Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2013, 20:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Want vol!

Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5
  8. Katertje
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano
  13. Röps
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 27-11-2013, 20:17
Verwijderd
Goed, moet nu echt aan het werk, want loop sowieso een uur uit Ben morgenochtend & middag vrij en ga dan nog even monsterposten over verdenkingen en onderbuikgevoelens, want dit grapje gaat me m'n leven kosten zonder tovenaar.

Nou ja, totally worth it
Oud 27-11-2013, 20:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goed, moet nu echt aan het werk, want loop sowieso een uur uit Ben morgenochtend & middag vrij en ga dan nog even monsterposten over verdenkingen en onderbuikgevoelens, want dit grapje gaat me m'n leven kosten zonder tovenaar.

Nou ja, totally worth it
Ja, je bent wel onze held dit spel. Nu al.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-11-2013, 20:18
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Eén voordeel: de wolven vreten me nu vast niet op omdat ik zo'n sukkel ben
__________________
cum hora undecima
Oud 27-11-2013, 20:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Gadver tovenaar dood had ik t toch mis.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 27-11-2013, 20:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja doei, checken wie er in priveberichten zit gebeurd al honderd jaar, je eigen fout dat je je nie t op onzichtbaar hebt gezet. Daarbij had je je een stuk plausibeler kunnen verdedigen dan je gedaan hebt, schuif dat alsjeblieft niet zo af op anderen en laat je niet zo kennen, met je gebitch met name op Lusi :')
Nee jouw voorgestelde verdediging is niks meer waard m'n privepagina stond open dat is het hele verhaal mensen maken daar sowieso iets van dus ik ben dood, al was er niets op te zien.

Natuurlijk is het mijn fout dat ik doodga ik vind het inzetten van 'je privepagina staat open' in het topic zelf niet echt sportief maar prima joh.

Mijn 'gebitch' op lusi heeft alleen te maken met haar herhaaldelijk pogingen mij compleet af te zeiken op elk klein spellingsfoutje.

Zoals in die post waar feitelijk alleen maar één keer "dat" te veel stond, dat is gewoon naar, fijn dat zij zogenaamd geen vormfouten maakt (giebel), maar dan hoeft ze daar niet telkens over te zeuren in een topic wat niet over spelling gaat en ze het blijkbaar prima kan lezen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 20:22
Verwijderd
Nou Arpos, meerdere mensen hebben zich weinig complimenteus uitgelaten over jouw manier van schrijven in de breedste zin des woords. Niet alleen Lusi. Daar komt bij dat het niets nieuws is dat online status in het spel betrokken wordt, al dan niet zijdelings. Een ervaren speler als jij had dat moeten weten, kom op zeg. Gedraag je eens volwassen.
Oud 27-11-2013, 20:22
Verwijderd
Ik verbeter geen spelling, ik wijs op onduidelijkheid.

Dat doe ik ook bij andere spelers en doen andere spelers ook bij jou.
Oud 27-11-2013, 20:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou Arpos, meerdere mensen hebben zich weinig complimenteus uitgelaten over jouw manier van schrijven in de breedste zin des woords. Niet alleen Lusi. Daar komt bij dat het niets nieuws is dat online status in het spel betrokken wordt, al dan niet zijdelings. Een ervaren speler als jij had dat moeten weten, kom op zeg. Gedraag je eens volwassen.
Ik heb nooit een spel meegemaakt waarin het gebruikt werdt dus nee.

Zo belachelijk is mijn schrijfwijze ook niet .
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 20:26
Verwijderd
Wat een discussie jongens. dit gaat echt verder dan het spel
Oud 27-11-2013, 20:27
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Volgens mij al meer dan vijf jaar geleden dat ik voor het laatst heb meegemaakt dat iemand zijn status op zichtbaar heeft tijdens het spel.

@ Arpos het was gewoon niet slim om eerst te ontkennen (liegen) en daarna te bekennen met een smoesje. Wel of geen wolf, niet slim.
Ik vind verder inderdaad dat er overdreven op arpos gelet wordt.

Maar goed, ik ben dood dus. En dat ik tovenaar was heb ik slechts drie keer gehint ofzo, dus verrassend!

Succes geliefdes, ik duim voor jullie.
Oud 27-11-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit een spel meegemaakt waarin het gebruikt werdt dus nee.

