Oud 16-11-2005, 19:29
Redhair
Redhair is offline
Deel 42
Omdat ik de vorige sloot.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 16-11-2005, 19:30
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ow.. jij hebt ook al een nieuwe gemaakt zie ik..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 16-11-2005, 19:30
Redhair
Redhair is offline
Hehe, sluit die van mij maar.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-11-2005, 19:33
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Een van de twee wordt op den duur vanzelf wel gesloten denk ik, gewoon afwachten..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 16-11-2005, 19:39
Verwijderd
deze maar, aangezien er in de andere #43 niet gereageerd is

Raar. Ben weer thuis en ik mis mijn klasje van het kamp een beetje. Had het niet erg gevonden als het kamp langer had geduurt.
Oud 16-11-2005, 19:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb best wel zin om te praten.

Oh. Idee.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-11-2005, 20:19
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Waarom moet ik om de aantal weken hem niet meer vertrouwen. Alhoewel, het gaat niet om vertrouwen. Ik vind het gewoon niet prettig en ik vind dat hij dat maar eens moet begrijpen . Nee ik vind het niet leuk als hij met haar weggaat.. ja ik probeer mezelf aan te passen.. En nee.. het lukt niet.. Ik heb echt zo'n zin om te zitten janken, maar dan zit ik morgen weer met dat gevoel en dat vraagt hij wat er scheelt en dat wil ik niet. Want dan wordt hij weer boos.. Pff, morgen zal dit gevoel wel weer wegzijn.. Like usual..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 16-11-2005, 20:25
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Alweer een dubbele afspraak gemaakt. Ik kan beide dingen echt niet afzeggen, maar toch moet het. Ik ben nu echt zo boos op mijzelf, ik voel me meteen weer gigantisch kut, bah hoe kon ik nou zo stom zijn.
Oud 16-11-2005, 20:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*diepe zucht doet* Ik ben vandaag echt ontzettend vergeetachtig, niet gezond meer! Ik moet van alles maken en leren voor morgen en vrijdag maar ik kan mezelf er weer eens niet toe zetten. Bovendien heb ik eind deze maand examens en heb ik voor beide mijn examenschrift niet in orde. Bleh, ik heb de laatste tijd zo weinig gedaan dat ik echt met elk vak achterloop.

Had vandaag wel een 6,4 voor mijn AK-toets waarvan ik een drie had verwacht.. Maarja, ik moet nog zoveel PO's inleveren en toetsen maken, het overvalt me gewoon! Dit weekend ga ik heel hard werken, aan school en aan toneel. Het kan gewoon niet langer doorgaan zo, want ik red het niet. Vrijdag moet ik mijn eindopdracht Aquarel inleveren maar ik vraag me af of ik het ooit nog afkrijg Ik heb nog maar twee lessen om eraan te werken waarvan in er eentje eigenlijk bij de leerlingenraad zou moeten zitten, mis ik alweer een vergadering! *zucht* Lekker geplant weer, omdat ik er even geen zin in had heb ik het nu druk, juist nu ik me niet zo goed voel. Bleeh, het leven is gemeen!

En iedereen zeikt aan mijn hoofd en doet alsof ik het allemaal zo gemakkelijk heb! Ik wordt gek, hou alsjeblieft allemaal je hoofd dicht en laat me met rust!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-11-2005, 21:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oh, en ik bedacht me dat mijn toekomst steeds verwarrender wordt omdat ik steeds meer dingen bedenk die ik eigenlijk wel wil. En omdat mensen steeds niet blijken te zijn wie ik denk dat ze zijn. Bah. Kan ik niet gewoon eens één besluit nemen? En waarom staan er drie jots in mijn horoscoop? 't Is niet eerlijk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-11-2005, 21:14
kroot
kroot is offline
Ik mis mijn oude klas
Ik wil ook weer bij hun zijn, samen met ze muziek maken.
Maar nee, ik moet afwachten en eerst beter worden en therapieën
Oud 16-11-2005, 21:22
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Hmm ik denk dat ik weer eens ga rennen en trainen. Want ik denk niet dat me lichaam het leuk vindt dat ik zo vaak zit

Ach rennend naar school gaan. Trappen oplopen inplaats van lift is een goed alternatief

Verder niks negatief.

I heb lol
OPja en 7,4 op tentamen of examen hoe ze het noemen. Woekoeee me is back
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 16-11-2005, 21:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Diegene die hem gesloten heeft, heeft een voorrecht.

