Oud 30-06-2002, 16:33
rooijackers
rooijackers is offline
zijn hier mensen die sxe zijn? ik zou dan graag weten wat de redenen voor jou zijn om straith edge te zijn ik vin het namelijk wel een goede mzier van leven en ben er ook wat meer informatie over aan het zoeken maar het valt me op dat iedereen er wel een andere reden voor heeft, wat is jou reden?
Advertentie
Oud 30-06-2002, 16:35
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
mag je hier ook vertellen wat je beweegredenen zijn om GEEN sxe te zijn? niet boosworden en lulverhaaltjes gaan verzinnen, 't is een serieuze vraag
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Oud 30-06-2002, 16:36
rooijackers
rooijackers is offline
Citaat:
McMotion schreef:
mag je hier ook vertellen wat je beweegredenen zijn om GEEN sxe te zijn? niet boosworden en lulverhaaltjes gaan verzinnen, 't is een serieuze vraag
mag natuurlijk ook jah!
Oud 30-06-2002, 16:38
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=sxe

http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=sxe
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 30-06-2002, 16:44
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
als ik drugs wil gebruiken dan vind ik dat dat ik dat per drug zelf moet bekijken en niet moet gaan generaliseren van alle drugs zijn slecht dus niet doen want drugs en drugs zijn nogal een verschil.. en er zijn wel meer dingen waar je niet zonder kan, of die je bewustzijn beinvloeden... wat vlees betreft (ik geloof niet dat vegetarisch zijn per definitie bij sxe zijn hoort, maar anyway) ik vind het te lekker om er mee te stoppen simple as that... en sex zonder liefde, tja als ik ooit eens in die situatie kom zal ik het echt niet tegenhouden ofzo ik bedoel als je het echt zonder liefde kan doen wat is het probleem dan als je het allebei op die manier doet en het allebei leuk vindt?
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Oud 30-06-2002, 16:57
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
kheb het ooit eens geprobeerd..

toen ik het was vond ik ook niet dat mn ideeen over drank en drugs enzo stom waren .. maar na een tijdje wist ik eigenlijk zelf niet meer waarom ik sxe was, en toen ben ik er dus maar gewoon mee gekapt. Voor mij was sxe om aan mezelf duidelijk te maken dat ik zonder drank en drugs enzo kan .. maar het nut ervan .. tis net zoiets als voor jezelf duidelijk maken: "ik kan zonder aardappels!" .. dus. Vandaar
__________________
qkw <3
Oud 30-06-2002, 17:00
rooijackers
rooijackers is offline
Citaat:
McMotion schreef:
als ik drugs wil gebruiken dan vind ik dat dat ik dat per drug zelf moet bekijken en niet moet gaan generaliseren van alle drugs zijn slecht dus niet doen want drugs en drugs zijn nogal een verschil.. en er zijn wel meer dingen waar je niet zonder kan, of die je bewustzijn beinvloeden... wat vlees betreft (ik geloof niet dat vegetarisch zijn per definitie bij sxe zijn hoort, maar anyway) ik vind het te lekker om er mee te stoppen simple as that... en sex zonder liefde, tja als ik ooit eens in die situatie kom zal ik het echt niet tegenhouden ofzo ik bedoel als je het echt zonder liefde kan doen wat is het probleem dan als je het allebei op die manier doet en het allebei leuk vindt?
in sommige dingen heb je wel gelijk ja..
Er zijn ook vele vormen van sxe volgens mij aten de eerste sxe's nog gewoon vlees maar dat weet ik niet helemaal zeker..
Als ik aan mensen denk die sxe zijn dan denken ik aan mensen met veel respect voor zich zelf en voor andere..
Natuurlijk is weed anders als bv coke ofzo maar ze zijn toch wel allemaal ongezond en laten je dingen anders beleven.. het ligt er ook aan waarom iemand drugs gaat gebruiken kijk sommige doen het om de werkelijkheid te ontsnappen maar sommige doen het gewoon om ff wat te ouwehoeren en andere krijgen er weer veel inspiratie door..
Vlees ja ik eet het niet want ik vin dat het niet kan dat mensen dieren op grote schaal gaan fokken en dat ze dieren laten leven op een vierkante meter en vaak worden ze ook nog eens flink misbruikt schoppen/slaan soms sterven ze daar zelf voor en als mensen nou niet zonder vlees konden overleven zou ik het begrijpen dat mensen vlees eten maar dat is zeker niet het geval er zijn genoeg alternatieve die vaak nog gezonder zijn ook tegenwoordig propen ze vlees vol met hormonen en shit... dat is voor mij de reden om niet vlees te eten..
Tja sex naar mijn mening moet je gewoon de liefde bedrijven met iemand waarvan je houdt en anders niet.. het is ook van dan hebben 2 personen sex en dan is die ene weer zat en dan heeft ie de volgende dag er weer veel spijt van.. ik snap opzich wel wat je wil zeggen maar dan toch zou ik het doen als ik die persoon waty beter ken en dat er helemaal geen alcohol of drugs is gebruikt.....
Oud 30-06-2002, 17:06
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
het ligt er ook aan waarom iemand drugs gaat gebruiken kijk sommige doen het om de werkelijkheid te ontsnappen maar sommige doen het gewoon om ff wat te ouwehoeren en andere krijgen er weer veel inspiratie door..
ik doe het om alle 3 de redenen wel... welke is er fout dan? ik vind het zelfs niet fout als je het doet omdat je vrienden het doen.. ik bedoel als je je daar nou beter door voelt,... bij alle beweegredenen geldt gewoon dat je moet proberen het in de hand te houden
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Oud 30-06-2002, 17:10
rooijackers
rooijackers is offline
Citaat:
McMotion schreef:


