Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 14:03
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Wij hebben al twee SE's gehad van geschiedenis, elk over 1 van de onderwerpen. Sta nu gemiddeld een 7.3, dus daar maak ik me niet druk om. Heb toen ook alles al samengevat, dus voorlopig begin ik nog niet met die stof opnieuw te leren voor het CE. D
Voor tekenen heb ik al 2 (heeeeele lange) hoofdstukken samengevat, en 1 alleen gelezen. Daar zag ik echt heel erg tegenop, omdat dat de stof echt saai is. Maar het valt tot nu toe heel erg mee. Net even een paar examenteksten Frans gemaakt, was ook wel weer genoeg.

Nu economie. Ik haat economie.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2006, 14:39
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 07-05-2006 @ 15:03 :
Nu economie. Ik haat economie.
ik weet precies wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:26
Verwijderd
Tja, ik heb eerst nog 3 schoolexamens te doen, waar ik nog nauwelijks iets aan gedaan heb... Maar woensdag ga ik écht beginnen voor het CSE. Ik had planningen gemaakt, maar ik loop hopeloos achter... tja... planningen zijn er nu eenmaal jammer genoeg ook vaak voor om te zien hoe erg je achterloopt...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:40
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Vandaag beetje natuurkunde gedaan.. Heb morgen namelijk een herkansing over alle examenstof. Dus heb maar alles vanuit samengevat nog eens een keer doorgelezen (viel toch tegen eigenlijk.. )
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:42
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Aesar schreef op 01-05-2006 @ 13:59 :

Bovendien is er voor nat wis en sk niet zo heel veel te leren, je moet het gewoon kunnen.
En dat zijn nou net de vakken waar ik doodsangsten voor uit sta . Moet er toch echt maar eens met wiskunde en scheikunde beginnen..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:48
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Ik heb nog niks gedaan, denk dat het er ook niet meer van komt met dit mooie weer.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 18:56
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Citaat:
Philemon schreef op 07-05-2006 @ 17:40 :
Vandaag beetje natuurkunde gedaan.. Heb morgen namelijk een herkansing over alle examenstof. Dus heb maar alles vanuit samengevat nog eens een keer doorgelezen (viel toch tegen eigenlijk.. )
Dat samengevat-boekje voor natuurkunde is echt enorm handig.
Ik heb mezelf gister ook gedwongen dat ding eindelijk een keer door te nemen
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 19:30
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
ik heb vooral ontdekt dat ik bij de natuurkunde examens niet te moeilijk moet denken, en goed naar de tekeningen/grafieken moet kijken..
wiskunde valt wel wat tegen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:07
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik sta versteld van mijn eigen leerdrift.. Nooit ene fuck uitgevoerd de afgelopen 6 jaar, en nu leer ik gewoon uren per dag!
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:58
]ules
]ules is offline
ik ben nog steeds niet begonnen , veels te lekker weer... ik eis onweer
__________________
..Sic erat in Fatis..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 22:02
Verwijderd
Leer nu ongeveer 2 uur per dag aan M&O wat ik volgende week al eerst heb. En maak ook nog wel een oefenexamen voor een ander vak.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:12
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Ik ga vandaag denk ik maar eens beginnen met geschiedenis en aardrijkskunde...
__________________
That's me
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:20
Verwijderd
ik ga zondag beginnen. Dus.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 22:23
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
ik ga morgen beginnen... maar dta zeg ik al elke dag
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 10:12
sissisissi
sissisissi is offline
Haaa ik ben al heel voortvarend bezig inmiddels; economie bijna klaar, geschiedenis op de helft.. Nouja, aardrijkskunde, filosofie en wiskunde moet ik nog aan beginnen, maar dat lukt wel.

