Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2005, 17:14
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2005 @ 18:00 :
Op hoeveel cal kom je vandaag?

Dan zou je moeder toch behoorlijk moeten afvallen... tenzij ze idd dagelijsk veel marsen en wijn gebruikt.
ze was ook eerst in een week 3 kg afgevallen..maar dat gaat nu dus niet meer

ik weet niet hoeveel cal... ik probeer ze niet meer te tellen
Oud 30-04-2005, 17:14
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
blurred schreef op 30-04-2005 @ 18:01 :
Uit het vorige topic:
http://users.telenet.be/zwen/Br/afbeeldingen/7.JPG

Dat kan toch niet, dat haar buik er zo uitziet? Als je andere foto's ziet van haar dan is haar buik er rete-strak, zo strak dat die er volgens mij nooit zoals hier uit kan zien Ik ga bijna denken dat alle andere foto's van haar dan zijn bewerkt ofzo

Of die bovenste "vetrol" zijn eigenlijk haar borsten die niet helemaal in dat bikinitopje passen
deze foto zou ikkeleerlinge moeten zien!
Oud 30-04-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-04-2005 @ 18:14 :
deze foto zou ikkeleerlinge moeten zien!
Haha, ja precies!

Oud 30-04-2005, 17:16
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2005 @ 17:33 :
Ik kom op 295 cal uit. Ben met avondeten uitgegaan van 1 aardappel en een half stuk vlees.

Geen beleg, groente is niets.
Geen vlees, wel beleg.
Oud 30-04-2005, 17:18
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-04-2005 @ 18:14 :
deze foto zou ikkeleerlinge moeten zien!
Misschien heeft ze hem stiekem al gezien omdat ze stiekem nog meeleest
Oud 30-04-2005, 17:18
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
blurred schreef op 30-04-2005 @ 17:36 :
ANGE, dit is niet om lullig te doen ofzo, maar waarom post je hier eigenlijk? De meesten die hier iets posten willen daarop commentaar, advies of iets dergelijks. Maar alle goedbedoelde adviezen en tips die jij hier krijgt, sla je gewoon keihard in de wind. Als iemand hier voorzichtig tegen jou zegt dat het helemaal niet zo heel goed gaat, en dat je te weinig eet, ga jij daar gewoon keihard overheen door te zeggen dat het wél goed gaat en dat je "helemaal niet weinig" eet. Als jij vind dat het zo goed met je gaat, waarom post je hier dan dingen waarvan je eigenlijk wel weet dat je er toch alleen maar commentaar op krijgt?

En ik vind ook dat je wel iets vriendelijker mag zijn tegen mensen die je proberen te helpen. Ik heb een paar keer een reactie van je gezien die echt vrij bot was, terwijl die alleen maar bedoeld was om je te helpen. Als je niet geholpen wilt worden en het zelf op wilt lossen dat heb je mijn zegen, maar ga dan niet dwars lopen doen tegen mensen die je hier willen helpen. Of post niet meer, want ondertussen is wel duidelijk dat je toch vrijwel alleen commentaar krijgt.
Yeah right, ik heb alle adviezen in de wind geslagen, of wat? Ik heb toch verschrikkelijk hard m'n best gedaan en het ging ook best wat beter. Dat het nu even niet zo goed ging, kan gebeuren. Ik doe wederom hard m'n best om het beter te laten gaan.
Oud 30-04-2005, 17:19
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 30-04-2005 @ 17:38 :
Wou ik allemaal precies ook zeggen...

En ANGE, slik je toevallig nog vitaminepillen hierbij?
Nee.
Oud 30-04-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:16 :
Geen vlees, wel beleg.
Wat voor beleg eet je dan?

Hoelang eet je trouwens al op deze manier? Je zegt dat je maar een beetje bent afgevallen, maar dat lijkt me onmogelijk.
Oud 30-04-2005, 17:31
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-04-2005 @ 18:26 :
Wat voor beleg eet je dan?

Hoelang eet je trouwens al op deze manier? Je zegt dat je maar een beetje bent afgevallen, maar dat lijkt me onmogelijk.
Verschilt. Kaas ofzo. Of vlees. Of iets anders.

Ik weet niet hoelang ik nu zo eet. Paar maanden (2 of 3).
Oud 30-04-2005, 17:35
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:19 :
Nee.
Waarom niet?
Oud 30-04-2005, 17:37
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 30-04-2005 @ 18:35 :
Waarom niet?
Daarom niet.
Oud 30-04-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:37 :
Daarom niet.


