Oud 07-12-2009, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De vorige!

Je kunt hier weer je hart luchten.

En we beginnen met de felicitaties aan jarige Roosje!
Advertentie
Oud 07-12-2009, 17:13
Verwijderd
gefeliciteerd ja!
Oud 07-12-2009, 17:47
Verwijderd
Gefeli Roos!

OT: Ik ben al vanaf 13.00 aan het leren, en ik heb er schoon genoeg van, maar ik moet nog even door. Dan kan ik vanavond tenminste wat gezelligs doen. *zucht*
Oud 07-12-2009, 18:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn tanden doen weer pijn, terwijl ik juist dacht dat het beter ging. Hoe moet ik nou al die chocoladeletters opeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-12-2009, 19:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
gefeliciteerd ja!
ot.
ik heb het al vanaf gisterenmiddag koud.
en ik heb vanacht alle uren va de klok gezien.
en ik stond vanochtend weer helemaal koud en trillend op en ik kan me niet warm krijgen.
vanmidag nog even op de afdeling met me coordinator gepraat.
en ik ga zometeen al naar bed toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-12-2009, 21:13
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Roos: Gefeliciteeeerd !
En indd: nieuwe lover?

@ darkfairy: Dat je koud en rillerig opstond, kwam vast omdat je zo slecht geslapen had. Dat heb ik ook altijd en ik ben er ook misselijk door. Vroeg naar bed klinkt goed, wie weet slaap je vannacht goed!

OT: Het was een prima dag, al heb ik die toets niet gehaald. Maar het was voor extra punten op je tentamen en ik heb toch al de helft van de extra punten die er te verdienen vielen, en aangezien ik amper geleerd had, viel dit te verwachten. Morgen maar beginnen met hard studeren voor tentamen van volgende week vrijdag lekker op tijd weer!
Toch voel ik me een beetje schuldig, dat we zo weinig aan mijn moeders verjaardag hebben gedaan. Ja oké ik moest vandaag terug om te studeren, en we zijn gisteren uit eten geweest en eergisteren heeft ze haar cadeaus gehad, maar we konden niet samen ontbijten omdat zij moest werken en alles was een beetje stressy omdat we alledrie thuis moesten leren (behalve mijn vader). Toch voel ik me daar dan schuldig over, ook omdat ik vandaag niets meer heb laten horen en geďrriteerd reageerde toen mijn vader belde, al heb ik mama vanmorgen nog gefeliciteerd. En papa belt altijd op maandag terwijl ik op maandagochtend of zondagavond terugga, dus ja.
En ik zit nog met mijn tante, die ik helemaal niet mag en nooit gemogen heb en maar een vies wicht vind, maar feit is dat ze kanker heeft en een CVA heeft gehad en nu gewoon zal sterven. Ik voel me er rot over maar weet niet wat ik ermee moet, en ik voel me bijna hypocriet omdat ik hier zo "moeilijk" over doe terwijl we nooit wat met elkaar gehad hebben. Maar mijn oom is dan zo'n eikel en sterven zonder echte vrienden om je heen... dat gun je toch helemaal niemand

Sjongejonge.

Maar verder ben ik best gelukkig, hoor

Edit: oja en ik ben steeds shitloads aan fruit naar binnen aan het werken, zodat ik niet ziek zal worden. En ik zit steeds te twijfelen of ik de Mexicaansegriepprik zal halen (kan omdat ik in AMC studeer), ivm mijn zieke vader en ik ben bang dat ik hem evt. besmet. Maar anderzijds: als ik ziek word, ben ik er waarschijnlijk met een weekje uitzieken vanaf. En aangezien ik afgelopen zomervakantie op de bron heb gezeten (op een klein kamertje met een goede vriendin die de Mexicaanse griep had), denk ik dat ik niet besmet zal worden, niet meer, al is dat een rare gedachte.
Pfff ich weiss es nicht!
Oud 07-12-2009, 21:36
Mel.
Avatar van Mel.
Mel. is offline
Je ex op straat zien wandelen met een Del, en opeens een minderwaardigheidsgevoel krijgen . Nooit gedacht dat ZIJ mij zo slecht kon late voele
Oud 08-12-2009, 00:02
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik wil weer studeren, ik wil verpleegkundige worden en ik wil dat die borderline en depressie weg is...Damn, ik wil normaal zijn.....
geen angsten meer, geen somberheid, geen drang naar .... en ...pfff... was het maar weg.