En Frans/Nederlands/Engels, leert iemand daarvoor?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 16:00
Verwijderd
@ per piacere: Ik heb ook nog bijna niets gedaan, ben op een kwart van geschiedenis, aan aardrijkskunde, wiskunde en economie moet ik nog beginnen. Het ziet er trouwens ook niet naar uit dat dat binnenkort wel gaat gebeuren

Citaat:
sissisissi schreef op 13-05-2006 @ 11:12 :
En Frans/Nederlands/Engels, leert iemand daarvoor?
Mijn streven is om van elke taal minstens 1 heel examen te oefenen. Helaas vond ik het bij Frans halverwege wel genoeg geweest, en bij Duits viel ik halverwege in slaap. Ik weet niet zeker of ik iets aan Engels en Nederlands ga doen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 16:05
Verwijderd
Ik heb gisteren Frans geoefend, morgen zijn Nederlands en Duits aan de beurt. Maandag ga ik verder met geschiedenis en wiskunde. Zo wissel ik alles 4 dagen af tot m'n eerste examen volgende week vrijdag, Frans.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 16:52
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Frans moet je niet zo tegen op zien, die zijn niet zo moeilijk
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 16:58
Verwijderd
Frans leesvaardigheid is makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 12:21
d00r
Avatar van d00r
d00r is offline
Citaat:
Renske-meiske schreef op 13-05-2006 @ 17:00 :
@ per piacere: Ik heb ook nog bijna niets gedaan, ben op een kwart van geschiedenis, aan aardrijkskunde, wiskunde en economie moet ik nog beginnen. Het ziet er trouwens ook niet naar uit dat dat binnenkort wel gaat gebeuren



Mijn streven is om van elke taal minstens 1 heel examen te oefenen. Helaas vond ik het bij Frans halverwege wel genoeg geweest, en bij Duits viel ik halverwege in slaap. Ik weet niet zeker of ik iets aan Engels en Nederlands ga doen.
haha hetzelfde hier
heb n half boekje van GS doorgelezen, aardrijkskunde nog niets
wiskunde heb ik 1 oefenexamen gemaakt (7,0 dus dat vind ik ook wel weer leuk geweest, dat lees ik de dag vantevoren nog wel ff door)

frans heb ik vanochtend n uurtje gedaan, valt best mee!
duits haat ik, daar wordt ik boos van dus die doe ik niet denk ik
engels ook niet dat moet wel lukken
en nederlands maak ik denk ik ff 1 examen en dan ist ook wel goed

met die talen moet je tog gewoon geluk hebben dat je de texten snapt of niet, daar kan je amper voor leren
__________________
girls with assas like mine don't talk to boys with faces like yours
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 13:01
DjBumfck
Avatar van DjBumfck
DjBumfck is offline
ah gelukkig ik ben dus niet de enigste, altijd kut om te zien dat iedereen om je heen al hard bezig is met leren en je zelf nog moet beginnen

maar ik denk dat ik vandaag ook maar eens ga beginnen met geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:33
Brack
Brack is offline
Gisteren boek 1 van M&O, vanochtend 'Vervoer en ruimtelijke inrichting' (AK) t/m h4, vanmiddag gaat ik wel weer verder
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:40
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik ben nu bijna klaar met biologie, moet alleen homeostase nog goed doornemen en verder heb ik een oriëntatetoets van scheikunde gedaan en een proefexamen van Nederlands (vanwege de samenvatting, viel best mee).

En ik ga vanavond iets voor wiskunde doen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:45
Wazzup1
Avatar van Wazzup1
Wazzup1 is offline
Citaat:
Brack schreef op 16-05-2006 @ 11:33 :
Gisteren boek 1 van M&O, vanochtend 'Vervoer en ruimtelijke inrichting' (AK) t/m h4, vanmiddag gaat ik wel weer verder
Dat AK doe je goed, ik vind dat Actieve Aarde niet echt om doorheen te komen zeg
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:56
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Ik had niet verwacht dat ik het met mijn 6 examens zo druk zou hebben.. Nu ben ik ook wel vrij veel bezig met fa/ne/en, maar dat doe ik gewoon om er ff in te komen.
Ik heb alles al wel geleerd, maar toch heb ik niet het idee dat ik het goed ken. Eerst maar eens concentreren op Frans en Geschiedenis.
Jammer genoeg zijn de nare examen-dromen vanacht begonnen..
Ik droomde dat mijn Frans examen leek op Chinees en dat ik heel nodig naar de wc moest, maar dat mocht niet, en toen was ik mn concentratie helemaal kwijt.. Dat was niet zo best.
Maar oke, positief blijven denken.. We kunnen het allemaal!
__________________
Dreams can come true..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 11:00
Experiment
Experiment is offline
Ik ben gisteren begonnen: proefexamen Nederlands gemaakt en van Latijn het laatste hoofdstuk doorgenomen, want dat zat niet in ons SE dus die teksten had ik nog nooit goed bekeken.