Volgensmij wil je helemaal niet geholpen worden of wel?
Oud 30-04-2005, 17:39
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-04-2005 @ 18:37 :


Volgensmij wil je helemaal niet geholpen worden of wel?
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
Oud 30-04-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:39 :
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
Oud 30-04-2005, 17:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:39 :
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
Nou volgens mij ook niet. Je reageert nogal agressief, op bijna alles.

En ik kan me herinneren dat je vaak zat géén beleg hebt gegeten. Je vertelt het er ook nooit bij.
Oud 30-04-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:39 :
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
Ja sorry hoor, maar ik word een beetje moe van jou! Er zijn hier heel veel mensen die veel aandacht aan je besteden, je tips geven en je echt graag willen helpen en wat krijgen ze daar voor terug? Je doet alleen maar koppig en bot tegen ze!

Er is gewoon iets goed mis met jou en je eetpatroon. Je wilt dit niet inzien, maar het is wel zo! Ga alsjeblieft naar een huisarts of iets, of praat er met een deskundig iemand over.
Oud 30-04-2005, 17:49
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
hmpf, vandaag ging slecht :

12.00 uur: ontbijt:
2bb; 1 met kipfilet en komkommer
1 met feta 10% en komkommer
15.30: soort van lunch:
1 snee roggebrood met banaan

verder nog 2 stukken bonbonbloc en een paar dropjes

En dan moet ik dalijk ook nog eens pizza gaan eten omdat de supermarkt natuurlijk dicht was vandaag en ik daar van tevoren niet aan gedacht heb
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 18:49 :
hmpf, vandaag ging slecht :

12.00 uur: ontbijt:
2bb; 1 met kipfilet en komkommer
1 met feta 10% en komkommer
15.30: soort van lunch:
1 snee roggebrood met banaan

verder nog 2 stukken bonbonbloc en een paar dropjes

En dan moet ik dalijk ook nog eens pizza gaan eten omdat de supermarkt natuurlijk dicht was vandaag en ik daar van tevoren niet aan gedacht heb
Jammer van die bonbonbloc en dropjes. Je had wel wat meer brood mogen eten eten, dan had je waarschijnlijk minder trek gehad en had je die chocolade en drop niet gegeten. En een keertje pizza is niet zo erg. Bovendien is pizza niet zo heel erg slecht.
Oud 30-04-2005, 17:58
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-04-2005 @ 18:53 :
Jammer van die bonbonbloc en dropjes. Je had wel wat meer brood mogen eten eten, dan had je waarschijnlijk minder trek gehad en had je die chocolade en drop niet gegeten. En een keertje pizza is niet zo erg. Bovendien is pizza niet zo heel erg slecht.
jah, het begon ook nog redelijk goed, maarja is toch ergens verkeerd gegaan
Op een of andere manier zit ik inclusief pizza (heb een hele pizza gerekend maar eet meestal +- driekwart op) maar op +-1700 calorieen.
maarja, dan kan ik vanavond ook nog een keer fruit met yoghurt of een boterham eten, is het toch nog een klein beetje gezond..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 18:06
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:18 :
Yeah right, ik heb alle adviezen in de wind geslagen, of wat? Ik heb toch verschrikkelijk hard m'n best gedaan en het ging ook best wat beter. Dat het nu even niet zo goed ging, kan gebeuren. Ik doe wederom hard m'n best om het beter te laten gaan.
Het gaat er vooral om dat jij altijd blijft zeggen dat het goed gaat, maar dat is niet zo. Misschien gaat het ietsje beter dan eerst, maar van goed is absoluut geen sprake. Ten tweede blijf je hardnekkig volhouden dat het je zelf gaat lukken, maar daar gelooft inmiddels niemand meer in. Je blijft terugvallen en vastzitten op 2 boterhammen, 2 crackers en wat avondeten. Je leest hier vaak mee een weet dus zelf heel goed dat dat verre van goed is.