17 december heb ik een intake, please, laat het wat zijn... Er moet toch iets in regio utrecht zijn wat wel bij me past en me helpt... ik hoop het zo..
Oud 08-12-2009, 08:23
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Goed, dat was een beetje een mislukte avond. Ik ging met veel moeite op tijd weg bij dansen, zodat ik eerder thuis was en kon leren en toen ging ik dat doen, maar langzaam en toen ging vriendje ook nog vertellen dat-ie niet langs kwam (wat hij wel zou doen) en toen lukte het helemaal niet meer . Stom gedoe. Maar ik ga nu kijken naar buiten (waar het licht wordt!) en mijn brood smeren, goed mijn best doen op de uni, griepprik halen, daglichtlamp vanmiddag aanzetten, langs vriendinnetje gaan en redden wat er te redden valt voor mijn tentamen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 08-12-2009, 10:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik moet echt opschieten, ik heb iets minder dan 1,5 uur en ik moet nog eten maken voor vriendje, afwassen, tas inpakken en naar het station. Dan lekker 3 uur treinen, vervolgens 20 minuten in de bus, boodschappen doen en naar huis lopen. Je moet er wat voor over hebben. Dan ga ik voor m'n ouders koken en m'n moeder verrassen dat ik er ben, want dat verwacht ze absoluut niet Morgen weer terug en dan ben ik donderdag ook nog vrij, echt super fijn.

Gister beoordeling gehad op het werk en ik kreeg helemaal geen commentaar. Ze luisteren dan 1 gesprek op afstand mee en 1 naast je, maar toen kreeg ik een voicemail. Toen werd mijn voicemail inspreken beoordeeld...ok, prima, scheelde mij weer zenuwen. Maar echt geen commentaar dus, heb nog expliciet gevraagd of hij een bepaald puntje goed vond gaan, waar ik eerder commentaar op had gekregen, maar dat was prima. Hij heeft zelfs nog iets meegenomen ter procesverbetering wat ik heb aangegeven. Dus ik was wel blij.
Oud 08-12-2009, 10:56
Verwijderd
ok. Over een week ben ik mijn tas aan het pakken voor Egypte, waar ik pas naartoe ga als ik langs het AMC en het ziekenhuis in Brabant ben geweest. Oh ja, én voordat ik schooldingen heb afgerond en naar de kapper ben geweest. Tussendoor nog even een dag werken, een avond verjaardag en nog een verjaardag in fucking Friesland. Ik ga in een paar dagen tijd van zuid naar noord en weer terug en nou ja. chaos. lang leve het OV pompompom.
Oud 08-12-2009, 11:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dankjewel voor de felicitaties!
& de lover in kwestie is m'n ex, met wie het honderd keer leuker is sinds het uit is..
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-12-2009, 11:31
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Dankjewel voor de felicitaties!
& de lover in kwestie is m'n ex, met wie het honderd keer leuker is sinds het uit is..
maar het is dus weer aan?
Oud 08-12-2009, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn tanden doen weer pijn, terwijl ik juist dacht dat het beter ging. Hoe moet ik nou al die chocoladeletters opeten
Als je nou hier komt dan help ik je die chocoladeletters opeten

OT:
Ik baal er zo van dat de plannen voor het weekend zo compleet zijn omgegooid. Het was heel simpel: Vrijdag doe ik de taarten voor het concert zondag, zaterdag naar een verjaardag, zondag via het dineetje bij mijn vriendje terug naar huis. Maar nu begint mijn opdrachtgeefster opeens over dat ze de taarten en broden vers uit de oven wil (ze wist al VOOR ze me de opdracht gaf dat ik ALLEEN VRIJDAG kon bakken) en dat ik ze zondag moet bakken. Dus ik kan niet bij die vriendin blijven slapen en ik moet supervroeg opstaan zondag om alles op tijd af te krijgen. Of zaterdag vroeg opstaan en al het deeg maken en in de koelkast zetten en hopen dat dat goed gaat en dan zondag alles bakken. Maar dan kan ik alsnog niet naar het diner bij mijn vriendje. Ik heb er zo'n HEKEL aan als mensen dit doen! En ik weet helemaal niet in hoeverre ik het goed moet vinden!
Oud 08-12-2009, 12:00
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
roosje gefeliciteerd!!!
echt, mijn god, ik herinner me nog dat je 14 was en het LJH zat !


