Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2008, 16:06
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Citaat:
vandaag selectie gehad..ben benieuwd..
En ging het goed? Of weet je het -net als ik toen- echt helemaal niet meer?
Wel laten weten he als je de brief hebt gekregen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2008, 16:54
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
Citaat:
En ging het goed? Of weet je het -net als ik toen- echt helemaal niet meer?
Wel laten weten he als je de brief hebt gekregen!

nou die iq test was behoorlijk moeilijk moet ik zeggen..vooral die getallen reeksen..maar de interessetest en het gesprek vond ik goed gaan..dus het is even afw88..jij bent al toegelaten zie ik? mis tot volgend jaar dan maar he..mis zitten we dan wel id zelfde klas
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 21:03
xxbibi
Avatar van xxbibi
xxbibi is offline
Hey!
Ik ben ook aangenomen aan de Hoge Hotelschool Maastricht voor het schooljaar 2008.
Ik heb op 23 november selectie gedaan, was een erg leuke dag vond ik!
Zijn er meer mensen die er toen bij waren en ook aangenomen zijn?

Liefs Bibi
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:45
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Leuk! Ik deed 2 november selectie en ben ook aangenomen in Maastricht!
Heb je er al een beetje zin in? Kben echt benieuwd hoe het allemaal is. Ik moet alleen nog slagen voor de HAVO!

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 18:11
xxbibi
Avatar van xxbibi
xxbibi is offline
Ah, gefeliciteerd dan! Dan worden wij volgend jaar dus waarschijnlijk klasgenootjes en misschien wel campusgenootjes!haha.. Ik heb er zeker weten al zin in! Jij ook? Ik moet inderdaad ook nog eerst zien mijn VWO-diploma te halen. Waar woon je? ook zo ver reizen voor jou? Ik woon in delden (overijssel), is voor mij zo'n 3,5 a 4 uur met de trein, maargoed, daar heb ik het zeker voor over! xx
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:29
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Ja ik heb er echt zin in! Ook lijkt het me heel erg leuk op de campus te gaan wonen! Heel gezellig als ik zo al die verhalen hoor
Voor mij ist ietsje minder lang reizen, want ik woon vlakbij Amsterdam maar toch nog wel 3 uur reizen!
Als je het leuk vindt kan ik m'n msnadres wel sturen! XXX.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:03
Rebel125
Avatar van Rebel125
Rebel125 is offline
Ik ben ook aangenomen. Had 2 november mijn selectiedag eindelijk mensen die ook zijn aangenomen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:06
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Hey ja! Leuk om alvast mensen te leren kennen. Ik deed ook op 2 november selectie. In welke groep zat jij?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:45
Rebel125
Avatar van Rebel125
Rebel125 is offline
ik zat in groep A, jij?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik mag 25 januari selectie doen :-D Nog meer gegadigden die dag?

Hein
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:25
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Citaat:
ik zat in groep A, jij?
Ik zat in groep C1, dus waarschijnlijk heb ik je niet gezien die dag! Omdat we de eerste selectiedag geweest waren moesten we wel extra lang wachten op de uitslag he?! Gelukkig maar dat we zijn aangenomen! Ben je je al een beetje aan 't voorbereiden? XXX.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:48
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik heb op 11 januari selectie gedaan, ik krijg half februari de uitslag, dus dat is even afwachten. ik woon zelf in de buurt van arnhem dus das toch wel zon 3 uur met de trein. ook ik moet eerst maar mijn diploma zien te halen, anders kan ik een jaar wachten doe vwo, maar zo vanzelfsprekend gaat het allemaal niet hopelijk zie ik jullie volgend jaar op de campus! groeten Jos
mocht je nog vragen hebben, stuur me een pm
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 17:11
Rebel125
Avatar van Rebel125
Rebel125 is offline
Citaat:
Ik zat in groep C1, dus waarschijnlijk heb ik je niet gezien die dag! Omdat we de eerste selectiedag geweest waren moesten we wel extra lang wachten op de uitslag he?! Gelukkig maar dat we zijn aangenomen! Ben je je al een beetje aan 't voorbereiden? XXX.
Ja, ben me aan het voorbereiden, jij?
Kan ik mss je msn hebben. Kunnen we daar wat meer praten.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 17:38
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
wat valt er voor te bereiden dn?
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 22:02
xxbibi
Avatar van xxbibi
xxbibi is offline
Aha, nog even spannend afwachten dus (jongen16arnhem)! Heb je er een goed gevoel over dan?
Arnhem ligt in mijn richting! uurtje reizen ongeveer, ik woon in Delden, ligt vlakbij Hengelo/Enschede, weet niet of je dat kent Maar ook in het examenjaar van VWO dus? Hoe sta je ervoor, wel pittig die vele tentamens he!

