Oud 23-01-2020, 12:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
De terminale vrouw van een goede vriend was in gesprek met haar huisarts thuis. Ik was er toevallig ook, was 4 weken voor haar overlijden en ze kwam niet meer uit bed maar knuffels en dan eten met haar man samen en zuipen

anyway, ik hoor haar zeggen "ik zou weleens een glaasje wijn willen drinken nog voor ik ga". Huisarts; "Waarom doe je dat niet dan?" Mag niet van de medicatievoorschriften (morfine). Huisarts: Waar ben je bang voor dan, dat je doodgaat?
En haar ogen lichtten op en ze roept ROBERT, ZET EEN GLAS WIJN KLAAR

hahahahaha ZO'N HEERLIJK WIJF WAS DAT <3
Hahaha wat cool!
Advertentie
Oud 23-01-2020, 12:11
Verwijderd
Ja, heel cool! Zo hoort het.
Oud 23-01-2020, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn opa laatst: “waarom ga je niet gewoon werken dan? Over 2 jaar trouw je en word je moeder en heb je nooit meer wat aan je opleiding”
Mijn opa's waren uit 1908 en 1911, van een boerendorp en in welgestelde koloniale kringen in Indonesië respectievelijk, en beiden waren fan van Aletta Jacobs, pushten vrouwen om te gaan studeren en droegen daar financieel aan bij. Heerlijk. Mijn moeder's stiefvader was artikel 31 gereformeerd dus die had een iets andere insteek.
Oud 23-01-2020, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Wat ik ook mooi vind is het gejank om mensen die al terminaal zijn en dan nog een lekkere sigaret roken, zodat ze nog ENIGE kwaliteit van leven hebben.

"HET ROOKT OOK MAAR GEWOON DOOR HE BEN JE ZO ZIEK EN..."

Ja joh. ik heb daar op het werk nog wel eens stevige discussies over gehad. Iemand van 70 met een verstandelijke beperking die 35092o miljoen jaar bij z'n twee (niet gediagnosticeerd maar wel afwijkende) zussen heeft gewoond en rookte als een ketter. Levensgevaarlijk, want tremoren en hij maakte ze nooit uit maar flikkerde ze gewoon zo in de asbak en hij stak de ene met de andere aan zo ongeveer. Dacht een collega (die zelf een stevige suikerverslaving had) dat het een goed idee was om hem te laten stoppen. NEE. Ben je nou helemaal besodemieterd. Lekker door laten paffen - hem nog wat extra sigaretjes toestoppen en dan is over 2 of 3 jaar, alssie doodgaat, de weg naar het hiernamaals ook lekker goed geasfalteerd.

Citaat:
Clienten met anorexia nervosa moet je niet opnemen, maar gewoon lekker voor koken. Dan eten ze vanzelf
Ik snap dat ook niet hoor. Je bent toch niet dik?
Citaat:
Mijn opa laatst: “waarom ga je niet gewoon werken dan? Over 2 jaar trouw je en word je moeder en heb je nooit meer wat aan je opleiding”
Snap ik ook. Vrouwen moeten niet werken. Hogstens in de eigen tuin. En ook dan niet te veel. Kinderen baren, iets anders is niet nodig.
Citaat:
Ik snap gewoon niet waarom hij niet even wat meer man is ofzo, altijd dat gezeik van hem
Sowieso, mensen die zeuren om hun """"""ziekte"'"'''" Ze komt toch wel gewoon werken en gaat gewoon naars chool en doet wel gewoon leuke dingen. Ik heb ook buikpijn als ik ongesteld ben maar ik functioneer toch ook nog gewoon.

Citaat:
De terminale vrouw van een goede vriend was in gesprek met haar huisarts thuis. Ik was er toevallig ook, was 4 weken voor haar overlijden en ze kwam niet meer uit bed maar knuffels en dan eten met haar man samen en zuipen

anyway, ik hoor haar zeggen "ik zou weleens een glaasje wijn willen drinken nog voor ik ga". Huisarts; "Waarom doe je dat niet dan?" Mag niet van de medicatievoorschriften (morfine). Huisarts: Waar ben je bang voor dan, dat je doodgaat?
En haar ogen lichtten op en ze roept ROBERT, ZET EEN GLAS WIJN KLAAR

