Oud 31-10-2013, 21:14
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
18/30. Maar als Jillian erbij geweest was, had ze gemopperd . Ik had geen zin en heb het de hele middag uitgesteld. En toen ik mezelf toch een schop onder de kont gegeven had, heb ik een aantal dingen niet voluit met Nathalie meegedaan. En tijdens de cooling down kwam een telefoontje waar ik op zat te wachten. Morgen beter.
Jij al op 18, wat vliegt de tijd!

44/90 workout 8 is weer een stuk fijner

De enige keer dat ik dacht wtf doe je nu was in de warmup, in één beweging van liggend op de vloer naar een staande surfpose

En de suïcides zaten hierin als laatste cardio

Gelukkig dat deze veel leuker is want nog zo'n workout als 7 had ik echt niet tof gevonden
Advertentie
Oud 01-11-2013, 19:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
45/90 waar is iedereeeeeeeeen???

Op de helft!
Oud 02-11-2013, 11:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren gespijbeld (de tweede keer op vrijdag, kennelijk is dat niet zo'n gunstige dag voor mij), maar net wel geshred. 19/30 dus.
Oud 02-11-2013, 11:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 5, 40/90 was gisteren. En daar had ik met dansen best last van, mijn armen schreeuwden op een gegeven moment echt. Vandaag ga ik voor workout 6 en misschien voor de cardio aangezien ik vanavond kaasfondue ga eten en dat miljoenveel calorieën zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-11-2013, 19:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, ten eerste: Ik ben trots op jullie allemaal!

Ten tweede: Kan iemand mss posten (voor in de beginpost) aan watvoor programma's jullie meedoen en waar die evt te vinden zijn, want ik snap er geen snars meer van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-11-2013, 20:12
Verwijderd
Er zijn verschillende programma's:
30 day shred: Hawahaai en tot voor kort WolterB
Body Revolution: Sann., Neko, WishfulDreaming
Killerabs: Lieveheersbeest

Mis ik nog mensen? Ben het overzicht een beetje kwijt.

En dan heb je nog Killer buns, 30 day Ripped en volgens mij ook een Yoga workout. Volgens mij hebben een aantal mensen (waaronder sowieso Sann) ook Ripped afgerond.

De meeste programma's staan op YT, of je 'koopt' het online.

Laatst gewijzigd op 02-11-2013 om 20:51.
Oud 02-11-2013, 20:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
update! vandaag weer ge-Evy'd en per ongeluk een les overgeslagen. Deze les moest je 10 min lopen, 1 min wandelen en 20 min lopen. Iets langer doorgelopen omdat ik de 5km weer vol wilde maken. 34:18 AAAAARGGHHHH
Het eerste stuk heb ik geprobeerd om sneller te lopen, maar dan ga ik na 100 meter al dood terwijl ik dat bejaardenjoggen eindeloos lang volhoud. Irritant dat een klein beetje sneller me véél meer moeite kost ;x
Mijn doel is iig om de 5km binnen het half uur te lopen vóór het eind van de maand [/stokachterdedeurpost]
Oud 02-11-2013, 21:31
Verwijderd
Ik was donderdag heel blij dat mijn schema eindelijk een beetje meer op ''echt sporten'' begint te lijken, en het voelde ook heel goed, maar ik ben er vrijdag en vandaag wel weer een beetje van teruggekomen, het was toch echt te zwaar voor m.n. mn armen. Dus nu maandag sommige dingen maar weer minder vaak/met minder gewicht. Verder lang gewandeld in de duinen en op het strand vandaag, heerlijk. <3
Oud 03-11-2013, 00:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@Klovorhop: volgens mij kostte het mij toen veel moeite om een half uur nonstop te kunnen lopen, maar toen dat eenmaal lukte, kwam dat tempo haast vanzelf. Gewoon doorzetten dus!

Ennnnn vanavond rond etenstijd ook nog de laatste keer level 2 gezweet, omdat ik morgen toch graag wil beginnen aan level 3. 20/30!
En als het morgen droog is moet ik ook weer gaan lopen van mezelf. Is al bijna 3 weken geleden, omdat ik het shredden steeds voorrang geef en het veel regent.