xx
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 13:09
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
jaa...zeker spannend ik vond de iq test best moeilijk, maar over het gesprek heb ik wel een goed gevoel..maarja..nu moet ik dus nog 3 weken wachten voordat ik het weet ja ik ken hengelo en enschede uiteraard dan reis je via arnhem ben ik iig niet alleen haha
ja, voor mij ook mn laatste jaar vwo, ik sta op dit moment geen onvoldoendes, maar voor wi en ec beide 5.8 dus 1 van de 2 moet voldoende blijven..en dat wordt dus nog wel spannend..heb je msn of hyves?(praat wat makkelijker)
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:52
Malon..
Malon.. is offline
Heej,
goh wat leuk dat hier een forum over is!
Ik heb morgen selectie (maastricht), ben echt zo zenuwachtig!
Ben nog nooit op die school geweest ook niet met een opendag ofzo dus ik vind het echt spannend.
is er nog iemand met tips? of wil er iemand via msn over praten?
laat het maar even weten.
groetjes
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 18:14
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
Citaat:
Heej,
goh wat leuk dat hier een forum over is!
Ik heb morgen selectie (maastricht), ben echt zo zenuwachtig!
Ben nog nooit op die school geweest ook niet met een opendag ofzo dus ik vind het echt spannend.
is er nog iemand met tips? of wil er iemand via msn over praten?
laat het maar even weten.
groetjes
hee, voeg me maar toe..heb wel ff tijd josdejong@live.nl
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 10:22
Malon..
Malon.. is offline
Poeh heej.. heb net de iq test en persoonlijkheids test erop zitten.
viel niet mee die iq test.. .. maarja we zullen zien.
hopelijk vinde ze de rest dan maar goed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 13:47
Verwijderd
hallo, na een tijdje op mn broertjes naam gepost te hebben op deze hotelforum leek het mij wel handig om een eigen account aan te maken, vandaar dit berichtje...dus de jongen die postte op jongen16arnhem heeft nu een eigen account: josduiven
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 15:28
Verwijderd
ik heb vanochtend post gekregen vanuit maastricht, ik sta reserve a42..ik baal zo enorm!! ik wil dit nl zo graag. en ik snap de uitslag niet, want ik scoor telkens ergens in de 4..en op een schaal van 1tm5 is dat dus behoorlijk hoog. nu heb ik dus meerdere keuzes..het jaar afmaken en dan in 2009 naar maastricht gaan, tussentijd of een jaar buitenland of een jaar een andere studie..of naar een andere hotelschool..of het jaar overdoen..aangezien ik nr 42 ben van vwo moeten er zich dus 41 mensen afmelden met vwo opleiding..dat gaat niet gebeuren..nu heel goed nadenken wat ik volgend jaar ga doen..want in 2009 wil ik toch heel graag naar maastricht..iemand suggesties?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 14:25
Malon..
Malon.. is offline
Heej

shit zeg dat is bale.. maar toch beter als een Nee..
ik zou een jaar ervaring opdoen, bv een half jaar werken en dan un tijdje naar het buitenland daar ervaring opdoen. Of een cursus ofzo erbij..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 20:04
Dymphy
Avatar van Dymphy
Dymphy is offline
Citaat:
Ik sta ook op de reservelijst !
Ik ben nummer A9
Nu zijn er voor vwo 2 groepen A & B
Als er 1 iemand zich afmeld wordt A1 gebeld, maar gaan ze dan bij nummer 2
A2 bellen, of B1 ?
Want anders heb ik minder kans..
Ik ga denk ik ook nog naar Den Haag en Breda om te proberen
Alles was goed bij mij
Behalve mijn persoonlijkheidstest, die had ik heel voorzichtig ingevuld
Te voorzichtig en bescheiden bleek wel.. Baal ik echt van
maarja, wie weet kom ik er toch nog door
sorry een beetje een laat bericht terug, maar alsnog.
Ik heb vorige week de hotelschool gebeld, en mijn kansen voor aankomend jaar zijn 100% Dus ik hoef niet op zoek te gaan naar iets om ee njaar in te vullen was goed nieuws dus! Ik stond op C2 maar als je op A9 staat maak je volgensmij ook wel goed kans, je zou even kunnen bellen.
leuk voor de rest die ook is aangenomen! En veel succes nog voor de anderen,
tot volgend jaar haha, liefs dymphy.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 08:22
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Hey!
Gefeliciteerd dan!
Je deed toch ook op 2 november selectie?
Tot volgend jaar in ieder geval

