Oud 18-10-2010, 19:43
cynthia-xx
cynthia-xx is offline
hee allemaal,

Ik moest mijn verhaal even kwijt en ik wil graag weten of er misschien nog meer mensen met zo'n verhaal zijn. het zit namelijk zo:

ik heb de brugklas havo/vwo gedaan en vervolgens genoeg punten voor het vwo gehaald en de 2e klas op het vwo gedaan, ook de 3e klas en vervolgens de 4e ook op het vwo maar op een andere school omdat waar ik woon heb je een school die in 2e is gesplitst: 1 tot en met de 3e klas zit in het dorp waar ik woon en 4 tot en met 6 in de stad vlakbij.

omdat ik dus op een andere school kwam was ik erg druk met het maken van nieuwe vrienden en niet zoveel met mijn schoolwerk. mijn cijfers waren dus niet zo goed maar in de laatste periode een eindsprint gemaakt en het gehaald. vervolgens kwam ik in 5 vwo en deed ik maar weinig en dacht ik dat ik het allemaal wel zou halen, je kent het wel pubertijd enzo. nou ja niet dus, ik bleef zitten. maar mijn school zei dat het beter was als ik naar de havo ging want ik zou het voor de 2e keer ook niet halen bla bla bla, na veel gezeik uiteindelijk naar de havo gegaan, maar omdat je niet in 1 keer naar het examen jaar kan(5havo) moest ik naar 4 havo. dus niet alleen een jaar langer maar gelijk 2 en een niveau naar beneden.

ik zou dus graag willen weten of er nog meer van dat soort verhalen zijn en hoe die vervolgens verder zijn gegaan. het gaat nu prima op de havo maar ik kijk er een beetje tegenop om me helemaal te gaan verdiepen in welke studies ik nouu wel en niet kan doen etc.

Dus graag verhalen!!

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Havo 3, tl 4..?
sneakergeval
16 19-05-2021 17:41
Algemene schoolzaken overstap van 4havo naar 4 vwo
dennis8888
0 30-01-2017 15:44
Algemene schoolzaken Van de havo naar het atheneum?
saschaaah
5 03-08-2015 07:47
Algemene schoolzaken 4 vwo---> 4 havo
laalala
35 21-11-2011 17:54
Studeren van 5 VWO naar 5 HAVO??
Mistertween
5 11-12-2010 11:58
Studeren Van 3 atheneum naar 4 Havo of 4 atheneum
anouk1994
9 17-03-2009 09:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.