Oud 07-04-2004, 21:26
Verwijderd
Naar aanleiding van een tekst (uit een tijdschrift) waar ik me over verbaaste.. (Ging over een ruzie die onstond toen ze gingen samenwonen, toen zij hem onder de douche "betrapte" op masturbatie)

Hebben jullie er moeite mee als je partner masturbeert?
En dan bedoel ik niet alleen als je elkaar niet vaak ziet, maar ook als jullie bijvoorbeeld samenwonen en regelmatig seks hebben..
Vind je het dan raar dat je partner dan nog steeds mastubeert of vind je dat volkomen normaal. (En wat als je zelf ook thuis bent?)
En, nog iets, vind je het raar of vervelend als je partner daarbij aan iemand anders denkt..?

Kortom: hoe denkt jij over masturbatie, in alle mogelijke situaties?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:29
Drizzt
Drizzt is offline
Interesseert me geen flikker
Vind het misschien nog wel geil zelfs
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:29
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik vind het helemaal niet raar als mijn vriend masturbeert, ook niet als hij dat bijv. onder de douche doet als ik op de bank TV lig te kijken ofzo.

Waar hij daarbij aan denkt dat hoef ik niet te weten, dat vind ik een privéiets. Waar hij over wil fantaseren maakt me niets uit.

Denk dat als hij zou toegeven dat het over een ander meisje was, dat ik daar niet blij mee zou zijn, maar eigenlijk is dat helemaal niet raar. Dus dan hoef ik het gewoon niet te weten.

Iig vind ik masturberen als je een relatie heb totaal niet raar.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:30
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
ach, zolang hij mij mee laat kijken, hoor je mij niet klagen hoor
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:36
Verwijderd
Ik ben het zelf helemaal met Fleur eens.
Wil inderdaad ook niet weten over wie hij allemaal fantaseert!
Haha, weet wel dat ik het niet altijd ben..

Was benieuwd naar jullie reacties en vroeg me af of er meer mensen zo dachten als het meisje/de vrouw uit het tijdschrift..
Vond ik namelijk best raar, dat ze daar kwaad om werd enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:40
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 07-04-2004 @ 21:29 :
Interesseert me geen flikker
Vind het misschien nog wel geil zelfs
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:13
Verwijderd
Nee, ik vind het niet erg als de ander masturbeert. Ook niet als hij dat zou doen waar ik bij ben, het lijkt me juist leuk om dat eens samen te doen.

Tsja en als je samenwoont en je bent zelf ff in de huiskamer ofzo en je loopt naar de slaapkamer en je ziet dat ie aan het masturberen is.. tsja.. ik zou het niet erg vinden, maar wel als ie niet meer naar mij toe zou komen voor sex en in plaats daarvan zou gaan masturberen. Dat zou wel vaag zijn Maar zoiets zal niet vaak voorkomen lijkt me.

Verder is wat openheid en eerlijkheid ook wel fijn. Ik wil toch het liefst wel met 'm kunnen praten over waar je zoal aan denkt tijdens het masturberen. Gewoon weten dat de ander het niet stom of raar zal vinden en er ook geinteresseerd in is. En dat ie zelf ook vertelt waar ie aan denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:20
Verwijderd
Haha, ik had dat verhaal ook gelezen

Het maakt mij niet uit of m'n vriend wel of niet masturbeert. Ook niet nu we samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-04-2004 @ 22:13 :
Nee, ik vind het niet erg als de ander masturbeert. Ook niet als hij dat zou doen waar ik bij ben, het lijkt me juist leuk om dat eens samen te doen.

Tsja en als je samenwoont en je bent zelf ff in de huiskamer ofzo en je loopt naar de slaapkamer en je ziet dat ie aan het masturberen is.. tsja.. ik zou het niet erg vinden, maar wel als ie niet meer naar mij toe zou komen voor sex en in plaats daarvan zou gaan masturberen. Dat zou wel vaag zijn Maar zoiets zal niet vaak voorkomen lijkt me.

Verder is wat openheid en eerlijkheid ook wel fijn. Ik wil toch het liefst wel met 'm kunnen praten over waar je zoal aan denkt tijdens het masturberen. Gewoon weten dat de ander het niet stom of raar zal vinden en er ook geinteresseerd in is. En dat ie zelf ook vertelt waar ie aan denkt.
Same here. En als ik m zou 'betrappen' dan zou ik waarschijnlijk óf gaan kijken óf meedoen (en dan in de zin van helpen ).

Ik heb hem wel eens gevraagd of hij een keer wou masturberen als ik er bij was, maar dat wou ie niet.

