Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2014, 12:05
Hazel
Hazel is offline
Dat ga ik expres niet doen want dan IS DE TOON GEZET
Advertentie
Oud 28-03-2014, 12:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo, weg knopjes
__________________
you're not my demographic
Oud 28-03-2014, 12:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukt ja? Ik was even aan mezelf aan het twijfelen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2014, 13:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
nee, stiekem kan ik nog overal bij
__________________
you're not my demographic
Oud 28-03-2014, 13:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Spoiler


koetjiekoetjiekoetjie.
Oud 28-03-2014, 14:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Martiño, ik heb je Capt Amerrrricuuuuuuhh ticket in de broekzak.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2014, 14:57
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik ga vanavond naar Last House on the Left in het Eye.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-03-2014, 15:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje - met wie ga je die huttentocht eigenlijk lopen?
Met mensen van school Het wordt vanuit school georganiseerd voor de studenten biologie en aardrijkskunde. En we zijn met 20 man in totaal, inclusief docenten. En mijn beste schoolvriend gaat mee, dus woei
OMG *smelt*

//Ik heb vandaag echt SCHANDALIG hard geshopt Maar ik had heel erg kleren nodig en nu heb ik ook eindelijk eens goede sportkleding en wandelstokken, zodat ik kan trainen in de duinen. Yay!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 15:34
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Zo, duizend woorden op papier gezet en daarna even ruzie gemaakt met iemand in de Albert Heijn. Goede dag.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 15:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Waar ging de ruzie over, Pierrot?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 15:37
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik stond flessen in te leveren bij zo'n automaat. Iemand achter me vroeg: "Gaat het nog lang duren?".

En niet op grappende toon.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik stond flessen in te leveren bij zo'n automaat. Iemand achter me vroeg: "Gaat het nog lang duren?".

En niet op grappende toon.
En wat zei jij toen?

Miekje - wat leuk, zijn de trainigstochten ook georganiseerd of doe je dat op eigen initiatief?
Oud 28-03-2014, 15:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is niet grappig, inderdaad.

Ik was vandaag ook flessen aan het inleveren! Alleen dan in een Plus. En ik kreeg geen ruzie.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 15:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje - wat leuk, zijn de trainigstochten ook georganiseerd of doe je dat op eigen initiatief?
De trainingsdingen zijn op eigen initiatief, maar schoolvriend en ik lopen wel samen wanneer dat kan. Dat is toch gezelliger Afgelopen zondag heb ik in mijn eentje 9 km met 13 kg bepakking gelopen, en dat ging echt verbazingwekkend makkelijk Maarja, wel plat, natuurlijk. Dus vandaar dat we binnenkort eens de duinen in gaan om te kijken hoe dat gaat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 15:47
Verwijderd
Citaat:
De trainingsdingen zijn op eigen initiatief, maar schoolvriend en ik lopen wel samen wanneer dat kan. Dat is toch gezelliger Afgelopen zondag heb ik in mijn eentje 9 km met 13 kg bepakking gelopen, en dat ging echt verbazingwekkend makkelijk Maarja, wel plat, natuurlijk. Dus vandaar dat we binnenkort eens de duinen in gaan om te kijken hoe dat gaat.
Klinkt goed
Oud 28-03-2014, 16:32
Verwijderd
Ik zit weer oude posts van mezelf te lezen. Nog wel uit het dieptepunt van mijn forumcarriere, ik moet er eens mee ophouden want ik kom facen en palmen tekort.
Oud 28-03-2014, 16:35
Verwijderd
Ik zat bijvoorbeeld heel kinderachtig mede te delen dat ik net geneukt had, en toen kreeg ik van Trimm een .
Oud 28-03-2014, 16:36
Verwijderd
Die was wel terecht.
Oud 28-03-2014, 16:38
Verwijderd
Nu ga ik mijn bek plamuren.
Oud 28-03-2014, 16:44
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
En wat zei jij toen?

Miekje - wat leuk, zijn de trainigstochten ook georganiseerd of doe je dat op eigen initiatief?
Misschien was ruzie overdreven. Ik ging - heel kinderachtig - tergend langzaam verder met het leeghalen van mijn tasjes bierflesjes (malt bier!) en gaf haar nog een sneer ("kutwijf") toen ik wegliep.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 16:45
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
En nu ben ik pissig op de Volkskrant omdat er, zonder enige waarschuwing, één of andere special over Ivo Niehe voor mijn neus verscheen.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 16:45
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
De schoften!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 28-03-2014, 16:47
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
De schoften!
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2014, 18:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee, stiekem kan ik nog overal bij
Kut
AMG

Pierrot, ik moest heel hard lachen om je verhaal
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2014, 18:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martiño, ik heb je Capt Amerrrricuuuuuuhh ticket in de broekzak.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-03-2014, 19:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vanmiddag ineens heel veel zin om mijn huis te verven, dus ik heb nu overal staaltjes hangen jammer dat ik alles mooi vind en nog steeds niet weet welke tint (roze, uiteraard) ik wil en of ik het bij de deurposten moet houden of juist op de muren moet kwakken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2014, 19:40
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoiiii. Vandaag was een fijne dag <3 Zon, park, beetje volleyballen en chillen en eten en drinken en liggen, wh00p.