ik doe het om alle 3 de redenen wel... welke is er fout dan? ik vind het zelfs niet fout als je het doet omdat je vrienden het doen.. ik bedoel als je je daar nou beter door voelt,... bij alle beweegredenen geldt gewoon dat je moet proberen het in de hand te houden
nou om de werkelijkheid te ontsnappen...
maar daar ligt er ook weer aan hoe... als je dat gewoon een paar keer doet vin ik er niks fouts aan maar als je bijna elke dag onder invloed doet zijn heb ik zoiets van tja dan ben je ook niet goed bezg.. ik doe het ook wel om deze 3 redenen maar drugs moet met mate anders benk er wel op tegen..
Oud 01-07-2002, 13:52
sXe
sXe is offline
Straight niet straith
__________________
What makes you think that you're not one of us?
Oud 01-07-2002, 15:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik leef op dit manier volgens de "normen" van sXe, namelijk geen drugs, geen alcohol, no fucking around.

Ik ben er mee begonnen omdat ik Pfeiffer heb, dus ik mag geen alcohol drinken. Verder probeer ik wat gezonder te eten, omdat m'n lever het gewoon niet aan kan.
Ik moet zeggen dat het best goed is om te letten op wat je eet/doet. Zeker nu ik ziek ben, krijgt m'n lichaam echt een klap als ik bijvoorbeeld veel vlees eet of een biertje neem.

Ik denk niet dat ik dit patroon wil doorzetten als ik weer beter ben. Ik drink sowieso weinig alcohol, gebruik nooit drugs en fuck ook niet around. Ik drink alleen alcohol (bv. wijn) omdat ik het lekker vind smaken, ik doe het niet om dronken te worden o.i.d.

Nou ja, ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal eigenlijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-07-2002, 15:17
de
de is offline
Citaat:
rosi schreef:


Nou ja, ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal eigenlijk
Misschien moest je het gewoon even kwijt.

Ik heb overigens wel respect voor sXe'ers, zelf zou ik het niet zo gauw doen, omdat dat gewoonweg moelijk is als je in het zakenleven wilt, en nu probeer ik zoveel mogelijk te genieten maar ik weet wel waar de grenzen liggen.
Oud 01-07-2002, 15:27
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb wel veel respect voor straight edgers maar ik zou er zelf wel moeite mee hebben; ik eet nu al meer dan 6 jaar geen vlees meer dus wat dat betreft zou 'k het kunnen, maar geen drank, geen sigaretten, geen drugs...hmmmm daar heb ik nu ff geen zin in. Ik slaap ook niet in het rond (dus zonder liefde) maar dat is geen vastgeankerd principe, wie weet doe ik het ooit wel, dus... Maar als je straight edger wilt worden, goa ahead, want ik denk dat het een van de beste manieren is om met jezelf en je lichaam in het reine te komen en je 'zuiver' te voelen.
Oud 01-07-2002, 15:47
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
want ik denk dat het een van de beste manieren is om met jezelf en je lichaam in het reine te komen en je 'zuiver' te voelen.
hangt er maar vanaf wat je onder ''zuiver'' verstaat
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Oud 01-07-2002, 17:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
en gebruik zoek functie, deze discussie is echt al zooo vaak geweest
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.