hahahahaha ZO'N HEERLIJK WIJF WAS DAT <3
<3
Citaat:
Mijn opa's waren uit 1908 en 1911, van een boerendorp en in welgestelde koloniale kringen in Indonesië respectievelijk, en beiden waren fan van Aletta Jacobs, pushten vrouwen om te gaan studeren en droegen daar financieel aan bij. Heerlijk. Mijn moeder's stiefvader was artikel 31 gereformeerd dus die had een iets andere insteek.
Mijn opa was er eigenlijk op tegen dat mijn moeder een broek droeg en een korte broek was helemaal uit den boze. Dus als mam met opgerolde broekspijpen in het zonnetje buiten zat, riep oma "Sé, Vader kumt d'r aan, boks ömlieg!"
Oud 23-01-2020, 12:39
Verwijderd
Citaat:
"Hoe kan jij nou single zijn?"
Oud 23-01-2020, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Omg ja achtelijke randdebielen. Ik kreeg ook wel eens de ‘jaaa, maar jij bent nog zo jong en je hebt nog helemaal geen relatie, dus daar moet je je nu nog niet druk om maken’.
Ok. Dan druk ik mijn gevoel wel weg en leef ik wel gewoon lekker door hihi
Precies. Je bent toch ook nog jong? Waarom zou je je nu al druk maken over of je wel kinderne kunt krijgen? Dat duurt nog heel lang joh!
Oud 23-01-2020, 12:40
Verwijderd
Citaat:
"Is toch ook weer afleiding"
Als je er te veel mee bezig bent wordt het echt niet minder hoor.
Citaat:
Je kunt ook niet alleen maar in je bed blijven liggen schat. Je moet je gewoon niet zo passief opstellen
ZIt het niet gewoon tussen je oren? Een positieve instelling doet heel veel!
Oud 23-01-2020, 12:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oud 23-01-2020, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn opa was er eigenlijk op tegen dat mijn moeder een broek droeg en een korte broek was helemaal uit den boze. Dus als mam met opgerolde broekspijpen in het zonnetje buiten zat, riep oma "Sé, Vader kumt d'r aan, boks ömlieg!"
Het meisje met wie ik m'n krantenwijk deelde mocht ook niets en kwam met haar vriendje bij ons thuis want mijn ouders waren chill
Oud 23-01-2020, 13:11
Verwijderd
OH OH OH OH OH NOG IETS NOG IETS
Oud 23-01-2020, 13:12
Verwijderd
Jij gebruikte toch antidepressiva? Nog steeds? Mag dat nog wel nu je zwanger bent? Ben je niet bang dat je kindje dadelijk verslaafd ter wereld komt?
Oud 23-01-2020, 13:12
Verwijderd
Och. Een crackbaby meer of minder. WAT MAAKT HET OOK UIT
Oud 23-01-2020, 13:13
Verwijderd
Ja, heel! Maar in ieder geval niet depressief!
Oud 23-01-2020, 13:13
Verwijderd
Hetzeflde voor borstvoeding.
Oud 23-01-2020, 13:13
Verwijderd
Omg ik hou van ranten <3
Oud 23-01-2020, 13:14
Verwijderd
Vooral als het zo enorm met een paar mensen tgelijk is, met een podcast van De Koningin op de achtergrond.
Oud 23-01-2020, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Hetzeflde voor borstvoeding.
Gewoon ff in hun oog squirten.
Oud 23-01-2020, 13:14
Verwijderd
Zullen we Enilorac zien bij Een Huis Vol
Oud 23-01-2020, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Gewoon ff in hun oog squirten.
Ik werd van de week in mijn tepel gebeten omdat Doris wilde proberen of er nog iets uit kwam. NEE DUS.
Citaat:
Zullen we Enilorac zien bij Een Huis Vol
Dat ligt er aan. Wat schuift het?
Oud 23-01-2020, 13:26
Verwijderd
Verdomme is nu iedereen weg?
Oud 23-01-2020, 13:35
Verwijderd
Nein.
Oud 23-01-2020, 13:36
Verwijderd
Ik moet thee gaan zetten maar ik wil niet opstaan. En ff boven snel scannen of er nog iets voor het grofvuil is, moet vanavond aan de straat, oude kast en tapijt. Lege garage weer <3
Oud 23-01-2020, 13:37
Verwijderd
Zal ik thee voor je zetten?
Oud 23-01-2020, 13:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
“Ben je nog single?”

Ja.