Laatst gewijzigd op 03-11-2013 om 08:54.
Oud 03-11-2013, 01:12
Verwijderd
Hoi jongens, ik was een paar dagen offline en dat blijft ook nog een paar dagen zo. We hebben dinsdag bericht gekregen dat een goede vriend zelfmoord heeft gepleegd. Met mij gaat het wel, we zijn met onze vriendengroep veel samen en kunnen er heel goed over praten en hebben heel veel troost aan elkaar. Maar eh, Jillian kan even de pot op. Hoewel, beetje afhankelijk van hoe ik me morgenochtend voel, ik wel erg veel zin heb om even wat frustratie weg te gaan rennen.

Dus keep on the good work, jullie zijn de beste, ik haak later wel weer aan. Kusjes!
Oud 03-11-2013, 08:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@.sann: dat is schrikken, zeg. Sterkte!
Oud 03-11-2013, 09:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Sterkte Sanne...

Ik heb gister weer eens verzaakt, heb geholpen met verhuizen, maar misschien doen we vandaag dan wel weer twee keer
Oud 03-11-2013, 10:02
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Damn Sann, sterkte..

Citaat:
@Klovorhop: volgens mij kostte het mij toen veel moeite om een half uur nonstop te kunnen lopen, maar toen dat eenmaal lukte, kwam dat tempo haast vanzelf. Gewoon doorzetten dus!
Ah dat klinkt hoopgevend
Oud 03-11-2013, 10:35
Verwijderd
sterkte sann
Oud 03-11-2013, 14:51
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
46/90, misschien straks 47/90....
Oud 03-11-2013, 19:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanochtend heb ik weer een stukje gelopen. Ging eigenlijk best lekker. En nu ben ik net klaar met 21/30. Level 3 is veel leuker dan level 2! Helaas moet ik het doen met een crappy filmpje op YT, want level 3 is maar een keer compleet te vinden. Maar ook hiermee lukt het wel, ik leer meteen Spaans van de ondertiteling
Oud 03-11-2013, 21:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Woop woop, 47/90

Vast niet hoe jillian het schema bedacht had, maarja
Oud 04-11-2013, 12:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
22/30. Aan het begin van zo'n tiendaagse werkt het toch tegen je dat je nog niet precies weet welke oefeningen er ook al weer komen, en in welke volgorde. Ik ben steeds een paar tellen kwijt met kijken wat ik moet doen voor ik ook echt mee kan doen.
Oud 05-11-2013, 09:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Sanne, mocht je nog wat afleiding nodig hebben van je favo, David:

http://vimeo.com/69207481 vanaf 22:05, gaat ie loco!

gister was 48/90.
Oud 05-11-2013, 09:25
Verwijderd
Hahahhahaha Thanks
Oud 05-11-2013, 10:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Zaterdag/zondag had ik alsnog geen tijd, dus gisteren werd mijn cardio-dag (42/90). Ik moet zeggen dat hij steeds beter gaat. Nu ben ik aan het wachten op de stomme glasvezelmeneren zodat ik workout 7 kan gaan doen. DUURT LANG.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-11-2013, 11:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben benieuwd Neko!
Oud 05-11-2013, 15:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
23/30. En nu kom ik gelukkig op het punt dat ik de volledige tijd mee kan doen en niet al bij voorbaat uitgeput neerstort . En ik vind de walking plank move geweldig <3
Oud 05-11-2013, 17:24
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Hoi jongens, ik was een paar dagen offline en dat blijft ook nog een paar dagen zo. We hebben dinsdag bericht gekregen dat een goede vriend zelfmoord heeft gepleegd. Met mij gaat het wel, we zijn met onze vriendengroep veel samen en kunnen er heel goed over praten en hebben heel veel troost aan elkaar. Maar eh, Jillian kan even de pot op. Hoewel, beetje afhankelijk van hoe ik me morgenochtend voel, ik wel erg veel zin heb om even wat frustratie weg te gaan rennen.

