Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 18:26
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Charla Charla Charla!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 18:30
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 26-03-2004 @ 19:26:
Charla Charla Charla!

My little barbie
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 26-03-2004 @ 19:30:
My little barbie
i'm a barby girl in a barby world..
stupid and blond and I don't have a big mond.
I always cry an then my best friend says
I also do'n't like them I also leave...

ff een impresie van charla en dave ....

vraagie.. ik heb eigenlijk op goed geluk de eerste aflevering opgenomen. ik had zoiets van ik zie wel of het leuk is.. hoe zijn jullie achter de eerste aflevering gekomen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-03-2004 @ 19:59:
i'm a barby girl in a barby world..
stupid and blond and I don't have a big mond.
I always cry an then my best friend says
I also do'n't like them I also leave...

ff een impresie van charla en dave ....

vraagie.. ik heb eigenlijk op goed geluk de eerste aflevering opgenomen. ik had zoiets van ik zie wel of het leuk is.. hoe zijn jullie achter de eerste aflevering gekomen?
whawwww... was ik hier dronken ofzo
maja ze is wel een barbie
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 18:36
.Pure
.Pure is offline
wat is er afgelopen uitzending allemaal gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 03-04-2004 @ 19:36 :
wat is er afgelopen uitzending allemaal gebeurd?
uhm ff denken...

van charla en dave zag je de hele tijd beelden, dat ze het niet eerlijk vinden van het gepest enzo.
Er werd een jungle party georganiseerd. daar deden alleen de barbies niet aan mee.
amy en scott mochten 4 mensen meenemen voor op een boottocht, ze kozen desiree, holly, tom en beau uit.
Desiree viel heel erg uit tegen dave, hoe dom ze m vond en hoe een meeloper.
Er werden weer kamer gevormd: melanie en beau mochten als eerste kiezen en stonden vast. Ze kozen amy en keith.
Toen werd het charla-dave, scott-holly, tom-tara en desiree alleen.

dit is er zo'n beetje allemaal gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:21
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
xx schreef op 01-03-2004 @ 17:13 :
OH MY GOD! hoe kan dave nog in het program zitten! Hij is zo on-sexy! Dat ze hem er niet uit willen hebben!

xx
Nou jezus dat iedereen altijd naar t uiterlijk kijkt..mens Dave is 1 van de aardigste mensen daar!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 03-04-2004 @ 20:21 :
Nou jezus dat iedereen altijd naar t uiterlijk kijkt..mens Dave is 1 van de aardigste mensen daar!
hij is dan mss wel aardig, maar ook super overdreven.
hij ziet eindelijk in dat hij charla niet kan krijgen!
en hij komt niet eens voor zichzelf op, maja het is vind ik gewoon een kneus!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:41
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ik vind dave steeds meer een eikel worden
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 03-04-2004 @ 20:41 :
Ik vind dave steeds meer een eikel worden
ik ben het helemaal met je eens!

en daarbij word ie voor mijn gevoel ook steeds dikker.....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:48
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 03-04-2004 @ 20:45 :
ik ben het helemaal met je eens!

en daarbij word ie voor mijn gevoel ook steeds dikker.....
Hhaah idd, en ze oren groeien als kool. Heb jij eigenlijk stiekem al gespiekt wie er hebben gewonnen?
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 03-04-2004 @ 20:48 :
Hhaah idd, en ze oren groeien als kool. Heb jij eigenlijk stiekem al gespiekt wie er hebben gewonnen?
ja dat wist ik al ongeveer 6 weken geleden, zie blz 1 ofzo...
ik spiekte eerst ook altijd wat er zou gebeuren in de afleveringen. maar omdat de serie bijna op zijn einde loopt wil ik nog een aantal afleveringen nieuwsgierigheid voelen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:47
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 03-04-2004 @ 20:45 :

en daarbij word ie voor mijn gevoel ook steeds dikker.....
Give the guy a break, ok? Hijs al heel erg veel afgevalluh.

