Oud 07-09-2009, 20:16
Verwijderd
Advertentie
Oud 07-09-2009, 20:16
Verwijderd
ik las dat en toen dacht ik "huh, er zit toch geen K in Commendatore?"
Oud 07-09-2009, 20:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
We hebben een P, we hebben een A, we hebben een T, we hebben een R, we hebben een I, we hebben een C, we hebben een K, wat hebben we dan?


Commendatore
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 20:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hmm, Hamka's en Dr. Pepper <33.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 20:52
Verwijderd
Ik bedacht net dat het tof zou zijn als je er voor kon kiezen de Mexicaanse griep te krijgen (en iemand anders 'm dan niet kreeg). Het "gevaar" zit hem er volgens de experts namelijk in dat deze herfst heel veel mensen tegelijk ziek worden en er dus allerlei openbare diensten onderbezet zijn. Nu is mijn vader op het moment nogal onmisbaar op zijn werk en heb tijd over omdat ik pas over twee weken weer iets nuttigs ga doen, dus ik zou graag de griep, zodat de rest van mijn familie er geen last van heeft. Of zo iets.
/gedachtekronkel.
Oud 07-09-2009, 20:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


Bij ons staan er op school overal in de wc's ontsmettingspompjes, tegen de besmetting enzo ;x.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 20:56
Verwijderd
Bij ons hangt er één poster. Toen ik in mei in engeland was hing die school er al helemaal vol mee.
Oud 07-09-2009, 20:57
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Ik word die griep een beetje zat, ik merk er geen reet van. Een beetje pandemie is toch op z'n minst levensgevaarlijk.

Niet dat ik nu iets uitnodig ofzo, mocht god meelezen.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 07-09-2009, 20:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat zijn bejaarden af en toe vreselijke mensen. De meesten zijn vast hartstikke lief en aardig, maar van die oma's die alles beter weten, daar word je spontaan ongesteld van.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 20:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik word die griep een beetje zat, ik merk er geen reet van. Een beetje pandemie is toch op z'n minst levensgevaarlijk.
En dit ja.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat zijn bejaarden af en toe vreselijke mensen. De meesten zijn vast hartstikke lief en aardig, maar van die oma's die alles beter weten, daar word je spontaan ongesteld van.
Ja . Mijn moeder zei pas geleden: ja, ga nou eens nadenken wat je wilt gaan doen, anders zijn straks alle opleidingen vol! *opsomming maakt*. Ik bij alles: nee!!!! En zij weer: ga dan bij de ouwe mensen in het bejaardentehuis werken, die zijn allemaal hartstikke leuk. Andere beroepen zijn er toch niet voor meisjes. Mijn moeder is zo hopeloos ouderwets.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:02
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wat zijn bejaarden af en toe vreselijke mensen. De meesten zijn vast hartstikke lief en aardig, maar van die oma's die alles beter weten, daar word je spontaan ongesteld van.
Oe dat gaf vast een boel smurrie!

Maar je moet er een beetje doorheen kijken. Sommige oude taarten zijn een beetje betweterig, het helpt heel veel om ze voor de gek te houden door ze hartstikke gelijk te geven.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 07-09-2009, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn bejaarden af en toe vreselijke mensen. De meesten zijn vast hartstikke lief en aardig, maar van die oma's die alles beter weten, daar word je spontaan ongesteld van.
QFT. Ik kan mijn beide oma's wel schieten. De 'e'en was vroeger nog wel lief (ze had in elk geval meer snoep in huis dan mijn ouders ), maar tegenwoordig is ze zo'n ondankbaar, altijd klagend, nooit eens hartelijk zeikwijf. Zo ben ik "te oud" voor een verjaardagscadeautje () en als ik ipv bij haar op bezoek te gaan, naar het feest van mijn tante ga (zodat ik HAAR kan zien die dag) is het eerste wat ze zegt "oja, je zou eigenlijk langskomen" op de meest rottige toon die er bestaat.

