Oud 23-08-2004, 14:34
ell'nn
ell'nn is offline
De bedoeling van dit topic is, zoals ik op een ander forum gezien heb, dat er een soort van vervolgverhaal komt rond de persoon, Karel van Straeten. we hebben de eerste paar jaar geschreven. Het is slecht, ik weet het, herrinner me er maar niet aan

Biografie van Karel van Straeten

Karel van Straeten is de zoon van Estelle, en John. Estelle was een 16-jarig meisje dat weggelopen was van haar rijke ouders, die een huis bezaten in België. In een boze bui ging ze naar amsterdam, en daar kwam ze op straat john tegen. John was een zwerver van vroeg in de 20. Estelle en john kregen een relatie, en bij een vrijpartij nabij Paradiso verwekten ze een kind. Estelle en John beloofden elkaar eeuwige trouw. Ze zwierven samen door de straten van Amsterdam. Van wat geld wat Estelle op haar rekening had staan, kochten ze een gitaar, om muziek te maken op straat. Ze verdienden te weinig geld om uit de kosten te komen, en toen Estelle hoogzwanger was, was het geld op. Estelle en john namen van hun laatste geld de bus naar het ziekenhuis. Estelle ging het ziekenhuis in, en kwam een half uur later naar buiten met karel op haar arm, Karel werd geboren op vrijdag 13 april 1971.

Daar zaten John en Estelle dan, op te treden op straat, met karel op de arm van een van tweeen. En 's avonds luisterden ze altijd naar de enige cd die Estelle mee had genomen toen ze wegliep, Grace van Jeff Buckley. Als Karel drie dagen oud is, gebeurd het volgende. De Vader van estelle komt in Amsterdam, en hij komt Estelle tegen. Hij bedenkt zich geen seconde, sleurt Estelle mee, en geeft John 50 euro. Karel zou zijn moeder de eerste tijd niet weer zien.

John moet in zijn eentje een kind opvoeden, en in leven blijven. Dit lukt amper, omdat hij nu ook nog melk voor Karel moet kopen. John leert Karel daarom om mee te huilen op zijn gitaarspel. Het tweetal wordt een ware bezienswaardigheid. Ze kunnen over het algemeen wel in hun levensonderhoud voorzien.

Op 16 Augustus komen er 2 boeddhistische monniken langs, bij John en Karel. De monniken zegenen Karel en zeggen john dat hij later een grote zal worden. Waarin vertelden ze niet.

Als in de herfst de toeristen wegblijven uit Amsterdam, wordt het moeilijker voor John en Karel. Ze komen niet meer rond, en Karel wordt ingezet als drugssmokkelaar. Ze gaan naar schiphol, en daar wordt karel geleerd door de beveiliging heen te kruipen, en aldaar doen drugskoeriers drugs in Karels luier. Zo komen ze de winter door, en ze verdienen zoveel geld dat ze zo nu en dan eens een goedkoop hotelletje kunnen pakken.

In maart 1972 word John gepakt, en veroordeelt tot 3 maanden gevangenisstraf. De eerste verjaardag van karel wordt gevierd in de cel van John. Karel is erg speels, en spreekt ondertussen zijn eerste woordje, het woordje:"drugs".

1973 begon voor de familie van Straeten als een rustig jaar. John en Karel voerden hun 'gitaarspelende-man-met-huilend-kind-act' met veel succes op in Brussel, Estelle begon al haar tijd te steken in haar passie: moderne kunst maken. Estelle's tweede kunstwerk (getiteld: Röntgenfoto in C majeur) is in februari 1973 voor 50.000 euro verkocht aan een rijke man met een sigaar in zijn mond, wat de familie in staat stelde een klein huisje te kopen in de Ardennen. John kocht voor de derde verjaardag van Karel een ukulele, en deed verwoede pogingen om Karel het instument te leren bespelen. Estelle ging in de tussentijd door met haar kunstwerken, wat zorgde voor een redelijke inkomst.