“Weet je wel zeker dat je op mannen valt dan”
Tering.
Oud 23-01-2020, 13:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat een heerlijke klaagtopic
Oud 23-01-2020, 13:47
Verwijderd
Citaat:
"Hoe kan jij nou single zijn?"
Weet ik niet. GERDA. Waarom ben jij eigenlijk getrouwd?
Oud 23-01-2020, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Zal ik thee voor je zetten?
Heb ondertussen een cluster gekregen. Ik zakte echt vijf minuten in een dutje en BAM. En dat zijn de heftigste. Maar dus gelijk thee gezet.
Oud 23-01-2020, 13:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
"Hoe kan jij nou single zijn?"
Je moeder zou ik zeggen
Oud 23-01-2020, 13:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Weet ik niet. GERDA. Waarom ben jij eigenlijk getrouwd?
Alles voor die worstie
Oud 23-01-2020, 13:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb ondertussen een cluster gekregen. Ik zakte echt vijf minuten in een dutje en BAM. En dat zijn de heftigste. Maar dus gelijk thee gezet.
Ijskoffie is pas lekker
Oud 23-01-2020, 13:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Weet ik niet. GERDA. Waarom ben jij eigenlijk getrouwd?
"Ik moet volgens de uitgangspunten van god naleven, vandaar."
Oud 23-01-2020, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ijskoffie is pas lekker
Ik drink geen koffie meer.
Oud 23-01-2020, 13:57
Verwijderd
Ahw Deadlock <3 Baten alle hulpmiddelen een beetje?
Oud 23-01-2020, 14:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb ondertussen een cluster gekregen. Ik zakte echt vijf minuten in een dutje en BAM. En dat zijn de heftigste. Maar dus gelijk thee gezet.
*Kusje
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-01-2020, 14:04
Verwijderd
Ik overnacht een aantal keer per jaar een nachtje (of twee) zakelijk in hotels. Met ingang van 2020 zijn we van vaste hotelketen gewisseld. Ik begrijp op zich best dat dit een gemakkelijke kostenbesparing is, maar oh boy wat een verschil in kwaliteit.

- Douche ging, zonder aan de kraan te zitten, van kokend heet naar aangenaam naar ijskoud en weer terug. Superirritant. WTF, ik heb toch geen hotelkamer in 1972 geboekt? Hotel is in 2018 volledig gerenoveerd, hoe krijg je dit dan voor elkaar?

- Eerste avond kwam ik snotterend en met hoofdpijn aan dus wilde roomservice. Maar dat was een avontuur. Telefonisch geprobeerd de roomservice te bereiken. Ik werd meteen doorgeschakeld naar de receptie, geen probleem, daar kon ik mijn keuze doorgeven. Wat de soep van de dag, de special en de vis van de dag was? Dat wist de receptioniste niet. Maar ze zou me even doorverbinden met het restaurant. Daar heb ik drie minuten in de wacht gehangen, toen maar de telefoon neergelegd, opnieuw gebeld en besteld bij de receptioniste, dus helaas zonder soep van de dag, special, vis van de dag. Overigens; bij het inchecken lag er bij de receptie een menu van het restaurant. Op dit menu was ook geen soep van de dag, special of vis van de dag vermeld.

- De rolgordijnen pleurden van de muur. Het was onmogelijk het raam goed volledig te verduisteren. ’s Nachts no biggie, maar op dag twee had ik overdag even de tijd om een dutje te doen en aangezien ik een oud lijk ben, greep ik dat met twee handen aan. Maar kamer kreeg ik dus niet helemaal duister. Dat belooft wat voor als ik er in de zomer verblijf. Ik word snel wakker van licht en kan dan niet meer goed slapen.

- De badkamer was wel erg klein. De doucheruimte was niet volledig te sluiten en het was allemaal zo krap dat je bij douchen automatisch ook de rest van de badkamer (gedeeltelijk) nat maakt. Irritant als je na het douchen nog op de badkamer rond huppelt.

- Geen strijkijzer op de kamer. Ik ben een zakelijke klant en dat wisten ze al (ver) van te voren. Ik draag overhemden op mijn werk. Ik reis met die overhemden in een te klein koffertje. Ik heb een strijkijzer nodig
Serieus, bij de vorige keten zorgden ze bij alle boekingen vanuit ons bedrijf dat er een strijkijzer op de hotelkamer stond, just to be sure. Is toch niet zo moeilijk?

