Oud 18-11-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-11-2005 @ 13:09 :
Soms vraag ik me af of andere mensen ook dagelijks gevechten leveren. Misschien niet over dezelfde dingen, maar toch, dat zij ook vechten tegen hun gedachten.
Ik vecht dagelijks tegen mijn onzekerheid, verlegenheid, faalangst en ik mag niet teveel down worden van mezelf.

Ik heb zin in morgen!
Advertentie
Oud 18-11-2005, 17:56
Verwijderd
Vandaag is alles kut. les van 9-11 en dan van 15:30-16:30, een rotwijf als projetbegeleidster, rottig vroeg op, rottig laat thuis, en nu moet ik vanavond ook nog eens naar die stomme rotschool om naar stomme rotoptredens te luisteren, en dan moet ik nog daarna naar Amsterdam. en dan pas mag ik slapen. en die rottige rug doet zeer.
Oud 18-11-2005, 19:30
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik verveel me helemaal dood..........

En ik heb zin in zondag.......lekker crossen
Oud 18-11-2005, 20:23
fractuur
fractuur is offline
Ik wil eigenlijk maar een klein dingetje.. RUST! Maar dat komt er gelukkig niet de komende dagen.

@dolce: Kop op meid, je ziet vast snel weer érgens een lichtpuntje, hoe klein ook.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 18-11-2005, 20:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh my God... Een docent heeft me zomaar een boek gegeven (een flink dure ook) omdat ik het boek zelf niet had en alle andere studenten het in eerdere cursussen hadden gehad. Gewoon, omdat het een oudere druk was en hij de nieuwe gebruikte. Damn, was wel overdonderd. Echt enorm aardig!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-11-2005, 20:59
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
w00t, al twee dagen eetbui-vrij.
Verder erg veel last van m'n rug, erg vervelend. Gelukkig heb ik morgen geen afspraken staan, dus als ik het gewoon rustig aan doe hoop ik dat het wel goed komt.
Nu nog even wat mensen mailen en daarna vanuit bed nog wat tv kijken. Even bijkomen van deze drukke week.
Oud 18-11-2005, 21:23
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik kan et echt niet meer aan.. Ik wou dat hij iets van zich liet horen.. Ik wou dat ik niet eens vanalles aan mijn hoofd had.. En ik wou ook al dat het morgenavond was..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 18-11-2005, 21:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zucht, soms word ik echt gek van sommige forummers en hun vijandigheid en het feit dat ze dingen continu verkeerd kunnen opvatten

En ik ben dan ook niet altijd de aardigste, maar soms heb je daar ook echt geen zin meer in als je de zoveelste "snauw" hebt gekregen Doe toch eens even normaal.
Oud 18-11-2005, 22:06
Verwijderd
oef.
and the mirror tells her tale

i need a little magic .. hopelijk met K. naar M. toe ... nouja, nog liever alleen ....... ik mag K. gewoon niet meer .. zij wil wel dat iedereen weet dat zij zich van niemand zich wat van haar aantrekt, maar intussen houd ze maar niet op met mij echt te beledigen terwijl ze exáct weet dat het hard aankomt. ze is ook gewoon een erg onzeker meiske, en kan ook écht niet met haar power omgaan...en ik ben iemand die denkt dat 'ie alles wel aankan, en waarvan t dan vaak ook nog wel heel erg vaak klopt. maar ik bén ook arrogant

Zij (K.) is het water, ik ben de steen, en zij gaat mij verdmme níet overheersen ik ben geen kiezeltje....