Wat de rest betreft......Amy is ech fuckin irritant en die Desiree komt me eigenlijk ook de strot uit. De enige "normale" daar vinnik Scott.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:20
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 03-04-2004 @ 20:01 :
uhm ff denken...

van charla en dave zag je de hele tijd beelden, dat ze het niet eerlijk vinden van het gepest enzo.
Er werd een jungle party georganiseerd. daar deden alleen de barbies niet aan mee.
amy en scott mochten 4 mensen meenemen voor op een boottocht, ze kozen desiree, holly, tom en beau uit.
Desiree viel heel erg uit tegen dave, hoe dom ze m vond en hoe een meeloper.
Er werden weer kamer gevormd: melanie en beau mochten als eerste kiezen en stonden vast. Ze kozen amy en keith.
Toen werd het charla-dave, scott-holly, tom-tara en desiree alleen.

dit is er zo'n beetje allemaal gebeurd.
dank u wel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:21
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 04-04-2004 @ 11:47 :
Give the guy a break, ok? Hijs al heel erg veel afgevalluh.

Wat de rest betreft......Amy is ech fuckin irritant en die Desiree komt me eigenlijk ook de strot uit. De enige "normale" daar vinnik Scott.
Hmm ja, ik vind Dave wel een btje zielig Van de jongens ga ik nu voor Keith denk ik, vind hem wel cool, of anders ook Scott. De meiden, sjah, ik weet niet.. Holly?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 04-04-2004 @ 13:21 :
Hmm ja, ik vind Dave wel een btje zielig Van de jongens ga ik nu voor Keith denk ik, vind hem wel cool, of anders ook Scott. De meiden, sjah, ik weet niet.. Holly?
voor de mannen ga ik voor beau...
de vrouwen amy...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 13:55
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik ga voor Keith iniedergeval, verder weet ik niet echt, i.i.g niet voor amy enz

Volgens mij wordt het volgende aflevering heel spannend..

PAS OP, HIER STAAT DE WINNAAR IN
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 04-04-2004 @ 14:55 :
Ik ga voor Keith iniedergeval, verder weet ik niet echt, i.i.g niet voor amy enz

Volgens mij wordt het volgende aflevering heel spannend..

PAS OP, HIER STAAT DE WINNAAR IN
Spoiler
ik weet wie er de volgende week uitgaat, ik dacht dat het zo was:
Spoiler


maar ik het weet het niet helemaal zeker.
We weten iig wie de winnaars zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:13
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 15:32 :
ik weet wie er de volgende week uitgaat, ik dacht dat het zo was:
Spoiler


maar ik het weet het niet helemaal zeker.
We weten iig wie de winnaars zijn.
[hier staat weer de winnaar in]
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 04-04-2004 @ 17:13 :
[hier staat weer de winnaar in]
Spoiler
hoe bedoel je dat dan?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:52
Verwijderd
ik heb net ff nagelezen hoe het komende week ga met eleminatie:

Spoiler
zo gaat het komende week dus.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:41
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 18:52 :
ik heb net ff nagelezen hoe het komende week ga met eleminatie:

Spoiler
zo gaat het komende week dus.
Oh, op die manier.. wat een rare manier, maja,, "paradise is always full of surprices.... "
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:44
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 18:03 :
hoe bedoel je dat dan?
Spoiler
hier staat weer de winnaar in..
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 04-04-2004 @ 19:44 :
hier staat weer de winnaar in..
Spoiler
Spoiler

en dan klopt het wel

man ik heb echt zin in donderdag
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 14:11
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 22:51 :
Spoiler

en dan klopt het wel

man ik heb echt zin in donderdag

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 05-04-2004 @ 15:11 :
Spoiler
hehe ik snap het nu ook
ik weet niet hoe het verder gaat maar ik denk dat
Spoiler


zo denk ik dat het zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 14:12 :
voor de mannen ga ik voor beau...
de vrouwen amy...
Gádver, dat iemand Amy leuk vindt zeg... Ik háát dat mens. Zo walgelijk en achterbaks. Tegen Charla en Tara zeggen dat ze achterbaks zijn ed en ondertussen gewoon precies hetzelfde doen. Ik snáp dr gewoon niet. *kots*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-04-2004 @ 10:35 :
Gádver, dat iemand Amy leuk vindt zeg... Ik háát dat mens. Zo walgelijk en achterbaks. Tegen Charla en Tara zeggen dat ze achterbaks zijn ed en ondertussen gewoon precies hetzelfde doen. Ik snáp dr gewoon niet. *kots*
ik vind tara en charla juist achterbaks, liegen iedereen voor etc. maar ik denk dat er niemand in die hele serie eerlijk is. maar dat maakt het wel weer super leuk!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:19
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
geweldig programma.