Dus keep on the good work, jullie zijn de beste, ik haak later wel weer aan. Kusjes!
Wat naar sterkte x
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 05-11-2013, 17:27
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Hoi waar zijn jullie allemaal nu mee bezig? Ik ga het vandaag maar weer eens proberen

Oh en ik heb er een fitness-liefde bij, Lacey Stone (op 2:52 )
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 05-11-2013, 17:28
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Marijeeeeee!!!

Oud 05-11-2013, 18:05
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Marijeeeeee!!!

Hoooooi

Ik durfde je geen berichtje te sturen omdat ik nog niet weet of ik het doorzet *in hoekje kruip*
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 05-11-2013, 18:29
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als je niet gestalkt wil worden zeg je t maar
Oud 05-11-2013, 18:56
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Ben om in te komen maar even de eerste shred gaan doen, ging godzijdank prima Jillian
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 05-11-2013, 18:57
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Als je niet gestalkt wil worden zeg je t maar
Ik ben gewoon niet zo fanatiek als iedereen

Morgen weer Killer Buns proberen
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 05-11-2013, 19:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Succes!
Oud 06-11-2013, 11:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oja, ik zou nog laten weten hoe workout 7 (43/90) was! Ik vond circuit 1 echt hel op aarde. En daarna viel het me allemaal best mee. Niet dat t niet heftiger is dan de vorige twee weken, want dat is het wel en het is ook wel een beetje aanpoten. Maar het algehele "ik ga al dood als ik dit probéerr " gevoel was echt alleen in circuit 1 aanwezig. Volgende keer wordt dat vast beter want ik doe de eerste keer de oefeningen niet 100% omdat ik ook nog moet kijken wat nou exact de bedoeling is.

En nu heb ik gisteravond in glas gestaan dus ik twijfel een beetje of ik vandaag wel workout 8 wil doen. Mijn hele voet doet zeer/is gevoelig. En ik moet vanavond ook nog dansen. Hmmm.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-11-2013, 12:43
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja ik heb gister gespijbeld want ik voel me een beetje behoorlijk bla.

Maarja, circuit 1 is belachelijk! 2 vond ik ook niet fijn, daarna gaat t wel inderdaad. Maar beginnen met zo'n nachtmerrie is echt niet tof!

Ik zou het proberen en als het niet meer lukt, stop je
Oud 06-11-2013, 12:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Laat ik het zo zeggen over 7: ik krijg echtpijn in mn scschouders en nek van circuit 1, daar heb ik de rest van de tijd last van.

En er is ook veel op 1 been geloof ik, ook dat springen? Dat doet natuurlijk ook pijn
Oud 06-11-2013, 15:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
24/30. Circuit 3 cardio is echt niet te doen in het tempo van Jillian, zowel de jumpsquats als de rockstar niet.
Oud 06-11-2013, 20:15
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bij 30/30 lag je om die opmerking hawahaai

49/90 alweer! Time flies??
Dit was 7 weer. Ja circuit 1 is kut, dan begint 2 met down dog en ook weer door je armen, en die move met hoppen op 1 been. Drie is prima en vier inderdaad wel easypeasy, maar ik ben blij dat ik circuit 1 nog maar 1 keer hoef te doen
Oud 06-11-2013, 20:42
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Bij 30/30 lag je om die opmerking hawahaai

49/90 alweer! Time flies??
Dit was 7 weer. Ja circuit 1 is kut, dan begint 2 met down dog en ook weer door je armen, en die move met hoppen op 1 been. Drie is prima en vier inderdaad wel easypeasy, maar ik ben blij dat ik circuit 1 nog maar 1 keer hoef te doen
Goed bezig Lieke, 49/90 wat kun je nagaan dat we de shred hiervoor allemaal al vet zwaar vonden
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 06-11-2013, 22:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
kun je nagaan dat we de shred hiervoor allemaal al vet zwaar vonden
Ja ja, wrijf het maar in! Mijn spieren protesteren behoorlijk na de shred van vanmiddag en de zwemtraining van vanavond...
Oud 07-11-2013, 06:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Goed bezig Lieke, 49/90 wat kun je nagaan dat we de shred hiervoor allemaal al vet zwaar vonden
Ja toch jammer dat je niet weet hoe al deze workouts in het begin gegaan zouden zijn! Nu denk ik soms dat ik een pussy ben maar kan ik het al veel beter dan ik eerst zou kunnen