pfff ... die foto van M. gaf me echt kippenvel ... pure onwetende, goedbedoelde kracht ... M. kan mij dus wél met een vingerknipje magie omverkrijgen (in positieve zin) .. maar misschien laat ik me ook meer door haar 'overheersen' omdat ik weet dat zij er écht niks engs/raars/wreeds mee gaat doen.
En de beelden in mijn hoofd kloppen. dat is eng aan het worden. ik wil niet kunnen weten wat er gaat gebeuren, en ik geloof zélf niet eens 100% in die beelden, dat kán gewoon niet...als ik hier na de 27'ste post met t bericht dat ik een berg geld gewonnen heb dan kunnen we gaan lachen en bang zijn tegelijk, hahaha nee, die beelden geloof ik gewoon niet .. ik vind het ziek als ik het wel zou gelove. goed, misschien geloof ik het na de 27'ste dus pas. maar dan wel voor de volle 100%

oeps. vaag verhaaltje

*kusje voor ~oceangirl~* hvj
en god, laat stiekem die beelden toch maar doorgaan, ook al geloof ik er niet in.
Oud 18-11-2005, 22:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2005 @ 22:47 :
Zucht, soms word ik echt gek van sommige forummers en hun vijandigheid en het feit dat ze dingen continu verkeerd kunnen opvatten

En ik ben dan ook niet altijd de aardigste, maar soms heb je daar ook echt geen zin meer in als je de zoveelste "snauw" hebt gekregen Doe toch eens even normaal.
*knuf*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-11-2005, 22:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het ziet er zomaar naar uit dat ik m'n tentamen misschien wel gehaald heb... maar wil niet teveel blij zijn, anders is de teleurstelling zo groot.

Vorige keer was ik kennelijk te streng geweest of was de nomering heel mild, maar nu heb ik denk ik 90 punten en heb je met 60% er ongeveer 86 nodig... Opzich herkende ik superveel uit de oefententamens, alleen begon ik te twijfelen omdat er soms woordjes net iets anders waren... Naja. M'n gevoel is neutraal, met lichte klein beetje blij. Dus ja .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-11-2005, 23:55
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
IK BEN BLIJ IK BEN BLIJ

Wie kom me dag verpesten ko maar op

Luisterd verder naar muziek...
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 19-11-2005, 07:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-11-2005 @ 23:40 :
*knuf*
Thanks En jouw tentamens komen echt wel goed! Je bent echt veel te onzeker!

Vandaag kamer-uitmest-dag Wordt ook wel eens tijd. Eest nog dansles geven en zelf fitnessen...

En woensdag ga ik uit eten met mn biologische vader Heb er nu al zin in
Oud 19-11-2005, 09:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Livejournal doet het niet. En daar word ik inderdaad erg chagrijnig van, ja. Straks is alles weg of doet het het nooit meer of is er net iets geschreven wat ik nú had willen lezen of. Blabla.

En waarom moet ik ´s ochtends altijd huilen als ik naar de televisie kijk? Dat hondje uit die clip van `hoe het voelt´ die vastgebonden staat aan die boom... Zo ontzettend zielig!

Ik ben teveel gevoel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-11-2005, 10:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Goeie cijfers op school en maandag stage hier in de buurt Het kan gewoon niet beter. Behalve dat ik vanmiddag moet werken, maar vanavond bij mn vriend slapen

Waarom droom ik steeds over hem, ik wil het helemaal niet. Het is goed zo, ik hoef niet meer gemeen te zijn of me zorgen te maken, ga uit mn hoofd...
Oud 19-11-2005, 10:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik heb het er echt naar m'n zin
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 19-11-2005, 10:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben vanochtend heerlijk wakkergeworden

Vandaag rustige dag, maar heb er zin in, t gaat zo goed de laatste tijd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2005, 10:57
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline

Hij vindt me een mooi meisje en dat vind ik leuk om te horen. En ik vind het tof dat hij zo onwijs verliefd is op mijn vriendinn want zo zie ik hem vast nog wel eens. Lief lief.
Oud 19-11-2005, 11:02
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ben lekker lui aant doen, en dat zal vandaag wss zo blijven.