Hier is alles goed...ik ga weer lekker weg..
__________________
never get old
Oud 08-12-2009, 14:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Als je nou hier komt dan help ik je die chocoladeletters opeten
Niks daarvan, ik denk dat ik er maar gewoon heel smerig op ga sabbelen of zo Maar het is wel stom, want ik dacht juist dat ik alles weer kon eten, maar dat valt dus een beetje tegen. En ik ben ineens zo schrikachtig in het verkeer ook, al is dat misschien ook wel een beetje nuttig, want eerst kon ik nogal roekeloos zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-12-2009, 17:04
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Als je nou hier komt dan help ik je die chocoladeletters opeten

OT:
Ik baal er zo van dat de plannen voor het weekend zo compleet zijn omgegooid. Het was heel simpel: Vrijdag doe ik de taarten voor het concert zondag, zaterdag naar een verjaardag, zondag via het dineetje bij mijn vriendje terug naar huis. Maar nu begint mijn opdrachtgeefster opeens over dat ze de taarten en broden vers uit de oven wil (ze wist al VOOR ze me de opdracht gaf dat ik ALLEEN VRIJDAG kon bakken) en dat ik ze zondag moet bakken. Dus ik kan niet bij die vriendin blijven slapen en ik moet supervroeg opstaan zondag om alles op tijd af te krijgen. Of zaterdag vroeg opstaan en al het deeg maken en in de koelkast zetten en hopen dat dat goed gaat en dan zondag alles bakken. Maar dan kan ik alsnog niet naar het diner bij mijn vriendje. Ik heb er zo'n HEKEL aan als mensen dit doen! En ik weet helemaal niet in hoeverre ik het goed moet vinden!
Je mag best wat assertiever zijn. Als jij van tevoren had gezegd dat je alleen vrijdag kan bakken dan is dat zo. Ze kan niet achteraf gaan eisen dat je het zondag doet. Daarbij is taart niet per se lekkerder als hij op de dag zelf gemaakt is.
__________________
To eu zčn
Oud 08-12-2009, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Niks daarvan, ik denk dat ik er maar gewoon heel smerig op ga sabbelen of zo
Chocola is sowieso het lekkerst als je erop sabbelt
Ads door Google
Oud 08-12-2009, 18:09
Verwijderd
Ik haat het allemaal maar op het moment.

Dat ik geen stappen durf te zetten met de meest normale dingetjes.
Dat mijn slaapritme helemaal naar de kloten is.
Dat mijn creativiteit op een laag pitje staat
Dat ik niks afmaak
Ik stel maar weinig voor, ik kan kunst maken en dat is het dan ook
Oud 08-12-2009, 18:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
roosje gefeliciteerd!!!
echt, mijn god, ik herinner me nog dat je 14 was en het LJH zat !
Jaah ik ook! En namens mij ook nog gefeliciteerd, Roos
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-12-2009, 19:16
Verwijderd
@Roosje: Gefeliciteerd nog van mij ook! 19 zijn is tof haha.

OT: Hm, ga ik dan nu eindelijk verder met studeren? *moppert op zichzelf*
Oud 08-12-2009, 19:22
Verwijderd
Ik ben vandaag op aanraden van mijn arts aangifte gaan doen bij de politie, maar ik schiet er niet veel mee op. Ze gaan niks onderzoeken. Ze willen eerst meer meldingen. Ik wil zo graag zelf iets doen, dan kom ikk maar achter slot en grendel. Ik kan toch moeilijk de hele wereld dood laten gaan. Ik mag nu niet van de afdeling af. Ikk heb mijn broer maar gebeld en hij komt gelukkig langs vanavond. Beetje afleiding.
Oud 08-12-2009, 19:32
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
dik...
en ik heb weer een hopeloos moment, hopen dat het snel weer over gaat...PLEASE.
Oud 08-12-2009, 19:39
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Waar zit de noodrem echt ik moet hem hebben
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 08-12-2009, 23:20
Verwijderd
Ik heb eerst een hele tijd op kantoor gezeten om de drang om naar school te gaan buigten te houden. Toen kwam mijn broer en dat was eigenlijk wel heel gezellig. Ik ben sinds kort aan het programmeren en hij heeft me er een beetje mee geholpen, dus dat was leuk. Hij is ook veel langer gebleven dan eignelijk mocht, maar ze vonden het niet erg.

Iemand uit de groep heeft een overdosis geslikt en ligt nu in het ziekenhuis. Ik vind het zo naar voor haar, maar ik sna;p ook niet helemaal wat ze er nou mee wil bereiken. Ze heeft het namelijk wel zelf gemeld. Maar goed, ik veroordeel haar er niet om. Het is echt een schat van een meid en ik hoop dat ze er morgen weer is.
Advertentie
Oud 09-12-2009, 00:03
Verwijderd
Morgen tentamen, ik hoop echt dat het iets wordt, maar ik denk eigenlijk van niet. En ik weet niet precies of ik dat nu helemaal aan mezelf te danken heb of toch ook een beetje aan haar en het feit dat ze er niet meer is.