Nummer 43 alweer, terwijl het topic nog niet eens zo mega lang bestaat. Het lijkt wel of ze steeds sneller vol zitten.

Mijn hart luchten, momenteel bevat het even teveel om te luchten. Ik zou het kwijt moeten, maar daar heb ik niet eens tijd voor. Morgen vanaf half 5 een break en dan ga ik me echt even niet meer met school en werk bezighouden.
Wish me luck, morgen m'n eerste tentamen.
__________________
Oud 16-11-2005, 21:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-11-2005 @ 21:22 :
Mijn hart luchten, momenteel bevat het even teveel om te luchten.
Nou nou, zo'n ramp was 't maandag avond toch ook weer niet?
Oud 16-11-2005, 21:29
Verwijderd
Rot maar lekker weg in de hel of waar dan ook Klopt, dit meen ik niet

Ik voel me vandaag zo ontzettend onhandig
Oud 16-11-2005, 21:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-11-2005 @ 21:27 :
Nou nou, zo'n ramp was 't maandag avond toch ook weer niet?
Nou, tijdens het eten zat er een jongen tegenover me en die zat me de hele tijd zo irritant aan te kijken, dat ik niet meer durfde te eten.
__________________
Oud 16-11-2005, 21:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
IK WIL PRATEN, verdomme.

__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-11-2005, 21:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-11-2005 @ 21:36 :
Nou, tijdens het eten zat er een jongen tegenover me en die zat me de hele tijd zo irritant aan te kijken, dat ik niet meer durfde te eten.
Ads door Google
Oud 16-11-2005, 21:55
George
Avatar van George
George is offline
Ik moet tot mijn grote spijt bekennen dat ik voor het eerst in m'n leven FUCKING STRONTJALOERS ben.
Oud 16-11-2005, 21:58
Verwijderd
Het is dus echt waar, ze is echt dood. Ik had gister nog even gehoopt dat het een grap was ofzo. Gister nog met andere mensen van de log erover gepraat en vannochtend ook, dat was heel fijn. Verder kan ik het niemand vertellen en dat is moeilijk. Ik zit er toch best mee. Ook veel verdrietig gevoeld vandaag. Waarom heeft ze het nou gedaan? Waarom?
Verder gaat het ook kut. Wanhoop. Uitzichtloos leven, geen uitweg. Maar miss is haar achterna gaan ook niet zo'n goed idee... Ik weet het niet meer.
Oud 16-11-2005, 22:03
Redhair
Redhair is offline
@ Sonho: Heel veel sterkte. Haar achterna gaan is inderdaad geen goed idee. Kop op meid. Knuffel.

Hij moet het weten voor vrijdag. Ik durf het alleen echt niet.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-11-2005, 22:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanochtend begon zo leuk en fijn, ik had eindelijk het idee dat er iets lukte. Maar vanmiddag dat gesprek was dus eigenlijk helemaal niet leuk... Ik moet keuzes maken, en wordt nu gedwongen bepaalde dingen te doen die ik eigenlijk helemaal niet wil doen en die ook niet in mijn aard liggen. Verdorie. Ik durf dat helemaal niet! En zij heeft makkelijk praten, want zij is er nooit. Maar goed, ik zal proberen te veranderen, al is dat niet makkelijk, want dan moet ik mijn persoonlijkheid veranderen. En die is nou eenmaal 'mij'.
En toneel was ook zo fijn... Fijn als je moeder de hoofdregisseur is en je eigenlijk al niet met je moeder overweg kunt. Gaat ze weer zitten zeuren over de oohs, aahs, en ohjas. Bah. Dat hadden ze eerder moeten zeggen en niet pas anderhalve week voor de uitvoering. Nu kan ik dat echt niet meer leren. En ik snap ook niet waarom ik ineens stukken tekst vergeet die ik eerst nooit vergat...

