Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie gaat de Tour winnen?
Jan Ullrich 14 17.72%
Ivan Basso 21 26.58%
Alexandre Vinokourov 5 6.33%
Alejandro Valverde 2 2.53%
Floyd Landis 2 2.53%
Denis Menchov 18 22.78%
George Hincapie 2 2.53%
Yaroslav Popovych 2 2.53%
iemand anders, namelijk: 13 16.46%
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2006, 09:33
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2006 @ 23:56 :
De Tour is nog bij lange na niet beslist, dat zal pas in de Alpen gebeuren en anders is er de zaterdag voor Parijs nog de lange individuele tijdrit.
Morgen 14 juli, welke Fransman zal ervoor gaan? Voeckler, Moncoutie, Moreau, Chavanel, Goubert?
Ik hoop op Moncoutie, maar dat zal wel niet want hij rijdt al sinds dag één elke dag in de staart van het peloton
Moreau en Voeckler zouden dit op zich wel kunnen, maar ik vraag me af of zij niet te moe zijn na gisteren, vooral Voeckler. Het zou wel leuk zijn als er vandaag een Fransman zou winnen.
Advertentie
Oud 14-07-2006, 09:36
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Als Landis zo goed mogelijk in de buurt van Menchov weet te blijven wint hij en anders zal het Menchov zijn
Oud 14-07-2006, 10:34
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 14-07-2006 @ 10:36 :
Als Landis zo goed mogelijk in de buurt van Menchov weet te blijven wint hij en anders zal het Menchov zijn
en dan is er nog de tijdrit...
__________________
ofzoiets
Oud 14-07-2006, 10:48
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
heerlijk trouwens hoe discovery channel door het ijs zakte!! echt genieten vooral toen hincapie moest lossen

vandaag een of andere fransman, beetje onboeiende etappe, ik hoop dat ik de fransman die wint in mijn rondemaster heb
Oud 14-07-2006, 13:48
Verwijderd
Savoldelli en Noval afgestapt van DSC (en nog twee anderen geen zin opm op te zoeken wie dat waren )

Savoldelli zou gisteren in de afdaling naar het hotel door een dronken fan van zijn fiets geslagen zijn. Waanzin.

En erg zonde, dit soort dingen zullen de openheid van de tour en de bereikbaarheid van de renners niet veel goed doen
Oud 14-07-2006, 14:27
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
eerder in de tour ook al gebeurd met sandy casar, erg vervelend is dat altijd
Oud 14-07-2006, 16:05
Sandersss
Sandersss is offline
Jammer dat Freire het niet af kon maken in de sprint, en zo voor de 4e Rabo overwinning gaan. Rasmussen pakt nog wel wat belangrijke punten voor de bergtrui. Ik ben benieuwd of de Phonaks de komende ritten op kop blijven rijden.
Oud 14-07-2006, 16:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat heeft Ballan het dom gespeeld zeg
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-07-2006, 16:10
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2006 @ 00:00 :
Zeg dat niet te snel
Er zijn opeens heel veel potientele kandidaten. Ik heb nu zelfs mensen Karpets, Klöden, Savoldelli, Rogers, Moreau, Kessler en Rasmussen horen zeggen. En wat kan Sastre, en Hincapie?
Morgen zal er veel meer duidelijk zijn..
ja is waar. Maar toch blijf ik erbij: Landis of Evans, maar Menchov is voor mij nu ook een serieuze kandidaat en hopelijk kan Sastre nog wat in de Alpen.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 14-07-2006, 16:13
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
en wat speelde Freire het slecht zeg. Als hij naar Breukink had geluisterd (elke demarrage pareren) had hij met twee vingers in z'n neus de etappe gewonnen, maar hij wilde per se Ballan het werk laten doen. Jammer, had het 4e rabo-succes moeten worden.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 14-07-2006, 16:16
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2006 @ 00:00 :
Zeg dat niet te snel
Er zijn opeens heel veel potientele kandidaten. Ik heb nu zelfs mensen Karpets, Klöden, Savoldelli, Rogers, Moreau, Kessler en Rasmussen horen zeggen. En wat kan Sastre, en Hincapie?
Morgen zal er veel meer duidelijk zijn..
Hincapie? Die staat 25 min ofzo op achterstand. Die is weg
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 14-07-2006, 16:45
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Oef dit had het vierde succes voor Rabo kunnen worden. Maar je ziet toch dat ze het nu goed voor elkaar hebben. Mannetje mee sturen, tegelijk punten voor de bollen en de groene trui winnen, knap hoor.
Ik vond dat Freire het iets te gemakkelijk liet afweten, elke keer liet hij Ballan het gat dichtrijden. De eerste paar keer was dat een goed plan, de laatste keer zelfs ook, maar toen Ballan uiteindelijk niet meer kon had hij zelf moeten jumpen naar Popovic. Jammer genoeg deed hij dat niet. Wat ik wel super super vond was dat Freire Ballan tweede liet worden. Dat verdiende hij ook. Dan ben je een echt grote sportman, want bedenk wel dat er nog meer punten voor Freire hadden ingezeten als hij tweede was geworden. Maar hij liet Ballan tweede worden. Veel zal Ballan daar niet aan hebben denk ik, maar het is toch een mooi gebaar, omdat Freire zelf alles door Ballan liet opknappen.
Oud 14-07-2006, 16:51
Sandersss
Sandersss is offline
Met al meerdere overwinningen op zak kun je natuurlijk ook wat meer risico nemen.
Oud 14-07-2006, 16:54
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ben wel blij met de zege van Popo vandaag.. ik gun Discovery al die pech niet. Alle favorieten falen, Savoldelli en Noval hebben opgegeven... je ziet gewoon dat ze moeite hebben met de afwezigheid van Armstrong.