Ik probeer alles weer op de rit te krijgen en dat lukt best wel, maar ik denk nog iedere dag aan 'r. Zoek naar dingen die me aan haar doen denken en probeer me steeds maar weer haar stem voor de geest te halen. En het stomme is dat ik het me het duidelijkst herinner hoe ze lachte (stomme verleden tijd)

Verder ben ik heel erg bang dat een andere goede vriendin van me zich hetzelfde in haar hoofd gaat halen. Het gaat absoluut niet goed met haar en ik ben bang dat ze straks ook voor de trein gaat staan. Ze is al niet iemand die de gevolgen van haar acties überhaupt overziet en is extreem impulsief. Ik weet wel dat ik haar niets aan kan veranderen als ze het écht zou willen, maar toch...
Nou ja, ik hoop maar dat het goedkomt en misschien hoort deze angst (nog iemand verliezen aan een zelfdoding) er wel "gewoon" bij...
Oud 09-12-2009, 11:49
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Ex-vriendje is 2 nachten elkaar blijven slapen en omg dat was zo fijn, en nu ben ik in de war. Maar ik zit nu weer in Leiden dus opzich is het wel makkelijker om het gewoon van me af te zetten. Gisteren keihard ontstoken ogen dus ik heb niets kunnen doen, heb er nu ook nog wel last van maar ik kan in ieder geval weer zien. Vanmiddag moet ik werken, maar ik kan echt niet 6.5 naar een scherm staren, dus ik heb maar gevraagd of ik om half 6 ipv 3 uur mag beginnen. En nu moet ik toch echt aan de studie en ophouden met denken en voelen. Er zijn op dit moment belangrijkere dingen.
Oud 09-12-2009, 12:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dankjewel Yana en Ifeellikerain en IcedEarth
@ atelier_madame: ja, nouja, zo noemen we het maar vooral niet uit angst dat dat alleen averechts werkt, maar in de praktijk wel dus.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-12-2009, 12:51
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Jaah ik ook! En namens mij ook nog gefeliciteerd, Roos
hihi, ik herinner me zelfs dat ik me een stuk ouder dan haar voelde, omdat ik al 15 (of 16) was. Maar dat was grappig toen, alle perikelen van ons pubers.

Hoop je hebt een leuke dag gehad!

En grrr. Ik maak een onderzoeksverslag maar de bronverwijzing was invalide ().
Nu spendeer ik mijn dagen met het zoeken naar pagina nummers, hyperlinks, ISBN nummers, uitgeverijen, datums van publicaties
__________________
never get old
Oud 09-12-2009, 13:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je mag best wat assertiever zijn. Als jij van tevoren had gezegd dat je alleen vrijdag kan bakken dan is dat zo. Ze kan niet achteraf gaan eisen dat je het zondag doet. Daarbij is taart niet per se lekkerder als hij op de dag zelf gemaakt is.
Je hebt gelijk, ik durf helemaal niet voor mezelf op te komen.

Ik heb gebeld en het is allemaal goedgekomen (ik bereid alles vrijdag voor en zaterdag ga ik alles bakken, dan ben ik maar een paar uur bezig in plaats van een hele dag en kan ik alles doen wat ik gepland had en zijn de taarten toch verser)
Oud 09-12-2009, 14:44
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, mijn hoofd werkt vandaag niet echt mee, ik kan mezelf tot niets zetten terwijl ik nog genoeg te regelen heb...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 09-12-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik haat het allemaal maar op het moment.

Dat ik geen stappen durf te zetten met de meest normale dingetjes.
Dat mijn slaapritme helemaal naar de kloten is.
Dat mijn creativiteit op een laag pitje staat
Dat ik niks afmaak
Ik stel maar weinig voor, ik kan kunst maken en dat is het dan ook
ah, gisteren mooi gezellig gehad en goed gegeten
ook nog wat geexperimenteerd kwa tekenen en kan
weer dansen EINDELIJK! Dat doet me veel goed.

