Oud 22-10-2019, 23:48
Verwijderd
Nou, ik had je eigenlijk juist wel zo'n type geschat eigenlijk Maar fijn
Advertentie
Oud 23-10-2019, 00:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nou, ik had je eigenlijk juist wel zo'n type geschat eigenlijk Maar fijn
Haha misinschatting! Hiervoor echt een paar jaar niet serieus gedated. Alleen een beetje gescharreld. En thanks haha
Oud 23-10-2019, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn date was zooo
Ohhhhh leuk! vertel!
Oud 24-10-2019, 17:57
gladdemeeuw
gladdemeeuw is offline
Citaat:

Ik kan mij geen betere dag voorstellen.

geen voetbal gekeken en geneukt
Oud 24-10-2019, 22:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ohhhhh leuk! vertel!
Hij echt zo lief en relaxt. Terwijl hij wel gewoon dingen doet met zijn leven en boordevol verhalen zit. Hij maakt zich er gewoon niet zo druk om. En het is echt een lekkerding . Hij is echt de relaxte tegenhanger van wat ik ben. Het voelde ook meteen goed. Dat heb ik echt nog nooit gehad tijdens een eerste date
Oud 26-10-2019, 20:44
Verwijderd
Jos blijft me verbazen, in de meest positieve zin van het woord.
Oud 26-10-2019, 21:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jos blijft me verbazen, in de meest positieve zin van het woord.
Ja, het alleen thuis zijn heeft de kink in hem naar boven gebracht?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-10-2019, 08:28
Verwijderd


Hoe is het met jou boi Trimmie?
Oud 27-10-2019, 14:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:


Hoe is het met jou boi Trimmie?
Ja wel goed. Hij liet vorige zondag weten dat hij een beetje in een sleur zit van werken, eten, slapen, dus donderdag heb ik 'm meegesleept naar een kampvuur bij hem in de buurt. Leuke mensen leren kennen. Te veel whiskey gedronken. Om 8 uur pas gaan slapen etc.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-10-2019, 20:07
Verwijderd
Spoiler
Oud 27-10-2019, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Hij echt zo lief en relaxt. Terwijl hij wel gewoon dingen doet met zijn leven en boordevol verhalen zit. Hij maakt zich er gewoon niet zo druk om. En het is echt een lekkerding . Hij is echt de relaxte tegenhanger van wat ik ben. Het voelde ook meteen goed. Dat heb ik echt nog nooit gehad tijdens een eerste date
Ahhh vind ik leuk voor je!
Oud 30-10-2019, 08:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
We zijn op zoek naar een nieuwe koopwoning. Ik vind het bizar dat ik dat idee niet eng vind
Oud 30-10-2019, 09:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je mag blijven na het ongelukje met de auto?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-10-2019, 09:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Gelukkig wel
Oud 30-10-2019, 11:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gelukkig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-11-2019, 10:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik hou van mij
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-11-2019, 08:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
We zijn op zoek naar een nieuwe koopwoning. Ik vind het bizar dat ik dat idee niet eng vind
Ga je samen wat kopen??
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 02-11-2019, 14:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb 'm weer bijna elke dag gezien deze week. Gister moest ik plots werken en toen bleef hij als een huisvrouwtje op me wachten en had ie voor me gekookt. <3
Met die vorige Pipo draaide het voornamelijk om seks en als ik h m.niet zag appte hij ook 2 weken niet, dus het is gek dat iemand gewoon met me wil kroelen op de bank en slechte tv wil kijken en moeite voor me doet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-11-2019, 19:35
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ga je samen wat kopen??
Ja.
Oud 02-11-2019, 20:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb 'm weer bijna elke dag gezien deze week. Gister moest ik plots werken en toen bleef hij als een huisvrouwtje op me wachten en had ie voor me gekookt. <3
Met die vorige Pipo draaide het voornamelijk om seks en als ik h m.niet zag appte hij ook 2 weken niet, dus het is gek dat iemand gewoon met me wil kroelen op de bank en slechte tv wil kijken en moeite voor me doet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-11-2019, 17:37
Verwijderd
Blijkbaar is het seizoen "Waarom heb ik VeraIustitia laten gaan en ik wil weer met haar afspreken" weer begonnen.
Oud 14-11-2019, 17:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoeveel kandidaten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-11-2019, 17:40
Verwijderd
Wil je dit echt weten?
Oud 14-11-2019, 18:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
10
Oud 14-11-2019, 18:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wil je dit echt weten?
anders zou ik het niet vragen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-11-2019, 17:56
Verwijderd
Citaat:
10
Oja ik was jou vergeten!
Oud 15-11-2019, 18:00
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 03-12-2019 om 21:16.
Oud 15-11-2019, 18:00
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 03-12-2019 om 21:17.
Oud 15-11-2019, 18:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Oja ik was jou vergeten!
Ja, we hadden nog samen gewiept op dat vrijgezellen feestje naast die lege bierkratten en ik was zoooooo dronken dat ik er niets van heb onthouden
Oud 15-11-2019, 18:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
maar hoe kun je je dat dan herinneren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-11-2019, 00:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb de mijne afgekapt maar hij blijft maar appen. Enerzijds enorm irritant, anderzijds streelt het mijn ego
Oud 16-11-2019, 00:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Overigens vind ik het ook ingewikkeld, dat hij lieve dingen blijft zeggen enzo. Het is ook niet dat ik hem hoop geef of aan het lijntje hou ofzo. Ik sta over het algemeen al niet bekend als subtiel, maar ben naar hem toe ook al meermaals heel duidelijk geweest
Oud 16-11-2019, 12:05
Verwijderd
Is hij sowieso te lief?
Oud 16-11-2019, 12:07
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 03-12-2019 om 21:17.
Oud 16-11-2019, 15:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb de mijne afgekapt maar hij blijft maar appen. Enerzijds enorm irritant, anderzijds streelt het mijn ego
maar waarom blokkeer je hem dan niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-11-2019, 20:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
maar waarom blokkeer je hem dan niet
Waarom zou ik dat doen? Ik heb geen ruzie met ‘m.