Pfffft. Sorry voor dit gezeur. Het kwam zomaar, ineens.
Oud 07-09-2009, 21:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn ene oma was een dame waarbij je een keer in het jaar op visite ging en doodging toen ik acht was. Mijn andere oma was de beste en de liefste oma ever een een sv tweede thuis, waar je nooit teveel was en altijd welkom. Haar huis ruikt nog steeds naar oma. En ik woudat ze niet doodgegaan was want ik mis haar vreselijk.

Zo, dat moest ook even.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja . Mijn moeder zei pas geleden: ja, ga nou eens nadenken wat je wilt gaan doen, anders zijn straks alle opleidingen vol! *opsomming maakt*. Ik bij alles: nee!!!! En zij weer: ga dan bij de ouwe mensen in het bejaardentehuis werken, die zijn allemaal hartstikke leuk. Andere beroepen zijn er toch niet voor meisjes. Mijn moeder is zo hopeloos ouderwets.
Het liefst zou je ze even wakker willen schudden. Wat bij mij hielp is dat ik mijn moeder ook liet zien wat de studie in hield en dat ik mijn moeder er ook bij betrok. Op een gegeven moment vond ze het volgens mij nog leuker dan mij.

Maar je hebt echt geen enkel idee welke richting je op wilt?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het liefst zou je ze even wakker willen schudden. Wat bij mij hielp is dat ik mijn moeder ook liet zien wat de studie in hield en dat ik mijn moeder er ook bij betrok. Op een gegeven moment vond ze het volgens mij nog leuker dan mij.
Ja, als mijn moeder op een gegeven moment iets doorheeft, dan gaat ze het meestal ook wel waarderen, gelukkig.

Ik had vandaag mijn mentorgesprek en mijn mentrix is een ouwe tang (ze mag me gelukkig wel), en toen ik mijn toekomstplannen aan haar voorlegde, was het: oh, maar dat is toch helemaal niks voor een meisje?! Vraag er dan ook niet naar, kreng!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:12
Verwijderd
Wat legde je haar dan voor?
En , vrouwen die vrouwenstereotypering in stand houden.
Oud 07-09-2009, 21:12
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Wat voor toekomstplannen heb je dan dat niets is voor een meisje? In de bouwvak/leger?
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 07-09-2009, 21:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Missy schreef:
Maar je hebt echt geen enkel idee welke richting je op wilt?
Nog niet echt nee. Het lijkt me wel gaaf om met een vrachtwagen heel Nederland door te rijden, maar omdat nu mijn hele leven te doen... (Kostuum)coupeuse lijkt me ook leuk, en dat zie ik me wel mijn hele leven doen. Het liefst zou ik zelf een kinderboerderij opstarten, maarja, je moet natuurlijk wel realistisch blijven voor zover mogelijk. En zo zijn er nog wel een paar dingetjes, van hogerop komen en mooie literatuur schrijven tot als een bekend (opera)zangeres in musicals spelen. Maarja, dat zullen natuurlijk dromen blijven.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat legde je haar dan voor?
En , vrouwen die vrouwenstereotypering in stand houden.
Wat wil je met een refo-school en refo-ouders en refo-schoonouders!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:16
Rationeel
Rationeel is offline
sumoworstelen
Oud 07-09-2009, 21:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
In welk jaar zit je, Miekjuh?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je met een refo-school en refo-ouders en refo-schoonouders!
Ja, ik weet het! Maar toch, mijn vingers gaan kriebelen alleen al bij het lezen van zoiets!
Oud 07-09-2009, 21:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In welk jaar zit je, Miekjuh?
In januari moet ik me in gaan schrijven. Examenjaar dus.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik weet het! Maar toch, mijn vingers gaan kriebelen alleen al bij het lezen van zoiets!
Ja .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ja .
Gelukkig ben jij anders.
Oud 07-09-2009, 21:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
In januari moet ik me in gaan schrijven. Examenjaar dus.
Je kan je vaak tot eind zomervakantie inschrijven, dus als je het in januari echt nog niet weet, is dat volgens mij nog niet zo'n heel groot probleem.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kan je vaak tot eind zomervakantie inschrijven, dus als je het in januari echt nog niet weet, is dat volgens mij nog niet zo'n heel groot probleem.
Nee, maar ondertussen zitten wel alle mbo-opleidingen vol! Het is geen universiteit of hbo, Missy!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gelukkig ben jij anders.
Jaa, gelukkig wel .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Nee, maar ondertussen zitten wel alle mbo-opleidingen vol! Het is geen universiteit of hbo, Missy!
Oh, ik had altijd het idee dat je je daar ook gewoon nog vrij laat kon inschrijven.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, ik had altijd het idee dat je je daar ook gewoon nog vrij laat kon inschrijven.
Was dat maar waar . Eind februari zit meestal alles al vol, en anders kom je op een niveau-2 terecht in Verzorging. En dat is juist het állerlaatste wat ik wil, of beter gezegd, wat ik juist níet wil.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ondertussen zitten wel alle mbo-opleidingen vol! Het is geen universiteit of hbo, Missy!
En alsnog de HAVO doen zie je niet als een optie?
Oud 07-09-2009, 21:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Was dat maar waar . Eind februari zit meestal alles al vol, en anders kom je op een niveau-2 terecht in Verzorging. En dat is juist het állerlaatste wat ik wil, of beter gezegd, wat ik juist níet wil.
Dat moet je ook niet hebben. Op een gegeven moment had ik daar zo'n hekel aan, een opleiding kiezen. Heb je al opleidingen die je interessant vindt?