Zo belachelijk is mijn schrijfwijze ook niet .
Doe je het er nou om, met 'werdt'?
Oud 27-11-2013, 20:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
direct bekennen had hetzelfde gevolg, ik ontkende dat het gezellig was.

Slim was het niet nee, ik heb dan ook voorgesteld dat de SL mij rood geeft en hoop dat het het spelverloop verder niet te veel verziekt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 20:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik lach me echt krom als arPos straks gewoon een burger blijkt te zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-11-2013, 20:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik stop gewoon met offtopic posts zoals ik zei tot morgen, slaap wel.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 20:32
Verwijderd
Zo, inderdaad
Oud 27-11-2013, 20:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Spelleiderinterventie

Ten eerste - jongens, echt, wtf. Ga dit soort dingen maar uitvechten na het spel. Jullie vervuilen het topic nogal voor iedereen die ook meedoet en die geen zin/tijd heeft om tienduizend posts over interpunctie door te nemen.

Ten tweede hebben we van de wolven al de vraag gekregen of we Arpos toch maar dood kunnen laten gaan om het spel niet nodeloos op te rekken. Het lijkt ons ook tamelijk zinloos om een hangronde helemaal voor de vorm te spelen. Daarom is er morgen een hang- en eetronde in één. Om half negen zal er dus én iemand zijn opgegeten, én er zal iemand (en zijn nick begint met de A en eindigt op -rpos) worden opgehangen. De stem van de gegetene zal gewoon meetellen.

We gaan niet terugkomen op dit voorstel. Commentaar erop mag dus (wij weten ook niet precies wat we hiermee aanmoeten), maar alsjeblieft pas na afloop van het spel. Of, als je het écht niet voor je kan houden, per pm.

En nu weer terug naar normaal jongens, alsjeblieft. En zet je allemaal op offline.

Liefs.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-11-2013, 20:44
Verwijderd
Ja, deze beslissing maakt voor mij wel onnodig veel duidelijk. Dat de medewolven er nu ook zijn. En wie zoiets zou voorstellen, ook. Ik vind het heel typisch iets voor DP.

Oh en we hadden heel tactisch kunnen besluiten de ontmaskerde wolf in leven te laten tijdens geliefdenjacht. Die tactiek wordt ons nu ontnomen.


Maar ja he. Ach. Oei. Tja.
Ads door Google
Oud 27-11-2013, 20:46
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Betreffende het gelijkspel: iedereen heeft in het topic zijn stem genoemd. ßuerp had 7 stemmen (Tuttebel staat 2x in de lijst) en Deus Ex had er 8.

Óf iemand heeft niet gezegd op ßuerp te stemmen, maar dat wel gedaan, óf iemand heeft op Deus gestemd zonder dat te zeggen.

Iemand had er dus belang bij Deus te sparen en ßuerp te laten vallen. Een wolf dus. Waarom wil een wolf Deus sparen?
__________________
cum hora undecima
Oud 27-11-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Betreffende het gelijkspel: iedereen heeft in het topic zijn stem genoemd. ßuerp had 7 stemmen (Tuttebel staat 2x in de lijst) en Deus Ex had er 8.

Óf iemand heeft niet gezegd op ßuerp te stemmen, maar dat wel gedaan, óf iemand heeft op Deus gestemd zonder dat te zeggen.

Iemand had er dus belang bij Deus te sparen en ßuerp te laten vallen. Een wolf dus. Waarom wil een wolf Deus sparen?
Er is nog een leerlingverrader, geliefden, eigenwijze dorpelingen, stille stemmers, je kunt geen enkele conclusie trekken.
Oud 27-11-2013, 20:51
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Oeps. Ik een drama maken over dat lijstje en zet ik tuttebel er twee keer in. Scherp eleventhour.
Oud 27-11-2013, 20:53
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)
Deus ex machina (17)
Sadye (19)
Tuttebel (20)
Arpos (22)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)
Thor6 (23)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex

WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)


Arpos staat ook in het bovenste lijstje, dat betekent dat die 2 minder heeft op papier, terwijl er een gelijkspel uit kwam. Edit: en dan ga ik er vanuit dat arpos wolf is voor de volledigheid.
Oud 27-11-2013, 20:55
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Er is nog een leerlingverrader, geliefden, eigenwijze dorpelingen, stille stemmers, je kunt geen enkele conclusie trekken.
Hm, daar heb je een punt
__________________
cum hora undecima
Oud 27-11-2013, 20:56
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Arpos staat ook in het bovenste lijstje, dat betekent dat die 2 minder heeft op papier, terwijl er een gelijkspel uit kwam. Edit: en dan ga ik er vanuit dat arpos wolf is voor de volledigheid.
Dus mogelijk staan onder Deus 2 wolven?