amy is echt een uberbitch, net als toni trouwens.
ze zijn trouwens allemaal zo gemeen als het maar kan.

keith mag van mij wel winnen. met tara dan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 06-04-2004 @ 14:30 :
ik vind tara en charla juist achterbaks, liegen iedereen voor etc. maar ik denk dat er niemand in die hele serie eerlijk is. maar dat maakt het wel weer super leuk!
Dat is zo, ze zijn allemaal achterbaks. Maar Amy doet alsof zij het niet is en roept het hardst dat de anderen het wel zijn. En dat is gewoon de grootste onzin die ze verkondigd heeft. Ze kan soms echt me de bloed onder de nagels vandaan halen. Vréselijk. En dat "vriendje" van dr dan? 1 en al een agressieve klootjong. Was blij dat ie te ver ging en dus niet meer terug mocht komen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:38
elmar89
Avatar van elmar89
elmar89 is offline
Dat programma is echt geweldig, ik ben een fan!
Ik wacht echt tot het donderdag is

Net als Idols, vet cool

Elm4r
__________________
GA VOOR GRATIS RINGTONES EN SMS NAAR WWW.MAXBELTOON.NL
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:45
Verwijderd
ja, allemaal stel gemeeneriken daaro...
maar dan hoop ik toch dat holly en scott winnen. die vind ik wel leuk..
(iig niet keith.. k vind zo n hoofd zo raar vierkant en hij is ook wel een eikel vind ik)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:48
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-04-2004 @ 15:41 :
Dat is zo, ze zijn allemaal achterbaks. Maar Amy doet alsof zij het niet is en roept het hardst dat de anderen het wel zijn. En dat is gewoon de grootste onzin die ze verkondigd heeft. Ze kan soms echt me de bloed onder de nagels vandaan halen. Vréselijk. En dat "vriendje" van dr dan? 1 en al een agressieve klootjong. Was blij dat ie te ver ging en dus niet meer terug mocht komen.
Ik kon Zach echt slaan (dat kutvriendjuh van Amy)....zijn ego is groter dan hemzelf....loser.
Sommige mensen mogen Charla en Tara dan wel achterbaks vinden, maar bedenk wel dat ze wel moesten, wilden ze in het hotel blijvuh. Ze speelden het spelletje gwoon slim en die anderen juist niet. Zij meenden dat ze de overhand hadden, terwijl het juist het tegenovergestelde was....nu voelen ze zich lullig en gaan ze zich kinderachtig gedraguh.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-04-2004 @ 15:41 :
Dat is zo, ze zijn allemaal achterbaks. Maar Amy doet alsof zij het niet is en roept het hardst dat de anderen het wel zijn. En dat is gewoon de grootste onzin die ze verkondigd heeft. Ze kan soms echt me de bloed onder de nagels vandaan halen. Vréselijk. En dat "vriendje" van dr dan? 1 en al een agressieve klootjong. Was blij dat ie te ver ging en dus niet meer terug mocht komen.
haha, daar heb je gelijk in, maar ik vind zack wel een van de coolste personen --> zo dom ie is. maar amy vind ik wel eerlijk en de rest niet. Daarom is ze mijn favoriet.

