Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 17:51
stuntvrouw
stuntvrouw is offline
Hoi!

Ik ben van de examenstuntcomissie van dit jaar en daarom wil ik jullie vragen:

Wat was nou de leukste examnstunt die je ooit heb meegemaakt, of die je ooit wel eens mee zou willen maken!!!

Hoop snel van je te horen,

Stuntvrouw
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 17:52
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
school & studie?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:53
Verwijderd
#care @ quakenet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:54
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Dat bij onze school (soms ook wel het zwembad genaamd) toen de kantine blank kwam te staan met water omdat de laaststejaars fanatiek iedereen (vooral de leraren) aan het natspuiten waren met supersoakers.

Alleen jammer dat daardoor de jaren erop examenstunts verboden werden (alsof ze je dan alsnog je diploma gaan afnemen ofzo )
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:04
jet
Avatar van jet
jet is offline
bij de ingang een enorme watertank neerzetten.. smal loop plankje er overheen, en alle leraren daar over heen laten lopen


en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:06
stuntvrouw
stuntvrouw is offline
Ja maar we willen dit jaar iets LEUKS en niet iets wat leuk is omdat het irritant is zeg maar!!

gwoon iets grappigs omdat het grappig is zeg maar....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:10
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
stuntvrouw schreef op 30-08-2004 @ 19:06 :
Ja maar we willen dit jaar iets LEUKS en niet iets wat leuk is omdat het irritant is zeg maar!!

gwoon iets grappigs omdat het grappig is zeg maar....
grappig omdat het grappig is, niet leedvermaak?
dan is er geen zak an.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:14
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
bij de ingang een enorme watertank neerzetten.. smal loop plankje er overheen, en alle leraren daar over heen laten lopen

en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:14
stuntvrouw
stuntvrouw is offline
nou dat vind ik eigelijk niet

een grappige stunt is een stunt waar jaren later door leerlingen en leraren nog steeds over wordt gesproken en gejubeld
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:15
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :

en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
deden ze bij ons afgelopen jaar. was er een leraar in een roze ochtendjas geval
'jah 'k had zo snel nix anders en omdat 'k er onder nix aan had....' (meneer zoiets WILLEN we niet weten )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:17
stuntvrouw
stuntvrouw is offline
ja das wel een goeie!!!

Maar die is bij ons 2 jaar trug al gdaan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:24
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Een klassieker: Al het meubilair enzo (maar dan ook elk stoeltje en tafeltje in de hele school voor extra effect) aan het plafond vastmaken.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hadden met heel H5 en V6 de school bezet en het hele gebouw dichtgemaakt zodat er niemand naar binnenkon en iedereen met waterbalonnen buiten gehouden. Was niet super ofzo maar ook wel grappig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:33
Verwijderd
ik heb wel eens een verhaal van een leraar gehoord dat die de auto van de directeur op het dak hadden geze dmv een hijskraan, maar das natuurlijk super moeilijk.
bij ons is ook wel eens de zwakste schakel met leraren gehouden, er was ook zo'n springkussenwaterbaan en daar moesten ze op als ze dr uit waren.
verder hebben we ook nog de awards gehad en een modeshow..

het blijft leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:35
Verwijderd
Een Smith 'n Wesson leegschieten in de leraarkamer, zo gaat dat bij ons in da hood.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
stuntvrouw schreef op 30-08-2004 @ 18:51 :
Wat was nou de leukste examnstunt die je ooit heb meegemaakt,
Ik heb maar een keer examen gedaan en dus ook maar een examenstunt meegemaakt En die was niet eens grappig/leuk!

Vind het sowieso nooit boeiend om mensen in de zeik te nemen.

Misschien kun je een caberet maken met de leraren in de hoofdrol gespeeld door de leerlingen?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:21
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
--> School & Studie.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:16
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Wij hebben afgelopen schooljaar het wereldrecord kussenvechten verbroken. Wij hebbne hem toen op 883 gezet, maar hij is alweer een aantal kerren verbroken, dus het record staat nu op ver over de 1000, dus je moet een grote school hebben wil je dat redden. Maar we waren wel door TMF verkozen tot beste examenstunt 2004, dus goed issie wel. En er wordt zeker nog jaren over gepraat bij ons op school
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2004, 20:50
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb in mijn tijd op de middelbare school nooit een zinnige examenstunt meegemaakt. Vond het altijd prettig dat ik die dag geen les had; was ik snel weer weg.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:11
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik wou met een 3 vrienden de school helemaal onder schieten (we hebben eigen paintballwapens)
maar aangezien we de enige zijn op school met paintballwapens (van wie het bekend is), en we niet onze wapens kwijt wouden, deden we het tog maar niet...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:23
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 30-08-2004 @ 22:11 :
ik wou met een 3 vrienden de school helemaal onder schieten (we hebben eigen paintballwapens)
maar aangezien we de enige zijn op school met paintballwapens (van wie het bekend is), en we niet onze wapens kwijt wouden, deden we het tog maar niet...
+ de kosten vanwege de door de school geleden schade.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:26
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Mijn beste examenstunt?

