Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 21:09
*Need Help*
*Need Help* is offline
hey allemaal ik vraag me al een paar dagen iets af en hoopte dat jullie mij konden helpen!!

Ik was laatst uitgegaan en toen zoende een jongen mij zomaar..ik kende hem vaag, maar hij is wel een leuke jongen..ik zou hem graag beter willen leren kennen, aangedien ik toch vrijgezel ben..
maar kweet dus niet wat hij van mij vindt!
We hebben de hele avond gezellig gekletst en elkaar beter leren kennen en daarna zoende hij me en hij leek echt voor me te vallen..maar op school praten we niet! wat nu? Ik ben al een keer naar hem toegegaan, dat was wel leuk (gewoon leuk gekltetst enzo) maar verder..hij kom niet zomaar naar mij toe..1 keer leek hij op me te wachten, maar toen liep ik uit verlegenheid snel door.. wat moet ik nu doen?

Hij heeft me dus wel gezoend, ,maar ik weet niet of hij mij leuk vindt!
Mensen die hem kennen, zgegen dat hij niet iemand is voor 1 avondje zoent..dus wat moet ik nou doen??

alvast heel erg bedankt als jullie me op weg willen helpen!!!!!


Kuzzzz de moi

Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 19:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 21:29
Verwijderd
hmm dat is irritant he, als iemand tijdens uitgaan enzo echt duidelijk laat merken dat hij je leuk vindt en overdag eigenlijk helemaal nix laat merken....
Ik weet precies hoe irritant dat is

Ik denk dat je hem niet teveel moet pushen, maar gewoon ff afwachten. En als je weer uitgaat en hij wil je weer zoenen ofzo, dan kun je vragen wat hij nou eigenlijk wil.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:33
*Need Help*
*Need Help* is offline
ja, je hebt ook gelijk, ik heb gewoon rustig afgewacht maar hij komt niet (maybe omdat we op school tussen 1000 andere mensen zitten?)
En ik mag dit weekend niet uit en kom er dus pas volgend weekend achter...maar ik wil het NU weten!!

So what now?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:44
*Need Help*
*Need Help* is offline
zou ALSJEBLIEFT iemand me nog wat tipz kunnen geven?
Ik voel me zo onzeker, en wil weten wat jullie vinden wat ik moe doen om erachter te komen wat ie voor mij voelt...kweenie of hij n mobiele heeft, en msn komt ie 1 keer op het jaar op...
kweenie of hij zn mail checkt, en kweenie of ik hem moet aanspreken over die zoen...help me!!!
Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn!!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 01:18
mexxie15
mexxie15 is offline
Citaat:
*Need Help* schreef:
zou ALSJEBLIEFT iemand me nog wat tipz kunnen geven?
Ik voel me zo onzeker, en wil weten wat jullie vinden wat ik moe doen om erachter te komen wat ie voor mij voelt...kweenie of hij n mobiele heeft, en msn komt ie 1 keer op het jaar op...
kweenie of hij zn mail checkt, en kweenie of ik hem moet aanspreken over die zoen...help me!!!
Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn!!

Liefs
Mischien is hij wel net zo onzeker, als ik jou was zou ik er gewoon op af gaan en vragen of hij wat wilt gaan drinken of wat dan ook met wachten schiet je niks op.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 08:24
_koetje_
_koetje_ is offline
Citaat:
*Need Help* schreef:
[B

Hij heeft me dus wel gezoend, ,maar ik weet niet of hij mij leuk vindt!
Mensen die hem kennen, zgegen dat hij niet iemand is voor 1 avondje zoent..dus wat moet ik nou doen??

alvast heel erg bedankt als jullie me op weg willen helpen!!!!!


Kuzzzz de moi [/B]
hey!

Je hebt dus van anderen gehoord dat hij niet zomaar iemand kust, dus zal hij wel iets voor je voelen. Anders had hij je nooit gekust! Praat er eens met hem over, dat lijkt me niet zo gemakkelijk maar het is wel goed als je dat met elkaar kunt...