Citaat:
ja, allemaal stel gemeeneriken daaro...
maar dan hoop ik toch dat holly en scott winnen. die vind ik wel leuk..
(iig niet keith.. k vind zo n hoofd zo raar vierkant en hij is ook wel een eikel vind ik)
ik vind holly en scott ook het leukste stel samen, ze passen wel bij elkaar. Ik hoop ook niet dat keith wint
Spoiler
hij is fotomodel maar ik vind m best wel lelijk!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:17
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-04-2004 @ 10:35 :
Gádver, dat iemand Amy leuk vindt zeg... Ik háát dat mens. Zo walgelijk en achterbaks. Tegen Charla en Tara zeggen dat ze achterbaks zijn ed en ondertussen gewoon precies hetzelfde doen. Ik snáp dr gewoon niet. *kots*
Ben het er 100 % mee eens
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 07-04-2004 @ 19:17 :
Ben het er 100 % mee eens
iedereen zn eigen mening.. maar waarom vind je tara en charla dan zo leuk? ik vind ze namelijk vreselijk!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:28
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik zal dan ook maar even zeggen waarom ik Tara en Charla leuker vind dan Amy

Amy vind ik gwoon echt een inconcequent iemand. Ze werd helemaal kwaad op Keith, omdat hij Zack eruit had gehaald. Ik kan het aan de ene kant best van haar begrijpen (aangezien ze hem leuk vindt enzo), maar this gwoon niet eerlijk tegenover Keith hoe zij zich gedraagt. Ze deed/ doet net alsof Zach (of iemand anders van dr vriendkliekjuh) niet eruit mag, omdat hij haar 'vriend' is, maar dat slaat gwoon nergus op, want iedereen heeft evenveel recht om in dat hotel te blijven.
Dat is ook de reden waarom ik voor Charla& co ben, omdat zij gwoon slim het spelletjuh hebben gespeeld (en laten we eerlijk zijn, het is een spel) en zo erin zijn gebleven. Want toen Charla kwam, was ze gwoon helemaal alleen en werd ze door Amy & co genegeerd. Ze heeft haar wraak genomen en slim ook. Die anderen voelen zich nu in de zeik gezet en gaan zich dan kinderachtig gedragen, nogal triest.

Ik ben eigenlijk alleen voor Scott, omdat hij het meest neutraal blijft en niet mee zit te ruziën.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 08-04-2004 @ 17:28 :
Ik zal dan ook maar even zeggen waarom ik Tara en Charla leuker vind dan Amy

Amy vind ik gwoon echt een inconcequent iemand. Ze werd helemaal kwaad op Keith, omdat hij Zack eruit had gehaald. Ik kan het aan de ene kant best van haar begrijpen (aangezien ze hem leuk vindt enzo), maar this gwoon niet eerlijk tegenover Keith hoe zij zich gedraagt. Ze deed/ doet net alsof Zach (of iemand anders van dr vriendkliekjuh) niet eruit mag, omdat hij haar 'vriend' is, maar dat slaat gwoon nergus op, want iedereen heeft evenveel recht om in dat hotel te blijven.
Dat is ook de reden waarom ik voor Charla& co ben, omdat zij gwoon slim het spelletjuh hebben gespeeld (en laten we eerlijk zijn, het is een spel) en zo erin zijn gebleven. Want toen Charla kwam, was ze gwoon helemaal alleen en werd ze door Amy & co genegeerd. Ze heeft haar wraak genomen en slim ook. Die anderen voelen zich nu in de zeik gezet en gaan zich dan kinderachtig gedragen, nogal triest.

Ik ben eigenlijk alleen voor Scott, omdat hij het meest neutraal blijft en niet mee zit te ruziën.
ik begrijp je uitleg en ben het er deels mee eens. Ik herinner me nog een wel opmerking die amy maakt: de groep is hier en daar is charla. Charla zocht in het begin de rest niet op, daarom lag ze er snel buiten. Ze speelt het spelletje nu wel slim samen met tara. maar ik vind ze gewoon achterbaks omdat ze iedereen net zo hard afkraken als amy en Co.
Ik ben het met je eens dat iedereen even veel recht heeft om in het hotel te blijven. Alleen waren de instellingen van de deelnemers heel anders. De een komt voor de lol de ander voor het spel. Daar kwamen de botsingen door denk ik.
Scott vind ik wel cool, gewoon lekker neutraal, net zoals holly, en maakt met niemand ruzie.