Veel mensen zullen het echt niet met me eens zijn, maar ik moet eerlijk bekennen Lance ook te missen. Deze Tour is op zich nog wel leuk (vooral met Landis in het geel), maar toch.. alle verhoudingen zijn zoek, zei Maarten Ducrot gisteren al. Het is totaal onvoorspelbaar geworden. En dat is zeker leuk aan de ene kant, maar aan de andere kant had ik liever toch een achtste 'Tour de Lance' gehad.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-07-2006, 17:02
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Xavi Hernández schreef op 14-07-2006 @ 17:13 :
en wat speelde Freire het slecht zeg. Als hij naar Breukink had geluisterd (elke demarrage pareren) had hij met twee vingers in z'n neus de etappe gewonnen, maar hij wilde per se Ballan het werk laten doen. Jammer, had het 4e rabo-succes moeten worden.
Freire heeft het helemaal niet slecht gedaan. Hij heeft gegokt en fout gegokt. En als hij iedere vluchter had teruggehaald dan had Ballan of Popovic hem ook wel verslagen want dan was het twee tegen één.

Citaat:
Xavi Hernández schreef op 14-07-2006 @ 17:16 :
Hincapie? Die staat 25 min ofzo op achterstand. Die is weg
Toen dit geschreven was nog niet


ps. en je kan ook meerdere dingen tegelijk quoten, scheelt wat posts




En wie wint de tour:
Landis, als er geen rare dingen gebeuren.
__________________
ofzoiets
Oud 14-07-2006, 17:07
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-07-2006 @ 18:02 :
Freire heeft het helemaal niet slecht gedaan. Hij heeft gegokt en fout gegokt. En als hij iedere vluchter had teruggehaald dan had Ballan of Popovic hem ook wel verslagen want dan was het twee tegen één.


Toen dit geschreven was nog niet


ps. en je kan ook meerdere dingen tegelijk quoten, scheelt wat posts




En wie wint de tour:
Landis, als er geen rare dingen gebeuren.
hehe bedankt voor de tip. Maar ik vind zeker wel dat Freire het slecht gedaan heeft. Ook al was het 2 tegen 1, in de sprint zouden ze geklopt worden door Freire.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 14-07-2006, 20:25
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-07-2006 @ 22:16 :
Morgen naar Carcassonne, zo boeiend is die etappe niet op papier, maar ik kan wel vermelden dat dat een supermooi stadje is met een kasteelmuur erom heen gebouwd. Waarschijnlijk boeit het niemand, maar kijk morgen maar eens goed bij helikoptershots uit de lucht na afloop van de etappe.
Ik heb hem gezien hoor
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-07-2006 @ 18:02 :
En wie wint de tour:
Landis, als er geen rare dingen gebeuren.
Maar deze hele Tour is één groot raar ding.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-07-2006, 20:46
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Ik zie Menchov nog wel eens kans maken. Maarja er komt nog wel een lange tijdrit aan en volgens mij is Landis daar beter in. Plus het feit dat Landis een minuut voorsprong heeft.
Maar ik heb toch zo'n voorgevoel. Menchov heeft Boogerd en Rasmussen in de bergen en de hele Phonak-ploeg stelt eigenlijk teleur.
Oud 14-07-2006, 21:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
McDuck schreef op 14-07-2006 @ 21:46 :
Ik zie Menchov nog wel eens kans maken. Maarja er komt nog wel een lange tijdrit aan en volgens mij is Landis daar beter in. Plus het feit dat Landis een minuut voorsprong heeft.
Maar ik heb toch zo'n voorgevoel. Menchov heeft Boogerd en Rasmussen in de bergen en de hele Phonak-ploeg stelt eigenlijk teleur.
Ja, daarom kan het toch nog een zeer interessante Tour worden! Al heeft Landis op dit moment het grootste voordeel, Menchov en de rest zullen moeten profiteren als hij eens een slechte dag heeft. Menchov kan ook wel tijdrijden, maar Landis is daar inderdaad veel beter in.