Doch op 23 augustus 1973, toen John en Estelle net even boodschappen aan het doen waren, kwamen mensen van de drugsbaron waarvoor Karel en John hadden gesmokkeld in het idyllische buitenverblijfje van de familie, ze haalden alles overhoop (John zou ooit een hele lading achtergehouden hebben), en vonden uiteindelijk alleen een doodsbange Karel, die zich had verstopt in de oven. Ze lieten een briefje achter: 'geef de shit terug, of je zoontje gaat eraan', en namen Karel mee naar Amsterdam, waar hij de mascotte werd van een misdaadsyndicaat annex sekte, geleid door de alom beruchte Jozias Lambertus Oldenfeldt. Hij kreeg van de gangsters een pistool, waarmee ze hem voorzichtigerwijs probeerden te leren schieten, en ze leerden hem te zakkenrollen en winkels te bestelen. Karel liet het allemaal maar wat over zich heen komen, John en Estelle was hij na een maand al weer bijna vergeten.
Zo eindigde het jaar 1973 voor Karel in een grachtenpand boven een coffeeshop in de binnenstad van A'dam, en voor John en Estelle in verwarring in hun huis in de Ardennen: John, met zijn lage IQ begreep de boodschap die de gangsters achter gelaten hadden niet, en Estelle, Belgische, ook niet. Ze konden alleen hopen dat ze hun kind ooit nog zouden zien...
1972 - 4 maanden later, ja hij moest langer zitten wegens slecht gedrag, werden karel en john buiten op de stoep neergeplaatst zonder enige emotie of spijt pakten de portiers al het geld van john en karel af.. john had nog maar 1 koffer in zijn hand met iets geld erin dat hij tussen zijn sokken vond een paar kledingstukken en een paar luiers van karel, ze zaten nu echt in een financieel probleem, ze moesten rondkomen van een kleine 10 euro. Daarvan kon je 1 keer goed stevig eten en een paar luiers halen, john bedacht om zijn grote liefde op te zoeken, Estelle was elke dag in zijn gedachten, zonder Estelle kon hij niet voortleven elke dag dacht hij aan haar, Estelle en john hadden elkaar trouw gezworen.. en john wou laten zien aan Estelle’s vader dat hij wel een ‘man’ was dat hij wel een ambitie in zich had.. hij streefde namelijk naar een leven die goed was een leven vol vreugde en geen oorlog, john bedacht opeens president te willen worden van de United States Of America, ok dat was wel te hoge grepen, maar hij bedacht.. als arnold zover kan komen dat het gouverneur van california is geworden, waarom ik dan niet?

Hij voelde zich ineens sterk.. zijn armspieren trokken aan zijn lichaam en zijn krachten bundelden zich ineen.. en opeens voelde hij schokken door zijn lijf.. hij transpireerde en transformeerde in een ware krachtbundel hij voelde zich sterk.. maar of hij dat ook was, dat was maar de vraag. hij voelde zich eenzaam, zo maar alleen met kleine karel was ook niet alles, ze wandelden verder kijken naar een slaapplaats en vonden die.. bij het leger des heils die nacht kon hij niet slapen, slapeloze nachten aan 1 stuk door, 8 uur per dag, 7 dagen in de week, 4 weken in de maand.. tot op een nacht.. hield hij het niet meer, die spanning dat trok aan hem, het sleepte zich mee in een onheil die nacht, die ene nacht van die mooie april, in dat geweldige seizoen.. LENTE.. lente.. de knoppen kwamen aan de bomen en de kleuren van de bladeren die aan mooie bomen groeiden veranderden in vrolijke kleuren..

Hij pakte zijn spullen nam karel op zijn armen en liep, liep naar het oneinde.. liep en liep tot ze aankwamen, een weg.. een snelweg, vòòr hun lag een uitgestrekte baan, druk bezet met auto’s het was de A2. hierover had Estelle ookal veel verteld er kon hier goed gelift worden, Estelle als een 16-jarig meisje dat weggelopen was van haar rijke ouders, die een huis bezaten in België en liftend aan was gekomen, heel, zonder enige schrammen of toegetakelt te zijn in Amsterdam. Dat moest John toch ook lukken?! Hij had die drang zo.. Estelle was de ware voor hem, Karel was van hem en haar en dat moest zo blijven niet alleen hem.. die haar moest er ook zijn, hij miste Estelle zo zielig veel dat hij de A2 opstapte en begon te liften.. hij legde karel naast zich, die hield het bordje Antwerpen omhoog, ja daar woonde Estelle in Antwerpen. Maar er kwam niemand.. hoe zou dat toch komen? Toen liep hij maar verder, en lopen en lopen.. hij moest zelfs overnachten op een tankstation.. de volgende morgen stond er een heftruck geparkeerd het was van ‘Antwerpen chickens’.. hij bedacht, dat ze daar naartoe gingen was er van een grote heftruck een laadklep open en smokkelde zichzelf en kleine karel erin mee, dit was erg gevaarlijk.. want de chauffeur kon hier flink de bak mee indraaien maar John liet dat niet gebeuren, anders zou hij er zelf ook bij zijn.. hij verstopte zich achter kooien overladen met kippen en karel nam hij op zijn schoot. De laadklep viel dicht .. PATS .. en daar zaten ze dan, het was zo ongelooflijk heet, die gloeilampen die er schenen.. ze vielen in slaap een diepe slaap. Toen John weer wakker werd stond de wagen al stil, maar de laadklep zat nog dicht. Ze moesten eruit wie weet wat er anders zou gebeuren en hij zocht naar iets waarmee hij de klep kon open krijgen maar kon het niet vinden toen zag hij een losse plank en tilde hem op, er was weg onder hun en was al blij genoeg dat het geen gras ofzo was.. hij nam kleine karel op zijn armen en tilde hem het luik uit, even later liet hij zich er zelf ook uit vallen.. hij keek om zich heen en zag geen mens, maar wel het bord.. ANTWERPEN 3 KM. Tuurlijk dat kon hij wel lopen..