XX.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 16:48
Mocca
Mocca is offline
Ik ben aangenomen in Leeuwarden!
Erg blij mee, heb er nu al helemaal zin in! Wel eerst een kamer zien te regelen, hoop dat dat een beetje gaat want woon zo'n 3.5 uur van Leeuwarden af, en om nou elke keer heen en weer te reizen gaat niet lukken. Nog meer mensen die al zijn aangenomen in Leeuwarden?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 19:16
marloes2790
marloes2790 is offline
Hey!
Ik heb 11 januari selectie gehad in Maastricht en ben ook aangenoooomen !
Ben echt zooo blij.
Nog meer mensen die volgend jaar naar HHM gaan? Let me know.
xx Marloes
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 19:51
Verwijderd
@ marloes
zoals je hier boven kan lezen deed ik op dezelfde dag selectie alleen ik word volgend jaar aangenomen..sta dus reserve..ik ga wss een jaar naar spanje toe
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:47
Eevjj
Eevjj is offline
Citaat:
sorry een beetje een laat bericht terug, maar alsnog.
Ik heb vorige week de hotelschool gebeld, en mijn kansen voor aankomend jaar zijn 100% Dus ik hoef niet op zoek te gaan naar iets om ee njaar in te vullen was goed nieuws dus! Ik stond op C2 maar als je op A9 staat maak je volgensmij ook wel goed kans, je zou even kunnen bellen.
leuk voor de rest die ook is aangenomen! En veel succes nog voor de anderen,
tot volgend jaar haha, liefs dymphy.

Oowh wat goed joh!
Ja ik kan dan miss beter ook even bellen voor duidelijkheid
Maarja ik heb laatst selectie gedaan in Breda en heb vandaag een brief gedaan dat ik woensdag voor het finale interview mag komen
Dus als ik daar aangenomen word , doe ik dat misschien wel
Ik moet nog even kijken
En anders miss tot volgend jaar !
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 12:06
Malon..
Malon.. is offline
afgeweze
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 21:32
onbetaalbaar
onbetaalbaar is offline
Aangenomen in maastricht reserve in den haag...
me cijfer was trouwens 4.88. is dat ziekie?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 14:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben ook aangenomen in Maastricht

Citaat:
Aangenomen in maastricht reserve in den haag...
me cijfer was trouwens 4.88. is dat ziekie?
Wat is je eerste keuze?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 09:07
renske30
renske30 is offline
Citaat:
Hey!
Ik ben ook aangenomen aan de Hoge Hotelschool Maastricht voor het schooljaar 2008.
Ik heb op 23 november selectie gedaan, was een erg leuke dag vond ik!
Zijn er meer mensen die er toen bij waren en ook aangenomen zijn?

Liefs Bibi
Hey, je was dan op dezelfde dag als mij!
In welke groep zat je?
vindt het wel leuk om alvast wat mensen te leren kennen!
Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 20:00
marloes2790
marloes2790 is offline
Hey !

Ik ga dus ook na Hogehotelschool Maastricht volgend jaar !
My lykt t ook wel leuk om van te voren mensen te leren kennen.

Groetjes !
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:46
emm
emm is offline
Heej ik heb vrijdag selectiedag in Leewarden.. heb het één en ander gelezen.. Wie heeft nog meer selectiedag vrijdag in leeuwarden?? En nog tips?? en qua kleding? Ik ga zeker netjes maar niet helemaal in pak, erg?
xx
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 19:06
Eeeff
Eeeff is offline
heeey!
Ik heb 11 april mijn selectiedag bij hotelschool Maastricht!
Ik heb er echt zin in!
Hoop super erg dat ik word aangenomen!