Vandaag Popovytsj gewonnen, dan maakt-ie de nu al teleurstellende Tour voor Discovery een beetje goed. Stom van Freire eigenlijk om Ballan al het werk te laten doen en om niet zelf niet achter Popovytsj aan te gaan. Hij wilde het waarschijnlijk op een sprint laten uitlopen, maja, dan moet je het groepje wel bij elkaar houden, zeker in het geval dat Ballan niet meer kan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2006, 22:58
Strever
Strever is offline
Wie was die jongen die bij Studio sportzomer zat. Hij zat naast die arts. Ik weet niets van wielrennen, dus wat is zijn naam en wat heeft hij gedaan? Ik schakelde heel laat in
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 14-07-2006, 23:04
PV
PV is offline
Citaat:
Strever schreef op 14-07-2006 @ 23:58 :
Wie was die jongen die bij Studio sportzomer zat. Hij zat naast die arts. Ik weet niets van wielrennen, dus wat is zijn naam en wat heeft hij gedaan? Ik schakelde heel laat in
Marc Lotz
Oud 15-07-2006, 01:16
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
zat die ook niet aan de doping en is die toen niet direct gestopt.
ben ik blij dat ze in dit forum niet alleen in Landis geloven (steengoed renner maar die ander zijn ook geen sukkelaars)Op een ander forum en voor die rit die Menchov heeft gewonnen heb ik nog gezegd dat ze daar precies amper rekening mee houden. Bij de Vuelta wie had dat toen gedacht en we moeten wel toegeven dat dit team een stuk sterker is dan het Vuelta team
Oud 15-07-2006, 09:23
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 15-07-2006 @ 02:16 :
zat die ook niet aan de doping en is die toen niet direct gestopt.
Juist inderdaad..
Ik heb het helaas niet gezien, maar het lijkt me wel interessant als hij te gast is.. Nouja misschien zometeen de herhaling kijken ofzo..
Oud 15-07-2006, 11:45
Sandersss
Sandersss is offline
Mooi moment toen Lotz langs de kant stond te kijken bij de bevoorrading en Boogerd hem zag staan en riep "Hey Lotsie!"
Oud 15-07-2006, 11:48
Strever
Strever is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 15-07-2006 @ 12:45 :
Mooi moment toen Lotz langs de kant stond te kijken bij de bevoorrading en Boogerd hem zag staan en riep "Hey Lotsie!"
Hahaha, ja dat vond ik ook super
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 15-07-2006, 12:24
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Fides schreef op 07-07-2006 @ 09:44 :

Is PCM2005 wel gewoon te downloaden en te spelen?
ja
__________________
ofzoiets
Oud 15-07-2006, 14:50
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Xavi Hernández schreef op 15-07-2006 @ 15:23 :
weet iemand wat de gemiddelde snelheid was van die etappe die Mentsjov won?
33,8 km/h

giseren heeft rabobank gewoon vriendjes gemaakt met dsc, zodat ze nog wat hulp kunnen verwachten in de alpen. ik snap niet dat mensen zich druk gaan maken over wat freire gisteren deed.

en ik snap ECHT NIET dat mensen terug verlangen naar armstrong. als je al kijkt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, geweldig toch hoe onvoorspelbaar het is. ook zo'n ontsnapping als vandaag, dat had onder normale omstandigheden nooit gekund bij lance. jarenlang is alles geregisseerd, nu is het eindelijk weer leuk!!
Oud 15-07-2006, 15:48
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Lotz zei volgens mij dat hij wel weer wilde beginnen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 15-07-2006, 16:25
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-07-2006 @ 15:50 :
33,8 km/h

giseren heeft rabobank gewoon vriendjes gemaakt met dsc, zodat ze nog wat hulp kunnen verwachten in de alpen. ik snap niet dat mensen zich druk gaan maken over wat freire gisteren deed.