Ik heb iig erge zin in de aflevering van vanavond
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:17
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-04-2004 @ 14:52 :
iedereen zn eigen mening.. maar waarom vind je tara en charla dan zo leuk? ik vind ze namelijk vreselijk!
Omdat ik me eigelijk vanaf het begin ( dat ik het kijk) me erger aan Amy, vooral bij dat stukje, wat nu elke keer wordt herhaalt, van " we will see, yeah, we will, we will" Ik weet niet of je dat kan herinneren? maar i.i.g, lijken charla en tara, me gewoon aardige meiden, en ik kan ook niet tegen dat ego van Amy. En ik vind het stom, un houding tegenover charla,,
Maar ik kan eigelik niet weten hoe charla eerder heeft gedaan tegen de groep, want toen keek ik het nog niet, dus ik heb het niet meegemaakt, dat charla achterbaks is enzo..
ik vind charla en tara gewoon het spel goed spelen, en Amy vind ik veel te overdreven daarop ingaan..
maar goed dat ik mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:02
Verwijderd
Charla

Keith, Holly, Scott
Dave, Tom
Tara, Beau
Amy


Gisteren: geweldig. Och, dat was gewoon fantastisch! Héérlijk, twee vliegen in één klap. Weg met die kut-Desiree. Dom mens dat het is. Zó beïnvloedbaar.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:47
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-04-2004 @ 18:11 :
ik begrijp je uitleg en ben het er deels mee eens. Ik herinner me nog een wel opmerking die amy maakt: de groep is hier en daar is charla. Charla zocht in het begin de rest niet op, daarom lag ze er snel buiten. Ze speelt het spelletje nu wel slim samen met tara. maar ik vind ze gewoon achterbaks omdat ze iedereen net zo hard afkraken als amy en Co.
Ik ben het met je eens dat iedereen even veel recht heeft om in het hotel te blijven. Alleen waren de instellingen van de deelnemers heel anders. De een komt voor de lol de ander voor het spel. Daar kwamen de botsingen door denk ik.
Scott vind ik wel cool, gewoon lekker neutraal, net zoals holly, en maakt met niemand ruzie.

Ik heb iig erge zin in de aflevering van vanavond
Als je Charla en Tara achterbaks vindt, omdat ze Amy & co net zoveel afkraken als hen, dan moet je Amy & co ook achterbaks vinden.....lijkt me logisch toch?
Ik moet zeggen dat ik Holly niet echt neutraal vind, zeker niet na het laatste stukje gister, toen ze zei dat ze het niet begreep waarom Scott met Charla en Tara praatte, terwijl hij "vrienden" is met Amy & co. Ik vond het echt goed dat Scott zei dattie dat wel deed, omdat hij met iedereen wilt pratuh. Ik vond dat Holly nogal kinderachtig deed en niet bepaald "normale" redenen gaf. Mjaa...
Ik ben ook blij dat Desiree weg is, das idd een meeloper.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:24
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ja, ik mag die desree ook niet, dom kind..
maaruh, het lijkt wel of holly en scott meer ruzie/woordenwisselingen hebben dan dat ze lief tegen elkaar doen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 09-04-2004 @ 13:17 :
Omdat ik me eigelijk vanaf het begin ( dat ik het kijk) me erger aan Amy, vooral bij dat stukje, wat nu elke keer wordt herhaalt, van " we will see, yeah, we will, we will" Ik weet niet of je dat kan herinneren? maar i.i.g, lijken charla en tara, me gewoon aardige meiden, en ik kan ook niet tegen dat ego van Amy. En ik vind het stom, un houding tegenover charla,,
Maar ik kan eigelik niet weten hoe charla eerder heeft gedaan tegen de groep, want toen keek ik het nog niet, dus ik heb het niet meegemaakt, dat charla achterbaks is enzo..
ik vind charla en tara gewoon het spel goed spelen, en Amy vind ik veel te overdreven daarop ingaan..
maar goed dat ik mijn mening..
ben ik wel met je eens, maar ik denk dat het verschil tussen de twee groepen hun instelling is. Zoals ik eerder zei, het spel en vriendschap.
Volgens mij was charla vanaf het begin erg stil, en werd ze gewoon niet geaccepteerd.