Dus dat negatieve is al flink gaan zakken, mooi!
Oud 09-12-2009, 17:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* ik open net een mail om een commando van een collega uit te voeren, zie ik dat een andere collega een boze mail heeft gestuurd naar mij, omdat ik iets had gedaan waarvan ik dacht dat we dat overlegd hadden en zij vindt van niet. Morgen alles maar eens even rechtbreien. Maar nu zit ik er wel mee. Bah.
Oud 09-12-2009, 18:14
Verwijderd
Ik kan er niet meer tegen! godverdomme kak vader met zijn hoerenautisme godverdomme ziet mij nooit staan EN ALS IK SCHREEUW TEGEN DAT STUK LEEG BLIK DAN MAAKT HET GEEN ENE FUCK UIT GODVERDOMME KUTHONDEN :@ hij is godverdomme verzekerings agent, het is een zooi hier en ik moet maar alles ALLES opruimen, buren die klagen, wie mag het oplossen? IK verdomme! 2 dagen al geen eten in huis, ALLES WAT KAPOT IS WORDT NIET GEMAAKT, NEE VERDOMME GODVERDOMME ZAK TOCH IN DE STRONT ik ga hier weg BEN HET HELEMAAL ZAT :@
Oud 09-12-2009, 19:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Roosje: nog gefeliciteerd

Stress! En dan vooral voor dingen die eigenlijk niet zo belangrijk zijn: mijn examen van trainen zondag en de stationstoets (klinische vaardigheden) die niet telt, maar voor beide ben ik zo zenuwachtig. Terwijl ik morgen tentamen heb en daar ben ik lang niet zo nerveus voor. Ik kan er niet tegen als mensen naar me staan te kijken en ik beheers de klinische vaardigheden niet perfect en ik kan niet meer oefenen want geen tijd (en ja ik had eerder kunnen oefenen maar ik had steeds andere prioriteiten omdat het niet meetelt).
En voor mijn examen ben ik ook al zenuwachtig. Ik ben vooral bang voor de fysieke test. Ik ben bang dat mijn rug het niet gaat trekken. De stress helpt ook niet, want daar krijg ik last van mijn rug van. Ook leuk dat het examen een half uur is vervroegd, fijn dat ze rekening houden met de mensen die niet uit de provincie Utrecht komen. Gelukkig dat mijn ouders en zus komen kijken, anders had ik met het OV gemoeten en dan had ik het zeker niet gered. Verder vind ik het niet zo leuk dat ze komen kijken, want mijn ouders denken dat mijn rug helemaal in orde is en dat ze kijken maakt me ook wel zenuwachtig.

Ik wil bij beide examens overkomen alsof ik het allemaal wel weet, alsof ik precies weet waar ik mee bezig ben. Ik kan het wel, ik weet het allemaal wel en als het niet perfect gaat is het jammer, mijn leven hangt er niet van af.

Behalve de zenuwen gaat het wel goed. Maandag voelde ik me wel eventjes heel eenzaam en buitengesloten door iedereen. Maar mijn beste studievriendinnetje was hier vanmiddag even en we hebben oude tentamens gemaakt. En het is ook fijn om te merken dat ik er bij de mensen van mijn sport nog steeds bij hoor, ik was bang dat ze me nu anders zouden bekijken ofzo maar dat is helemaal niet zo. Ik ben gevraagd om iets te koken voor het eindejaarsetentje waar bijna zestig mensen komen. Wat een grap, ik word al zenuwachtig als ik alleen rijst moet koken laat staan als ik meerdere dingen tegelijk moet doen, en ik heb eergisteren nog mijn aardappels laten aanbranden

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat het goed met me gaat. Beter dan een aantal weken terug in ieder geval.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 09-12-2009, 19:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Sophie cannot finish her dinner
says she's eating enough
Sophie's trying to make herself thinner
says she's eating too much

And her brother says, "you're joking"
And her mothers heart is broken

Sophie's losing weight by the minute
How did things get this bad?
Sophies family don't understand it
Gave her all that they had

And her sister won't stop crying
'Cause her father says she's dying
Sophie says she's really trying
But the problem is, Sophie's lying

How did she get this way?
She can be like all the other girls

Dit ja
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Ads door Google
Oud 09-12-2009, 20:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend wat is er?.
gaat het eten niet goed ?.
gaat het wel beter met je dan de laatste keer? een *dkkke knuffel*.