- Mijn naam verkeerd gespeld. Ik heb me voor het boeken aangemeld als frequent traveller en mijn naam juist gespeld (heb ik zelfs nagekeken nadat ik dit zag ) maar iemand heeft dus blijkbaar handmatig iets moeten inboeken en daarbij doodleuk mijn naam in het frequent traveller systeem aangepast naar verkeerde spelling. Boeit me geen ruk (echt niet, snap dat het nu wel zo overkomt, maar goed) maar ik vind het wel tekenend voor het serviceniveau dat ik ervaar bij hun.

Dan klaag ik nog niet over het afwezig zijn van het beloofde gratis water en fruit (want frequent traveller – zo herkenden ze me ook bij aankomst!) of dat het licht meerdere keren zo maar uitviel in de ontbijtzaal.

Ik weet dat het een hoop gezeik is en als het nou één ding was, misschien zelfs twee, dan was het niet boeiend geweest. Maar dit is gewoon te veel. Bij de vorige keten had ik negen van de tien keer helemaal niets te klagen. Kreeg ik als frequent traveller vaak zelfs een extra geschenkje (chocolade, een drankje gratis, wat extra loyaliteitspunten, niets buitenissigs maar toch leuk).

Uiteraard ben ik een volwassen jongen en heb de hotelketen op (oprecht) constructieve wijze meegegeven wat ik er van vond. Heb ook al een keurige reactie van de front office manager terug. We wachten even af hoe dit de volgende keer uitpakt. Als het structureel ruk blijft ga ik intern bij ons bedrijf klagen. Misschien gewoon een gevalletje pech op meerdere fronten deze keer.

Einde rant!
Oud 23-01-2020, 14:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Amen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-01-2020, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ahw Deadlock <3 Baten alle hulpmiddelen een beetje?
Ja maar als het al aan de gang is dan moet ik zo'n verrotte spuit zetten. Gnnnn.
Oud 23-01-2020, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik overnacht een aantal keer per jaar een nachtje (of twee) zakelijk in hotels. Met ingang van 2020 zijn we van vaste hotelketen gewisseld. Ik begrijp op zich best dat dit een gemakkelijke kostenbesparing is, maar oh boy wat een verschil in kwaliteit.

- Douche ging, zonder aan de kraan te zitten, van kokend heet naar aangenaam naar ijskoud en weer terug. Superirritant. WTF, ik heb toch geen hotelkamer in 1972 geboekt? Hotel is in 2018 volledig gerenoveerd, hoe krijg je dit dan voor elkaar?

- Eerste avond kwam ik snotterend en met hoofdpijn aan dus wilde roomservice. Maar dat was een avontuur. Telefonisch geprobeerd de roomservice te bereiken. Ik werd meteen doorgeschakeld naar de receptie, geen probleem, daar kon ik mijn keuze doorgeven. Wat de soep van de dag, de special en de vis van de dag was? Dat wist de receptioniste niet. Maar ze zou me even doorverbinden met het restaurant. Daar heb ik drie minuten in de wacht gehangen, toen maar de telefoon neergelegd, opnieuw gebeld en besteld bij de receptioniste, dus helaas zonder soep van de dag, special, vis van de dag. Overigens; bij het inchecken lag er bij de receptie een menu van het restaurant. Op dit menu was ook geen soep van de dag, special of vis van de dag vermeld.

- De rolgordijnen pleurden van de muur. Het was onmogelijk het raam goed volledig te verduisteren. ’s Nachts no biggie, maar op dag twee had ik overdag even de tijd om een dutje te doen en aangezien ik een oud lijk ben, greep ik dat met twee handen aan. Maar kamer kreeg ik dus niet helemaal duister. Dat belooft wat voor als ik er in de zomer verblijf. Ik word snel wakker van licht en kan dan niet meer goed slapen.

- De badkamer was wel erg klein. De doucheruimte was niet volledig te sluiten en het was allemaal zo krap dat je bij douchen automatisch ook de rest van de badkamer (gedeeltelijk) nat maakt. Irritant als je na het douchen nog op de badkamer rond huppelt.

- Geen strijkijzer op de kamer. Ik ben een zakelijke klant en dat wisten ze al (ver) van te voren. Ik draag overhemden op mijn werk. Ik reis met die overhemden in een te klein koffertje. Ik heb een strijkijzer nodig
Serieus, bij de vorige keten zorgden ze bij alle boekingen vanuit ons bedrijf dat er een strijkijzer op de hotelkamer stond, just to be sure. Is toch niet zo moeilijk?

