Oud 01-10-2020, 10:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Gisteren ben ik naar alle waarschijnlijkheid geconfronteerd met een #friedepiepel-adept. Ik stapte een Primera binnen met mondkapje. Een vrouw van rond de 60 met een doorrookte stem was daar een pakje shag en een tijdschrift aan het afrekenen. Ze keek mij aan en zei spottend "Ooooh kijk uit hoor" en deinsde fysiek achteruit en moest erg om zichzelf en mij lachen, schijnbaar. Ze was in no time ook weer de winkel uit. Ik was dermate verbaasd dat ik niet tijdig een reactie-strategie kon kiezen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 01-10-2020, 10:49
Verwijderd
Stel je voor dat je dat bij alles waar je zelf niet in gelooft (of het nou waar is of niet) gaat doen.

Haha, jij draagt een jas, maar verkoudheid krijg je helemaal niet van kou!

Wat een sukkel, op de fiets, maar klimaatverandering is een leugen!

Extreem vermoeiend.
Oud 01-10-2020, 11:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nou, die voorrangslijn voor het onderwijs kan niks voor me doen. Eerst 3 u geprobeerd te pakken te krijgen. Nu verwijst ze me door naar het reguliere nummer. Digitaal geeft ie aan geen teststraten in de buurt bij me vrij te hebben. Wat heb ik hier dan aan..?!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-10-2020, 11:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ja ik heb inmiddels geen klachten meer, dus mag ik me niet meer laten testen. Ook geen teststraten beschikbaar in de buurt en bellen had ik ook maar opgegeven.

Maar he, geen klachten, dus coronavrij.

(Ik blijf maar binnen de aankomende tijd, tot ik een week oid klachtenvrij ben )
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 01-10-2020, 11:59
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dus als je geen klachten meer hebt, vervalt je testafspraak? Oh nevermind, ik las niet goed

Ik heb na 4 u eindelijk een afspraak op zondagavond om 20.30u. Echt lekker geregeld dit. Kan ik maandag dus alsnog niet naar werk. Had gehoopt morgen alweer aan het werk te zijn.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-10-2020, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor dat je dat bij alles waar je zelf niet in gelooft (of het nou waar is of niet) gaat doen.

Haha, jij draagt een jas, maar verkoudheid krijg je helemaal niet van kou!

Wat een sukkel, op de fiets, maar klimaatverandering is een leugen!

Extreem vermoeiend.
Ik ben een paar weken geleden uitgevallen tegen de groep oude racisten op het terras van m'n hangout nadat ze kutgrappen bleven maken over mondkapjes en gistermiddag toen ik m'n microdosering truffels ging halen ging ik ff een kopje thee drinken en ze hadden allemaal een mondkapje bij zich en toen het advies van de overheid kwam waren ze er blij mee.

Great success denk ik dan toch
Oud 01-10-2020, 12:34
Verwijderd
Nou jah, blij mee, enkele waren grumpy dat het niet verplicht werd want "nu is het godverredomme allemaal weer zo'n half gedoe"
Oud 01-10-2020, 16:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Godgloeiende grafkak. Ben ik net weer aan het werk, moet ik de boel dichtgooien omdat ik in de buurt ben geweest van een collega die positief is getest.
Ik heb m'n afstand van haar gehouden, dus hoop dat ik niet weer in quarantaine moet.

Ik word gewoon zo fucking boos dat ik m'n best sta te doen om zo veel mogelijk thuis te blijven en mensen te ontlopen en dat ik dan de Sjaak ben door iemand die het geen fuck interesseert.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-10-2020, 16:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Godgloeiende grafkak. Ben ik net weer aan het werk, moet ik de boel dichtgooien omdat ik in de buurt ben geweest van een collega die positief is getest.
Ik heb m'n afstand van haar gehouden, dus hoop dat ik niet weer in quarantaine moet.