Vandaag vat ik Van Kind tot Burger samen (nu over de helft) en ga straks beginnen met economie.

Morgen proefexamens Engels en Duits maken en beginnen met filosofie samenvatten.

Donderdag ga ik Vietnam samenvatten en wiskunde Rijen en Webgrafieken oefenen want ook dat nog nooit in een SE gehad.

Jaja wat een planning

ohja eerste examen is Frans vrijdag, maar daar ga ik niks meer voor doen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Wazzup1 schreef op 16-05-2006 @ 11:45 :
Dat AK doe je goed, ik vind dat Actieve Aarde niet echt om doorheen te komen zeg
ik ook niet, vrij ingewikkeld en oninteressant

die andere twee boekjes gaan daarentegen wel vrij snel
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 12:28
Verwijderd
Ik heb al een half examen Frans gedaan, en de eerste paragrafen van Vietnam. Nog niet echt veel dus.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 12:34
Starling
Avatar van Starling
Starling is offline
Ik ken nu het hele Vietnam boekje (heb ook al de examens van vorig jaar gemaakt) en ben bezig met Van Kind tot burger bij het eerste hoofdstuk.
Verder heb ik een paar Engels teksten geofend, maar nog niet echt veel.
En heb ik heel veel M&O geleerd en goefend, maar ik blijf die examens moeilijk vinden.

Maar ik moet nog zoo veel... Aardrijkskunde en Economie
__________________
One way, or another...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 12:52
5803
5803 is offline
Ik ben vandaag om 13.00 begonnen! Vanaf nu vooral veel Geschiedenis leren voor maandag, en daarna hard leren voor de laatste twee dagen, filosofie, Latijn en wiskunde! De moderne talen komt wel goed, ook zonder oefening, hoop ik.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:00
Verwijderd
Vanavond ga ik aan de geschiedenis, en morgen aan wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:12
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
voor de talen valt er niet zo veel te doen... ligt puur aan de teksten die je krijgt... je snapt ze, of je snapt ze niet
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:16
Verwijderd
Dat is wel waar, maar je moet ook handigheid in teksten maken krijgen. Weten hoe je moet antwoorden, hoe je het beste kan zoeken, hoe je een tekst moet lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:22
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Ja, dat is ook wel waar
Maar na 6 jaar ervaring moeten de meesten dat wel kunnen
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:02
Verwijderd
Nou ik ben nu toch wel echt begonnen aan geschiedenis vandaag. Alleen het is zo veeeeeel. En ik vind het ook saai.
Ben nu bezig met VKTB en ik hoop maar dat ik alles haal voor a.s. maandag (ik kan me niks meer herinneren van de aantekeningen uit de les dus het is allemaal bijna 'nieuw').

Frans geloof ik vrijdag wel; als je nu nog niet teksten kunt lezen dan kun je het vrijdag ook niet denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:08
Verwijderd
Is wel zo, maar ik kom graag in het 'tekstenritme' zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:15
Verwijderd
Ja, nou, ik zal er waarschijnlijk nog wel 1 of 2 maken maar ik bedoel er meer mee dat ik gs nu veel en veel belangrijker vind en met Frans heb ik al wel vaker geoefend enzo dus ik ga niet nu nog als een idioot allemaal Franse teksten maken.

