Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 12:30
lief mutsje
lief mutsje is offline
Hey,
na wat zoeken op internet ben ik er bijna 100% zeker van dat ik een vaginale schimmelinfectie heb. Branderig gevoel, voelt gezwollen, jeuk, en veeeeeeel afscheiding.
Het punt is alleen dat ik pas vrijdag bij de dokter terrecht kan en ik donderdag ongesteld moet worden. Ik wil dus nietnaar de dokter als ik ongesteld ben.

Kan ik tot die tijd een middel halen zonder recept bijde apotheek? Want dit is echt niet meer leuk...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:35
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Als je een schimmelinfectie heb hoef je niets te laten zien aan de dokter hoor. Je hoeft alleen even langs te gaan en te vertellen wat je hebt. Dan schrijft hij een recpetje uit die je kunt ophalen bij de apotheek. Waarschijnlijk krijg je een pil in de vorm van een klein eitje die je moet inbrengen en na drie dagen is het al veel minder.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:37
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Zonder recept kun je niets krijgen, maar je kunt het beste naar de dokter bellen om de situatie uit te leggen en je klachten goed te omschrijven. Soms lukt het dan om alsnog een recept los te krijgen van de assistente.
Als je aan de pil bent is het misschien nog een optie om de pil 'door te slikken', maar dat wordt lastig als je je stopweek al bent begonnen...
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:37
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Ja die middeltjes bestaan. Toen wij een week met school gingen back-packen adviseerden ze de meisje ook een middeltje te halen bij wat je menstruatie uitstelt. Hoe het heet weet ik niet meer, ik word nooit ongesteld.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:46
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Totaal niet druk om maken gewoon naar de dokter gaan.
Ik heb ook het zelfde gehad. Hij gaat alleen vragen wat voor kleur je afscheiding is etc. (geur en kleur)
Dan geeft hij (bij mij was dat zo dan) soort van vaginale zetpillen. Dit heb ik drie avonden gedaan en toen was het over.

Dit is echt het meest verkomende vrouwen kwaaltje.
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:55
Billy_bob
Billy_bob is offline
en toen had ik net een boterham in me mond
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 13:01
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 11-01-2005 @ 13:55 :
en toen had ik net een boterham in me mond
Eet gewoon rustig verder, en geniet van je brood. Mijn eetlust zou pas weg zijn, als er een foto bij stond, waarop dit nog 10x erger was.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 14:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Je kunt bij de apotheek wel een middeltje halen: miconazolnitraat. Dit is ook tegen voetschimmel, maar je kunt het ook bij vaginale schimmel gebruiken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 14:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je naar de dokter gaat en van die vaginale zetpillen voorgeschreven krijgt moet je toch wachten tot na je menstruatie om ze te gebruiken. Misschien kan je beter tot na je menstruatie al even smeren met miconazolnitraat en erna langs de huisarts gaan. Het is wel verstandig om zo snel mogelijk te behandelen omdat het anders veel langer duurt voor je ervan af bent en soms ook zwaardere medicijnen nodig hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:45
Verwijderd
Kun je in nederland geen monistat 7 krijgen? Kun je zo bij een apotheek of een winkel die dergelijke dingen verkoopt krijgen
Dat zijn dus van die zetpillen, die je kunt krijgen in kuren van 3-7 dagen, ik zelf ben niet naar de dokter geweest maar heb gewoon bij de apotheek gevraagd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit shampoo als glijmiddel = schimmelinfectie??
lapaix
8 20-07-2007 16:39
Lichaam & Gezondheid schimmelinfectie & nuvaring?
wwcwwww
2 28-06-2007 09:43
Lichaam & Gezondheid schimmelinfectie?
robotgirl01
18 13-08-2006 19:58
Lichaam & Gezondheid incubatietijd schimmelinfectie?
Kayina
4 17-09-2004 09:57
Lichaam & Gezondheid candida(schimmelinfectie)
martine17
9 24-05-2003 20:53
Lichaam & Gezondheid Hoe ontstaat een schimmelinfectie daar beneden?
Deliveran©e
12 17-11-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.