Citaat:
Gisteren: geweldig. Och, dat was gewoon fantastisch! Héérlijk, twee vliegen in één klap. Weg met die kut-Desiree. Dom mens dat het is. Zó beïnvloedbaar.
ik vind het juist jammer dan desiree weg is, ik vond dr wel aardig. ze was alleen niet erg veel in beeld.

Citaat:
het lijkt wel of holly en scott meer ruzie/woordenwisselingen hebben dan dat ze lief tegen elkaar doen...
ja dat viel mij ook op, Scott was volgens mij toch verliefd op melanie. en helemaal niet op holly.

Citaat:
Als je Charla en Tara achterbaks vindt, omdat ze Amy & co net zoveel afkraken als hen, dan moet je Amy & co ook achterbaks vinden.....lijkt me logisch toch?
dat vind ik ook. Maar de manier waar op amy haar vrienden verdedigd vind ik wel goed. Ik vond het wel leuk om te zien dat charla en tara zulke goede vriendinnen zijn. Ik had een beetje het idee dat tara aan het faken was. Ik vind dr zowieso fake.

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik Holly niet echt neutraal vind, zeker niet na het laatste stukje gister, toen ze zei dat ze het niet begreep waarom Scott met Charla en Tara praatte, terwijl hij "vrienden" is met Amy & co. Ik vond het echt goed dat Scott zei dattie dat wel deed, omdat hij met iedereen wilt pratuh. Ik vond dat Holly nogal kinderachtig deed en niet bepaald "normale" redenen gaf. Mjaa...
ze is toch ook meer bevriend met amy?

het viel me trouwens ook op dat amy, holly en desiree als maatjes had en niet melanie.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:17
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 09-04-2004 @ 18:15 :

dat vind ik ook. Maar de manier waar op amy haar vrienden verdedigd vind ik wel goed. Ik vond het wel leuk om te zien dat charla en tara zulke goede vriendinnen zijn. Ik had een beetje het idee dat tara aan het faken was. Ik vind dr zowieso fake.
Amy is misschien consequent tegenover haar "vrienden", maar ZEKER niet tegenover Charla, Tara en VOORAL Keith! Ze doet echt ongelooflijk gemeen en toen Toni & co kwamen, was het al helemaal erg!
Tara......ik denk dat het op zich best een lief meisjuh is, maar ze stelt zich volgus mij een beetje "fake" op, om het niet ergur te maken, vooral toen Toni en Amy tegen haar vertelden wat ze van haar dachten enzo, vond ik dat ze erg rustig bleef en het ook kalm aannam. Dat is eigenlijk de houding die meerdere mensen zouden kunnen aannemen. Ze hoeven het er niet mee eens te zijn, maar ze kunnen het wel proberen te respecteren

Citaat:
ze is toch ook meer bevriend met amy?

het viel me trouwens ook op dat amy, holly en desiree als maatjes had en niet melanie.
Holly is ook meer bevriend met Amy, maar dat hoeft dan niet zo te zijn dat Scott dat ook moet zijn..........
Ik denk dat Amy H&D had gekozuh, omdat ze langer met hen in het hotel heeft gezeten.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:58
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
nu is melanie er uit ( holly blij )
maar ik vond het wel kut van haar dat ze xtra bij dave ging staan
ze hat gewoon bij scott moeten staan en dan hat hij moeten kiezen.. en volgens mij hat hij haar wel gekozen....
want nu met dave wist ze zeker dat ze weg zou gaan..

en dat ze dus desire ( <--- niet goeg gespeld volgens mij ]
ook er uit stemde... vold ik wel leuk, want als ze een vijand er uit moest halen dan was charla er uit geweest....



charla dave tara en keith spelen het spelletje gewoon het beste.. het gaat er gewoon om zo lang mogelijk in het spel te blijven.. en met zijn 4-en zijn ze gewoon elke keer zeker dat ze er niet uit gaan.