Ik word gewoon zo fucking boos dat ik m'n best sta te doen om zo veel mogelijk thuis te blijven en mensen te ontlopen en dat ik dan de Sjaak ben door iemand die het geen fuck interesseert.
Het kan toch ook zijn dat ze geen klachten had en zich er dus niet bewust van was?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-10-2020, 16:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het kan toch ook zijn dat ze geen klachten had en zich er dus niet bewust van was?
Nee true, maar ze gaat wel constant de hort op en lekker shoppen bij de Primark enzo.
Ik ben gewoon effe chagrijnig nu. Leave me be!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-10-2020, 17:27
Verwijderd
Oh alleen nu.
Oud 01-10-2020, 17:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh alleen nu.
Ik ben altijd een fucking zonnestraaltje!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-10-2020, 18:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wow. Ik had het net met een kennis over dat Corona nu heel gevaarlijk voor mijn broer is omdat zijn immuunsysteem heel zwak is door de chemo. Zegt hij dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat Corona helemaal niet gevaarlijk is en dat het gewoon een hoax is. Wtf Hoe kunnen mensen zo idioot zijn.
Oud 01-10-2020, 18:17
Verwijderd
Ik zou zeggen; "Okay, dan verbreek ik nu al het contact met je." en dan doe je dat ook. Zo handel ik het ook af.
Oud 01-10-2020, 18:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
^
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 01-10-2020, 20:54
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik vind het zo bizar welke mensen dat soort dingen ineens blijken te denken
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 01-10-2020, 20:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega's van de afdeling waar ze die ggd testen doen stonden vanmorgen met zijn drieën op het lab, meer mensen niet ingewerkt dan wel ingewerkt. Rondje gaan bellen naar collega's die vrij waren, die zijn maar komen werken. Twee van mijn collega's gaan de komende drie maanden daar werken om te ondersteunen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-10-2020, 00:27
Verwijderd
FvD-stemmers zijn de enige groep stemmers die in meerderheid zich niet aan de COVID-regels houden. Zelfs bij PVV houdt 63% zich eraan. bij FvD ruim 60% niet.
Oud 02-10-2020, 00:29
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Klinkt als een Maurice de Hond feitje
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-10-2020, 00:29
Verwijderd
Gijs Rademakers van EenVandaagpanel!
Oud 02-10-2020, 00:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh die ziet er half zo oud uit als ie is
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-10-2020, 00:32
Verwijderd
Hahahaha ja!
Oud 02-10-2020, 00:33
Verwijderd
Ton van Haperen is zo'n held <3
Oud 02-10-2020, 00:34
Verwijderd
Ze zeggen precies hetzelfde wat ik afgelopen maandag zei; ik denk dat scholen een belangrijke factor zijn, docenten hebben het meer dan twee keer zo vaak als het gemiddelde...
Oud 02-10-2020, 07:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Trump positief
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-10-2020, 07:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En het is gekkenhuis geweest de afgelopen weken van alle scholen (ca. 50) waar wij het onderhoud doen op klimaatgebied. De eisen mbt ventilatie veranderden soms per dag waardoor je steeds weer opnieuw dingen kan uitwerken. Ik kan het begrijpen dan meer dan 40% van de scholen niets heeft kunnen overleggen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-10-2020, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Trump positief
Hopelijk baat de bleek- behandeling en gaattie er aan dood.
Oud 02-10-2020, 09:24
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Hopelijk baat de bleek- behandeling en gaattie er aan dood.
Ohja! Goeie optie! Werkt echt!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-10-2020, 09:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ervaring mee?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-10-2020, 10:07
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ervaring mee?
Nee, maar Trump schijnt er zelf alles van te weten!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-10-2020, 10:35
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Trump positief
Ben benieuwd wanneer hij "miraculeus" geneest en HCQ (of iets anders) als wondermiddel aan gaat prijzen. Zal me allerminst verbazen als Kushner een paar (indirecte) vingers in producerende pap heeft, mocht Trump aan HCQ (of iets anders) refereren ergens along the way.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-10-2020, 11:33
Verwijderd
Ja zoiets verwachtte ik eigenlijk al veel eerder, Trump zogenaamd COVID en wonderbaarlijke genezing dankzij een middel van een vriendje.
Oud 02-10-2020, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ja zoiets verwachtte ik eigenlijk al veel eerder, Trump zogenaamd COVID en wonderbaarlijke genezing dankzij een middel van een vriendje.


