Oud 22-09-2020, 15:39
Verwijderd
Ik las ergens dat deze taal van Rutte de toekomst is. Ofte wel: Bek toe: the future.

Moest ik veel te hard om gniffelen.
Advertentie
Oud 22-09-2020, 16:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-09-2020, 17:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dat dit soort mensen dan ook gewoon helemaal niet meer mee mogen doen, a la Jan Jaap van der Wal.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-09-2020, 17:40
Verwijderd
En dan wordt er nu in een keer gezegd "ja maar we houden ons wel aan de regels hoor." Ja tering wat voor zwakbegaafde achterlijke gladiool ben je dan. Beetje ongefundeerd in de rondte roepen. Ik word er heel boos van.
Oud 22-09-2020, 18:38
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
"Natuurlijk doen we wél mee. Het is voor ons duidelijk dat je gewoon maatregelen hebt en dat je je daaraan moet houden, alleen hebben we kritische vragen", zegt Thomas Berge.

Misschien een andere hashtag moeten uitzoeken dan.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-09-2020, 18:41
Verwijderd
Daar ging het me inderdaad om. Randdebiel.
Oud 22-09-2020, 18:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Schitterend
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-09-2020, 19:06
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Met dit soort shit daalt het besef altijd in, in wat voor bubble ik mij begeef.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-09-2020, 19:14
Verwijderd
Oud 22-09-2020, 19:17
Verwijderd
Ja, dit inderdaad.
Oud 22-09-2020, 19:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Tim
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-09-2020, 09:43
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik vind dat dit soort mensen dan ook gewoon helemaal niet meer mee mogen doen, a la Jan Jaap van der Wal.
Daar moest ik ook meteen aan denken, waardoor ik die hel hashtag al anders begreep dan ze ws bedoelden.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 23-09-2020, 09:50
Verwijderd
Ik zit Jinek (gedeeltelijk) terug te kijken en tering, Famke is echt een beetje een geit
Oud 23-09-2020, 09:52
Verwijderd
Ze heeft echt geen enkele inhoud. Ze roept continu "maar daar gaat het niet om" maar daadwerkelijk verduidelijken wat ze dan wel bedoeld behalve dat het gaat om De Maatschappij. My god, wat een muts. Ik vond haar inderdaad wel beter te hebben na expeditie robinson maar dat is nu werkelijk echt helemaal weg. WTF. Werkelijk. Die moet een tik voor d'r hoofd hebben.
Oud 23-09-2020, 09:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Legio mensen die een lans voor haar breken: het gevoel van "onvrede" waar ze voor staat en dat ze het allemaal wat ongelukkig uitlegt maar vooral begrip en liefde moet krijgen omdat bijvoorbeeld de overheid zwalkt of aantoonbaar foutief advies vanuit RIVM/OMT opvolgt. Want ja, het één sluit het ander uit, of zo. Zo vermoeiend en frustrerend.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-09-2020, 10:04
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
"Ik heb het niet gewoon alleen over mijn stiefvader die.. vergoedingen.. weet je, dat dat is gewoon.. weet je.. Hij doet gewoon zijn ding en ik weet dat dat gewoon niet echt, maar goed.. We hebben het ook over meerdere dingen en het is gewoon, weet je.. Er gaan heel erg veel mensen aan kapot. En ik vind dat wel gewoon echt een serieus probleem en het enige wat ik gewoon vraag is van de balans tussen een lockdown en de maatschappij zegmaar. Hoe wil je als mens nog op een normale manier kunnen leven.."