Slagen
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:31
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn zus had een arabische dag ofzo... alle eindexamen kandidaten in buikdans outfits (meisjes dan) en er liepen kamelen rond en door de school
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:51
Famoso
Avatar van Famoso
Famoso is offline
Afgelopen jaar heb ik met wat gasten een examenstunt georganiseerd bij ons op school.

Aangezien er bij ons op school nogal wat leraren gretig cd's, films etc. kopen bij leerlingen (illegaal uiteraard) hadden wij dit zo ongeveer als thema; illegale muziek/films. Dit was toen ook volop in het nieuws in verband met de invallen van de BSA etc. op universiteiten.

Een aantal nachten voor de echte "Examenstunt" (bij ons altijd kolderdag genoemd) gingen we op pad. Ikzelf verkleed als Peter R. de Vries (compleet met snor) en een aantal vrienden met bivakmutsen en waterpistolen. We gingen onder het mom van "een grootschalig onderzoek naar illegale praktijken onder leraren" een aantal docenten eens flink wakkerschudden, compleet met sirenes, toeters ed. Uiteraard werd dit alles vastgelegd op video.

Het werd een zeer succesvolle avond. Er waren leraren die emmers water uit het raam gooiden, buurtbewoners die kwamen kijken etc. Zelfs de politie werd gebeld. Die kon er wel om lachen, en ze hebben zelfs even wat dingetjes "meegespeeld" om het in de film te laten passen. "Peter R. de Vries heeft eventjes de hulp van de politie ingeschakeld"

De avond voor de Examenstunt was er een door ons georganiseerde barbecue voor alle eindexamenleerlingen. Daarna was het plan om bij de school te blijven slapen, maar in verband met gezeur van buurtbewoners kregen we toestemming om in een gymzaal van de school te overnachten. Dit werd een groot zuipfestijn waarbij zelfs de concierges zwaar dronken werden en zeer onverantwoordelijk gedrag gingen vertonen!

De volgende ochtend hebben we snel de gymzaal, die een ongelofelijke troep was geworden, schoon gemaakt. Daarna ws het tijd voor de echte stunt. Veel leerlingen wisten dat er wat aan zat te komen, dus plaatsten zij hun fietsen buiten de school zodat ze, als de hekken gesloten zouden worden, snel nog even over het hek konden klimmen. Wij hadden dit door, en sleepten de honderden fietsen naar binnen. Leerlingen die op school arriveerden werden via een aantal megafonen geinformeerd de fietsen beslist binnen de hekken te plaatsen.

Iedereen die de school in wilde moest ook nog een hap onwijs ranzige vissalade nemen op de vroege ochtend Rond een uur of 10.00 begon de echte stunt. Door de intercom informeerde ik dat Peter R. de Vries een inval in de school ging doen en iedereen zsm naar de aula moest komen. Iedereen werd hiertoe gedwongen en op een hardhandige manier uit de lokalen gehaald (waterpistolen, brandslang etc.)

In de aula was via de beamer levensgroot het Peter R. de Vries Thema te zien, compleet met muziek. Verkleed als Peter maakte ik er met mn vrienden een soort show van waarin de film vertoond werd, en de betreffende leraren goed voor lul werden gezet. Het was een zeer groot succes en iedereen vond de film geweldig. Na dit alles was er voor iedereen drinken, eten en muziek. Helaas bleven maar weinig leerlingen op school, maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.

Hierna met wat behulpzame mede-eindexamen leerlingen de hele school schoongemaakt. Na deze dagen waren we allemaal doodop, maar zeer geslaagd was het wel. Een nadeel was wel dat deze dag voor alle eindexamenleerlingen 13 euro kostte aangezien de school weigerde geld vrij te maken. Gelukkig was iedereen zo sportief te betalen!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:55
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
heeeeel erg goedkoop en heeeeeel erg makkelijk :

op een school drie varkens loslaten met nummers 1 2 en 4.....schooldirectie zal nog dagen op zoek zijn naar varken nummer 3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2004, 17:21
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 30-08-2004 @ 22:23 :
+ de kosten vanwege de door de school geleden schade.
schade van paintballguns?
hoe doe je dat
waterspuit en alle verf is er af...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
sovjet-pinguin schreef op 30-08-2004 @ 23:55 :
heeeeel erg goedkoop en heeeeeel erg makkelijk :

op een school drie varkens loslaten met nummers 1 2 en 4.....schooldirectie zal nog dagen op zoek zijn naar varken nummer 3
Wel een leuke

Maar goedkoop en makkelijk...3 varkens..?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:15
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
FuSe schreef op 31-08-2004 @ 18:38 :
Wel een leuke

Maar goedkoop en makkelijk...3 varkens..?
Je kan natuurlijk ook gewoon drie onsympathieke leraren gebruiken.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:28
swie
swie is offline
poorten vergrenden maar ja zat in een neiverheidsschool.