Groetjes Eveline
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 14:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Is hier iemand die hogehotelschool internationale stroming doet? Ik zat er aan te denken om misschien de opleiding in het Engels te gaan volgen, maar ik vraag me af of ik het mezelf dan onnodig moeilijk ga maken.. En bij Maastricht moet je eerst zo'n test doen, wat voor onderdelen zou ik dan kunnen verwachten?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:46
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
@ Marloes en Renske: ik ben ook aangenomen voor volgend jaar in Maastricht! Vind het inderdaad ook leuk alvast mensen te leren kennen!

@ Tough cookie: ik weet natuurlijk niet of je zo goed in Engels bent? en waarschijnlijk zit je dan met in verhouding veel buitenlandstudenten?

-X- Anne.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 16:01
Maylynn
Maylynn is offline
Heey iedereen!
Ik zit nu echt voor het eerst op dit forum, heb al een beetje rondgelezen in de voorgaande hotelschool topics. Klinkt allemaal echt superleuk!! Nu vroeg ik me af of hier ook wat mensen rondspoken die selectie hebben gedaan of willen gaan doen in Breda? Ik heb namelijk waarschijnlijk de 28e selectie daar. Zou graag wat horen over mensen die er wat ervaring mee hebben ofzo Of je het beste in pak kan komen, hoe je kansen een beetje zijn, of er moeilijke vragen gesteld worden enz. Nou is Breda ook nog eens helemaal in het engels haha. Gelukkig is dat ook een reden waarom ik gekozen heb voor die school!
Soooooooooo.
Alle tips zijn welkom!
Xx
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:51
renske30
renske30 is offline
hey Anne en Marloes!
nou als jullie zin hebben om wat te kletsen: renskehermans@hotmail.com
mogen jullie me wel toevoegen op msn ofzo? lijkt me wel leuk!
Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 17:44
Eevjj
Eevjj is offline
Citaat:
Heey iedereen!
Ik zit nu echt voor het eerst op dit forum, heb al een beetje rondgelezen in de voorgaande hotelschool topics. Klinkt allemaal echt superleuk!! Nu vroeg ik me af of hier ook wat mensen rondspoken die selectie hebben gedaan of willen gaan doen in Breda? Ik heb namelijk waarschijnlijk de 28e selectie daar. Zou graag wat horen over mensen die er wat ervaring mee hebben ofzo Of je het beste in pak kan komen, hoe je kansen een beetje zijn, of er moeilijke vragen gesteld worden enz. Nou is Breda ook nog eens helemaal in het engels haha. Gelukkig is dat ook een reden waarom ik gekozen heb voor die school!
Soooooooooo.
Alle tips zijn welkom!
Xx

Hee!

Ik kan je vast wel wat tips geven, aangezien ik in Breda aangenomen ben!
De selectiedag bestaat uit een groepsopdracht, een computertest en een schrijfopdracht.
De groepsopdracht bestaat uit het plaatsen van een hotel en de 5 belangrijkste punten van een hotel kiezen, toelichten waarom je/jullie die gekozen hebben. Allemaal in het engels, dan wordt je beoordeeld op je samenwerking en je beredenering en het 'toespreken'.
Um, computertest, ja gewoon vragen over je kennis over vanalles. van cijferreeksen tot algemene kennis en horecakennis, economische kennis. Daarnaast ook nog vragen over jezelf en over je carriere, wat je later wilt zeg maar. Deze is trouwens int nederlands.
Enn bij de essay krijg je een blad met 7 of 8 stellingen. Hier van moet je er 1 kiezen en dan een essay van maken, argumenten voor en tegen de stelling etc. En dit is ook int engels.

Hier krijg je dan na 2 weken de uitslag van. En als je gemiddeld of hoger hebt gescoord mag je op gesprek komen . En na het gesprek, wat ook in het engels is, krijg je een brief of je toegelaten bent.

En voor de selectiedag is pak eigenlijk niet nodig. hier wordt totaaal niet op gelet. Gewoon een net blousje en kleding waar je je lekker in voelt is genoeg. En bij het gesprek gewoon nette kleding. Wordt ook bijna niet op gelet. Ik zelf heb nog niet eens een pak. Wel blousjes enzo, dus ik had een zwarte broek en een zwart blousje aan.
Als je nog vragen hebt . Stel ze gerust!
En alvast heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:46
Maylynn
Maylynn is offline
Citaat:
Hee!