Wat Quis zegt is ook een goede.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:31
Verwijderd
ga lekker nog eventjes de havo doen, harstikke gezellig!!!11!!
Oud 07-09-2009, 21:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als alsnog de HAVO doen zie je niet als een optie?
Nee, en als ik dat nu nog zou zien, kon dat niet meer, aangezien ze heel streng zijn bij ons op school en met minimaal 7 examenvakken naar de HAVO mag, en ik heb er zes. En je moet voor alles minimaal een 7 staan, en dat haal ik sowieso al niet.

Ik voel me op dit forum heel dom, omdat iedereen een hoger niveau doet en ik weet wel heel veel alleen dat komt allemaal niet van pas op school en is dus allemaal nutteloze informatie .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat moet je ook niet hebben. Op een gegeven moment had ik daar zo'n hekel aan, een opleiding kiezen. Heb je al opleidingen die je interessant vindt?

Wat Quis zegt is ook een goede.
Ja, die noemde ik net .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja, die noemde ik net .
Ja, dingen, maar geen opleidingen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn bejaarden af en toe vreselijke mensen. De meesten zijn vast hartstikke lief en aardig, maar van die oma's die alles beter weten, daar word je spontaan ongesteld van.

Citaat:
Nee, en als ik dat nu nog zou zien, kon dat niet meer, aangezien ze heel streng zijn bij ons op school en met minimaal 7 examenvakken naar de HAVO mag, en ik heb er zes. En je moet voor alles minimaal een 7 staan, en dat haal ik sowieso al niet.

Ik voel me op dit forum heel dom, omdat iedereen een hoger niveau doet en ik weet wel heel veel alleen dat komt allemaal niet van pas op school en is dus allemaal nutteloze informatie .
ach meid ik heb niet eens m'n mavo diploma
Oud 07-09-2009, 21:35
Verwijderd
en nu ga ik een joint rollen en dan is het EINDELIJK weer tijd voor gtst
Oud 07-09-2009, 21:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Pip, wat ik me nu eigenlijk al een tijdje afvraag. Je zoontje (Sam toch?) woont toch niet bij jou, maar bij je ouders?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2009, 21:36
Rationeel
Rationeel is offline
knowledge is power, but you are the one that decides what knowledge
Oud 07-09-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, en als ik dat nu nog zou zien, kon dat niet meer, aangezien ze heel streng zijn bij ons op school en met minimaal 7 examenvakken naar de HAVO mag, en ik heb er zes. En je moet voor alles minimaal een 7 staan, en dat haal ik sowieso al niet.