en ik snap ECHT NIET dat mensen terug verlangen naar armstrong. als je al kijkt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, geweldig toch hoe onvoorspelbaar het is. ook zo'n ontsnapping als vandaag, dat had onder normale omstandigheden nooit gekund bij lance. jarenlang is alles geregisseerd, nu is het eindelijk weer leuk!!
De Tour is dit jaar inderdaad wel een stuk spannender. Maar op de een of andere manier hadden de legendarische Armtrong en zijn geweldige ploeg wel een soort van macht. Alles werd geregiseerd door US Postal en later Discovery. Armstrong was de baas over alles, inclusief elke vluchtheuvel en spoorweg-overgang. Overal hield hij rekening mee. En dat had toch op de een of andere manier wel iets magisch. Maar de Tour is dit jaar inderdaad veel leuker.
Oud 15-07-2006, 16:44
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
was mooie etappe vandaag. Pereiro Sio heeft het geel ten koste van Landis. Denk alleen niet dat het lang in zijn handen zal blijven, trouwens ongelofelijk dat ze hem 30 minuten voorsprong laten hebben, als het oploopt tot 20 weet je dat je aan de bak moet om het niet uit de hand te laten lopen.
Voor de rest Rabo goede zaken gedaan: Phonak uitgeput en (hopelijk) wat hulp van Discovery in de alpen voor Menchov. Zie het wel zitten voor Rabobank.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 15-07-2006, 17:22
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-07-2006 @ 15:50 :
33,8 km/h

giseren heeft rabobank gewoon vriendjes gemaakt met dsc, zodat ze nog wat hulp kunnen verwachten in de alpen. ik snap niet dat mensen zich druk gaan maken over wat freire gisteren deed.

en ik snap ECHT NIET dat mensen terug verlangen naar armstrong. als je al kijkt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, geweldig toch hoe onvoorspelbaar het is. ook zo'n ontsnapping als vandaag, dat had onder normale omstandigheden nooit gekund bij lance. jarenlang is alles geregisseerd, nu is het eindelijk weer leuk!!
ee bedankt man, helemaal te gek. Ik was wanhopig man, ik heb het hele Internet doorgespit
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 15-07-2006, 17:46
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-07-2006 @ 15:50 :
en ik snap ECHT NIET dat mensen terug verlangen naar armstrong. als je al kijkt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, geweldig toch hoe onvoorspelbaar het is. ook zo'n ontsnapping als vandaag, dat had onder normale omstandigheden nooit gekund bij lance. jarenlang is alles geregisseerd, nu is het eindelijk weer leuk!!

ik vind deze tour ook ver uit de leukste van de laatste jaren


Citaat:
Xavi Hernández schreef op 15-07-2006 @ 18:22 :
ee bedankt man, helemaal te gek. Ik was wanhopig man, ik heb het hele Internet doorgespit
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/u...ement/ITE.html
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 15-07-2006 om 17:49.
Oud 15-07-2006, 17:54
Sandersss
Sandersss is offline
Zou wat zijn zeg, Menchov in het geel, Rasmussen in de bollentrui en 4 ritoverwinningen (Rasmussen had als doel gesteld ook een rit te winnen)
Oud 15-07-2006, 20:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag won Voigt, voor Pereiro, Quinziato en Chavanel. Het peloton volgde op een half uur of zo. Hierdoor maakt Pereiro een sprong in het algemeen klassement, valt de top 10 binnen... maja dinsdag zal hij daar wel weer uitvallen denk ik.

Zag het laatste half uurtje vandaag ff, en ik kwam er achter dat ze langs een plaatsje kwamen waar ik een aantal jaar geleden nog op vakantie was geweest. Dat was bij dat laatste colletje.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-07-2006, 07:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Landis betere tijdrijder, manchov betere klimmer
3 bergritten, 1 tijdrit

Ik denk dat alles gewoon nog 100% open ligt

en als dat elkaar aankijken van de afgelopen week ook in de alpen doorgaat zie ik renners met mindere benen(sastre, evens enzo) ook nog heel lang mee glippen