Wa was er nog een muis in de brievenbus van de school.

Die examenstunt zo als jullie da noemen is da op een bepaalde datum zoals dat in Belgie is.

Nadeel is dat er dan politie bewaking op school is en je opgepakt kunt worden (is gebeurt).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:07
Miep#1
Miep#1 is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:43
pinoohh135
Avatar van pinoohh135
pinoohh135 is offline
de hele hal volgepropt met heliumballonnen en daar moesten de leraren dan doorheen... en ook een keer moesten de leraren zich verkleden als clowns, anders mochten ze het gebouw niet in...
__________________
owjajoh?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:13
MH
Avatar van MH
MH is offline
Bij ons was iedereen te lui om de examenstunt te organiseren (we hadden last van het dat-doet-een-ander-wel-virus), daarom had ik mijn eigen actie op de actiedag van school, twee maanden voor de diploma-uitreiking. Mijn mentor had als actie voor het goede doel dat hij zich liet fotograferen met leerlingen . Dat vond ik ook wel aardig, maar dan op voorwaarde dat zijn baard eraf ging. Natuurlijk voelde hij daar niets voor en hij zei me dat hij alleen zich zou scheren als ik in een halfuur € 40,- bij elkaar had. Ik had zelf € 10,- ingelegd en de resterende € 30,- had ik al bij elkaar in 20 min.

Ook heb ik nog een ander verhaal:
Een school blijkt bekend te staan (na een elsevier-achtig onderzoek) om zijn goede wiskundelessen. Een paar 6-vwo'ers hebben connecties met iemand die op de ambassade van Saudi-Arabië werkt en laat op hun briefpapier (vanuit de ambassade) een brief opstellen waarin twee sjeiks de school graag een keer willen bezoeken, bij voorkeur op 30 maart.
Medio maart komt er opnieuw een fax van de leerlingen en ze schrijven de directie dat het vliegtuig vol zit en ze niet op 30 maart kunnen komen, maar wel twee dagen later.
En op 1 april staat de hele directie in pak voor de school en komt er zo'n limousine-taxi voorrijden met die 6-vwo'ers in die witte jurken en zodra ze uitstappen, roepen ze keihard '1 april!!!'
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 21:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
Leuk, maar erg veel gebruikt en dus weinig origineel...

Wij hebben nog nooit een leuke examenstunt gehad op school Altijd wel een gezellige dag.
Dit jaar doe ik zelf examen, maar heb geen zin om t te organiseren
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 21:09
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
In mijn ogen is een examenstunt te vaak geforceerd.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:42
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
bij de ingang een enorme watertank neerzetten.. smal loop plankje er overheen, en alle leraren daar over heen laten lopen


en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:44
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
examenstunt van vorig jaar was echt belabberd bij ons..

met stoepkrijt hele grote penissen op de stoep gaan tekenen bankjes verschuiven
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2004, 21:14
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
wij hebben de school versierd met fietsen alle fietsen van buiten naar binnen in gangen, wc, douchjes.

maar ja.
je kunt de school kapen beetje fout nu maar ja je eindexamen duurt nog een poos.
deschool inpakken.
verzin maar
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:08
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
Dat hebben ze bij ons gedaan vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 08:28
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 30-08-2004 @ 19:04 :
en alle leraren van te voren terloops vragen waar je ze snachts voor wakker kan maken, en dit dan ook echt doen. met camera, en alles uitzenden in de kantine op school
Dat hadden ze bij ons ook gedaan. Vooral als je de grootste idioten op de leraren afstuurt wordt dat erg gewaardeerd. Door het publiek in de kantine, dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2006 Het grote Examenstunt-topic!
Verwijderd
118 20-06-2006 15:20
Algemene schoolzaken Examenstunt
esmi
22 08-05-2005 11:53
Eindexamens 2004 gaan jullie bij jullie op school ook een examenstunt doen?? zoja,wat dan??
enecogirly
1 31-03-2004 12:39
Algemene schoolzaken Examenstunt
sWeEt-lAdY-aNnA
12 14-06-2003 18:30
Algemene schoolzaken Examenstunt
Angelx86
26 22-02-2003 17:27
De Kantine EXaMeNsTuNt!!!!
Foxy_oud
2 26-04-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.