Arpos heeft op zowel mij als ßuerp gestemd?
__________________
cum hora undecima
Oud 27-11-2013, 21:00
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nee die onder jou stond doorgestreept. Kon alleen niet quoten dus had het handmatig gedaan (maar dus eentje vergeten). Mogelijk twee wolven of een verrader die onder lijstje ßuerp stond maar naar deus is geswitcht?
Advertentie
Oud 27-11-2013, 21:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, deze beslissing maakt voor mij wel onnodig veel duidelijk. Dat de medewolven er nu ook zijn. En wie zoiets zou voorstellen, ook. Ik vind het heel typisch iets voor DP.
Het kost de wolven een eetronde, geeft ons een gratis dode wolf en de spelleiders lijken openlijk te bevestigen dat ArPos wolf is. Alsof ik ooit zo dom zou zijn om zoiets aan te vragen als ik wolf was geweest, of er überhaupt voor ben dat de spelleiders ingrijpen in een actief spel.

Als dit echt door de wolven is aangevraagd moeten ze behoorlijk onervaren zijn, want dit werkt voor hun alleen maar in hun nadeel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-11-2013, 21:24
Verwijderd
Hoe kost ze dit een eetronde? Na eet&hang-combi volgt weer eet. Die gratis wolf is betaald door sann. Er is voor zowel de wolven als dorpelingen weinig voordeel te ontdekken aan deze regeling. Ja, geen discussie over hangen, dus mensen die nu in the picture staan worden misschien even overschaduwd door twee eetslachtoffers en arpos dood voordat de dorpelingen zélf weer kunnen handelen. Maakt ons een machteloos clubje tot er drie mensen uit zijn. De huidige besprokenen en zoals eerder genoemd, de geliefden, hebben hier voordeel bij. Voor de rest is deze beslissing vooral jammer.
Oud 27-11-2013, 21:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoe kost ze dit een eetronde? Na eet&hang-combi volgt weer eet. Die gratis wolf is betaald door sann. Er is voor zowel de wolven als dorpelingen weinig voordeel te ontdekken aan deze regeling. Ja, geen discussie over hangen, dus mensen die nu in the picture staan worden misschien even overschaduwd door twee eetslachtoffers en arpos dood voordat de dorpelingen zélf weer kunnen handelen. Maakt ons een machteloos clubje tot er drie mensen uit zijn. De huidige besprokenen en zoals eerder genoemd, de geliefden, hebben hier voordeel bij. Voor de rest is deze beslissing vooral jammer.
Dat is niet wat ik uit de post van de Spelleider opmaak, daar klinkt het alsof morgen een gratis ophanging bij zit. Als dat wel het geval is is het inderdaad vooral een jammerlijke beslissing en ben ik het met jou eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-11-2013, 21:28
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik snap het niet, is Arpos nou dood of niet? Zo ja, dan zie ik niet echt waarom er ook nog een extra hangronde is maar ok.

Laten we deus-stemmers hangen. .sann alvast niet, Buerp was tovenaar. Neko, WolterB of Katertje wordt het voor mij.

(heb dit overigens nog nooit meegemaakt en heb zelf ook regelmatig m'n status zichtbaar, ook als wolf wel gehad en dan klikte ik gewoon op "forum" vlak na het openen van de pms. Wel meegemaakt dat de wolvenbeslissing heel lang duurde en de wolven daardoor door de mand vielen xD)
Oud 27-11-2013, 21:29
Verwijderd
Ingrijpen vond ik trouwens overbodig maar zoals gezegd zie ik specifiek jou onder wolven het voortouw nemen om zoiets voor te stellen en initiatief te nemen. Voor de wolven is arpos nu ballast en risico met zijn stampvoetje. Ik zou hem als medewolf en medespeler wel ditchen qua invloed op het spel. Ik dicht jou hetzelfde toe.