Het zal wel mijn dag niet zijn vandaag...
*vriendje mist*
Oud 16-11-2005, 22:26
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Voel me vandaag iets beter. College was wel leuk. Alleen wat kan ik dingen eigenlijk gauw vergeten. Pff dingen die ik moest weten voor mijn examen eind vorig schooljaar ben ik echt voor een groot deel vergeten en dat is niet zo handig aangezien ik het nu weer moet weten. Maar ja ben vandaag flink bezig geweest met ophalen en al gauw wist ik alweer redelijk hoe het ook al weer zat.
Vandaag ook gehoord wanneer mijn cursus begint. Ze hebben de groep in tweeën gesplitst en ik zit bij alle mensen waar ik mee op trek. Ik vind het leuk dat ik bij hen zit. Dan is het tenminsten niet zo eng en zal het vast en zeker heel gezellig worden.
Oud 16-11-2005, 22:36
Verwijderd
Ik zit de laatste tijd niet meer lekker in mijn vel. Heel veel onverwerkt verdriet zit me dwars.. en ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet.
Praten helpt gewoon amper.. hoewel het weleens oplucht.
Dit kan echt niet meer zo langer.
Oud 16-11-2005, 22:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whoah, ik ben goed, ik heb mijn dertigduizend woorden-grens eindelijk bereikt.

En binnen een uur. Ja, daar mag ik wel trots op zijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 16-11-2005, 22:53
Verwijderd
*moppert* over het krijgen van een slecht humeur gesproken.
Oud 16-11-2005, 22:55
Verwijderd
Maar toegeven ho maar. En dat is het wat ik zo haat aan mezelf. Dat en al die andere dingen. En in het algemeen.
En ik wou dat mijn hoofd eens rustig werd, want zo kan ik natuurlijk niet slapen. Bah, het komt me veel te dichtbij. Die datum en het feit dat er eentje is die er bijna is. Bijna bij mijn vakje. Dus nu moet ik stoppen te praten.
*grom*
En ik hoop dat die film gelukt is anders ga ik gillen.

Nee hoor, gelukkig is dit allemaal niet vaag.

I got the scars to prove that love has had it's day and it's way with me
Can we just start over?
Oud 16-11-2005, 23:13
fractuur
fractuur is offline
Ik wil weer een beetje uitdaging, geestdrift.. Zo word ik alleen maar lui en doe ik gewoon niet wat ik behóór te doen. Zelfs niet de dingen die ik normaal wel leuk vond.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-11-2005, 23:54
Verwijderd
Ik heb er helemaal geen zin meer in. Moet zoveel leren en het is allemaal zo belangrijk... .
Eerder op de avond draaide ik echt bijna door. Kon niet stoppen met trillen en begon bijna te hyperventileren. Moest daarna heel erg huilen. Het is nu alweer half november en ik zit hier nog steeds. Ik had dingen verbannen en die kwamen weer even terug. Maar ik heb ze weer verbannen. Maar toch zullen ze terugkomen... zeker binnen een week... en ik ben bang daarvoor. Voor de buitenwereld doe ik maar of alles goed gaat, maar dat gaat het niet. Ik ben een wrak; ik eet slecht, ik slaap slecht, mijn gedachten slaan om de zoveel tijd op hol, ik kan me niet concentreren en ga zo maar door...
Maar nu moet ik weer verder...
Wish me luck!
Oud 17-11-2005, 07:58
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Hahaaah, als het een fijne droom is die blijft terugkomen, hoor je meneer hier niet klagen ^^. Het wordt duidelijk tijd om een beetje tegen mijn geluk aan te gaan duwen.

maar eerst naar de tandarts
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 17-11-2005, 09:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Argh, de hele fucking dag word je hier gebeld! Al die k*t instanties!!

En leuk joh, gaan jullie maar lekker op skivakantie zonder enig overleg Doe maar lekker duur, pappie en mammie sponseren toch wel

ZUCHT.

Ik wil die vriendschap niet meer, ik wil het gewoon niet meer. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik het nodig heb en heel ongelukkig word als ik ermee ophoud... Waarom is het leven zo ingewikkeld? Waarom kan het niet eens een keer goed blijven gaan? Voelde ik me een tijdje beter, gaat het nu weer zo kut. En dat terwijl er toch iets heel positiefs is gebeurd.

Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 09:13.
Oud 17-11-2005, 09:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zou vandaag eigenlijk niet gaan computeren...

Maar ja

Hm. Ik heb eigenlijk wel zin in vandaag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-11-2005, 10:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tijdens het kamp hebben een klasgenoot en ik van de andere helft van de klas (is opgedeeld in 2 delen, waren tijdens kamp veel gescheiden met dingen doen) gehoord dat zij het leuk zouden vinden als wij bij hen in de klas kwamen.