Mei 1972- Toen ze eenmaal in Antwerpen aankwamen ging hij rondvragen naar de wat rijkere buurten, mensen keken hem walgend aan, hij stonk nog erger uit z’n kanis dan een zwijn uit z’n reet, maar er waren toch wat aardige mensen bij die hem hielpen de weg te vinden.. eenmaal aangekomen in de wat rijkere buurten zag hij een huis staan, een huis met een zeer uitgebreide tuin en een zeer grote oprit, daarvoor was een hek een dicht hek en een brievenbus, hij rende naar de brievenbus en zag er op staan : familie De Wint, hij wist het.. Estelle had het helemaal goed beschreven. hij bewoog zijn wijsvinger naar een knopje en drukte erop; vervolgens hoorde hij iets geruis maar daarna een stem, een stem de hij kende uit duizenden, een stem die klonk als een ruizende zee, een stem die klonk als de wind die waait door de bomen, het was niemand minder als Estelle.. hij had even niet door dat ze al een paar keer had herhaald dat hier het huis de wint sprak, maar toen verlossend van een droom door Estelle’s “Hallo is iemand daar?? Hallo?” zei hij met een wat krachtigere stem.. “Ja hallo Estel..” Het geruis hield op.. het was stil aan de andere kant van de lijn.. maar daar ging een deur open, het was de mooist vrouw van de wereld (in de ogen van die john dan..) Estelle rende naar het hek toe en klom erover heen, viel zachtjes in de handen van John die heel die tijd kleine Karel nog in zijn armen hield en ze zoenden, en knuffelden elkander.. Estelle keek toen Karel ook aan en het was echt een gezonde baby van nu bijna 3 jaartjes oud, ze nam hem in haar armen en streelde hem over zijn ietsiepietsie behaarde hoofdje.. de baby brabbelde.. “mamma.. mamma”. Even later na buiten te zijn gaan staan zijn ze naar binnen gegaan, de familie De Wint, John keek zijn ogen uit. Het was ook zo’n gigantisch, kolossaal, onvoorstelbaar reusachtig huis, de LP-speler was een reusachtig voorwerp wat meteen opviel, toen ze de kamer inliepen en meneer De Wint zagen zitten in zijn badjas languit op de sofa, luisterend naar bach’s zoveelste sympfonie en met groot glas bier in zijn handen viel het hem meteen op kijkend vanuit zijn ooghoeken naar de 2 mensen die binnenkwamen, hij schoot recht over eind, en keek John verafschuwent aan. Hij riep: “wat moet gij hier, gij hoort hier niet, gij bent geen persoon gij bent een gedaante een gedaante dat zou moeten rotten in de achterbuurten, schiet op, ga weg, laat u hier nooit meer vertonen!” en dit pikte Estel natuurlijk niet, zij schreeuwde nog door haar schreeuwende vader heen, “als hij weg moet, ga ik ook” en daar gingen ze.. nadat Estelle snel haar belangrijkste spullen had meegenomen, veel bankbiljetten en een paar kledingsstukken + een paar toiletspullen en condooms.. Zo pafte de deur achter hun dicht en toen de LP-speler daarna ook nog eens op de grond viel door die harde knal.. gilde meneer De Wint het uit… “aaaaaaaaaaaaaarchhh” het was net een brullende beer..