En wat sneeuwvlokje zegt, veel mensen hier (waaronder ik) besteden aandacht aan je en willen je helpen, maar als antwoord daarop krijgen ze van jou alleen korte, botte reacties. (als voorbeeld het korte "Nee" op de vraag van sheepdog een paar posts terug) En ondertussen blijft het slecht gaan, want je gaat er niet meer en beter door eten. En daarom vraag ik me af waarom je hier post. Ik neem aan dat als je dingen post, je daarop een reactie verwacht. En als je die hier toch altijd bot teniet doet of zelf beter weet hoe goed het met je gaat, hebben die reacties voor jou niet veel nut, of wel?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-04-2005, 18:06
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:39 :
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
ik snap niet helemaal waarom jij hier post, je neemt bijna niks aan van mensen. Je eet gruwelijk ongezond en ok er zat vooruitgang in maar ik snap je gewoon niet. Hoe lang eet je al zo slecht? want je zxei dat je maar een beetje was afgevallen, dan zal dat nooit zo lang zijn... hoe kun je je dan zo vasthouden aan dit ritme, ik krijg een beetje een "aanstel"idee om eerlijk te zijn. Niet boos worden of wat het is maar een gevoel, ik wil je absoluut niet aanvallen maar ik snap echt helemaal niks van je.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 30-04-2005, 18:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 18:58 :
jah, het begon ook nog redelijk goed, maarja is toch ergens verkeerd gegaan
Op een of andere manier zit ik inclusief pizza (heb een hele pizza gerekend maar eet meestal +- driekwart op) maar op +-1700 calorieen.
maarja, dan kan ik vanavond ook nog een keer fruit met yoghurt of een boterham eten, is het toch nog een klein beetje gezond..
Het is ook niet veel wat je gegeten hebt, ik vind het helemaal niet raar dat je zelfs met pizza nog niet aan het aantal cal komt wat zou moeten...
Probeer overdag toch wat meer te eten, dat zal ook deels voorkomen dat je gaat snoepen, als is snoepen in het weekend voor veel mensen helemaal niet erg en moeilijk om niet te doen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2005, 18:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Kreeg vaanvond opeens kibbeling uit de frituur van gister, beetje jammer, want met patat is het al zoveel vet. Ik kom steeds (veel dagen) op heel veel gram vet uit ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2005 @ 19:23 :
Kreeg vaanvond opeens kibbeling uit de frituur van gister, beetje jammer, want met patat is het al zoveel vet. Ik kom steeds (veel dagen) op heel veel gram vet uit ...
Je kan het hebben En bovendien is kibbeling lekker!
Oud 30-04-2005, 18:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoeveel calorieën bevat een bakje kibbeling? Dat heb ik vandaag nml ook op
Oud 30-04-2005, 18:37
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Hagel schreef op 30-04-2005 @ 19:06 :
ik snap niet helemaal waarom jij hier post, je neemt bijna niks aan van mensen. Je eet gruwelijk ongezond en ok er zat vooruitgang in maar ik snap je gewoon niet. Hoe lang eet je al zo slecht? want je zxei dat je maar een beetje was afgevallen, dan zal dat nooit zo lang zijn... hoe kun je je dan zo vasthouden aan dit ritme, ik krijg een beetje een "aanstel"idee om eerlijk te zijn. Niet boos worden of wat het is maar een gevoel, ik wil je absoluut niet aanvallen maar ik snap echt helemaal niks van je.
Ik heb nergens gezegd dat ik maar een beetje afgevallen ben.
Oud 30-04-2005, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Iets meer.
Zei je op de vraag hoeveel je woog toen je begon met het weinig eten. Iets meer suggereert toch wel dat het niet veel meer is.
Oud 30-04-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 18:39 :
Wat moet ik daar dan op antwoorden?!
De reden waarom je het niet doet?

En: "Daarom is geen reden, als je van de trap afvalt ben je snel beneden." (Dat zongen wij vroeger altijd als iemand "daarom" zei.)
Oud 30-04-2005, 18:44
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 19:37 :
Ik heb nergens gezegd dat ik maar een beetje afgevallen ben.
Dit soort reacties bedoel ik. Op commentaar ga je ook nooit in, je draait er altijd omheen met dit soort tegenwerpingen. Je gaat de confrontatie nooit aan, blijft altijd langs vragen heenpraten en geeft ook een concreet beeld van de situatie precies is. Je blijft heel vaag, waardoor niemand echt weet wat ie met je aanmoet, denk ik. En toch lijkt het alsof je hulp zoekt, maar als je iets in die richting krijgt, reageer je er bot op of draai je er omheen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-04-2005, 18:47
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-04-2005 @ 19:37 :
Hoeveel calorieën bevat een bakje kibbeling? Dat heb ik vandaag nml ook op
volgens het voedingscentrum is een bakje kibbeling 310 kcal en per 100 gram is het 211
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 18:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 19:47 :
volgens het voedingscentrum is een bakje kibbeling 310 kcal en per 100 gram is het 211
Zo weinig?!?! Ik dacht minstens 600! Omdat het zoveel vet bevat... toch?
Oud 30-04-2005, 18:59
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Met dat ding van Sneeuwvlokje kom ik op een body fat level van 22.97%, nu nog eens in het echt een keer laten meten om te kijken of dat overeen komt
Oud 30-04-2005, 19:15
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
ik probeer voortaan 1 a 2 keer per week vis te eten, en nu zat ik net op de site van het voedingscentrum te kijken en daar staat voor vis:

bij voorkeur:
  • forel
  • zoute haring
  • haring in tomatensaus
  • verse paling
  • zeepaling
  • poon
  • zalm
  • sardines

gemiddeld:
  • baars
  • garnalen
  • kabeljauw
  • koolvis
  • krab, kreeft, mosselen
  • schar/tongschar
  • schelvis
  • schol
  • tong
  • tonijn
  • zeewolf
  • bokking
  • zure haring

en bij 'bij uitzondering'
  • viststicks, lekkerbekje, kibbeling
  • gefrituurde inktvis
  • gestoomde makreel
  • gerookte paling

nu komt het er eigenlijk op neer dat ik geen enkele vis die bij 'bij voorkeur' genoemd word lust (behalve evt. poon, weet niet wat dat is) Ik lust eigenlijk alleen witte vis en tonijn. Ik vroeg me af of het dan nog wel echt gezond is om 2 keer per week vis te eten die uit de categorie 'gemiddeld' komt. Ik dacht namelijk dat gemiddeld was zo van; af en toe is het wel oke, maar niet te vaak.
Of vat ik het nu allemaal verkeerd op en stel ik me een beetje aan?

sorry voor de overdreven lange post btw
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 19:24
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Tonijn is wel goed hoor volgens mij, heeft hartstikke veel eiwitten en maar weinig vet
Oud 30-04-2005, 19:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
En koolvis is ook hartstikke goed, zit geen vet in en ook veel eiwitten. Ik denk dat de lijst die je daar hebt uitgaat van goede en slechte vetten en die met elkaar vergelijkt, in tonijn en witvis (koolvis oa) zit nauwelijks vet, zalm en haring hebben goede vetten en kibbeling enzo slechte
Oud 30-04-2005, 19:32
Mara
Mara is offline
Die voorkeursvissen bevatten goede vetten die de meeste mensen te weinig binnenkrijgen. Daarom zijn ze voorkeur.

Koolvis is echter ook goed voor je eiwitten, zoals Bloem al zegt.
Oud 30-04-2005, 19:43
sheepdog
sheepdog is offline
Ik heb in mijn hoofd zitten dat ik vis niet lekker vind, maar ik heb het eigenlijk al eeuwen niet op, dus ik zal eens wat gaan proberen.

En ik heb net die aflevering van Jong gekeken over anorexia, pfoe, ben er wel door aangedaan... Wat erg zeg.
Oud 30-04-2005, 19:46
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-04-2005 @ 20:32 :
Die voorkeursvissen bevatten goede vetten die de meeste mensen te weinig binnenkrijgen. Daarom zijn ze voorkeur.

Koolvis is echter ook goed voor je eiwitten, zoals Bloem al zegt.
maar waar moet ik die vetten dan vandaan halen als ik die vis niet lust? IK slik soms dagravit vitaminepillen, maar het lijkt mij dat die vetten daar niet inzitten, toch?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 20:46 :
maar waar moet ik die vetten dan vandaan halen als ik die vis niet lust? IK slik soms dagravit vitaminepillen, maar het lijkt mij dat die vetten daar niet inzitten, toch?
Bakken in olie, boter op je brood, kaas of vleeswaren op je brood, zo nu en dan eens pindakaas op je brood, vlees bij je avondeten, nootjes, sla met dressing, enz. Om aan je vetten te komen is niet zo lastig (wel er op letten dat het de goede vetten zijn natuurlijk ), eiwitten zijn vaak lastiger.
Oud 30-04-2005, 19:53
Verwijderd
panga staat er niet bij, ik blijf pleiten voor panga niet overbevist, niet duur, makkelijk klaar te maken, het is witvis en het schijnt mager te zijn.
Oud 30-04-2005, 19:55
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-04-2005 @ 20:48 :
Bakken in olie, boter op je brood, kaas of vleeswaren op je brood, zo nu en dan eens pindakaas op je brood, vlees bij je avondeten, nootjes, sla met dressing, enz. Om aan je vetten te komen is niet zo lastig (wel er op letten dat het de goede vetten zijn natuurlijk ), eiwitten zijn vaak lastiger.
maar het gaat mij juist om die vetten die je alleen uit vette vis kunt halen. Omega 3 vetten dus (heb het even gegoogled):