Ik vind het echt jammer dat ik niemand meer kan inhalen, de motivatie om het elke dag te doen wordt echt een stuk lager zo vanavond wordt m ook niet want ik ga uit eten
Oud 07-11-2013, 20:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind het echt jammer dat ik niemand meer kan inhalen, de motivatie om het elke dag te doen wordt echt een stuk lager zo vanavond wordt m ook niet want ik ga uit eten
Dan moet ik mezelf maar extra motiveren door je gewoon terug in te halen. Zodat jij mij weer kan inhalen!

En 44/90 workout 8 was fijn. Ik heb een klein beetje spierpijn van workout 7, dus het geeft goede hoop.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-11-2013, 21:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Bij 30/30 lach je om die opmerking hawahaai
Door jouw opmerking heb ik vandaag mezelf weer gepusht. De eerste set van deze sprongen kon ik nu wel bijhouden!
Ik kwam ziekig thuis van m'n werk en dacht alleen: dan kan ik niet shredden! Maar na even rust en paracetamol ging het al gauw beter, dus toch: 25/30.

Laatst gewijzigd op 08-11-2013 om 06:45.
Oud 07-11-2013, 22:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jezus zei ik echt lag???? Wtf????? Autocorrect?;(



Yess! Mooi
Oud 08-11-2013, 06:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Aangepast in mijn quote .
Ik ben benieuwd of ik vandaag kan shredden, de vrijdag is de enige dag waarop ik soms oversloeg.
Oud 08-11-2013, 09:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mja, ik ben eerlijk over mijn fouten
Oud 08-11-2013, 13:03
Verwijderd
Gisteren vet goed mijn oefeningen gedaan. Er is vooruitgang, zo fijn! Ik kan al 2 x 20 opdrukken (tot ellebogen 90 graden zijn, dan) op een stang. Die stang gaat steeds lager, nu zit ie net boven mn navel, terwijl hij eerst op borsthoogte zat. En het lukt! Nog geen gram aangekomen maar hopelijk komt dat nog; over twee weken is er een soort van evaluatiemoment en wordt er weer naar spiermassa gekeken en krijg ik wellicht een ander trainingsschema.
Oud 09-11-2013, 09:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
50/90, maar volgens ben ik nu de tel kwijt
Oud 09-11-2013, 09:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Dan moet ik mezelf maar extra motiveren door je gewoon terug in te halen. Zodat jij mij weer kan inhalen!

En 44/90 workout 8 was fijn. Ik heb een klein beetje spierpijn van workout 7, dus het geeft goede hoop.
Ja graag
Oud 09-11-2013, 10:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren geen workout gedaan... ik ben moe als ik thuiskom (moet op vrijdag werken bij allebei mijn banen) en moest 's avonds nog papieren invullen en opsturen naar het UWV en dat kostte meer tijd dan ik dacht. Daarna heb ik op de bank gehangen met chips
Maar nu dus 26/30 gedaan.
Oud 09-11-2013, 21:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En 27/30 zit er ook op! De eerste cardio-oefening blijk ik al 6 keer verkeerd gedaan te hebben... ze laten altijd eerst Anita zien en pas later Nathalie en kennelijk heb ik nog nooit goed genoeg gekeken. Ik vroeg me al af waarom ik na 6 keer nog niet bijna in de buurt kwam van Nathalies tempo. Maar nu ging dat makkelijk...
Oud 10-11-2013, 14:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waar is iedereen?

Ik heb net 28/30 gedaan. En inmiddels kan ik bijna alles op de pro-manier. Alleen het dubbele touwtjespringen en de buikspieren met benen en armen tegelijk naar elkaar toe kan ik niet. Nog 2 en dan zitten de 30 dagen er op!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.