__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 23-09-2020, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Legio mensen die een lans voor haar breken: het gevoel van "onvrede" waar ze voor staat en dat ze het allemaal wat ongelukkig uitlegt maar vooral begrip en liefde moet krijgen omdat bijvoorbeeld de overheid zwalkt of aantoonbaar foutief advies vanuit RIVM/OMT opvolgt. Want ja, het één sluit het ander uit, of zo. Zo vermoeiend en frustrerend.
Nou, ik ben op zich echt wel voor kritische denkers - al is het maar omdat ik dat zelf in een aantal opzichten heel moeilijk vind en graag input van anderen heb om daar over na te denken. MAAR als je zo'n gevolg hebt en in lijkt te gaan tegen wat er algemeen door de overheid wordt aangeraden, zorg dan dat je goed beslagen ten ijs komt. Maak in ieder geval zinnen af en wéét waar je kritisch op bent. Dat het voor "de maatschappij" (whatever that means) niet makkelijk is, dat ziet iedere idioot ook wel. Maar specifieer dat dan eens. Wat is precies je issue, wat moet anders, wat kan beter, waar schiet de overheid te kort, welke vragen heb je? "We hebben gewoon vragen." Ja prima, stel die dan. Schakel je bekendheid en zeg tegen Gommers (of Rutte, of De Jong, of Sinterklaas, voor mijn part) "hee koekwaus, ik zet koffie, kom eens langs want ik wil met je praten."


Citaat:
"Ik heb het niet gewoon alleen over mijn stiefvader die.. vergoedingen.. weet je, dat dat is gewoon.. weet je.. Hij doet gewoon zijn ding en ik weet dat dat gewoon niet echt, maar goed.. We hebben het ook over meerdere dingen en het is gewoon, weet je.. Er gaan heel erg veel mensen aan kapot. En ik vind dat wel gewoon echt een serieus probleem en het enige wat ik gewoon vraag is van de balans tussen een lockdown en de maatschappij zegmaar. Hoe wil je als mens nog op een normale manier kunnen leven.."

Als ik op mijn werk zo'n verhaal zou houden, zou ik ontslagen worden. Kom nou. Godverdomme.
Oud 23-09-2020, 10:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou weet je, als je daar aanschuift en je blèrt zonder enige remming of schaamte dat "de eerste lockdown geen enkel effect heeft gehad" mag je van mij een nekschot. Of je nou gesouffleerd wordt door Willem Engel of niet.

En natuurlijk moet iedereen kritisch blijven. Alleen niet iedereen heeft daar de capaciteiten voor. Er valt méér dan genoeg aan te merken op de werkwijze van RIVM/OMT. Serieus, daar zijn enorme fouten gemaakt. Maar onzer Famke heeft alleen maar woordenkots te bieden tussen de onwaarheden door.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-09-2020, 10:35
Verwijderd
Mijn moeder zegt heel vaak "Het is fijn om te weten wat je goed kunt. Het is nog veel beter om te weten waar je niet zo goed in bent." Dit past daar wel bij, vind ik. Leuk dat je met de autotune wat hitjes kunt maken, maar als je niet verder komt dan dat, blijf dat dan ook doen en ga niet dit soort dingen doen.
Oud 23-09-2020, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Alles wat de regering doet klopt voor geen ene meter meer. Het heeft niks meer te maken het beschermen van mensen. De regering houden geen afstand terwijl dit van ons wel wordt verwacht. De koning zegt notabene dat Corona fake is en staat direct naast een onbekend persoon. De regeringen maken fout op fout. En uiteindelijk zal de waarheid wel naar boven komen. Er zit een hele andere agenda achter.
Al 50 jaar lang hebben deze rijken al plannen bedacht om de wereldbevolking te reduceren en nog meer macht en geld en luxe voor zichzelf te hebben.
Het is logisch dat mensen dit allemaal niet zouden pikken en daarom hebben ze Covid 19 bedacht ( gepatenteerd in 2006-2014-2019) lang voordat de ziekte daadwerkelijk bestond.
Voor dit plan moeten alle mensen in de wereld in een lockdown zodat ze o.a. niet gaan protesteren en zogenaamd gaan smeken om een vaccin om weer vrij te mogen zijn.
Het Corona virus is bewust gemaakt en in de wereld rond laten gaan vanuit het vliegveld van Wuhan in China.
De regeringsleiders wisten van grote delen van dit plan.
Dit plan is ook volledig openbaar te vinden op de website van het World Economic Forum. Alle documenten met instructies voor regeringsleiders, artsen ziekenhuizen politie enz.. staan daar voor hun klaar.
Genaamd de NWO ( New World Order) betekent de nieuwe wereld orde.
Ze willen maar 1 leider en 1 munt en geen grenzen en maar 1 geloof.
Bijna alle landen zijn failliet en de leiders van deze landen hebben zich uitgeleverd aan de nieuwe wereld orde.( NWO).
Gezamenlijk hebben ze een plan opgesteld onder de vlag van de VN ( verenigde Naties) en die heet de VN Agenda 2030.
Die agenda bestaat uit 17 punten waarvan ze 14 punten dmv vaccinaties willen bereiken, waarbij de The Big Pharma The Rockefellers en Bill Gates berijken.
In 2030 mag er volgens hun geen toerisme meer zijn en vliegen wordt onmogelijk gemaakt voor de gewone mens alleen voor die rijken, vaccinaties willen ze verplichten, eigen ondernemerschap willen ze weg hebben net als de boeren en de vissers en nog veel meer.
En ze willen dat je geen bezittingen meer mag hebben.
Ze willen dat wij geen geld meer hebben maar daarvoor een puntensysteem net zoals nu al in China wordt uitgerold. Dit is nog maar een deel van wat er gaande is. En allemaal te vinden op de websites van World Economic Forum of de VN.
Oh, Facebook.
Oud 23-09-2020, 13:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh, Facebook.
De tering.

