Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2020, 10:25
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Er wordt al sinds SARS en MERS voor gewaarschuwd:
ja uiteraard, maar dat is niet wat ik bedoelde. wat ik wilde weten was wat we volgens zoef de afgelopen tientallen jaren al hadden moeten doen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Advertentie
Oud 18-03-2020, 10:38
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
Ik heb nu ook een nieuwe chick heur!
Ik weet niet wie jij bent
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 18-03-2020, 11:25
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
dat is spawn again
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 18-03-2020, 11:27
Verwijderd
Ik ben Destruct/Haller/Puddingbroodje

Laatst gewijzigd op 18-03-2020 om 11:38.
Oud 18-03-2020, 11:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dat is spawn again
Ooooooh!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-03-2020, 11:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nu leer ik ook iets
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wie jij bent
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
Oud 18-03-2020, 12:03
Verwijderd
Het blijft raar, er wordt bij je aangebeld en dan weet je dat je even moet wachten en daarna je deur open doet en dingen zelf oppakt. De mensen die me kennen bellen daarna toch nog even, wat best fijn is.
Oud 18-03-2020, 12:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik eet normaal om de week met een vriendin samen maar omdat we allebei in een risicogroep zitten, nu even niet. Ze wilde wel skypen tijdens het eten en we bellen wat vaker.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2020, 12:57
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
Er zitten bijna alleen maar scooterfans op scholieren god knows!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 18-03-2020, 12:57
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
dat is spawn again
echt?
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 18-03-2020, 13:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
ik vind dit echt een hele mooie quote
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 18-03-2020, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Er zitten bijna alleen maar scooterfans op scholieren god knows!
Oud 18-03-2020, 14:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
echt?
Nee joh. Het is Kuise.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-03-2020, 14:19
Verwijderd
Niet mensen in de war laten geraken Macra!

Oké, wtf, het ene moment denk ik, hmm, dit voelt niet goed, het andere moment denk ik, oké chill, ik hoest niet, wat is er aan de hand. Maar goed, testen doen ze niet, medicatie aanpassen mogelijk wel.
Oud 18-03-2020, 15:14
Verwijderd
Citaat:
ja uiteraard, maar dat is niet wat ik bedoelde. wat ik wilde weten was wat we volgens zoef de afgelopen tientallen jaren al hadden moeten doen
Voorbereidingen treffen op een mogelijke pandemie.
Oud 18-03-2020, 15:18
Verwijderd
En met "we" bedoelt ze, gok ik, beperkt ons als bevolking. Ik denk dat veel voorlichting niet zoveel uit had gemaakt omdat we er toch de ernst niet van ingezien hadden. Maar de overheid had een werkend noodplan kunnen hebben. Nu wordt er maar gewoon iets gekeken.

In China waren er al ruim duizend doden en hier waren toen enkele gevallen; toen bekend werd dat men in Brabant had lopen hossen had die provincie gelijk in lockdown gemoeten, iedereen getraceerd en hadden we veel testen gedaan moeten worden.

De testen die er nu zijn, zijn niet helemaal van het correcte type, maar er zijn betrouwbaardere.