En zelf kan ik Armstrong missen als kiespijn. Hij is zeker een van de grootste sportmensen allertijden, maar op een gegeven moment was zijn aanwezigheid beklemmend en gebeurde er niet echt meer iets, daarom vond ik de afgelopen jaren de vuelta veel leuker, maar deze tour maakt alles weer helemaal goed
Oud 16-07-2006, 12:29
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Aan deze Tour is geen touw vast te knopen. Wat er gisteren weer gebeurde is uniek in het moderne wielrennen. Een renner die op 28'50 staat, in een vrij vlakke rit in een kopgroep zit en aan het einde het geel pakt. Dat is onvoorstelbaar.
Waarom wilde Landis dat geel kwijt? Waarom kon niemand in het peloton dat half uur achterstand iets schelen?
Er hebben inmiddels deze Tour al 7 renners in het geel gereden. En nu weer eens een Spanjaard in het geel, ook dat is de laatste jaren vrij uniek.

Trouwens, ik ben dus werkelijk een van de weiningen die meer lol beleefde aan de Tours waarin Armstrong overheerste dan zo'n Tour als deze. Maar ik hou nu eenmaal van grote kampioenen die zo'n Tour overheersen en alle concurrenten naar huis rijdt keer op keer. Ik hoop dat er snel weer zo iemand opstaat, want ik mis een Lance in het peloton.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 16-07-2006, 13:45
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-07-2006 @ 13:29 :
Waarom kon niemand in het peloton dat half uur achterstand iets schelen?
Omdat de zware alpenritten nog moeten komen en men krachten wil sparen. De verschillen zijn te klein om te zeggen dat Phonak moet controleren.
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Oud 16-07-2006, 16:53
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Vandaag ook een leuke etappe. Drie krankzinnige valpartijen in de kopgroep, waardoor er opeens nog maar drie over waren. Eentje een sleutelbeen gebroken en eentje een beenbreuk =(.
Boogerd was weer erg sterk. Rasmussen leek aan het begin van de laatste col heel goed, maar aan het einde toch minder, waardoor Boogerd de punten heeft opgehaald.

Wat een debiele journalist trouwens die Boogerd wat vragen stelde op het einde bij de NOS. Boogerd heeft het erover dat Menchov gevallen was en die idioot vraagt: 'Hé wat zit er trouwens op je lip?'
Hoe dom kun je zijn. Menchov is een hele grote kanshebber voor de eindzege, Boogerd zegt zelfs nog dat ze alles op Menchov zetten, maar nee. Wat zit er op je lip? En wat was er allemaal met Rasmussen aan de hand? Had hij een slechte dag, is hij ziek, kon hij niet beter? Nee, wat zit er op je lip?
OMG Dat kan ik nog beter.
=/=/
Oud 16-07-2006, 17:35
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
McDuck schreef op 16-07-2006 @ 17:53 :
Vandaag ook een leuke etappe. Drie krankzinnige valpartijen in de kopgroep, waardoor er opeens nog maar drie over waren. Eentje een sleutelbeen gebroken en eentje een beenbreuk =(.
Boogerd was weer erg sterk. Rasmussen leek aan het begin van de laatste col heel goed, maar aan het einde toch minder, waardoor Boogerd de punten heeft opgehaald.

Wat een debiele journalist trouwens die Boogerd wat vragen stelde op het einde bij de NOS. Boogerd heeft het erover dat Menchov gevallen was en die idioot vraagt: 'Hé wat zit er trouwens op je lip?'
Hoe dom kun je zijn. Menchov is een hele grote kanshebber voor de eindzege, Boogerd zegt zelfs nog dat ze alles op Menchov zetten, maar nee. Wat zit er op je lip? En wat was er allemaal met Rasmussen aan de hand? Had hij een slechte dag, is hij ziek, kon hij niet beter? Nee, wat zit er op je lip?
OMG Dat kan ik nog beter.
=/=/
Volgens mij was het interview al zon beetje afgelopen toen hij vroeg wat er op zn tand zat.
Oud 16-07-2006, 19:00
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 16-07-2006 @ 18:35 :
Volgens mij was het interview al zon beetje afgelopen toen hij vroeg wat er op zn tand zat.
Volgens mij is een interview afgelopen op het moment dat de interviewer geen vragen meer stelt of dat de geinterviewde ermee wil stoppen. Als je dan de tijd hebt om een of andere lulvraag te stellen terwijl je ook belangrijke dingen kunt vragen, ben je wel raar bezig.
Oud 16-07-2006, 20:24
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Boogerd rijdt geweldig. Is in een supervorm, ben heel benieuwd hoe het zal gaan in de Alpen. Het is jammer dat een Boogerd in zo'n vorm moet knechten voor Menchov, al is het natuurlijk wel begrijpelijk.