Ik belde overigens net de Corona hotline en kreeg te horen 'er bellen op dit moment zo veel mensen dat geen van onze medewerkers beschikbaar is. Probeer het over 30 minuten nog eens'. Ja, Jezus.

Ik wil een test, maar de website stuurt me telkens naar testplekken aan de andere kant van het land. Terwijl er 2 straten verder 1 zit.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-09-2020, 13:46
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Gelukkig adviseerde het OMT ergens in maart dat opschalen van testcapaciteit écht niet nodig is, en roept de GGD tegen iedereen die 't maar horen wil dat alles volledig onder controle is
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-09-2020, 14:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-09-2020, 14:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gelukkig adviseerde het OMT ergens in maart dat opschalen van testcapaciteit écht niet nodig is, en roept de GGD tegen iedereen die 't maar horen wil dat alles volledig onder controle is

Heb nog 2 keer gebeld en kreeg hetzelfde riedeltje. Ik snap niet dat de website niet meer opties aan plekken en tijden geeft. Ik krijg nu een optie voor iets in Den Haag, terwijl ik heb aangegeven dat ik geen auto heb. Ik ga een beetje 2 uur lopen. Eikels.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-09-2020, 15:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik hang nu al 20 minuten in de wacht en de website doet het gewoon helemaal niet meer. Lekker bezig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-09-2020, 15:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh, Facebook.
Ik ben altijd verbaasd dat mensen dat oprecht geloven.
Zelfs mijn beste stoner mattie die nogal vatbaar is voor complotdenken (aliens) kan dit niet geloven. Een klein gesprekje en hij ziet de onzin altijd direct.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-09-2020, 18:37
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
"Ik heb het niet gewoon alleen over mijn stiefvader die.. vergoedingen.. weet je, dat dat is gewoon.. weet je.. Hij doet gewoon zijn ding en ik weet dat dat gewoon niet echt, maar goed.. We hebben het ook over meerdere dingen en het is gewoon, weet je.. Er gaan heel erg veel mensen aan kapot. En ik vind dat wel gewoon echt een serieus probleem en het enige wat ik gewoon vraag is van de balans tussen een lockdown en de maatschappij zegmaar. Hoe wil je als mens nog op een normale manier kunnen leven.."

Zeg maar gewoon dingen dus en zo als je weet wat ik gewoon bedoel ongeveer en alles toch.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 24-09-2020, 09:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ah ze heeft d'r excuses aangeboden en d'r filmpje offline gehaald.

Ik hoop dat hier in 't zuiden die tweede golf nog even twee weken op zich laat wachten geen zin om in quarantaine in 't ziekenhuis te bevallen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-09-2020, 09:52
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Dit was ook al zo lekker inhoudelijk:

https://www.nu.nl/coronavirus/607935...-de-actie.html
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.

Laatst gewijzigd op 24-09-2020 om 10:42.
Oud 24-09-2020, 10:37
Verwijderd
Geen google amp links posten!
Oud 24-09-2020, 10:42
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Geen google amp links posten!
Je bent zelluf een google amp link
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 24-09-2020, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ah ze heeft d'r excuses aangeboden en d'r filmpje offline gehaald.