- Mijn naam verkeerd gespeld. Ik heb me voor het boeken aangemeld als frequent traveller en mijn naam juist gespeld (heb ik zelfs nagekeken nadat ik dit zag ) maar iemand heeft dus blijkbaar handmatig iets moeten inboeken en daarbij doodleuk mijn naam in het frequent traveller systeem aangepast naar verkeerde spelling. Boeit me geen ruk (echt niet, snap dat het nu wel zo overkomt, maar goed) maar ik vind het wel tekenend voor het serviceniveau dat ik ervaar bij hun.

Dan klaag ik nog niet over het afwezig zijn van het beloofde gratis water en fruit (want frequent traveller – zo herkenden ze me ook bij aankomst!) of dat het licht meerdere keren zo maar uitviel in de ontbijtzaal.

Ik weet dat het een hoop gezeik is en als het nou één ding was, misschien zelfs twee, dan was het niet boeiend geweest. Maar dit is gewoon te veel. Bij de vorige keten had ik negen van de tien keer helemaal niets te klagen. Kreeg ik als frequent traveller vaak zelfs een extra geschenkje (chocolade, een drankje gratis, wat extra loyaliteitspunten, niets buitenissigs maar toch leuk).

Uiteraard ben ik een volwassen jongen en heb de hotelketen op (oprecht) constructieve wijze meegegeven wat ik er van vond. Heb ook al een keurige reactie van de front office manager terug. We wachten even af hoe dit de volgende keer uitpakt. Als het structureel ruk blijft ga ik intern bij ons bedrijf klagen. Misschien gewoon een gevalletje pech op meerdere fronten deze keer.

Einde rant!
Als je veel weg bent en al je hotels zijn zo dan vergaat je het lachen wel...
Oud 23-01-2020, 14:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik drink geen koffie meer.
Waarom
Oud 23-01-2020, 14:33
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ik overnacht een aantal keer per jaar een nachtje (of twee) zakelijk in hotels. Met ingang van 2020 zijn we van vaste hotelketen gewisseld. Ik begrijp op zich best dat dit een gemakkelijke kostenbesparing is, maar oh boy wat een verschil in kwaliteit.

- Douche ging, zonder aan de kraan te zitten, van kokend heet naar aangenaam naar ijskoud en weer terug. Superirritant. WTF, ik heb toch geen hotelkamer in 1972 geboekt? Hotel is in 2018 volledig gerenoveerd, hoe krijg je dit dan voor elkaar?

- Eerste avond kwam ik snotterend en met hoofdpijn aan dus wilde roomservice. Maar dat was een avontuur. Telefonisch geprobeerd de roomservice te bereiken. Ik werd meteen doorgeschakeld naar de receptie, geen probleem, daar kon ik mijn keuze doorgeven. Wat de soep van de dag, de special en de vis van de dag was? Dat wist de receptioniste niet. Maar ze zou me even doorverbinden met het restaurant. Daar heb ik drie minuten in de wacht gehangen, toen maar de telefoon neergelegd, opnieuw gebeld en besteld bij de receptioniste, dus helaas zonder soep van de dag, special, vis van de dag. Overigens; bij het inchecken lag er bij de receptie een menu van het restaurant. Op dit menu was ook geen soep van de dag, special of vis van de dag vermeld.

- De rolgordijnen pleurden van de muur. Het was onmogelijk het raam goed volledig te verduisteren. ’s Nachts no biggie, maar op dag twee had ik overdag even de tijd om een dutje te doen en aangezien ik een oud lijk ben, greep ik dat met twee handen aan. Maar kamer kreeg ik dus niet helemaal duister. Dat belooft wat voor als ik er in de zomer verblijf. Ik word snel wakker van licht en kan dan niet meer goed slapen.

- De badkamer was wel erg klein. De doucheruimte was niet volledig te sluiten en het was allemaal zo krap dat je bij douchen automatisch ook de rest van de badkamer (gedeeltelijk) nat maakt. Irritant als je na het douchen nog op de badkamer rond huppelt.

- Geen strijkijzer op de kamer. Ik ben een zakelijke klant en dat wisten ze al (ver) van te voren. Ik draag overhemden op mijn werk. Ik reis met die overhemden in een te klein koffertje. Ik heb een strijkijzer nodig
Serieus, bij de vorige keten zorgden ze bij alle boekingen vanuit ons bedrijf dat er een strijkijzer op de hotelkamer stond, just to be sure. Is toch niet zo moeilijk?