6 maanden later na een gelukkug onderhunsje kon kleine Karel lopen en al wel redelijk goed praten, ze hadden al die tijd overnacht in een hotel in Brussel, waar ze Karel een rustige en goede opvoeding konden geven, er was niets bijzonders op aan te merken, alles ging ‘just fine’ het was een normaal en gelukkig gezin…

1973 begon voor de familie van Straeten als een rustig jaar. John en Karel voerden hun 'gitaarspelende-man-met-huilend-kind-act' met veel succes op in Brussel, Estelle begon al haar tijd te steken in haar passie: moderne kunst maken. Estelle's tweede kunstwerk (getiteld: Röntgenfoto in C majeur) is in februari 1973 voor 50.000 euro verkocht aan een rijke man met een sigaar in zijn mond, wat de familie in staat stelde een klein huisje te kopen in de Ardennen. John kocht voor de derde verjaardag van Karel een ukelele, en deed verwoede pogingen om Karel het instument te leren bespelen. Estelle ging in de tussentijd door met haar kunstwerken, wat zorgde voor een redelijke inkomst.

Doch op 23 augustus 1973, toen John en Estelle net even boodschappen aan het doen waren, kwamen mensen van de drugsbaron waarvoor Karel en John hadden gesmokkeld in het idyllische buitenverblijfje van de familie, ze haalden alles overhoop (John zou ooit een hele lading achtergehouden hebben), en vonden uiteindelijk alleen een doodsbange Karel, die zich had verstopt in de oven. Ze lieten een briefje achter: 'geef de shit terug, of je zoontje gaat eraan', en namen Karel mee naar Amsterdam, waar hij de mascotte werd van een misdaadsyndicaat annex sekte, geleid door de alom beruchte Jozias Lambertus Oldenfeldt. Hij kreeg van de gangsters een pistool, waarmee ze hem voorzichtigerwijs probeerden te leren schieten, en ze leerden hem te zakkenrollen en winkels te bestelen. Karel liet het allemaal maar wat over zich heen komen, John en Estelle was hij na een maand al weer bijna vergeten.
Zo eindigde het jaar 1973 voor Karel in een grachtenpand boven een coffeeshop in de binnenstad van A'dam, en voor John en Estelle in verwarring in hun huis in de Ardennen: John, met zijn lage IQ begreep de boodschap die de gangsters achter gelaten hadden niet, en Estelle, Belgische, ook niet. Ze konden alleen hopen dat ze hun kind ooit nog zouden zien...
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 14:35
Verwijderd
Teveel foutjes om te mierenneuken
het kan wat worden, maar dat is het duidelijk nog niet.

edit: je zit eerst in 1973 en gaat dan terug naar 1972.
Misschien de chrologische volgorde zoeken en corrigeren?

Grim

edit: ik ga het nou helemaal verbeteren

Offtopic: Ja, ik ben gek enzo

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:40
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 14:35 :
Teveel foutjes om te mierenneuken
het kan wat worden, maar dat is het duidelijk nog niet.

edit: je zit eerst in 1973 en gaat dan terug naar 1972.
Misschien de chrologische volgorde zoeken en corrigeren?

Grim
corrigeren kan niet meer. het was neit ECHT de bedoeling dat je de foutjes er uit gaat halen, wat wel de bedoeling was was dat je verder schreef, doe dat dus ook ipv commentaar te geven, waar ik btw niets aan heb..
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 14:40 :
corrigeren kan niet meer. het was neit ECHT de bedoeling dat je de foutjes er uit gaat halen, wat wel de bedoeling was was dat je verder schreef, doe dat dus ook ipv commentaar te geven, waar ik btw niets aan heb..
nou kan je nix met dat verhaal
Trouwens, deze topics zijn er al geweest, dit bloedt waarschijnlijk dood als je die bedoeling hebt.

Grim - ben je een jongen?

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:48
Verwijderd
Beter dat de foutjes eruit gehaald worden, anders begint echt niemand hieraan

Grim
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
1. Het is slecht geschreven, denk aan: joekels van spelfouten, geen mooie alinea's en andere 'taalregeltjes' zijn gewoon genegeerd. Waar herhaal je op het eind trouwens twee alinea's?

2. Het trekt mijn aandacht niet, sterker nog, ik ben drie keer gestopt met lezen omdat ik me doodverveelde. Een wonder dat ik het uit heb gelezen..

3. Dit gaan zooo ontzettend floppen als het wéér zo'n doorschrijfverhaal is.. Mijn god

Sorry, ik vind het bagger

Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga vanmiddag de foutjes eruit halen!