Citaat:
Aan mensen die problemen met het hart- en vaatstelsel hebben, wordt vaak in de eerste plaats aangeraden te letten op de vetten in hun voeding. Ze moeten kiezen voor producten (plantaardige olie, margarine) op basis van meervoudig onverzadigde vetzuren.
De meeste van die producten zijn weliswaar rijk aan omega 6, maar arm aan omega 3 vetzuren. Talloze wetenschappelijke studies hebben evenwel aangetoond dat vooral de omega 3 vetzuren verantwoordelijk zijn voor de gunstige gezondheid effecten.
Die omega 3 vetten kun je vinden in:

Citaat:
1) ALA :
*Koolzaadolie, walnotenolie, tarwekiem olie, sojaolie.
*Producten die op basis van deze oliën werden gemaakt (sommige smeerbare vetstoffen, dressingsausen,...), op voorwaarde dat er geen verharding plaatsvond.
2) EPA + DHA:
*Vette vis soorten: paling, haring (maatjes), makreel, sardine, zalm, forel, zalmforel, tonijn.
*Halfvette vissoorten: ansjovis, karper, pollak, garnalen, heilbot, schol, roodbaars, zeetong, tarbot.
*Producten die verrijkt werden met vis olie (sommige vet stoffen, melk,...)
3) ALA + EPA + DHA:
*Eieren van kippen die voeding kregen die rijk was aan omega 3 vetzuren.
even ter verduidelijking: ALA EPA en DHA vallen allemaal onder die omega3 vetten. Je kunt ze dus eigenlijk alleen in vette vis vinden, of je moet walnotenolie ofzo gaan eten

edit: even de enters weggehaald, en dit is de bron
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 19:59.
Oud 30-04-2005, 19:56
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-04-2005 @ 20:53 :
panga staat er niet bij, ik blijf pleiten voor panga niet overbevist, niet duur, makkelijk klaar te maken, het is witvis en het schijnt mager te zijn.
ik heb er nog nooit van gehoord, is dat gewoon in de supermarkt te koop?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 20:56 :
ik heb er nog nooit van gehoord, is dat gewoon in de supermarkt te koop?
daar heb ik het nog nooit gezien, maar op de markt hebben ze het wel
Oud 30-04-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 20:55 :
maar het gaat mij juist om die vetten die je alleen uit vette vis kunt halen. Omega 3 vetten dus
Daar heb je tegenwoordig ook pilletjes voor.

En anders dingen zoeken die koolzaadolie, walnotenolie, tarwekiem olie, sojaolie ed bevatten en/of daar in bakken (als dat kan) of het ergens door heen doen oid.

ff gezocht, hopelijk doet de link het, bijvoorbeeld: http://www.kruidvatgezondheidsnet.nl...contentID]=537 (ff kopieren en plakken in de adresbalk). En anders bv. op http://www.kruidvatgezondheidsnet.nl/ ff zoeken op "visolie" of http://www.lekkerinmijnvel.nl/producten/omegacombi.html .

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 20:07.
Oud 30-04-2005, 20:03
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
ANGE schreef op 30-04-2005 @ 19:37 :
Ik heb nergens gezegd dat ik maar een beetje afgevallen ben.
wat chloe siere zegt, je zei idd dat je "een beetje"was afgevallen. Nu kan ik gek zijn hoor maar een beetje lijkt me vrij weinig. Ik krijg gewoon echt een aanstellerij idee, alsof je wilt dat wij je helpen en alsof je op aandacht kickt ofzo. Schrijf jij wel echt op wat je eet of wil je graag aandacht en schrijf je daarom op dat je bijna niks eet.... zo lijkt het bijna wel
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 30-04-2005, 20:12
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-04-2005 @ 21:02 :
Daar heb je tegenwoordig ook pilletjes voor.