- Mijn naam verkeerd gespeld. Ik heb me voor het boeken aangemeld als frequent traveller en mijn naam juist gespeld (heb ik zelfs nagekeken nadat ik dit zag ) maar iemand heeft dus blijkbaar handmatig iets moeten inboeken en daarbij doodleuk mijn naam in het frequent traveller systeem aangepast naar verkeerde spelling. Boeit me geen ruk (echt niet, snap dat het nu wel zo overkomt, maar goed) maar ik vind het wel tekenend voor het serviceniveau dat ik ervaar bij hun.

Dan klaag ik nog niet over het afwezig zijn van het beloofde gratis water en fruit (want frequent traveller – zo herkenden ze me ook bij aankomst!) of dat het licht meerdere keren zo maar uitviel in de ontbijtzaal.

Ik weet dat het een hoop gezeik is en als het nou één ding was, misschien zelfs twee, dan was het niet boeiend geweest. Maar dit is gewoon te veel. Bij de vorige keten had ik negen van de tien keer helemaal niets te klagen. Kreeg ik als frequent traveller vaak zelfs een extra geschenkje (chocolade, een drankje gratis, wat extra loyaliteitspunten, niets buitenissigs maar toch leuk).

Uiteraard ben ik een volwassen jongen en heb de hotelketen op (oprecht) constructieve wijze meegegeven wat ik er van vond. Heb ook al een keurige reactie van de front office manager terug. We wachten even af hoe dit de volgende keer uitpakt. Als het structureel ruk blijft ga ik intern bij ons bedrijf klagen. Misschien gewoon een gevalletje pech op meerdere fronten deze keer.

Einde rant!
in welk land was dit?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 23-01-2020, 14:33
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ik zit ook weer lekker gedrogeerd, ik dacht hppa afspraak gehad
dat gebeurt vaker
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 23-01-2020, 14:35
Verwijderd
Deadlock ik heb zo met je te doen. Als ik in de buurt woonde, zou ik voor je koken en je allemaal lekkere dingen voeren en je knuffelen en vasthouden en alle clusters weglieven!
Oud 23-01-2020, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Verdomme is nu iedereen weg?
Lol ik was podcasts aan het opnemen

enneh genieten van het opgeloste eerste wereldprobleem
Oud 23-01-2020, 14:40
Verwijderd
ik word zo blij van dat soort dingen
Oud 23-01-2020, 14:41
Verwijderd
oh kut dit is de topic om te klagen

lollerdelollol ik ga straks met mijn uitgerekte verklevingen op de grond liggen om zwarte stof te happe
Oud 23-01-2020, 14:42
Verwijderd
Citaat:
in welk land was dit?
Nederland.

Ik weet niet hoor, maar de laatste jaren in Sri Lanka, Vietnam, Portugal en Namibië (en Frankrijk, Duitsland, België, UK, Australië, Nieuw-Zeeland maar goed ik gok dat je op wat achterlopende landen doelt) heb ik dit niet meegemaakt. Daar was de douche altijd gewoon constant in temperatuur. En was er een strijkijzer op de kamer de enkele keer dat ik die nodig had. De gordijnen hingen gewoon aan het kozijn zonder mankeren.
Oud 23-01-2020, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Heb ondertussen een cluster gekregen. Ik zakte echt vijf minuten in een dutje en BAM. En dat zijn de heftigste. Maar dus gelijk thee gezet.
sterkte (K)
Oud 23-01-2020, 14:45
Verwijderd
Citaat:
dat gebeurt vaker
in je dromen nooit reageer je op mijn avances weet je wel wie ik ben (antw is ja, niet uitgebreid op antwoorden aub )
Oud 23-01-2020, 14:46
Verwijderd
Ik accepteer ook geen strijkijzerloze hotelkamers WTF ECHT.
Oud 23-01-2020, 14:49
Verwijderd
OMG hotelkamers, zakelijk of niet zakelijk. Oké met Tietgerly schrijf ik een boek over seks en dates, met Ertus ga ik een boek schrijven over strijkijzerloze hotelkamers. en dan als een vermeend schrijver alleen over de boeken praten, "ja ik schrijf", maar nooit wat uitgeven lel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.