Verder had de regie gelijk de rest van de maatregelen van afgelopen zondag voor de rest van NL af moeten kondigen. Nu zijn we veel te laat allemaal.
Oud 18-03-2020, 15:18
Verwijderd
En ik vind dat verwijtbaar.
Oud 18-03-2020, 15:28
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
GVD EH
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 18-03-2020, 15:32
Verwijderd
Citaat:
En ik vind dat verwijtbaar.
En zorgelijk betreft de toekomst.
Oud 18-03-2020, 16:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niet mensen in de war laten geraken Macra!
Ok Kazet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-03-2020, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ok Kazet
Oud 18-03-2020, 17:31
Verwijderd
zoef, ik realiseer me net dat waar dat zusje van Henk aan dood is gegaan, die paniekvogel, ben d'r naam even kwijt, ook een coronavirus is: https://en.wikipedia.org/wiki/Feline...us_peritonitis
Oud 18-03-2020, 17:34
Verwijderd
BioMedomics of North Carolina, USA claims to have developed a rapid antibody test that will return results in 15 minutes.[80] It detects both IgM and IgG antibodies using blood drawn from veins or collected from finger pricks.[81] BioMedomics is waiting on FDA approval.[82]
Oud 18-03-2020, 17:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als dat echt hier beschikbaar komt, gaan wij het druk krijgen op werk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2020, 17:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je trouwens een bron?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2020, 18:22
Verwijderd
Wtf Bruins zakt tijdens kamerdebat in elkaar achter het spreekding.
Oud 18-03-2020, 18:23
Verwijderd
Bron is wikipedia. COVID-19 treatment pagina ergens.
Oud 18-03-2020, 18:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wtf Bruins zakt tijdens kamerdebat in elkaar achter het spreekding.
Wát
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2020, 18:40
Verwijderd
Oververmoeid zeggen ze op FB maar ik vind dat je alsnog moet testen, helemaal omdat er al meer bewindspersonen in quarantaine zitten. En er zitten ook carnavallende Brabanders in het parlement.
Oud 18-03-2020, 18:40
Verwijderd
En van Thierry heb ik het vermoeden dat hij zijn reet niet goed afveegt en daarna z'n handen niet wast.
Oud 18-03-2020, 19:38
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
En van Thierry heb ik het vermoeden dat hij zijn reet niet goed afveegt en daarna z'n handen niet wast.
(L)
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 18-03-2020, 19:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
BioMedomics of North Carolina, USA claims to have developed a rapid antibody test that will return results in 15 minutes.[80] It detects both IgM and IgG antibodies using blood drawn from veins or collected from finger pricks.[81] BioMedomics is waiting on FDA approval.[82]
Nice, als de FDA er een beetje haast achter zet hebben we een snelle test in 2025!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-03-2020, 19:47
Verwijderd
Citaat:
(L)
Het is slechts een donkerbruin vermoeden eah.
Oud 18-03-2020, 19:47
Verwijderd
Oh ik moet nu zo achterlijk hard om mezelf lachen
Oud 18-03-2020, 20:18
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Terecht
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 18-03-2020, 21:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vond dit ook wel interessant om te lezen eigenlijk.
https://www.statnews.com/2020/03/17/...reliable-data/
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-03-2020, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dit ook wel interessant om te lezen eigenlijk.
https://www.statnews.com/2020/03/17/...reliable-data/
Dit is zeg maar waarom testen testen testen zo belangrijk is
Oud 18-03-2020, 21:20
Verwijderd
En het spijt me oprecht maar de cijfers van vandaag uit Italië voorspellen in geen enkel geval ook maar iets goeds.
Oud 18-03-2020, 21:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dit is zeg maar waarom testen testen testen zo belangrijk is
Dat is dus het verschil in kijken. Individueel maakt het niet uit (en dat is wat ik de hele dag doe), maar om richting beslissingen te nemen is het wel interresant.
Hij stipt ook echt wem wat van ideeën die ik zelf wel had aan. Oversterfte doordat we de rest laten liggen. Ik vind het zo bizar dat de rest helemaal op z’n gat ligt. Mensen gaan genoeg dood aan andere dingen straks.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-03-2020, 22:01
Verwijderd
Ugh, Joël heeft het. Huisarts gebeld maar hij wordt niet eens getest. Moet binnen blijven. Hij hoest redelijk slijm op en heeft het benauwd en 38,7. Na een klaplong en driekwart van z'n leven lang al zware roker zijn is dit niet iets wat hij kan gebruiken.
Oud 18-03-2020, 22:07
Verwijderd
Ik vind het zelf vooral verbazingwekkend dat alles erop begint te lijken dat er binnen afzienbare tijd enkele levensvatbare managementtechnieken en -middelen zijn en er worden al vaccins getrialed.

Waarom kan het nu wel en met klimaatverandering niet?
Oud 18-03-2020, 23:15
Verwijderd
In aansluiting op wat Jan zei over de waarde van pensioenfondsen: https://www.reddit.com/r/politics/co...since/fkv6a0o/
Oud 19-03-2020, 00:08
Verwijderd
Ik geloof dat Denemarken er maar 17 gevallen bij heeft gekregen als ik de cijfers van gisteren goed onthouden heb. Dat is tenminste iets.
Oud 19-03-2020, 04:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Een van mijn beste vrienden hier denkt dat het muiten en apocalyptische chaos wordt, en is in 2 dagen 4400km gereden naar zijn zombiebunker aan de andere kant van de VS
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-03-2020, 04:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik geloof dat Denemarken er maar 17 gevallen bij heeft gekregen als ik de cijfers van gisteren goed onthouden heb. Dat is tenminste iets.
Worldometer en JHU zeggen +80 (van 977 naar 1057) voor Denemarken gisteren.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-03-2020, 06:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
We zaten volgens de cijfers hier op over de 1100 gisteren en t vlakt zeker niet af. Zover zijn we nog lang niet me alle gekkies die naar noord Italië en en Oostenrijk zijn geweest.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 19-03-2020 om 06:20.
Oud 19-03-2020, 06:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
wat bedoel je?
Ik geloof dat ik gisterochtend een kleine zenuwinzinking had en boos was en dat ik dit riep vanwege de paniek om alles ineens. Dit terwijl we de wereld al decennia naar de klote helpen en ondanks de urgentie echt too Little too late doen. Net zoals nu bij Corona.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-03-2020, 07:20
Verwijderd
Citaat:
In aansluiting op wat Jan zei over de waarde van pensioenfondsen: https://www.reddit.com/r/politics/co...since/fkv6a0o/

Zoals met alles is ook dit natuurlijk niet 100% het verhaal maar er zit veel in wat wij ook denken/zien/eerder al zagen.

En op persoonlijke noot; natuurlijk zou Trump/Republicans proberen de beurs te doen tanken bij democratische overwinning. Het is echt triest hoe politiek "tegenwoordig" werkt (soms, op sommige plaatsen).
Oud 19-03-2020, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn beste vrienden hier denkt dat het muiten en apocalyptische chaos wordt, en is in 2 dagen 4400km gereden naar zijn zombiebunker aan de andere kant van de VS
Als al die tokkies met wapens straks opeens gezondheidszorg gaan opeisen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.