Maar, het kan ook gewoon echt zijn. Ze nemen veel te veel risico aan de lopende band.
Oud 06-10-2020, 00:11
Verwijderd
Wauw, wat slaat Van der Staaij een flater zeg.
Oud 06-10-2020, 00:12
Verwijderd
Heeft hij dat ooit niet gedaan?
Oud 06-10-2020, 00:14
Verwijderd
Ik hoop dat ze alle 600 sterven en dan er achter komen dat ze gewoon naar de hel gaan.
Oud 06-10-2020, 20:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Weer verstrengingen hier
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-10-2020, 20:57
Verwijderd
Toch jammer dat Trump weer in het witte huis is.
Oud 06-10-2020, 21:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Juist prettig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-10-2020, 21:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hij is niet genezen. Hij heeft zichzelf ontslagen en dat is het domste wat je kan doen met corona. Als het binnenkort fout gaat is er geen IC binnen 5 minuten en is de kans groter dat hij doodgaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-10-2020, 21:18
Verwijderd
Wat heb jij gedetailleerde inside-informatie.
Oud 06-10-2020, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Wat heb jij gedetailleerde inside-informatie.
Hij was volledig buiten adem na drie stappen en de medicatie die hij gekregen heeft krijg je normaliter als je overlijdenskans rond de 30% zit, die gaat dan naar 20%. Als je het middel krijgt in een eerdere fase stijgt je overlijdenskans juist van 13% naar 17%. Het is al met al een logische conclusie.
Oud 06-10-2020, 21:38
Verwijderd
Worden die medicijnen op dezelfde manier ingezet als hier dan? Hij kreeg sowies toch een soort van experimentele mix of zo?
Oud 06-10-2020, 21:48
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Trump zat dit weekend nog aan de beademing. Als je aan de beademing moet als je Corona hebt, ben je volgens mij niet zo snel weer op de been, laat staan gezond Maar ik ben verder niet medisch onderlegt, natuurlijk.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 06-10-2020, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Worden die medicijnen op dezelfde manier ingezet als hier dan?
Dexamethason heet het, en het is denk ik niet snel op een andere manier in te zetten. Het is vijf keer sterker dan prednison... Per definitie een paardenmiddel dus.

Citaat:
Hij kreeg sowies toch een soort van experimentele mix of zo?
Technisch gezien zijn álle behandelmethoden voor COVID experimenteel, zelfs corticosteroïden.

De twee die minder controversieel zijn, zijn remdesivir, een virusremmer die aan lijkt te slaan bij een subset van patiënten, en immunoglobine, oftewel het oogsten van antistoffen bij mensen die het gehad hebben en beter zijn, en die worden dan toegediend. Deze behandeling lijkt erg kansrijk bij COVID.
Oud 06-10-2020, 22:00
Verwijderd
Trump has also received dexamethasone, a cheap and widely available corticosteroid that can reduce inflammation. But it also suppresses the immune system, so it's generally not recommended for Covid-19 patients unless the situation is severe.
https://edition.cnn.com/2020/10/04/h...-bn/index.html
Oud 06-10-2020, 22:02
Verwijderd
"We know that dexamethasone does reduce the risk of mortality. That comes from data from a trial called the Recovery trial," Reiner said. (zie ook: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2021436 )

"But to show you what the stakes are, the patients in that trial who received dexamethasone and derived a benefit still had a 23% 28-day mortality rate. So almost a quarter of the patients treated with dexamethasone were dead by a month out," Reiner said.

"So the only conclusion one can make from this triple therapy is that the President's physicians feel that he's in grave danger."
Oud 06-10-2020, 22:17
Verwijderd
Oh. Dan neem ik mijn woorden terug! Sorry Japie!
Oud 06-10-2020, 22:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Trump zat dit weekend nog aan de beademing. Als je aan de beademing moet als je Corona hebt, ben je volgens mij niet zo snel weer op de been, laat staan gezond Maar ik ben verder niet medisch onderlegt, natuurlijk.
Beademing of zuurstof?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-10-2020, 23:00
Verwijderd
Zuurstof waarschijnlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.