Voor er herpreacties komen: geen bekentenis dit
Oud 27-11-2013, 21:30
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
dat is niet hoe ik het begrijp zoals ik het zie staan is het

hang (ik zonder stemmen) - eet - hang

en niet

eet - hang (ik zonder stemmen) - eet, terwijl het nu wel een eetronde is.
en wie weet misschien eten ze mij wel want ik ben natuurlijk gewoon goed en ze beschouwen me als verloren.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 21:31
Verwijderd
Ik vat het dus op dat na vanavond (hang) morgen een dag wordt geskipt (ipv eet direct keuzeloze hang eraan geplakt) en vrijdag verder met eet.

Normaliter:
Woensdag hang
Donderdag eet
Vrijdag hang (vrije keuze)

En nu:
Woensdag hang
Donderdag eet + vaststaande hang
Vrijdag eet
Oud 27-11-2013, 21:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ingrijpen vond ik trouwens overbodig maar zoals gezegd zie ik specifiek jou onder wolven het voortouw nemen om zoiets voor te stellen en initiatief te nemen. Voor de wolven is arpos nu ballast en risico met zijn stampvoetje. Ik zou hem als medewolf en medespeler wel ditchen qua invloed op het spel. Ik dicht jou hetzelfde toe.

Voor er herpreacties komen: geen bekentenis dit


Ik ben tegen elke vorm van ingrijpen van de Spelleiders, tenzij er echt vals gespeeld wordt. Dus nee, dat is niet iets wat ik zou doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-11-2013, 21:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vat het dus op dat na vanavond (hang) morgen een dag wordt geskipt (ipv eet direct keuzeloze hang eraan geplakt) en vrijdag verder met eet.

Normaliter:
Woensdag hang
Donderdag eet
Vrijdag hang (vrije keuze)

En nu:
Woensdag hang
Donderdag eet + vaststaande hang
Vrijdag eet
ok gotcha, ja dat spaart inderdaad tijd uit

Maar waarom dan "de stem van de gegetene telt mee" dan lijkt het net of de hang voor de eet is, welke stemmen?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 21:40
Verwijderd
Sann, wat een superactie van jou .

Nu de volgende drie!
Oud 27-11-2013, 21:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Laten we deus-stemmers hangen. .sann alvast niet, Buerp was tovenaar. Neko, WolterB of Katertje wordt het voor mij.
Ja, want dat is logisch. Deus wordt gespaard door de wolven, dus laten we de mensen die op hem gestemd hebben maar ophangen. De kans dat Deus een wolf is, is met puur de informatie die we nu hebben uit de stemlijstjes juist groter dan van wie dan ook.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Ads door Google
Oud 27-11-2013, 21:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De hangronde die morgen is ingelast speelt overigens op alle vlakken de wolven in de kaart, logisch ook dat zij dit hebben voorgesteld, want:
  • Stel, arPos is geen wolf, dan hoeven de wolven geen eetronde aan hem te verspillen
  • Stel, arPos is wel een wolf, dan gaat hij eruit zonder dat daar een stemlijst aan te pas komt waar we nog wat aan hebben
  • Er nu, zonder dat er stemlijstjes aan te pas komen, minimaal 2 (mogelijk 3) niet-wolven uit zullen gaan
  • De wolven hoe dan ook hier als winnaar door uit de bus komen, ongeacht of arPos wel of geen wolf is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-11-2013, 21:52
Verwijderd
Alsof er discussie is of arpos weerwolf is :') for fuck's sake.
Oud 27-11-2013, 21:55
Verwijderd
Even korte mededeling van mij :
Lekker sann. dat je ArPos gepakt hebt .
Onverwachts dat ik nog leef

Ik beloof dat ik morgen actiever ben, excuses voor mijn inactiviteit maar ik heb echt geen tijd om nu nog even alles terug te lezen en te posten.

Baal dus ook dat er morgen een eet + hangronde komt omdat ik dan minder tijd heb. WTF is dat voor ingrijpen?? Ongelofelijk dit. Spelregels zijn duidelijk, al staat ArPos te zwaaien met een grote vlag dat hij wolf is en vreet hij een dorpeling op voor de ogen van sann dan nog moeten we netjes volgens de regels hem hangen op de afgesproken tijd. Niet omdat het dan allemaal ''sneller'' gaat.