Citaat:
Is hij sowieso te lief?
Vooral als hij zelf belangen heeft.
Oud 16-11-2019, 21:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben weer in het knipperlichten getrapt.

Hoewel ik het idee heb dat hij het dit keer niet zo ziet.
Ah kak. Zit er potentie in? Of denk je dat het een stoplichtrelatie blijft?
Oud 16-11-2019, 21:40
Verwijderd
knip

Laatst gewijzigd op 17-11-2019 om 17:02.
Oud 16-11-2019, 21:45
Verwijderd
knip

Laatst gewijzigd op 17-11-2019 om 17:02.
Oud 16-11-2019, 21:48
Verwijderd
knip

Laatst gewijzigd op 17-11-2019 om 17:02.
Oud 17-11-2019, 14:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben op het punt beland dat ik niet meer zeker ben wat ik er van vind. Hij is nu alweer sinds woensdag bij me en het is fijn dat er iemand is om mee te kroelen, maar we zijn voornamelijk TV aan het kijken en verder niks. Ik ben ook bang dat ik hem meer aandacht geeft dan hij mij en dat wil ik niet. Maar dan snap ik dus niet dat hij zo veel bij me wil zijn. I am confusion.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-11-2019, 14:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik ben op het punt beland dat ik niet meer zeker ben wat ik er van vind. Hij is nu alweer sinds woensdag bij me en het is fijn dat er iemand is om mee te kroelen, maar we zijn voornamelijk TV aan het kijken en verder niks. Ik ben ook bang dat ik hem meer aandacht geeft dan hij mij en dat wil ik niet. Maar dan snap ik dus niet dat hij zo veel bij me wil zijn. I am confusion.
Waarom neem je dan niet wat afstand?