maarja genoeg gelult..
weer zin in donderdag
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:31
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 09-04-2004 @ 20:58 :
nu is melanie er uit ( holly blij )
maar ik vond het wel kut van haar dat ze xtra bij dave ging staan
ze hat gewoon bij scott moeten staan en dan hat hij moeten kiezen.. en volgens mij hat hij haar wel gekozen....
want nu met dave wist ze zeker dat ze weg zou gaan..

en dat ze dus desire ( <--- niet goeg gespeld volgens mij ]
ook er uit stemde... vold ik wel leuk, want als ze een vijand er uit moest halen dan was charla er uit geweest....



charla dave tara en keith spelen het spelletje gewoon het beste.. het gaat er gewoon om zo lang mogelijk in het spel te blijven.. en met zijn 4-en zijn ze gewoon elke keer zeker dat ze er niet uit gaan.


maarja genoeg gelult..
weer zin in donderdag
Ja idd!
Toen de reclame was ging er opeens een lichtje branden van Charla en Tara als laatste kiezen, Charla of Tara gaat naar keith de ander naar Dave en Dave kiest dan niet voor Mel natuurlijk..enja hoor me theorie kwam uit!!!
Maar dat Mel 1 van haar buddy's mee moest nemen is denk ik pas besloten toen die kaartjes met de keuzes al binnen waren. Die mensen van Paradise Hotel willen er waarschijnlijk aan meehelpen om Charla etc. te laten winnen..weer een theorie van mij!
Ik ook zin in Donderdag!!!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:35
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Idd...gister is het me opgevallen dat Holly niet neutraal is.Eerst was ze dat wel maar nu niet meer..ze deed zo stom gister en Scott vond ik leuk dat ie zei van dat ie gewoon met Charla enzo praat!! top gosur!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:53
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 09-04-2004 @ 21:35 :
Idd...gister is het me opgevallen dat Holly niet neutraal is.Eerst was ze dat wel maar nu niet meer..ze deed zo stom gister en Scott vond ik leuk dat ie zei van dat ie gewoon met Charla enzo praat!! top gosur!
Holly is ook zkr niet neutraal. Scott is ook de leukste en "normaalste" daar. Hijs cool.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 09-04-2004 @ 19:17 :

Tara......ik denk dat het op zich best een lief meisjuh is, maar ze stelt zich volgus mij een beetje "fake" op, om het niet ergur te maken, vooral toen Toni en Amy tegen haar vertelden wat ze van haar dachten enzo, vond ik dat ze erg rustig bleef en het ook kalm aannam. Dat is eigenlijk de houding die meerdere mensen zouden kunnen aannemen. Ze hoeven het er niet mee eens te zijn, maar ze kunnen het wel proberen te respecteren
dat ben ik met je eens, ze blijft wel rustig onder alle beschuldigingen. maar ik vind het ontzettend gemeen hoe ze tegen iedereen doet. Zoenen etc. met iedereen en ze dan vervolgens dumpen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 13:01
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-04-2004 @ 13:57 :
dat ben ik met je eens, ze blijft wel rustig onder alle beschuldigingen. maar ik vind het ontzettend gemeen hoe ze tegen iedereen doet. Zoenen etc. met iedereen en ze dan vervolgens dumpen.
Dat zal ik niet goed pratuh, vooral wat ze met Alex deed. Mjaa, aan de andere kant was Alex ook geen heilige, vooral niet met die casino avond, dus...
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio ~ Paradise Hotel ~
sammiej
54 10-12-2005 10:10
Films, TV & Radio Paradise Hotel is back!
levi's
129 17-08-2005 14:40
Films, TV & Radio wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3
Verwijderd
500 26-05-2004 08:10
Films, TV & Radio News paradise hotel
SimplyABoy19
3 20-05-2004 22:30
Lifestyle lifestyle-spel
Verwijderd
495 02-03-2004 16:50
Films, TV & Radio paradsie hotel
ikaruz
11 12-01-2004 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.