ot.
gisteren ging therapie goed en de dag was wel ok op de onrustigheid na dan.
en ik lag gisteren avond weer op tijd in bed rond 21:00.
en vandag begon de dag weer met onrustigheid maar toen ik eenmaal op de afdeling was.
en de therapie begon ging het best wel goed en ik was best wel rustig.
dat merkte een van de therapeute ook.
en ik zei dat dat kwam omdat ik nou dit weekend.
wel van me moeder dit weekend in opname mag.
en iemand die daar ook opgenome is vind het fijn dat ik er dan ben.
omdat we het goed kunnen vinden ze heeft het ook al tegen anderen pantienten vertelt.
dat ze blij is dat ik daar daar dan ook logeer in het weekend.
en dat vind ik natuurlijk fijn om te horen.
en ik heb vandaag mooi alweer niet gesnoept.
en ik mocht gelukkig van de verpleging mezelf vandaag weer douchen op de afdeling.
in plaats van thuis anders had ik weer dingen opengehaald.
dus ik ben wel blij dat ik dat mag en toen hebben ze gelijk nieuwe dingen erop gedaan.
een groepje van de dagbehandeling ging in het persooneels restaurant eten.
en ze vroegen wel of ik mee ging maar ik had er geen zin in.
omdat hun daar vet gingen eten terwijl ik juist zo goed aan het lijnen ben.
en ik heb het gevoel dat ik afgevallen ben.
en bij gym veranderde mijn humeur heel snel van goed naar slecht.
maar de gym begon wel goed want ik had veel lol met groepsgenoten.
en ik zat met veel gezellige mensen in het team.
en we lachen soms krom van het lachen.
en daarna werd de gym veel minder leuk vind ik.
want er is sinds eind vorige week een chinese jongen opgenomen.
ik denk teminste dat hij chinees is ofzo dat maakt verder ook niet uit.
en vandaag kwam hij onder gym telkens heel dicht bij me in de buurt.
en telkens als ik weggliep kwam hij nog dichter naar me toe.
de eerste keer zei ik al dat hij dat niet moest doen.
en de therapeute die gym gaf waarschuwde hem toen al dat hij dat niet moest doen.
en toen was ik al geirriteerd door hem.
en daarna voelde ik me weer wat blijer want we gingen basketballen.
en ik scoorde best wel veel voor mijn team.
en ik kreeg daarom veel complimentjes van een jongen uit me team.
en ook van een jongen uit het andere team.
en dat voelde best wel goed want ik weet dat ik goed kan scoren.
en die complimentjes laten me best wel goed voelen over me eigen.
maar later aan het einde van de gym.
toen kwam hij weer recht op me afgelopen en toen liep ik weg en zei ik weer dat hij moest ophouden.
toen liep hij me weer achterna enzo en toen duwde ik hem weg.
en toen barste ik in tranen uit en liep het kleedlokaal in.
want het deed me teveel aan die aanranding van een aantal jaar terug denken.
en en toen had ik het tegen de anderen daar gezegd en tegen de stagiare en ook weer tegen de therapeute.
en de therapeute was toen flink kwaad op hem geworden.
en de stagiare heeft het doorgegeven op de afdeling.
en ze zou er een aantekening van maken op de afdeling.
die jongen kan wel nederlands maar niet al te goed.
maar hij snapte het toch wel toen de therapeute hem aansprak.
dat was diezelfde therapeute die vanochtend merkte dat ik nog rustig was.
wat na de gym dus niet meer was door die jongen.
en toen liep ik maar met een groepje terug naar de afdeling.
en daarna even wat drinken gepakt.
en toen had ik nog EMDR en de psycholoog die dat geeft.
die heb ik ook maar alles van de gym verteld.
maar EMDR ging verder wel goed.
en daarna hebben we maar op de afdeling op de taxi gewacht.
ik en nog iemand van de dagbehandeling.
en toen die jongen op de afdeling was heb ik maar niks tegen hem gezegd.
en toen ik thuis kwam ben ik nog even naar het dorp geweest voor me moeder.
en daarna even de hond uitgelaten en toen heb ik me lekker vroeg omgekleed.
en toen heb ik thuis nog even nieuwe dingen erom gedaan die ik van de huisarts heb gekregen.
en toen wou ik nog even naar de afdeling bellen over vanmiddag.
maar dat wou ik doen als ik boven klaar was maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
en het am heb ik ook nog net kunnen inhouden waar ik achteraf heel blij mee ben.
want toen ik beneden kwam waren me ouders net thuis gekomen.
vroeger dan verwacht ik vroeg waarom maar me moeder zei 'gewoon'.
daar ben ik maar niet verder op ingegaan dan ok.
en ik weet niet wat er is gebeurd maar me moeder klonk nogal boos.
en toen heb ik maar me brood voor morgenvroeg gemaakt en voor vanavond.
en ik vroeg toen aan me moeder van wat heb jij nou.
en toen begon ze dat een aantal keer boos na te zeggen.
dus toen heb ik maar niet verder gevraagd en ik ben daar ook maar niet verder op ingegaan.
maar ik denk dat me ouders ruzie hebben gehad weer.
en toen heb ik maar gegeten en dingen in me tas gedaan voor morgen.
en nou nog maar even computeren en muziek luisteren.
en gelukkig praat me moeder nou weer gewoon met me.
en ik denk nog steeds veel aan vanmiddag van die jongen en aan het terugdenken.
maar ze zullen het op de afdeling in de gaten houden hebben ze beloofd.
en daar vertrouw ik dan ook gewoon op.
en ik wil proberen nou niet nog meer in paniek te raken.
door die jongen en door thuis.
want thuis is het best wel gezellig op de ruzies na dan.
en morgen nog maar even op de afdeling praten.
en dadelijk ga ik alweer lekker vroeg in bed een film kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-12-2009, 20:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje; nog gefeliciteerd!
@ Eend / ~~dolce~~ / Lentekriebel; *knuff*
@ Heksjuh: goed om te horen dat het beter gaat, je klinkt ook opgewekter!
@ Heal over: hoe ging je tentamen? En sterkte met je vriendin, lijkt me niet gemakkelijk.. Maar misschien heeft ze er al heel veel aan als ze weet dat je er voor haar bent en naar haar wilt luisteren?