Als je elkaar leuk vindt dan wil je veel bij elkaar zijn, het maakt dan niet zoveel uit wat je doet, maar het kan geen kwaad om eens iets anders te doen. Achter de tv leer je elkaar niet zo goed kennen.
Oud 17-11-2019, 14:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
True. Het helpt ook niet mee dat ik moet werken en hij hele dagen niks doet (hij werkt als uitzendkracht en ze hebben 'm niet nodig nu, dus hij zit een beetje in een depri sleur). En elke keer als ik naar werk ga denk ik dat hij wel een aanstalt maakt om naar z'n eigen huis te gaan, maar dat is nie. Prima, maar dan wil ik ook bedolven worden onder de aandacht en non-stop verliefde blikken krijgen, maar in plaats daarvan krijg ik een aai over m'n bol. Meh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-11-2019, 19:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En als je gewoon even samen buiten een wandeling gaat maken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-11-2019, 21:48
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
True. Het helpt ook niet mee dat ik moet werken en hij hele dagen niks doet (hij werkt als uitzendkracht en ze hebben 'm niet nodig nu, dus hij zit een beetje in een depri sleur). En elke keer als ik naar werk ga denk ik dat hij wel een aanstalt maakt om naar z'n eigen huis te gaan, maar dat is nie. Prima, maar dan wil ik ook bedolven worden onder de aandacht en non-stop verliefde blikken krijgen, maar in plaats daarvan krijg ik een aai over m'n bol. Meh.
Hij blijft steeds bij jou thuis wanneer jij gaat werken? Schop hem eens gauw de deur uit
Oud 17-11-2019, 21:59
Verwijderd
Citaat:
True. Het helpt ook niet mee dat ik moet werken en hij hele dagen niks doet (hij werkt als uitzendkracht en ze hebben 'm niet nodig nu, dus hij zit een beetje in een depri sleur). En elke keer als ik naar werk ga denk ik dat hij wel een aanstalt maakt om naar z'n eigen huis te gaan, maar dat is nie. Prima, maar dan wil ik ook bedolven worden onder de aandacht en non-stop verliefde blikken krijgen, maar in plaats daarvan krijg ik een aai over m'n bol. Meh.
Oef dit zou ik echt een afknapper vinden.
Oud 18-11-2019, 14:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hij blijft steeds bij jou thuis wanneer jij gaat werken? Schop hem eens gauw de deur uit
Op zich vind ik het niet erg, want het is wel fijn dat er iemand is om tegenaan te kruipen als ik thuiskom en om samen te koken/eten. En aandacht krijg ik ook wel, ik ben alleen een beetje voorzichtig na het hele gebeuren met die vorige Pipo. Als ik niet bedolven word onder de aandacht gaat mijn hoofd meteen in 'zie je, hij vind me stom en laat me ook in de steek'-modus.
Hij is nu naar huis iig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2019, 18:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Op zich vind ik het niet erg, want het is wel fijn dat er iemand is om tegenaan te kruipen als ik thuiskom en om samen te koken/eten. En aandacht krijg ik ook wel, ik ben alleen een beetje voorzichtig na het hele gebeuren met die vorige Pipo. Als ik niet bedolven word onder de aandacht gaat mijn hoofd meteen in 'zie je, hij vind me stom en laat me ook in de steek'-modus.
Hij is nu naar huis iig.
Dat begrijp ik ook wel hoor

Waarschijnlijk maak je je druk om niks joh. Als jullie zo veel tijd met elkaar doorbrengen is het wel handig om te weten of jullie op een lijn zitten. Communicatie is belangrijk.

Laatst gewijzigd op 19-11-2019 om 19:36.
Oud 23-11-2019, 11:22
Verwijderd
HO hoe is het nu?

.

Laatst gewijzigd op 03-12-2019 om 21:17.
Oud 24-11-2019, 00:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is beter om die ene persoon meteen te vertellen dat doet niet zo klikt dan 'm nog langer aan het lijntje te houden. Is voor jou ook niet fijn/ handig.

Hier gaat het wel weer okee. Verplichtingen tussendoor zorgden voor wat afstand, maar nu ligt ie weer naast me op de bank en is het erg gezellig.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.