Ik kan je vast wel wat tips geven, aangezien ik in Breda aangenomen ben!
De selectiedag bestaat uit een groepsopdracht, een computertest en een schrijfopdracht.
De groepsopdracht bestaat uit het plaatsen van een hotel en de 5 belangrijkste punten van een hotel kiezen, toelichten waarom je/jullie die gekozen hebben. Allemaal in het engels, dan wordt je beoordeeld op je samenwerking en je beredenering en het 'toespreken'.
Um, computertest, ja gewoon vragen over je kennis over vanalles. van cijferreeksen tot algemene kennis en horecakennis, economische kennis. Daarnaast ook nog vragen over jezelf en over je carriere, wat je later wilt zeg maar. Deze is trouwens int nederlands.
Enn bij de essay krijg je een blad met 7 of 8 stellingen. Hier van moet je er 1 kiezen en dan een essay van maken, argumenten voor en tegen de stelling etc. En dit is ook int engels.

Hier krijg je dan na 2 weken de uitslag van. En als je gemiddeld of hoger hebt gescoord mag je op gesprek komen . En na het gesprek, wat ook in het engels is, krijg je een brief of je toegelaten bent.

En voor de selectiedag is pak eigenlijk niet nodig. hier wordt totaaal niet op gelet. Gewoon een net blousje en kleding waar je je lekker in voelt is genoeg. En bij het gesprek gewoon nette kleding. Wordt ook bijna niet op gelet. Ik zelf heb nog niet eens een pak. Wel blousjes enzo, dus ik had een zwarte broek en een zwart blousje aan.
Als je nog vragen hebt . Stel ze gerust!
En alvast heel veel succes
Ik heb gewoon een pak, met een mooi shirt er onder (geen blouse, dat vond ik too much) Maar ik denk dat ze dat wel op prijs stellen. Waren er wel mensen in pak? Anders voel ik me zo stom..
Het engels moet naar mijn idee wel lukken, ik heb ook een duidelijke mening als ik in een groep zit. Dus dat komt wel goed. Alleen die test. Pff, economie ben ik alles al weer van vergeten En horeca-ervaring heb ik nauwelijks. Wil wel graag zo snel mogelijk een baan vinden in de horeca (Voor ervaring, omdat ik het leuk vind en omdat ik anders helemaal niets doe )
Breda leek me van alle hotelscholen wel het leukste, vooral omdat het zo internationaal georienteerd is! Ik hoop echt heel erg aangenomen te worden.
Weet jij al of je aangenomen bent? Heb je trouwens dit jaar selectie gedaan?
Wie weet, als alles goed gaat, zie ik je dan na de vakantie wel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 15:12
Eevjj
Eevjj is offline
Citaat:
Ik heb gewoon een pak, met een mooi shirt er onder (geen blouse, dat vond ik too much) Maar ik denk dat ze dat wel op prijs stellen. Waren er wel mensen in pak? Anders voel ik me zo stom..
Het engels moet naar mijn idee wel lukken, ik heb ook een duidelijke mening als ik in een groep zit. Dus dat komt wel goed. Alleen die test. Pff, economie ben ik alles al weer van vergeten En horeca-ervaring heb ik nauwelijks. Wil wel graag zo snel mogelijk een baan vinden in de horeca (Voor ervaring, omdat ik het leuk vind en omdat ik anders helemaal niets doe )
Breda leek me van alle hotelscholen wel het leukste, vooral omdat het zo internationaal georienteerd is! Ik hoop echt heel erg aangenomen te worden.
Weet jij al of je aangenomen bent? Heb je trouwens dit jaar selectie gedaan?
Wie weet, als alles goed gaat, zie ik je dan na de vakantie wel

Jaa, ik ben aangenomen Ik heb ook dit jaar selectie gedaan in januari.
horeca ervaring is een pré, geen must. en ach die vragen over horeca stellen minder zwaar mee dan cijferreeksen en logisch redeneren. Dusja die vallen ook wel mee.
maar je moet zorgen dat je enthousiast mee doet, overkomt en gewoon jezelf blijft , dan komt alles goed !
bij ons waren er trouwens wel een paar mensen in pak, maar op de selectiedag niet zoveel. Ik weet niet hoe dit bij het gesprek was, want dan heeft iedereen een andere tijd en zie je alleen de persoon voor en na je
Nou ik wens je veel succes en indd hopelijk tot volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 16:28
Maylynn
Maylynn is offline
Citaat:
Jaa, ik ben aangenomen Ik heb ook dit jaar selectie gedaan in januari.
horeca ervaring is een pré, geen must. en ach die vragen over horeca stellen minder zwaar mee dan cijferreeksen en logisch redeneren. Dusja die vallen ook wel mee.
maar je moet zorgen dat je enthousiast mee doet, overkomt en gewoon jezelf blijft , dan komt alles goed !
bij ons waren er trouwens wel een paar mensen in pak, maar op de selectiedag niet zoveel. Ik weet niet hoe dit bij het gesprek was, want dan heeft iedereen een andere tijd en zie je alleen de persoon voor en na je
Nou ik wens je veel succes en indd hopelijk tot volgend jaar
Ik heb dus al een pak Maar ach, ik denk dat ik dan iets leuks aandoe met alleen het colbertje, die vind ik namelijk erg mooi
Ik hoop echt dat ik door de selectie kom, want het lijkt me zo leuk! Heb net vandaag een brief binnen gekregen dat ik 28 maart selectie moet doen.
En als ik er door kom, tot volgend jaar. Zo niet, succes en veel plezier!
Thanks voor je tips ed btw!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 15:58
Taginius
Taginius is offline
Hoihoi,