Toch weet ik niet precies wat ik vind over dat weten waar hij over fantaseert. Aan de ene kant heb ik zoiets van: doe maar lekker en laat mij het niet weten, want dan kan ik mezelf tenminste nog altijd voorhouden dat t wel over mij is
Maarja, aan de andere kant kan je daar dan wel over praten wat ik ook weer positief vind, en waar ik helemaal in meega in het stukje van alicia silverstone..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:22
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik vind dit ook helemaal niet raar hoor, vind het eerder raar dat het meisje er boos om werd
ik weet ook dat mijn vriend niet altijd aan mij denkt tijdens het mastruberen, maar ik denk ook niet altijd aan hem hoor..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 22:21 :

Toch weet ik niet precies wat ik vind over dat weten waar hij over fantaseert. Aan de ene kant heb ik zoiets van: doe maar lekker en laat mij het niet weten, want dan kan ik mezelf tenminste nog altijd voorhouden dat t wel over mij is
Maarja, aan de andere kant kan je daar dan wel over praten wat ik ook weer positief vind, en waar ik helemaal in meega in het stukje van alicia silverstone..

Ja, vind ik ook wel.. aan de ene kant ben je bang voor wat je te horen krijgt en denk je "laat maar". Dan kun je idd blijven denken dat het over jezelf is, alleen over jou..
Aan de andere kant wil ik zelf weleens aan hem vertellen waar ik dan aan denk , maar ja hij vraagt er nooit naar en geeft me nooit het idee dat het iets is waar hij graag over praat.

Maar zo eens in de zoveel tijd begin ik er weer eens over.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-04-2004 @ 22:26 :
Aan de andere kant wil ik zelf weleens aan hem vertellen waar ik dan aan denk , maar ja hij vraagt er nooit naar en geeft me nooit het idee dat het iets is waar hij graag over praat.
Ja, dat heb ik ook wel. Vandaar ook een beetje de 'tweestrijd'. Bedoel: als hij het weet of jij van hem, dan zou t misschien wel eens voor kunnen komen dat je fantasie werkelijkheid wordt, niet?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:18
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik vind het geil als hij dat doet, en dat geldt andersom ook. We doen het ook geregeld samen en daar worden we dan alleen maar meer opgewonden van, dus das een goede zaak lijkt mij Waar hij al dan niet aan denkt, wil ik niet weten, zolang hij zegt dat hij aan mij denkt vind ik het goed
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:49
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Hij rukt maar een eind weg zonder mij.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 00:21
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Evelyne1988 schreef op 07-04-2004 @ 22:22 :
ik vind dit ook helemaal niet raar hoor, vind het eerder raar dat het meisje er boos om werd
Ik niet eigenlijk. Daarom vroeg ik ook een keer of dat goed was als ik dat deed in het bijzijn van de ander (zij wilde perse slapen en ik was een beetje boter'.. ). Gek genoeg bleek het opwindend voor haar. Alleen toen ik klaar was kreeg zij ineens wel zin
Ja en verder is bekend dat ik plaatjes op mijn pc heb waarbij ik doordeweeks weleens mijn ding doe. Maar blijkt geen probleem te zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 00:51
Verwijderd
boeieh
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:08
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Tja dat vind ik de normaalste zaak van de wereld. En wat is er nou opwindender dan je partner die met zichzelf bezig is. Als ik d'r zou betrappen... Dan zou ik mee doen in de zin van zelf doen en haar meehelpen...
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:24
beertje007
beertje007 is offline
ohhh, waarom zou ik dat erg vinden we weten van elkaar dat we het soms doen, soms doen we het als we bij elkaar zijn, om elkaar op te geilen of te pesten en daarna geen sex hebben, dan wordt ie wat gestresst en zijn jonge heer ook

vind het alleen maar leuk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:12
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Raar... dat interesseert me echt niet, al doet ie dat 10 keer per dag (nouja ok, dat is misschien ietwat vaak maar toch)
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:28
David
Avatar van David
David is offline
Dat is wel erg zeg.
Als je word betrapt door je vriendin, en je krijgt ook nog eens op je flikker ervoor !

Ikzelf zou er geen problemen mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:39
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
vind ik normaal! wordt je toch niet boos om
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:46
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou niet boos worden, maar wel vragen of hij wat mist ofzo... En waarom hij niet naar mij toe komt om het te laten toen, want hij zegt altijd dat samen leuker is dan alleen.

Hij heeft het ook al heel vaak gedaan als ik erbij was, maar dan houdt ie zich wel een btje in, merk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:13
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee dat hij masturbeert, vindt het wel een geil idee, vooral als hij hints geeft dat hij net gemasturbeerd heeft of het gaat doen of zo .
Als ik bij hem ben vind ik het wel vervelend, omdat hij dan toch net zo goed met mij sex kan hebben, en als ik even niet wil dan kan hij toch wel een paar uurtjes of een nachtje wachten.
Maar ik denk dat dit minder erg zou zijn als we samen zouden wonen; als ik nu bij hem ben, hebben we elke dag minstens één keer seks, en dat moet toch genoeg zijn; als we samen zouden wonen dan zou dat na een tijdje vast niet het geval zijn. Dan begrijp ik het wel als hij zelf even wat spanning ervanaf haalt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 07-04-2004 @ 21:29 :
Interesseert me geen flikker
Vind het misschien nog wel geil zelfs
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:21
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
hummz, kweenie wat ik ervan zou vinden... masturberen opzich nog niets eens zon probleem, maar waar hij dan aan denkt...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee, vind ik niet erg. Als hij het dan maar niet erg vindt als ik erbij ben (actief of niet).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:55
Verwijderd
topic is laatste al geweest
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:50
draak
draak is offline
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:08
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Mwah ik kan me wel voorstellen waarom vrouwen zich er druk om maken... "Is het zonder mij niet interessant genoeg ofzow", of dat mannen niet ?kunnen? klaarkomen zonder te masturberen?
Maja aan de andere kant, ik denk dat t toch ook wel een opluchting is voor ze, ik bdoel, meestal (lang niet altijd 'course) heeft de man meer zin dan de vrouw, en om dan als vrouw t elke x te doen als hij zin heeft... scheelt de moeite Zien ze t als n zegen (wees dankbaar )