Dit hebben wij voorgelegd aan onze studieloopbaangebeleider en zij zou dit voor ons uitzoeken
Gisteren kregen wij mail dat dit mogelijk was, maar dat wij dit nog met onze klas moesten overleggen en hoe zij hier tegenover stonden.
Aangezien het al 'uitgelekt' was dat wij hiermee bezig waren, is dit tijdens het kamp al besproken.
De redenen dat wij er heen willen is omdat wij bijna al onze opdrachten met mensen uit die klas maken en dat het veel prettiger is dat dan onze roosters gelijk lopen.
Ook omdat er daar maar één jongen zit en in 'onze' klas 6, dus dat verdeelt het evenwicht, net als dat nu de klassen bijna een gelijke grootte hebben.

Het is dus nu zeker dat wij overgeplaatst zullen worden, ben er best hyper van, want het is gaaf dat dit mogelijk is.

En de andere helft van de klas is ook erg gezellig, maar dit is gewoon veel praktischer.

En ik heb zin in vanmiddag en vanavond

en forummers kom je werkelijk overal tegen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-11-2005, 10:16
♪
♪ is offline
Toen ik gister naar school fietste ben ik halverwege weer omgedraaid... te moe vond ik zelf. Aangezien de woensdag altijd erg intensief is (alles moet op die ene dag besproken worden) leek het mij niet echt zinvol om naar school te gaan. Het is wel belangrijk, want alle belangrijke informatie die ik nodig heb wordt tussen 9.00 en 15.00 vertelt, maar daar zitten als alles het ene oor in en vrijwel meteen het andere oor weer uit gaat is ook niet succesvol.
Dus heb ik gister maar even een rustdag genomen.
Vanmorgen weer vol goede moed opgestaan en naar mijn werk gefietst. Een stukkie waar ik normaal een kwartier over doe en waar vandaag geen einde aan leek te komen. Al niet snel stuurde ze mij naar huis omdat ik er nou niet echt gezond uit zag vandaag en er amper een woord of handeling uit me kwam.
Vanavond weer vroeg naar bed en hopen da tik me morgen wel beter voel want het moezijn ben ik nu wel zat. Of laat me dan gewoon even goed ziek worden dan ben ik daar ook weer vanaf en loop ik niet de hele winter met dikke ogen, pijnlijke keel/neus. Maargoed het is niet anders.

Vandaag moet ik wel een beetje van mijn achterstand gaan bijwerken voordat die weer megagroot wordt en ik gewoon op tijd kan aangeven dat ik er geen drol van snap. Al zal dat er wel niet inzitten. Al weet nu nu wel dat als ik vandaag niets doe me nog nuttelozer ga voelen en mezelf nog meer ga verwijten dat ik niets doe.

Morgen ga ik weer naar mijn vriend, en zijn we 5 maanden samen. Zijn ouders zijn er het weekend niet dus hebben we besloten zaterdag voor ons tweetjes lekker te gaan koken en alles... hmm heb echt super veel zin in het weekend. Verder hoop ik dan ook een beetje bij te kunnen slapen, maarja als dat er niet in zit is het ook geen probleem.


Oh well, eerst maar even wat tv kijken en dan naar bed. Slapen. <3<3 Wathadiknutochgraageentvoopmijnkamergehad. Ofeenbankvoordetvzodatikdaaropinslaapkanvallennetzoalsvroeger.
Oud 17-11-2005, 11:15
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik ben zo afschuwelijk blij vandaag, schoolexamen nederlands, normaal schiet ik voor zulke dingen helemaal in de stress, maar nu had ik echt het gevoel dat alles wel goed zou komen op een of andere manier En dat kwam het ook, al leek het eerst slecht dat mijn trein er wel op tijd was maar tien minuten later pas vertrok (klote ns ) en daardoor moest ik dus rennen naar school. Hoofd werd er wel lekker leeg van en ik weet vrijwel zeker dat ik het voldoende gemaakt heb. Op de terugweg zag ik ook nog een regenboog en alles leek goed en geweldig te zijn. Waar heb ik dit in vredesnaam aan verdiend.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 17-11-2005, 11:25
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Twee heerlijke dagen vrij *geniet*
Ads door Google
Oud 17-11-2005, 11:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ff snel zit in internet cafe....

geneeskunde toets gehaald en de andere gezakt en goed gezkt ook... niet zo raar had ik maar moeten leren...