Ik voel me op dit forum heel dom, omdat iedereen een hoger niveau doet en ik weet wel heel veel alleen dat komt allemaal niet van pas op school en is dus allemaal nutteloze informatie .
Oh, damn, dat is wel streng inderdaad. Jammer.
En tjees, Miekje, je bent alles behalve dom en ik hoop dat je dat beseft! Opleidingsniveau zegt ook niet alles! Ik ken zelf zat mensen die op de uni zitten maar zoooo dom doen en niks zelf kunnen, geen algemene kennis hebben, niet logisch kunnen nadenken etc, en ook zat mensen die of hun school niet hebben afgemaakt of iets zeer praktisch hebben gedaan en juist heel veel wijsheid hebben. Dus.

Je komt er wel uit.
Oud 07-09-2009, 21:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:


ach meid ik heb niet eens m'n mavo diploma
Ja maar ik wil niet eindigen als een uitzendkracht die in bejaardentehuizen oude mensen wast . Daar ben ik te egoïstisch voor .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:37
Rationeel
Rationeel is offline
geen idee wat dat ergens mee te maken heeft trouwens
Oud 07-09-2009, 21:39
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Haha wat Quis zegt, genoeg mensen op de uni waarbij ik zoiets heb van: wat heb jij in hemelsnaam moeten doen om hier te komen?!!
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 07-09-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Pip, wat ik me nu eigenlijk al een tijdje afvraag. Je zoontje (Sam toch?) woont toch niet bij jou, maar bij je ouders?
Daar dacht ik laatst ook al aan!
Oud 07-09-2009, 21:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, damn, dat is wel streng inderdaad. Jammer.
En tjees, Miekje, je bent alles behalve dom en ik hoop dat je dat beseft! Opleidingsniveau zegt ook niet alles! Ik ken zelf zat mensen die op de uni zitten maar zoooo dom doen en niks zelf kunnen, geen algemene kennis hebben, niet logisch kunnen nadenken etc, en ook zat mensen die of hun school niet hebben afgemaakt of iets zeer praktisch hebben gedaan en juist heel veel wijsheid hebben. Dus.

Je komt er wel uit.
Ja, vast wel. Maar ik heb zo vaak het idee (gehad) dat het wel in me zit maar dat het er met geen mogelijkheid uit te krijgen is. (Ok, dat komt ook wel door mijn mentor van twee jaar geleden die vond dat ik een lui kreng was.) Maar ik wíl wel, maar kán niet. En elke keer wordik daar weer me geconfronteerd en dat is zo kut .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-09-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Pip, wat ik me nu eigenlijk al een tijdje afvraag. Je zoontje (Sam toch?) woont toch niet bij jou, maar bij je ouders?
nee bij de ouders van zijn vader. en sam ja heet ie
als je meer wilt weten moet je maar even pm'en
Citaat:
Ja maar ik wil niet eindigen als een uitzendkracht die in bejaardentehuizen oude mensen wast . Daar ben ik te egoïstisch voor .
nee dat is heel verstandig, dat heeft niks met egoisme te maken hoor
Oud 07-09-2009, 21:40
Verwijderd
Ik ben 24 en weet ook nog steeds niet wat ik wil.
Oud 07-09-2009, 21:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

nee dat is heel verstandig, dat heeft niks met egoisme te maken hoor
Oh, jawel. Jij kent mij niet in het echte leven, ik ben helemaal niet schattig en lief en aaibaar, zoals menig mens hier doet denken . Vraag maar aan fizzle of Havock of flyaway .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 16:22
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 11:22
Muziek verukkelukkullukke 715
Kellie
39 28-12-2002 00:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.