Vreselijke valpartij trouwens, van Verbrugghe en Canada. En Kessler kwam toch ook keihard terecht. En dat door losse steentjes in die bocht. Je moet je toch niet voorstellen dat zoiets gebeurd in het hooggebergte, langs de ravijnen zonder
vangrail.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 16-07-2006, 21:50
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
toch vind ik het wel stom van phonak. ik vind het echt dom om een gele trui zo te laten lopen, wat voor reden je dan ook hebt. ik hoop dat landis de gele trui niet meer terug kan pakken en uiteindelijk achterblijft met een top 10 klassering en 1 dagje geel omdat hij zo defensief rijdt.

idd erge valpartij voor verbrugghe, maar die crashler valt zo vaak en weet het elke keer weer zonder schade te houden, dat vind ik wel knap
Oud 16-07-2006, 22:40
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Tja die man zal zijn ploeg willen sparen maar als je zag naar die rit die menchov won dan vrees ik dat zelf als je ze nu spaart ze bergop weer niet mee kunnen. Menchov heeft voor in de bergen dan een goede Boogerd en Rasmussen.
Oud 17-07-2006, 09:31
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-07-2006 @ 21:37 :
Vandaag won Voigt, voor Pereiro, Quinziato en Chavanel. Het peloton volgde op een half uur of zo. Hierdoor maakt Pereiro een sprong in het algemeen klassement, valt de top 10 binnen... maja dinsdag zal hij daar wel weer uitvallen denk ik.

Zag het laatste half uurtje vandaag ff, en ik kwam er achter dat ze langs een plaatsje kwamen waar ik een aantal jaar geleden nog op vakantie was geweest. Dat was bij dat laatste colletje.
hij heeft zelfs het geel gepakt kerel. Maar ik denk ook niet dat het na overmorgen nog om zijn schouders hangt, maar je weet maar nooit..
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 17-07-2006, 09:34
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 16-07-2006 @ 22:50 :
toch vind ik het wel stom van phonak. ik vind het echt dom om een gele trui zo te laten lopen, wat voor reden je dan ook hebt. ik hoop dat landis de gele trui niet meer terug kan pakken en uiteindelijk achterblijft met een top 10 klassering en 1 dagje geel omdat hij zo defensief rijdt.
vind ik ook ja, en ze bleven steeds kopwerk verrichten. Over 2 dagen is van die hele Phonak ploeg niemand over die Landis over een zware alpen coll kan brengen terwijl Menchov niets te klagen zal hebben over knechten. Ik zie het vervolg van de tour zeer positief in.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Oud 17-07-2006, 09:49
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
landis en phonak stellen me wel teleur, hoe ze als mietjes rijden.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 17-07-2006, 10:08
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Deze Tour is zo onvoorspelbaar dat ik zelfs een man als Vasseur (85ste op 56'16) nog niet kansloos acht op de eindzege.
Of wellicht Rujano? Staat slechts op 1 uur, 3 minuten en 47 seconden. Je weet het maar nooit he, alles kan deze Tour
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 17-07-2006, 11:30
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Xavi Hernández schreef op 17-07-2006 @ 10:34 :
vind ik ook ja, en ze bleven steeds kopwerk verrichten. Over 2 dagen is van die hele Phonak ploeg niemand over die Landis over een zware alpen coll kan brengen terwijl Menchov niets te klagen zal hebben over knechten. Ik zie het vervolg van de tour zeer positief in.
denk maar niet dat die phonak ploeg moe is van zaterdag hoor. dat was gewoon een extra rustdag. maar sowieso, die ploeg komt al niet goed de bergen over dus landis heeft al te weinig hulp
Oud 17-07-2006, 11:41
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Ik vind deze tour de leukste sinds jaren. Phonak is een mietjes-ploeg. Ik hoop dat ze in de alpen keihard worden afgestraft. Dat Menchov de Tour wint, Pereiro Sio 2e wordt en Landis 3e.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 17-07-2006, 12:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-07-2006 @ 10:49 :
landis en phonak stellen me wel teleur, hoe ze als mietjes rijden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielerseizoen 2006
geen punt :|
360 30-06-2006 10:40
Vrije tijd rondemaster
zztfg
485 29-06-2006 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.