OT: Tijdje weggeweest hier. Het ging/gaat niet zo goed met me, moeilijke tijd gehad. Veel gezeik met eten weer, teveel am, teveel nagedacht over zm, weglopen, opgeven. Begin er nu weer redelijk bovenop te krabbelen, weet niet of dat nou de anti-depressiva is die begint te werken of .. maar ja dat zal ik voorlopig wel niet meer weten. Probeer er in ieder geval ook weer echt bovenop te raken, maar het gaat met heel veel vallen en een klein beetje opstaan. Vannacht droomde ik dat ik was opgenomen in een psychiatrisch crisiscentrum en hoewel dat eigenlijk heel kut voelde, voelde het ook fijn dat ik eindelijk mocht laten zien hoe slecht het met me ging, hoe ongelukkig ik me voel. Zo fijn, dat ik vanochtend bijna teleurgesteld was dat het niet echt was.
Tegelijkertijd wil ik ook niet alles opgeven wat ik nu heb. Mijn studie is leuk en interessant en gaat hartstikke goed (vandaag weer een tentamen gehaald!) en verheug me ook heel erg op bijna alle vakken die ik nog ga volgen. Mijn vriendinnen zijn top, ik verheug me op de kerstvakantie, op alle leuke dingen die ik ga doen en nu de stress weer wat gezakt is voel ik me ook relaxter. Dat wil ik allemaal niet laten schieten en ik wil nog zoveel doen en bereiken, maar ondertussen... soms zou ik er wel even voor een paar weken tussenuit willen knijpen, een paar weken wegblijven. Even niemand die weet waar ik zit, niemand om me heen, geen druk. Maar ik weet dat ik het dan alleen maar moeilijker maak voor mezelf. Maar help ik mezelf op deze manier wel voldoende? Ik ben al jaren in therapie en heb nog steeds dezelfde problemen als waar ik mee begon, moet ik niet een intensievere behandeling overwegen? Telkens weer dezelfde vragen en telkens weer dezelfde antwoorden. Ik wil het toch weer niet veranderen, liever veilig blijven zoals het nu is..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-12-2009, 21:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Sophie cannot finish her dinner
says she's eating enough
Sophie's trying to make herself thinner
says she's eating too much

And her brother says, "you're joking"
And her mothers heart is broken

Sophie's losing weight by the minute
How did things get this bad?
Sophies family don't understand it
Gave her all that they had

And her sister won't stop crying
'Cause her father says she's dying
Sophie says she's really trying
But the problem is, Sophie's lying

How did she get this way?
She can be like all the other girls

Dit ja
ja....