btw zelf heb ik er geen moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:59
Mary Jane
Avatar van Mary Jane
Mary Jane is offline
rrrr...no problemo, als ie maar aan mij denkt en me mee laat kijken.......geil
__________________
These are the seasons of emotion and like the winds they rise and fall. So upon us all a little rain must fall.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:48
Verwijderd
ik zou er nooit ruzie om maken, maar ik doe het toch liever zelf

als hij rondloopt met een broek vol goesting, en ik heb geen zin in de hele santeboetiek, dan vind ik het fijn als ik het even voor hem kan doen hij moet niet verder rondlopen met die goesting, moet ook de hand niet aan zichzelf slagen om ervan af te geraken, en ik ben blij want ik heb m'n ventje nog eens lekker bevredigd

die dankbare oogjes en gelukzalige glimlach achteraf, echt de moeite waard...


xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:53
Mary Jane
Avatar van Mary Jane
Mary Jane is offline
en als ik er niet ben, bellen we ondertussen...
__________________
These are the seasons of emotion and like the winds they rise and fall. So upon us all a little rain must fall.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:57
*Shorty*
Avatar van *Shorty*
*Shorty* is offline
al masturbeert ie de hele dag door... het zal me jeuken... Als de seks er niet onder lijdt zie ik geen probs
__________________
is ook
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:30
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik maak er helemaal geen probleem van! We wonen een heel eind van elkaar vandaan en ik verwacht niet telkens volledige onthouding!Ik vind het zelfs wel een geile gedachte.
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:03
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind het eerder melig! ik zou helemaal in een deuk liggen als ik zijn kamer binnen zou komen en hij ligt zich te rukken.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:54
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
barbelle schreef op 07-04-2004 @ 21:30 :
ach, zolang hij mij mee laat kijken, hoor je mij niet klagen hoor
juh
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:13
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-04-2004 @ 12:13 :
Ik heb er geen problemen mee dat hij masturbeert, vindt het wel een geil idee, vooral als hij hints geeft dat hij net gemasturbeerd heeft of het gaat doen of zo .
Als ik bij hem ben vind ik het wel vervelend, omdat hij dan toch net zo goed met mij sex kan hebben, en als ik even niet wil dan kan hij toch wel een paar uurtjes of een nachtje wachten.
Maar ik denk dat dit minder erg zou zijn als we samen zouden wonen; als ik nu bij hem ben, hebben we elke dag minstens één keer seks, en dat moet toch genoeg zijn; als we samen zouden wonen dan zou dat na een tijdje vast niet het geval zijn. Dan begrijp ik het wel als hij zelf even wat spanning ervanaf haalt.

jij zegt hints wat zegt ie dan ik ge ff rukken daaag

daarom wil ik later trouwen met een nymfo heb ik daar geen last van
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 11-04-2004 @ 22:13 :
jij zegt hints wat zegt ie dan ik ge ff rukken daaag
1. pak woordenboek
2. blader naar de h
3. zoek het woord 'hint' op
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:45
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-04-2004 @ 14:57 :
1. pak woordenboek
2. blader naar de h
3. zoek het woord 'hint' op

impliceer je nu dat ik niet weet wat hints zijn

touche*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:51
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ik vind het bijna een must.

Partner MOET eigenlijk masturberen zodat die persoon het eigen lichaam en wat lekker is goed kent en me tips kan geven zodat ik een betere lover kan zijn. Ook als ik niet in de buurt ben of geen zin heb heb ik graag dat dat geen belemering hoeft te zijn voor het bevredigen van seksuele driften.

Als je niet van jezelf houd, kun je ook niet van een ander houden en ik vind het ook slecht als je afhankelijk van een ander wordt op welke manier dan ook.

SounD
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:13
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
SounD schreef op 12-04-2004 @ 17:51 :
Ik vind het bijna een must.

Partner MOET eigenlijk masturberen zodat die persoon het eigen lichaam en wat lekker is goed kent en me tips kan geven zodat ik een betere lover kan zijn. Ook als ik niet in de buurt ben of geen zin heb heb ik graag dat dat geen belemering hoeft te zijn voor het bevredigen van seksuele driften.

Als je niet van jezelf houd, kun je ook niet van een ander houden en ik vind het ook slecht als je afhankelijk van een ander wordt op welke manier dan ook.

SounD
Halleluja...

je trekt me de woorden uit de bek!!!


__________________
The Gent
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
De Kantine Whigger
EspumaX
325 08-01-2004 23:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.