??? zou een hele ervaring voor mij ziijn hoor, zo'n meid. Zegt ze ook, ik breng je wel even naar huis ?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:49 :
moet het eerste meisjes nog tegenkomen, dat:
- naar mij toekomt, ipv ik naar haar
- zegt dat ik er leuk uitzie
- vraagt of ik nog een lekker biertje wil
- vraagt of ........

Blijf hopen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:57
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:52 :
we blijven hoop houden pas als het rond mn 26e nog niet gelukt is, wordt het tijd serieus actie te ondernemen
En als ik het van de mensen om me heen zo hoor, zijn zij hun vriendjes / vriendinnetjes tegengekomen, op momenten dat ze het zelf absoluut niet verwachtten.

Dus gewoon niet teveel zoeken, dan komt 't vanzelf wel.


maar hier daalt de gemiddelde leeftijd ook wel geloof ik. Maar genoeg van onze leeftijd, don't worry Al lijkt het dat meisjes van 18, niet zo geinteresseerd zijn in jongens van 18/19, maar meer in 21>. Is in mijn omgeving vaak zo. Dus onze tijd komt nog wel
Ach ja, ik ben allesbehalve wanhopig en ik maak me geen zorgen met een aanstaande vakantie in het vooruitzicht (nee hoor aan zinloos belachelijk en simpel vakantie escapades doe ik niet aan ). Degene die je aanspraken zijn vaak te hopeloos voor woorden en verdienen toch te eindigen bij players in tuig vorm.

Zoeken heeft bovendien geen zin want dan straal je op de een of andere manier juist wanhopigheid uit (vraag me niet hoe) dus dat is niet verstandig.
Maar goed, we zien wel.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:00
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dukko schreef op 05-07-2004 @ 22:55 :
Blijf hopen

I have a dream


ook lullig, komt er een meisje naar je toe, is het een breezersletje ook niet bevordelijk voor je zelfvertrouwen

En zoeken is idd niks. Zou btw niet eens weten hoe ik dat zou moeten aanpakken, "zoeken" naar een meisje.... (maar das gelukkig ook niet nodig )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:01
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 22:55 :
LOL die puntjes bedoelde ik nu echt als: zelf in te vullen. niets anders

maar verder dan zoenen zou ik na 1 cafebezoekje niet gaan nee...

btw welk Cafe ga jij??? zou een hele ervaring voor mij ziijn hoor, zo'n meid. Zegt ze ook, ik breng je wel even naar huis ?
Die paar keren dat het zo ging was nou net op vakantie (ook al was ik beslist niet op zoek naar iets dergelijks, misschien word ik in het buitenland meer gewaardeerd ).
Kom maar eens een keer in Venlo en zie het trieste resultaat. Overigens is Nijmegen als studentenstad dan weer beter en zijn er minder kansloze mensen.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:01
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 18:06 :
Vantevoren even een opmerking: je moet niet lelijk zijn. In de kroeg draait alles om uiterlijk.
Het draait inderdaad alleen om uiterlijk tijdens het uitgaan.
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:02
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:31 :
Tja... ik ben echt geen player, maar ik zou het wel eens leuk vinden om het te doen, versieren. Maar ik durf het gewoonweg niet. Zaterdag ook weer in mijn kroegje, een paar leuke meiden, en ik maar kijken en kijken... maar daar blijft het bij en verder durf ik niets. En als ze mij net aankijken dan kijk ik snel een andere kant op...

Maar ik denk dat de beste manier gewoon eerst oogcontact of een leuke opmerking maken en dan een gesprek aanknopen, eventueel haar trakteren op een drankje. En verder moet je maar zien hoe het loopt, wat voor type meisje het is (of ze makkelijk of moeilijk te "krijgen" ( ) is...), ligt eraan hoe de gesprekken gaan.
wat heb je in godsnaam te verliezen?
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:03
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 05-07-2004 @ 23:01 :
Het draait inderdaad alleen om uiterlijk tijdens het uitgaan.
venlo is toch wel stukje fietsen vanaf hier maar zodra ik ov heb sleep ik wel wat mensen mee

maar ik moet inderdaad het eerste meisje nog tegenkomen, dat vroeg wat voor levensovertuiging ik had, en of ik zin had om de volgende ochtend bij haar oma op de koffie te gaan....

dan sta je trouwens best wel raar te kijken haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen?
Jochemska
60 08-11-2007 14:20
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 13:25
Liefde & Relatie mannen:vrouweninitiatief leuk?
DvoorA
76 21-01-2007 02:28
Liefde & Relatie Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers
Draakje83
72 01-05-2005 21:52
Psychologie geen contact durven zoeken
Dr.FEY
7 11-11-2002 18:34
Liefde & Relatie Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ???
Stainleszs
83 21-10-2002 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.