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:59
ell'nn
ell'nn is offline
ej grim.. je weet dat ik geen jongen ben , k ga het niet verbeteren.





oh ik hou je niet tegen

word er dan verder geschreven?
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 14:59 :
ej grim.. je weet dat ik geen jongen ben , k ga het niet verbeteren.





oh ik hou je niet tegen

word er dan verder geschreven?
Dan zou ik het aanpassen

Er wordt eerder verdergeschreven als het een verbeterd verhaal is, misschien schrijf ik wel iets. Maar ik beloof vooralsnog niets. Ik denk dat de rest dat ook niet doet

Grim
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:03
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 15:00 :
Dan zou ik het aanpassen

Er wordt eerder verdergeschreven als het een verbeterd verhaal is, misschien schrijf ik wel iets. Maar ik beloof vooralsnog niets. Ik denk dat de rest dat ook niet doet

Grim
pfff ik heb het aangepast, ben een vrouw.. nou je zin

en als dit verhaal gaat werken, of stel dat mensen hier verder mee gaan, wens ikd at de mods op dit forum de tussen berichten verwijderen, alvast bedankt.

ellen
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 15:03 :
pfff ik heb het aangepast, ben een vrouw.. nou je zin

en als dit verhaal gaat werken, of stel dat mensen hier verder mee gaan, wens ikd at de mods op dit forum de tussen berichten verwijderen, alvast bedankt.

ellen
kunnen de users zelf wel, en is niet nodig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:08
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 15:04 :
kunnen de users zelf wel, en is niet nodig
waarom zou het niet nodig zijn? het leid niet af door jou en mijn ongelooflijk irritante posts en het is overzichtelijker dit lijkt me juist wel zo fijn voor de lezers die het 'zouden kunnen gaan' lezen
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 15:08 :
waarom zou het niet nodig zijn? het leid niet af door jou en mijn ongelooflijk irritante posts en het is overzichtelijker dit lijkt me juist wel zo fijn voor de lezers die het 'zouden kunnen gaan' lezen
Maar, de verbeterde versie komt toch NA dit gezever te staan, dus maakt niets uit. Al is het wel overzichtelijker ja.

Grim
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Misschien moet je even in de geschiedenis van letteren kijken, want dan zul je zien dat dit soort topics bijna altijd op de klippen lopen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:12
ell'nn
ell'nn is offline
geen zin in.
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dan moet je niet zeiken dat iedereen zijn posts moet verwijderen, ok?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:23
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 23-08-2004 @ 15:14 :
Dan moet je niet zeiken dat iedereen zijn posts moet verwijderen, ok?
heb ik ze ooit gedwongen dan? nee nou dan wat ik wel zei:

Citaat:
wens ikd at de mods op dit forum de tussen berichten verwijderen, alvast bedankt.
Houd jij, je dus maar stil.
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 15:23 :

Houd jij, je dus maar stil.
Zo maak je niet echt vrienden

Grim
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2004, 15:29
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 15:27 :
Zo maak je niet echt vrienden

Grim
geen zin in
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:42
ell'nn
ell'nn is offline
aaach dat snap ik meid, oke en nog wat.. even 'totally different'.. ik vind dat je zeeeer goeie smaak hebt qua muziek keuze
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 15:42 :
aaach dat snap ik meid, oke en nog wat.. even 'totally different'.. ik vind dat je zeeeer goeie smaak hebt qua muziek keuze
Hoe kom je daar zo ineens op?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:45
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 23-08-2004 @ 15:43 :
Hoe kom je daar zo ineens op?
ooh ik had even snel je Cu2 doorgenomen
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:46
Verwijderd
Niet chatten, anders gaat hij sowieso dicht
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:48
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Grim schreef op 23-08-2004 @ 15:46 :
Niet chatten, anders gaat hij sowieso dicht
wat zit je nu te zeiken dan jij en ik zaten net de hele tijd met eklaar te slowchatten dus dram niet
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:18
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ell'nn kun jij eigenlijk ook andere kunstjes dan zeuren en negatief doen?

Charlotte
vroeg het me zomaar af. Echt geeeen idee waarom
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 17:39
ell'nn
ell'nn is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 23-08-2004 @ 17:18 :
ell'nn kun jij eigenlijk ook andere kunstjes dan zeuren en negatief doen?

Charlotte
vroeg het me zomaar af. Echt geeeen idee waarom
ja hoor muziek maken, aardig doen ja ik KAN het wel , schetsen, lol hebben, winkelen, muziek luisteren, gitaar spelen is mijn passie , oh positief zijn, mensen troosten, schrijven, typen....... als je meer wil weten voeg je me maar toe op msn
__________________
I am what I am, and nothing else matters..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-08-2004 @ 14:50 :
Ik ga vanmiddag de foutjes eruit halen!

Duivelaartje
Bij nader inzien...

Toch maar niet. Hoe kan een mens zoveel fouten maken in een tekst? Ik verlaag me niet tot dit niveau.


Citaat:
ell'nn schreef op 23-08-2004 @ 17:39 :
typen
Nee, dat is te zien.


Duivelaartje -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.