Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 22:17
Thinker
Avatar van Thinker
Thinker is offline
Hi,

Ik zit nu al een maand opgescheept met een bazin die me echt de strot uithangt. Ze laat me duidelijk blijken dat ze me niet moet hebben en ze heeft ook echt een dubbele gezicht. Tegen de klanten is ze supervriendelijk, maar zodra ze zich heeft omgedraaid is ze weer supervies. Anyway, ik ben er bijna van verlost. Nog exact twee dagen werken. Als ze er niet is, amuseer ik me wel op m'n werk. Ik heb toffe collega's. En haar hubby is een echte sympatieke gast.

Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn die een baas hebben die echt vervelend zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2004, 23:12
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb altijd best leuke en aardige bazen gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 09:55
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Mijn stagebegeleidster was er ook zo één. Ik krijg elke keer op een vervelende manier te horen wanneer ik iets verkeerd doe. Als mijn collega's iets verkeerd doen wordt er niets van gezegd. Ook vond ze dat ik niet met kritiek om kon gaan. Mijn antwoord was dat het aan haar manier van kritiek geven lag. Ze schoof de schuld in mijn schoenen waar uitzendkrachten bij waren, terwijl ik als stagiaire destijds niet eens eindverantwoordelijke mocht zijn...

zo zijn er nog meer dingen voorgevallen....ach... Het ene oor erin, het andere er weer uit.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Toen ik bij de bakker werkte had ik een rot bazin. Ze had me ontslagen omdat ik me één keer verslapen had, dus eigenlijk was dat maar goed ook, want anders was ik al snel gillend weggegaan.

Ze was idd ook aardig tegen klanten maar gewoon achterbaks en zeurde altijd op ons.
Daardoor deed iedereen alles achter haar rug om en was de sfeer wel goed als zij er niet was, heel erg dubbel idd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 16:37
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik heb allerlei bazen gehad watjes, klootzaken, aardige etc.
Je hebt ze eigenlijk niet voor het uitzoeken, net als je collega's ook niet. Maar zoals Birthmark al zei, gewone ene oor in en andere uit laten gaan en erger je er echt aan dan moet je of vertrekken of actie ondernemen.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Lost #3
Briseïs
500 10-07-2006 15:17
De Kantine Mijn vieze, vette baas!
Flip!
63 29-04-2005 15:07
Verhalen & Gedichten [columnreeks] Peking Express
juliettebinoche
8 31-03-2004 10:56
De Kantine LEUKE boeken om te lezen
Slaughterer
99 23-08-2002 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.