Ik ben namelijk niet uitgenodigd voor de verjaardag van mn ex. We hebben nog vrij goed contact via msn, dus ik had wel verwacht dat ik was uitgenodigd

Nja, iig heb ik morgen die fietstocht en als het allemaal een beetje past, gaan we direct daarna uiteten.
Oud 19-11-2005, 12:32
George
Avatar van George
George is offline
Van een mug een olifant maken ja, dáár ben ik goed in.
Oud 19-11-2005, 13:14
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Oef.
Voel ik me nu schuldig?
Soms voel ik teveel en denk ik te lang.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 19-11-2005, 13:47
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 19-11-2005 @ 10:50 :
Livejournal doet het niet. En daar word ik inderdaad erg chagrijnig van, ja. Straks is alles weg of doet het het nooit meer of is er net iets geschreven wat ik nú had willen lezen of. Blabla.

En waarom moet ik ´s ochtends altijd huilen als ik naar de televisie kijk? Dat hondje uit die clip van `hoe het voelt´ die vastgebonden staat aan die boom... Zo ontzettend zielig!

Ik ben teveel gevoel.
Bij mij doet Lj het wel..

Ontopic:

Nu we het toch over Lj hebben.. Ik had een lerares van mij aangeboden dat ze mijn Lj mocht lezen.. alleen beeeeetje vergeten dat ik dan wel eerst moet gaan filteren in de berichten
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-11-2005, 13:54
Verwijderd
Ik wil het niet meer. Ik ben het zo zat. Hij maakt me gewoon kapot. En dan zelf er zo makkelijk over denken. Of liever: er helemaal niet over nadenken. En ook nog half verwachten dat ik net zo'n houding aanneem. Kan aannemen.

Soms denk ik dat ik zijn gebrek aan gevoel compenseer ofzo
Oud 19-11-2005, 14:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zit een beetje nutteloos op dit forum te dwalen en ga mezelf er maar eens afkicken... Maar wat zal ik dan gaan doen? Door de kou naar mn moeder, hmmm Lekker weertje.

Heb je een bestand met tig foto's, vraagt er een keer iemand om een foto, is er nog geen 1 leuk genoeg. Dan maar weer nieuwe maken.
Oud 19-11-2005, 14:16
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 18-11-2005 @ 18:55 :
Ik vecht dagelijks tegen mijn onzekerheid, verlegenheid, faalangst en ik mag niet teveel down worden.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 19-11-2005, 14:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toen was ik al mn foto's die online stonden kwijt
Webspace afsloten zonder enige legitieme reden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2005, 15:57
Verwijderd
Ik ben moe en ik word met de minuut chagrijniger.
En nu helemaal want ze hebben mijn hele rooster omgegooid. Ik ben nou geen dag meer vroeg klaar. Godsamme. Het kan verdomme ook nooit eens in ons voordeel zijn.
En dit is echt een kutdag. Ik loop alweer te huilen, voor de zoveelste keer.
Wat een bagger zeg.

You went to a better place but He stole you away from me
Oud 19-11-2005, 16:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben f*cking moe.. moet straks nog met de auto naar vrienden (en nog een zooitje ophalen) om sinterklaas te vieren...
mag bijna nu wel ff slapen.. vannacht moeten oppassen (bleef daar vannachtslapen)
hou het maar op ik bleef daar vannacht want heb dus NIET geslapen...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-11-2005, 16:09
Verwijderd
Bijna!!!
Oud 19-11-2005, 16:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*vaagt tranen weg en stopt verdrietig down masker weer onder kussen*
tatatatadaaaaaaaaaaaaaaaa

*tovert hyper actief, super vrolijk en springend masker tevoorschijn*

hiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sinterklaas!!!

*stuitert rond... doink doink doink*


*zucht*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-11-2005, 17:40
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-11-2005 @ 17:59 :
*vaagt tranen weg en stopt verdrietig down masker weer onder kussen*
tatatatadaaaaaaaaaaaaaaaa

*tovert hyper actief, super vrolijk en springend masker tevoorschijn*

hiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sinterklaas!!!