*kussies beu*
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:26
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
het beste is echt om gewoon met hem te praten..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:45
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*Need Help* schreef:
wat moet ik nou doen??

alvast heel erg bedankt als jullie me op weg willen helpen!!!!!


Niet meer uitgaan, dat bespaard je de kans zomaar gezoend te worden.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:52
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
vraag het hem..
is wel eng om dat te doen, maar ja anders blijf je nog een hele tijd zo zitten van "wat wil hij nou"
Hij heeft jou toch gekust, dus vraag hem gewoon wat hij daarmee bedoelde en of er meer achter zit (dat hij je leuk vindt)

(als mensen zeggen dat hij niet zomaar voor 1 avondje kust, dan zal er dus vast meer achter zitten, want anders had hij je niet zomaar gekust, of hij moet ineens in een vlaag van verstandsverbijstering van gedachten veranderd zijn wat dat zoenen betreft.. )
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:33
*Need Help*
*Need Help* is offline
ja, jullie hebben allemaal gelijk maar.....ik ben al een keer naar hem toegegaan om te praten maar toen moest hij heel nodig weg...dus nu heb ik geen moed meer om nóg een keer op hem af te stappen...en t feit dat ik naar hem toe ben gegaan zou voor hem toch al genoeg moeten zeggen? Waarom komt hij niet naar mij toe? Verlegen is hij niet echt te noemen, en ik ben bang dat ik een blauwtje bij hem loop als ik nu ga vragen aan hem hoe t nou zit...
Ik zou willen dat hij naar mij toe zou komen...ik kan me echt niet in mijn hoofd halen dat zijn verlegenheid hem tegenhoudt...shit..ik zie hem elke dag, en ik kan hier niet tegen...ik wil hem!!

thx voor de reacties, hopelijk hebben jullie nog een paar tips voor me?

heel veel liefs van mij
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:36
*Need Help*
*Need Help* is offline
dat hij weg moest, hij moest echt weg, want zijn vader kwam hem zelfs halen,...dus toen had ik geen tijd meer om te praten met hem...hij lijkt ook niet naar me te kijken op school volgens mij...hij wil me gewoon niet

weten jullie nog iets of moet ik het laten rusten? (als ik dat kan...)

of toch maar praten??

thx in advance!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:05
Verwijderd
Praten..

hij heeft je gezoend, dus moet ie niet raar opkijken als jij je dan afvraagt of daar verder nog iets achter zat. Je hoeft niet meteen op school met hem te gaan praten, je kan ook gewoon hem daar aanspreken en vragen of je hem even kan spreken op een moment dat het hem uitkomt.. Dan spreek je dat af en kun je hem dan vragen of hij bedoelingen had met die zoen of niet.. Op die manier hoef je geen blauwtje te lopen omdat je hem niet je liefde bekent of iets dergelijks, maar gewoon informeerd.. Ik zou het echt doen, hiermee schiet je ook niks op!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 07:44
*Need Help*
*Need Help* is offline
heeyz, thx 4 de reacties!!
Wat Dusjcrib zei: 'Op die manier hoef je geen blauwtje te lopen omdat je hem niet je liefde bekent of iets dergelijks, maar gewoon informeerd'

dat ga ik gewoon doen! Wish me luck en thx iedereen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 08:01
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Volgens mij vind ie jouw ook leuk en issie net so onzeker als jou! Vraag offie nog un x uitwilt ofzo!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 08:05
*Need Help*
*Need Help* is offline
Ik hoop t echt!!!
ik laat het jullie nog wel weten hoe tis gegaan als jullie dat leuk vinden..
Doeg!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Iemand wilt je zoenen...
Pequeña
146 13-02-2016 23:01
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Liefde & Relatie K voel me btje raar....
Verwijderd
29 24-08-2005 12:30
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.