ot.. ik ben echt kapot
Oud 10-12-2009, 00:04
Verwijderd
Ik werk mezelf een beetje gek geloof ik.. maar het gaat allemaal vooralsnog wel goed, alle beoordelingen zijn tot nu toe goed, en ik hoef nog maar een week... over een week ben ik klaar. God wat heb ik vakantie nodig. Dat zal ook wel niet gezond zijn, volgend semester maar proberen het rustiger aan te doen ofzo. Aan die daglichtlamp en genoeg slapen kom ik helemaal niet toe. Zal nu ook wel moeten slapen eigenlijk maar ik heb tot na elven gewerkt, ik heb gewoon een uurtje nodig om tot mezelf te komen... nja.
Stelt niks voor bij de problemen hier >_> Ben gewoon moe.
Oud 10-12-2009, 00:11
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Nogsteeds schrik ik me de tering in, nogsteeds...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 10-12-2009, 10:13
Verwijderd
21-10=11. Nog zoveel daagjes wachten en dan kan ik eindelijk naar het ziekenhuis. En daarna? Daar wil ik nog niet aan denken, dat zie ik wel
Oud 10-12-2009, 13:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom wil en ga je naar het ziekenhuis Etmakas?
Oud 10-12-2009, 14:42
Verwijderd
@Nijn* ik probeer geen uitspraken te doen over m'n tentamen haha, de vorige periode dacht ik dat ze goed gingen en dat was dus niet zo. Wat betreft m'n vriendin is het gewoon lastig, omdat ik er voor haar wil zijn, maar ik wil ook afstand houden, omdat ik zelf nog middenin een rouwproces zit en het nog even niet aankan om me té betrokken te voelen bij haar problemen. Het is moeilijk daar een balans in te vinden...

ot:
Over twee weken heb ik weer een afspraak met mijn therapeute, ik hoop dat ik goed bezig ben en dat ik niet terugval in hoe het vorig jaar is geweest. En het doet pijn om te realiseren dat ik vorig jaar nog met haar* besproken heb dat ik in therapie ging en dat ze zó trots op me was dat ik het ging doen.
Ik hoop dat ze dat nu weer is...
Misschien kan het me ook wel helpen om van mijn angst af te komen dat iedereen nu ineens dood zal gaan. Eigenlijk ben ik vooral bang dat ik het zelf ga zijn...

Vandaag verder even een rustige dag, vanavond misschien even naar de tentamens gaan kijken van mijn oude klasgenootjes van het conservatorium. Heb ze al lang niet meer gezien, wil graag even gaan luisteren, maar mijn oude docente ga ik geen blík waardig keuren...

@Dolce en Eend: houd je sterk...
Oud 10-12-2009, 16:29
Verwijderd
@ Fizzle

Om uit te zoeken waarom ik al wekenlang ziek ben
Oud 10-12-2009, 21:34
Verwijderd
Heuj allemaal goeie cijfers *kijkt lichtelijk verbaasd en tevreden* Hopen dat een aantal naar boven wordt afgerond en niet naar beneden en dan ben ik helemaal erg tevreden. Heuj.
Oud 10-12-2009, 22:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@ Fizzle

Om uit te zoeken waarom ik al wekenlang ziek ben
Ooh, niet voor een enge operatie gelukkig!
Heel veel succes
Oud 10-12-2009, 23:08
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Tjee. Ik heb 92% van mijn oefentoets goed . Dat is best wel veel eigenlijk. Okee, ik heb wat opgezocht, maar toch. Alleen ben ik er helemaal niet gerust op dat het morgen ook zo gaat. Het is zo ontzettend véél en zoveel verschillende onderwerpen en ik ben bang dat ik morgen allemaal vragen krijg over dingen die ik dan net niet meer weet. Want een boek van 1000 pagina's helemaal kennen is gewoon onmogelijk. Pfff. Ik wil het allemaal gewoon halen! Dus nu ga ik nog wat lekkers eten en mijn bed klaarmaken om te slapen, want mijn oogjes vallen bijna dicht. Slaap lekker iedereen en een knuffel!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 11-12-2009, 00:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ach, indigo, als je op de oefentoets 92% haalt dan moet een voldoende makkelijk te doen zijn op de echte toets! Ookal kan je niks opzoeken en ben je dan wat zenuwachtiger. Je kent het volgensmij prima
Oud 11-12-2009, 02:29
Verwijderd
Ik kan niet tegen "grote" groepen mensen.
Vandaag was ik bij m'n buurvrouw op visite voor dr verjaardag, ik ging mee-eten met 10 mensen.
Ik voelde me vresenlijk, ik ken ze allemaal en niemand heeft wat tegen mij, het tegendeel zelfs, ik help hun, zij helpen mij maar toch voel ik me ongelovelijk kut.
Na 1 a 2 uur voel ik me pas op m'n gemak en praat ik ook gezellig mee.
Ook was dit op school.

Het sucked.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.