*stuitert rond... doink doink doink*


*zucht*
Sinterklaas is kut. Vooral als je zo de schijn op moet houden, ik ken het. (})!
Oud 19-11-2005, 18:21
Verwijderd
Vandaag was een fijne dag. Ik heb weer een gedicht gekregen van Jaapio, Nino was ziek, en Bidri liet me weer lachen. En Kathleen heeft me een fantastisch compliment gekregen. En volgende week gaik met haar naar de opening van het stoelenproject. leuk. MAar ik ben wel moe in mijn hoofd. En dat reiki was ook wel typisch. Ik bleef gewoon liggen, wist ik veel dat hij al klaar was. Op zo'n moment ben ik kwetsbaarder dan ik eigenlijk zijn wil. En dat geeft me (nu nog steeds) een rotgevoel. zometeen oppassen.
Oud 19-11-2005, 18:24
Verwijderd
Het gaat nog steeds supergoed! Het gaat zelfs steeds nog beter (kan het nog? ja het kan!) straks word ik nog manisch.

Ik ben afgelopen week weer lid geworden van de bieb. Ik heb wat gitaarboeken gehaald en ik ga even helemaal opnieuw beginnen met gitaar leren spelen zodat ik mezelf de juiste technieken aanleer. Daarnaast kwam ik bij toeval uit op esperanto boeken (esperanto is een taal speciaal ontwikkeld om heel simpel te zijn . het heeft maar 16 grammatica regels. De woorden komen voor het grootste deel uit west-europa en zijn dus makkelijk te leren en te begrijpen. Het zou heel geschikt zijn als wereldtaal, maar zover is het nog niet. Het is nog niet heel bekend.) en heb ik een cursus geleend (ook veel gratis cursussen via internet) en nu ben ik helemaal enthousiast aan het leren. Ik wil het zo graag kunnen! En het leuke is, als je esperanto spreekt zijn er talloze adresjes in landen verspreid over de hele wereld waar je gratis kunt logeren . Dus wie weet ga ik dat volgende zomer eens ga doen.

Dus nu ben ik dagenlang alleen maar aan het leren . Is het niet voor school, dan is het wel op de gitaar of esperanto.

Esperanto is echt een aanrader!
Oud 19-11-2005, 18:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ga naar ROBBIE WILLIAMS ...

helaas wel zitplaatsen, dus zoenen zit er helaas niet bij
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-11-2005, 18:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-11-2005 @ 19:26 :
Ik ga naar ROBBIE WILLIAMS ...

helaas wel zitplaatsen, dus zoenen zit er helaas niet bij
Hele nacht in de rij geleden?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 19-11-2005, 18:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn kitten Flipje is weggelopen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 19-11-2005, 18:49
Verwijderd
Praten gaat dadelijk écht niet lukken.
Ik voel me nu ook weer eens te gelukkig om erover te praten.
Maar straks zal ik me wel weer onzeker en rot voelen.
Oud 19-11-2005, 19:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 19-11-2005 @ 19:24 :


Esperanto is echt een aanrader!
Gaaf dat je het aan het leren bent, hé Is misschien ook wel iets voor mij...

@Aragnabite: later deed lj het wel weer. Nu doet hij het wel, maar heel langzaam.

Nog meer ontopic:
*zucht*

Ik word gewoon moe van mezelf, denk ik. Of ik bén moe (maar waarvan dan?) en ga daardoor piekeren. Ik weet niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-11-2005, 19:36
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2005 @ 22:47 :
Zucht, soms word ik echt gek van sommige forummers en hun vijandigheid en het feit dat ze dingen continu verkeerd kunnen opvatten

En ik ben dan ook niet altijd de aardigste, maar soms heb je daar ook echt geen zin meer in als je de zoveelste "snauw" hebt gekregen Doe toch eens even normaal.
Ik maak me daar ook altijd ontzettend druk om! Ik lig 's nachts altijd te huilen in bed. .
__________________
sup birdie.
Oud 19-11-2005, 19:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2005 @ 15:26 :
En toen was ik al mn foto's die online stonden kwijt
Webspace afsloten zonder enige legitieme reden
Ik wou net ook al zeggen dat ik dat wel echt rot vond, maar dat was voor ik het berichtje van me blackrose las en ik ben nog steeds een n00b die geen meerdere dingen kan quoten, maar bij deze dus toch nog even: wat stom!