Maar ik ken dat wel van het 'tekstenritme', da's wel handig ja. Anders moet je er zo inkomen op het examen zelf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:47
]ules
]ules is offline
ik ga dadelijk beginnen, nog helemaal niks gedaan en donderdag begin ik al met M&O (doe havo), miss nog iemand tips?
__________________
..Sic erat in Fatis..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:21
Nyawa
Citaat:
]ules schreef op 16-05-2006 @ 16:47 :
ik ga dadelijk beginnen, nog helemaal niks gedaan en donderdag begin ik al met M&O (doe havo), miss nog iemand tips?
Heel veel koffie, Red Bull en Golden Power?

Vandaag weer zo weinig gedaan, alleen geschiedenis Vietnamkatern doorgelezen en hoofdstuk 1 t/m 3 van Grieks nog eens herhaald, pff. Het gaat zó traag. Ga zo maar ff Geschiedenis 2005-II maken en dan kan ik hopelijk vanavond nog wat Grieks herhalen en aardrijkskunde lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:23
create
Avatar van create
create is offline
vietnam zit er ondertussen wel redelijk in, van kind tot burger begint ook te komen dus voor geschiedenis loop ik wel goed.
wiskunde één keer doorgelezen, maar is mijn laatste examen dus heb ik nog alle tijd voor.
een keer een samenvatting voor nederlands geoefend plus enkele vragen om er even in te komen. voor duits en engels ook een paar vragen gemaakt om er even in te komen. straks maar even voor frans de veel voorkomende vragen doornemen en een beetje oefenen.

maar teksten maken kan ik niet oefenen, het hangt voor mij helemaal van het moment af. of de teksten liggen me, of ze liggen me niet. de basis heb ik iniedergeval.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 16-05-2006 @ 17:21 :
Heel veel koffie, Red Bull en Golden Power?
Het heeft geen enkele zin je vol met cafeïne te stoppen, het is veel zinniger om goed te eten en bij het leren lekker een kopje (kruiden)thee te drinken. Cafeïne houdt je kunstmatig alert, de neveneffecten moge bekend zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 17:23
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Sylph schreef op 16-05-2006 @ 17:43 :
Het heeft geen enkele zin je vol met cafeïne te stoppen, het is veel zinniger om goed te eten en bij het leren lekker een kopje (kruiden)thee te drinken. Cafeïne houdt je kunstmatig alert, de neveneffecten moge bekend zijn.
Toevallig steel je de woorden uit mijn mond
Die drankjes werken maar kort, en nadat het is uitgewerkt, word je nog minder alert dan je voorheen al was.
Dus geen energy-drinks

In sommige thee-soorten zitten ook veel caffeïne...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:19
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
ken mensen die nog steeds niet begonnen zijn
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:26
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
Inga schreef op 17-05-2006 @ 16:19 :
ken mensen die nog steeds niet begonnen zijn
Mja ik ook, en het meest vervelende is dat ze gewoon gaan slagen ook. Waarschijnlijk ook nog met betere cijfers dan ik.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:27
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 17-05-2006 @ 16:26 :
Mja ik ook, en het meest vervelende is dat ze gewoon gaan slagen ook. Waarschijnlijk ook nog met betere cijfers dan ik.
Echt irritant is dat altijd
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:28
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 17-05-2006 @ 16:26 :
Mja ik ook, en het meest vervelende is dat ze gewoon gaan slagen ook. Waarschijnlijk ook nog met betere cijfers dan ik.
Hahaha jaa voor de meeste geldt dat idd waarschijnlijk wel ..
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wie is er fout?
Armoed
41 22-11-2007 17:27
Levensbeschouwing & Filosofie MAAR, Wie is HIJ dan!!!!!!!!!!
IGRA
24 28-08-2004 00:32
Seksualiteit Size DOES matter!
CharismaticBass
15 06-06-2004 20:43
Liefde & Relatie Onbeawntoord verliefd.
Sincerely yours
29 05-07-2002 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.