ennuh nu shoppen voor sintcadeau... great


*laat nog ff een hug achter...*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-11-2005, 12:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zal ik dan nu mijn vragen gaan beantwoorden in plaats van op het forum rondhangen?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-11-2005, 13:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
1e oefententamen niet eens de helft goed, maar het is pas de 1e. Heb er nog veel te veel. Weet niet of ik wel tijd heb ze allemaal door te nemen, maar ja... hopelijk haal ik het dan voor de rest op eigen kracht.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2005, 13:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil bellen maar ik durf niet Ik wil het al sinds dinsdag maar stel het steeds verder uit...
Oud 17-11-2005, 13:54
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gisteravond tot diep in de nacht gemsnt met E. Was echt heel gezellig. Hij wil dat ik vanavond met hem en zijn vrienden mee uit ga. Pff weet het niet hoor. Ken hem amper. Zou niet eens meer echt weten hoe hij eruit zag... Vind het eng om alleen te gaan. Het liefst zou ik een vriendin meenemen maar ja niemand wil met me mee.
Morgen weer werken. Heb er wel zin in maar hoop dat het deze keer wat drukker wordt.
Oud 17-11-2005, 14:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-11-2005, 15:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
en het 2e oefententamen ging nog slechter . Maar we blijven maar positief. Leer de antwoorden die ik niet wist maar uit m'n hoofd en hopelijk helpt het.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2005, 15:27
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
waarom durf ik nooit en nooit wat te zeggen/doen als ik iemand leuk vind.. of zeg ik altijd de verkeerde dingen...
Oud 17-11-2005, 16:14
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ja, ja, soms zijn saaie colleges
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 17-11-2005, 16:58
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Bah ik ben ziek&alles is stom!! Ik wil gewoon op een mooi strand liggen waar het heel warm is en ik ijsjes met parasolletjes mag eten en ik helemaal geen gezeur aan me kop heb!
__________________
Don't worry, be happy!
Oud 17-11-2005, 16:58
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 17-11-2005 @ 15:59 :
Niet zo negatief doen hoor
Je bent toch heel hard aan het leren (tenminste, zo komt het telkens over), dan komt het heus wel goed. En oefententamens maken helpt altijd goed, dan weet je tenminste hoe ze dingen vragen. En niet zo gek dat je dan dus in het begin veel fout hebt.
Wanneer heb je tentamen?
Heb het tentamen morgen... ik leer idd best hard en ik ga voor het tentamen nog 2 oefententamens maken, dus het zal best goedkomen. Ik vind het alleen frustrerend dat ik nog geen resultaat zie van al het harde leren...

Maar het komt goed, ik ben nu iig nog best positief ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2005, 17:19
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Feel good

Op de een of anderee manier heeft het genezen van de griep en buikgriep van iemand een hele positieve invloed op mijn dip gehad
zeker nadat ik diegene gister zelfs nog ff gesproken heb.

Ben alleen benieuwd hoelang ik happy blijf.
Gelukkig begint mijn verstand het te winnen van mijn gevoel

Nu lekker een paar mensen aant helpen, voel ik me goed bij ook al zeiden mn ouders dat je daar juist depri van zou worden.........Nou ik dus niet
Oud 17-11-2005, 17:51
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben doodgewoon. Mensen vinden me vaag. Ik ben gewoon niet zo spontaan. Ik wilde dat ik het wel kon zijn. Ik hoor vaak: hee joh waraom ben je stil vindt jehet niet leuk? Terwijl ik het wel leuk vindt^_^ maar gewoon niet weet wat te vertellen. Dit heb ik dan niet met me vriendinnen. Dus ik praat heel veel met een meisje op mijn school. Maar iedereen vindt haar raar.

En vragen dus hoe ik met haar om kan gaan. Maar ze is ook verlegen maar praat heel normaal tegen mij.

Waarom worden verlegen mensen vaak door de buitenwereld vreemd gevonden?
____________________________________________________
Verder was het wel leuk. Ging even de stad in maar niks gevonden. Alleen maar een patatje gehaald
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 17-11-2005, 18:00
Verwijderd
Begravenis was fijn.

Kon binnen een minuut eigenlijk al opnoemen wat er gedraaid moest worden en welke mensen er wel en niet welkom waren, als zijnde intiem en kleinschalig. Ze was goed bijgewerkt... want hoe ik haar heb moeten zien...

De zon kwam door zodra we het hof binnen kwamen en die is er gebleven tot we er net weer vertrokken, op de heenweg mocht ik ook al genieten van een regenboog. Allemaal toeval, ik weet het, ik geloof niet in 'meer dan', maar toch.

En dan nu quasi-alleen verder.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Yerli
2 16-11-2005 19:50
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.