Ik hoop dat hier in 't zuiden die tweede golf nog even twee weken op zich laat wachten geen zin om in quarantaine in 't ziekenhuis te bevallen.
Dit ook, ja. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen maar ben ook een beetje bang voor wat er nog komen gaat. Beperkingen van bezoek, ook thuis en zo, vind ik nog wel een ding
Citaat:
Dit was ook al zo lekker inhoudelijk:

https://www.nu.nl/coronavirus/607935...-de-actie.html
oh, wat een fijn interview <3 hij heeft vragen!
Oud 24-09-2020, 11:48
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
De interviewer heeft ook vragen, maar dat is blijkbaar niet van belang.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 24-09-2020, 13:09
Verwijderd
Citaat:
oh, wat een fijn interview <3 hij heeft vragen!
Het spijt me oprecht, maar dit VVD-stemmende leeghoofd heeft er geen kut van begrepen en dat blijkt het duidelijkst uit het antwoord op deze vraag: "Welke informatie missen jullie dan precies?"

Ze hebben vrije tijd zat en ze zijn zogenaamd de creatieve motor van het land, bedenkt zelf godverdomme even wat er nog wel en niet kan. Ik word hier echt oprecht boos van, dit soort entitlement. Gadverdamme.
Oud 24-09-2020, 13:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Geen google amp links posten!
Oud 24-09-2020, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me oprecht, maar dit VVD-stemmende leeghoofd heeft er geen kut van begrepen en dat blijkt het duidelijkst uit het antwoord op deze vraag: "Welke informatie missen jullie dan precies?"

Ze hebben vrije tijd zat en ze zijn zogenaamd de creatieve motor van het land, bedenkt zelf godverdomme even wat er nog wel en niet kan. Ik word hier echt oprecht boos van, dit soort entitlement. Gadverdamme.
Lieverd je weet dat ik niet serieus ben he?
Oud 24-09-2020, 14:11
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Lieverd je weet dat ik niet serieus ben he?
Ik geloof van niet
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 24-09-2020, 14:12
Verwijderd
Nee toen niet.
Oud 24-09-2020, 14:12
Verwijderd
Wet van Poe.
Oud 24-09-2020, 14:15
Verwijderd
Oke!
Oud 24-09-2020, 14:16
Verwijderd
HET ZIJN DE HORMONEN
Oud 24-09-2020, 14:47
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wet van Poe.
Beetje lullig is het wel, in geval van Enilorac
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-09-2020, 15:01
Verwijderd
Ja jezus jongens alsof ik voorstander ben van leeg geblaat dat niks zegt over dit soort shit.
Oud 24-09-2020, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ja jezus jongens alsof ik voorstander ben van leeg geblaat dat niks zegt over dit soort shit.
Hij neemt het juist voor je op
Oud 24-09-2020, 15:59
Verwijderd
Hij wel ja, dat jij twijfelt aan mijn weldenkendheid.....
Oud 24-09-2020, 17:25
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ah ze heeft d'r excuses aangeboden en d'r filmpje offline gehaald.

Ik hoop dat hier in 't zuiden die tweede golf nog even twee weken op zich laat wachten geen zin om in quarantaine in 't ziekenhuis te bevallen.
dat vind ik op zich wel weer heel iets van inzicht getuigen toegeven dat je dom bent (of doet) kan ook niet iedereen


lekker iedereen in de regen op raamvisite als de mini er is
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 24-09-2020, 17:45
Verwijderd
Raamvisite is precies waarom de mini er üvbrhaupt komt
Oud 24-09-2020, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Hij wel ja, dat jij twijfelt aan mijn weldenkendheid.....
Ik twijfel aan de lopende band aan iedereens weldenkendheid. Mezelf incluis. Don't worry.
Oud 24-09-2020, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Raamvisite is precies waarom de mini er üvbrhaupt komt
Anders heb je geen reden om mensen buiten te laten staan?
Oud 24-09-2020, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel aan de lopende band aan iedereens weldenkendheid. Mezelf incluis. Don't worry.
Dan is het goed!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.