Pff, begrijp echt niks van dit besluit.
Oud 27-11-2013, 21:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
De hangronde die morgen is ingelast speelt overigens op alle vlakken de wolven in de kaart, logisch ook dat zij dit hebben voorgesteld, want:
  • Stel, arPos is geen wolf, dan hoeven de wolven geen eetronde aan hem te verspillen
  • Stel, arPos is wel een wolf, dan gaat hij eruit zonder dat daar een stemlijst aan te pas komt waar we nog wat aan hebben
  • Er nu, zonder dat er stemlijstjes aan te pas komen, minimaal 2 (mogelijk 3) niet-wolven uit zullen gaan
  • De wolven hoe dan ook hier als winnaar door uit de bus komen, ongeacht of arPos wel of geen wolf is
Er dient voor de hangronde van morgen gewoon gestemd te worden.


Verder: Klagen hierover wordt niet op prijs gesteld, want het komt het spelplezier niet ten goede. Wij willen naderhand zeker uitleggen hoe en wat en waarom we hiervoor gekozen hebben, en dan mogen jullie precies zeggen wat je er van vindt. Maar niet nu, en niet hier.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-11-2013, 21:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
welke stemlijst? zijn er echt mensen die overwegen niet op mij te stemmen dan?
Naast mijn eigen stem natuurlijk.

Citaat:
Alsof er discussie is of arpos weerwolf is :') for fuck's sake.
Ja dat ben ik niet dat weet iedereen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-11-2013, 22:08
Verwijderd
Als er morgen gewoon gestemd dient te worden kunnen we overwegen arPos er nog even in te laten, die is toch zeker, lijkt me leuker nóg een wolf mee m'n graf in te sleuren, heb ik nog meer bijgedragen in dit spel /Archontsyndroomvanvreselijkezelfverzekerdheid. Even over nadenken.
Oud 27-11-2013, 22:09
Verwijderd
En het lijkt me vooral heel hilarisch dat die sukkelwolven dit voorstellen aan de spelleiders en we de boel dan even op de kop zetten
Oud 27-11-2013, 22:10
Verwijderd
FUCK AUTHORITY
Oud 27-11-2013, 22:10
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Dus Arpos is niet uit het spel? Dan snap ik er echt helemaal niks meer van.

We kunnen best splitsen dan toch, op Arpos + een deus stemmer ofzo, dan hebben we in ieder geval nog wat aan de stemming.

@ WolterB: als Deus dan ook nog wolf is dan is die stemlijst helemaal gaar. Evengoed hadden de wolven de keuze uit twee dorpelingen, dan zegt het niks over Deus.
Oud 27-11-2013, 22:16
Verwijderd
Ik snap echt geen klap van je redeneringen Rops, vind ze ook niet bij je passen. Deus is voor mij verdachte nummer 1, of misschien 2, moet nog even alles goed doorlezen, dus mensen die op 'm stemden hou ik er liever nog even in. Bovendien ga ik liever spreiden tussen twee andere verdachten, arPos weten we toch al zeker. Wie of wat weet ik nog niet precies, maar daar kom ik nog op terug.

Omnomnom lekker posts analyseren
Oud 27-11-2013, 22:18
Verwijderd
Misschien moeten we ook gewoon arPos eruit knallen hoor, maar ik word een beetje opstandig van dit besluit
Oud 27-11-2013, 22:19
Verwijderd
Ik zie Deus ook als grootste risico voorlopig. En jou nu als andere wolf Röps.
Oud 27-11-2013, 22:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan ben ik benieuwd wie de vierde wolf is, die houdt zich aardig koest nu lijkt het.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-11-2013, 22:26
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik snap echt geen klap van je redeneringen Rops, vind ze ook niet bij je passen. Deus is voor mij verdachte nummer 1, of misschien 2, moet nog even alles goed doorlezen, dus mensen die op 'm stemden hou ik er liever nog even in. Bovendien ga ik liever spreiden tussen twee andere verdachten, arPos weten we toch al zeker. Wie of wat weet ik nog niet precies, maar daar kom ik nog op terug.

Omnomnom lekker posts analyseren
Als de mensen die op Deus stemden goed zijn en Deus wolf, klopt er toch geen bal van die stemlijst? Hooguit 5 zuivere op Buerp en 8 op Deus? Juhh.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.