En anders dingen zoeken die koolzaadolie, walnotenolie, tarwekiem olie, sojaolie ed bevatten en/of daar in bakken (als dat kan) of het ergens door heen doen oid.

ff gezocht, hopelijk doet de link het, bijvoorbeeld: http://www.kruidvatgezondheidsnet.nl...contentID]=537 (ff kopieren en plakken in de adresbalk). En anders bv. op http://www.kruidvatgezondheidsnet.nl/ ff zoeken op "visolie" of http://www.lekkerinmijnvel.nl/producten/omegacombi.html .
bedankt! ziet er interessant uit

btw: die site om je lichaamsvetpercentage te meten.. ik kom er niet helemaal uit, heb ik me helemaal aangemeld, en ook alles opgemeten (ingevuld bij body composition analasys) en hij heeft nu gewoon alles opgeslagen wat ik heb ingevuld, verder niets berekend ofzo, wat doe ik verkeerd?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 20:14
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Hagel schreef op 30-04-2005 @ 21:03 :
wat chloe siere zegt, je zei idd dat je "een beetje"was afgevallen. Nu kan ik gek zijn hoor maar een beetje lijkt me vrij weinig. Ik krijg gewoon echt een aanstellerij idee, alsof je wilt dat wij je helpen en alsof je op aandacht kickt ofzo. Schrijf jij wel echt op wat je eet of wil je graag aandacht en schrijf je daarom op dat je bijna niks eet.... zo lijkt het bijna wel
ik krijg persoonlijk het idee dat ze trots is op het feit dat ze zo weinig eet, en dat ze dat even met iedereen wil delen
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 30-04-2005, 20:15
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Het was weer verschrikkelijk vandaag, heb er dan ook niet echt op gelet, tis maar een keer per jaar Koninginnedag en ik hoef toch niet af te vallen Bovendien heb ik wel bijna de hele dag gelopen en ook nog drie uur staan dansen op het Museumplein, dus dat verbrandt toch al een hoop. Maarja, t blijven allemaal slechte vetten en dat is voor mij het grootste probleem

Ontbijt:
bb met kipfilet
schaaltje muesli met yoghurt

in Amsterdam:
Liga Fruitkick appel
Bolletje Landoogst chocola & granen
Paar patatjes (ben er wel trots op dat ik niet gezwicht ben voor een Burger King menu )
Broodje kroket
Groot ijsje (ik wilde gewoon twee bolletjes, dat is normaal niet zoveel, maar ik was nog nooit bij Haagen & Dasz geweest en daar is het dus wel heel veel)
Twee oliebollen

Ga zometeen nog even wat gezonde dingen eten, bruin brood en fruit en dergelijke, zodat ik tenminste nog wat binnenkrijg.
__________________
Reina de la Calle
Oud 30-04-2005, 20:31
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-04-2005 @ 21:14 :
ik krijg persoonlijk het idee dat ze trots is op het feit dat ze zo weinig eet, en dat ze dat even met iedereen wil delen
ja ik dus ook, maar ik vind dat gewoon erg vervelend.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 30-04-2005, 20:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-04-2005 @ 17:18 :
Weer een nieuwe topic!

Nog mensen die hun vetpercentage uit willen rekenen zonder huidplooimeter of elektrodiagnose? Deze site zou een vrij nauwkeurige uitkomst moeten geven als je alles correct invult. Dus pak een meetlint en meten maar!
ook de test gedaan:

Your Body Fat Level Is: 23.08%
Body Weight Breakdown:
Total Weight: 58kg
Lean Body Mass: 44.61kg
Fat Mass: 13.39 kg

Body Mass Index (BMI): 20.07
Waist To Hip Ratio (WHR): 0.82

Your Metabolism
Resting Metabolic Rate 1333 cals/day
Lifestyle Calories 266 cals/day
Total Daily Calories: 1599 cals/day

Age 19years
Sex Female
Activity Level Sedentary
Weight 58kg
Height 170cm
Neck 31cm
Ankle 21cm
Shoulders 98cm
Arm 25cm
Chest 80cm
Forearm 24cm
Waist 71cm
Wrist 16cm
Abdomen 80cm
Hips 87cm
Thigh 56cm
Knee 38cm
Calf 36cm

nou daar word je ook niet vrolijk van
__________________
I love dr Phil :D
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid 17 en krachttrainen
willempiee7
10 30-10-2012 11:26
Lichaam & Gezondheid 7 kilo afvallen
Ostentation
17 28-08-2005 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.