enneh... kan het ook daardoor komen dat mijn diarylandplaatje het nu niet meer doet?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-11-2005, 20:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 19-11-2005 @ 19:27 :
Hele nacht in de rij geleden?
nee, iemand anders voor mij ... viel mee, 3/4 uur in de rij...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-11-2005, 20:22
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Gisteren liep ik om kwart over elf 's avonds langs het postkantoor, daar zaten ook allemaal mensen. Ik vroeg me al af waarvoor het was.

OT: Prima dag vandaag.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 19-11-2005, 20:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Vandaag heb ik die film waaraan ik heb meegewerkt terug gekeken.. en ik vind mezelf echt een niks.. en vooral zo lelijk.. waarom ben ik niet ietsje knapper,al was het maar een klein beetje.. ik voel me een vreselijk monster..
En slim ben ik helaas ook al niet.. Ik vergelijk mezelf, en kom steeds weer tot de conclusie dat ik minder ben, en ook lelijker... ik word er echt helemaal gek van.. Ik wil vergeten wie ik ben en hoe ik eruit zie..

Ik zou nu heel hard willen janken!!!! en iemadn die mij komt troosten, en een knuffel geeft..
Oud 19-11-2005, 20:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 19-11-2005 @ 20:39 :
enneh... kan het ook daardoor komen dat mijn diarylandplaatje het nu niet meer doet?
Dat is idd precies de reden

Als ik weer nieuwe ruimte heb (en het plaatje nog ergens te vinden is ), zal ik een gil geven
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2005, 20:42
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 19-11-2005 @ 21:31 :
Ik zou nu heel hard willen janken!!!! en iemadn die mij komt troosten, en een knuffel geeft..
Ik zou je graag nog wel eens willen komen bezoeken, mocht je dat willen.
Oud 19-11-2005, 22:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 19-11-2005 @ 20:36 :
Ik maak me daar ook altijd ontzettend druk om! Ik lig 's nachts altijd te huilen in bed. .
Wat ben jij een triest figuur zeg "Loop" je me achterna ofzo?
Oud 19-11-2005, 22:13
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben zó ontzettend boos. Hij begrijpt me gewoon niet, ik begrijp mezelf niet. Ik heb geen zin meer in hem, geen zin meer in mij en al helemaal niet meer in 'ons'. En toch wil ik hem niet kwijt.
Ik word helemaal gek van mezelf, ik kan niet normaal doen. Ik weet het echt niet meer.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 20-11-2005, 00:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2005 @ 22:47 :
Zucht, soms word ik echt gek van sommige forummers en hun vijandigheid en het feit dat ze dingen continu verkeerd kunnen opvatten

En ik ben dan ook niet altijd de aardigste, maar soms heb je daar ook echt geen zin meer in als je de zoveelste "snauw" hebt gekregen Doe toch eens even normaal.
Serieus, daar moet je echt geen waarde aan hechten. Het is maar internet.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-11-2005, 00:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
one down two to go...
fucking moe op een sinterklaas feest... kon op een gegeven moment echt mn ogen niet meer open houden
ik kon ook niet meer gezellig doen.. andere hadden t zo naar hun zin op hun school, werk weet ik veel wat ze deden en ik moet mn masker vrolijk laten doen terwijl ik me echt zwaar kut voel..
ik kan dat niet meer hoor

Here I sit and watch my world come crumbling down
I cry for help but no one's around



How will I laugh tommorow--when I can't even smile today



I'm lost inside this darkness and I fear I won't survive
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 00:39.
Oud 20-11-2005, 01:45
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-11-2005 @ 23:08 :
Wat ben jij een triest figuur zeg "Loop" je me achterna ofzo?
ik kreeg een pm van een forumster
met de url

ik ben te lui om al je saaie posts te zoeken
__________________
sup birdie.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Yerli
2 16-11-2005 18:50
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.