Ik heb een paar vraagjes
Is de Hoge hotelschool te Maastricht eigenlijk particulier of niet? Als het wel zo is, lijkt het mij groot genoeg onbetaalbaar. Ik ben nu studerende op 3VWO, en heb al echt zin om naar deze hotelschool te gaan! Nu ik het zo lees, zul je de Engelse taal goed kunnen beheersen in spreek- en schrijftaal. Spannend dus!
Hebben jullie trouwens ook tips voor leuke baantjes in de horeca voor ervaring? Ik ben 14, dus ik kan gaan beginnen met afwassen in een restaurant. Dat is nog niet specifiek gericht op werken in de horeca naar mijn mening, maar als ik 15 ben, mag ik al veel meer doen in de horeca. Nog suggesties voor leuke baantjes?

Je kan me trouwens altijd ook even pm-en of vragen om mijn msnadres (zou ik echt gaaf vinden!).

Alvast bedankt,
Mike
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 19:09
Verwijderd
deze site zal wel interessant zijn voor je mike:
http://www.hotelschoolmaastricht.nl/...en.aspx?id=102

de hotelschool in maastricht(HHM) is onderdeel van hogeschool zuyd...het is dus niet prive ofzo maar voor iedereen toegangelijk..wel moet je een toelatingstest doen..wat dat inhoudt kan je lezen in deze fora..(1,2,3)

voor vragen stuur maar een pm
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:06
HOIMAAIKE
HOIMAAIKE is offline
Hallo allemaaal

Ik zit een beetje rond te kijken wat mensen hebben als hun motivatie om naar een hotelschool te gaan. Zelf heb ik morgen 28 maart dus mijn selectie dag op vestiging Amsterdam. Ik zie iedereen maar praten over Maastricht Leeuwarden en heel af en toe over Den Haag.. Maar gaat er niemand hoge hotelschool The Heague vestiging Amsterdam?

Maar dat is eigenlijk nog steeds niet mijn vraag beantwoord zelf ben ik er al helemaal overtuigt van dat ik met mijn havo diplomaatje naar de hotelschool wil nu moet ik die mensen daar nog van overtuigen

Heeft iemand een geweldige motivatie waarvan ze gewoon echt van hun stoel vallen en denken die moeten we erbij hebben ??

(A)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:47
HOIMAAIKE
HOIMAAIKE is offline
hoooooooooow heel slim ik bedoel morge 29 maart heb ik m'n selectie dag hahaha
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 14:35
ingrid*
ingrid* is offline
zijn er ook mensen die vrijdag 29 februari naar de selectie in Maastricht zijn geweest? ik moet nog steeds wachten op de uitslag..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 10:32
marloes2790
marloes2790 is offline
Heeey Renske & Anne.
Ja lijkt me ook wel leuk om alvast wat mensen te leren kennen ! Ik kijk nooit op dit forum eigenlijk haha. Maar ik ga je toevoegen op msn Renske. En Anne als je ook zin hebt om wat te praten op msn ofzo dan meld me maar even aan : marloesvdlinde@hotmail.com
xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 08:34
Verwijderd
zijn er ook mensen die HHM gaan doen die reserve staan en naar het buitenland willen? ik ben er ook zo eentje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Which education?
maarkuss1
18 22-09-2011 11:05
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool 2
MB
500 27-05-2007 18:45
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Studeren Hotelschool vraagje
Lyne
5 21-02-2006 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.