Gister was ik zo dronken dat ik 15 euro in de sigarettenautomaat heb gemikt, niet doorhebbende dat m'n merk op was, maar dacht dat ik er te weinig geld in had gegooid. Toen drukte ik op een ander knopje en whoejjj sigaretten. Tegen die tijd was ik alweer vergeten hoe eindeloos veel munten ik er in had gepleurd en vanochtend kwam ik erachter m'n duurste pakje ooit gekocht te hebben :')
Oud 28-03-2014, 19:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh en ik heb zo'n toffe zomerjas en supertoffe klm-blauwe supergeile pumps gekocht. En nog veel meer terwijl ik zuinig aan zou doen, maar jaaaaa.

Oud 28-03-2014, 19:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind dit wel een van de betere maarten (maarts?) ooit trouwens.
Oud 28-03-2014, 19:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Foto's, Sann!

Ik heb vandaag ook supergoed geshopt Ik voel me altijd een ontzettend wijf als ik toegeef dat het heel goed voelt om in één keer zo goed te kunnen slagen voor kleren en andere dingen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 19:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oei moet nog even leren hoe ik foto's kleiner maak op tinypic, want op imageshack moet ik ineens betalen, even spoiler dan maar:
Spoiler


Kijk dan wat een schatje
Oud 28-03-2014, 19:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei moet nog even leren hoe ik foto's kleiner maak op tinypic, want op imageshack moet ik ineens betalen, even spoiler dan maar:
Spoiler


Kijk dan wat een schatje
Charmant! Dat is het goede woord

En kijk jou vet slank zijn dan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 20:06
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Haha thanks! Ik ben er echt intens gelukkig mee, die hals vind ik zo leuk en de print en nou ja

En ja

Spoiler
Oud 28-03-2014, 20:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tof Nouja, maar goed dat je er nog in past Ik heb nog weleens dat de xs of zelfs xxs groot valt en dan is het te groot Jammer genoeg gebeurt dat vaak bij jurkjes. Dan zit 'ie bij mijn schouders wel goed, maar dan hou ik bij mijn buik en tetten duisent ruimte over
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 20:18
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Meh
Oud 28-03-2014, 21:22
Verwijderd
Ja, dat krijg je er nou van als je slank bent, zwaar lefe
Oud 28-03-2014, 21:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Slecht passende kleding is in alle maten stom!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-03-2014, 21:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het is soms best frustrerend, als zelfs de kleinste maat te groot is. Dan krijg je nog wel eens te horen 'kijk anders even op de kinderafdeling'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2014, 22:41
Verwijderd
aaaahw die eerste
Citaat:
Oei moet nog even leren hoe ik foto's kleiner maak op tinypic, want op imageshack moet ik ineens betalen, even spoiler dan maar:
Spoiler


Kijk dan wat een schatje
wow <33 wat een prachtige jas. Echt classy!!!

wat ik me nu zo afvraag; heb je geen behoefte aan stoppen met roken nu je zo supergezond bezig bent en alles?
Oud 29-03-2014, 00:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik was vandaag getuige van een klassieke straatruzie tussen twee vrouwen. De één (Marokkaan, hoofddoek) was per ongeluk met de auto tegen de auto van de ander (wit, dik) aangereden, en toen ging het echt zo van: "Dat is godverdomme mijn auto!" en: "U hebt het tegen een mens, hè, ik ben geen robot," en: "Ja, zo gaat dat bij jullie," en "Wat jullie? Wat jullie? Oh, nu loop je weg! Je hebt het over een heel volk! U lijkt Wilders wel!"
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-03-2014, 01:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik was vandaag getuige van een klassieke straatruzie tussen twee vrouwen. De één (Marokkaan, hoofddoek) was per ongeluk met de auto tegen de auto van de ander (wit, dik) aangereden, en toen ging het echt zo van: "Dat is godverdomme mijn auto!" en: "U hebt het tegen een mens, hè, ik ben geen robot," en: "Ja, zo gaat dat bij jullie," en "Wat jullie? Wat jullie? Oh, nu loop je weg! Je hebt het over een heel volk! U lijkt Wilders wel!"
Waar liep de witte dikke heen dan als ie met de auto was?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-03-2014, 01:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waar liep de witte dikke heen dan als ie met de auto was?
Ze zat niet in de auto, maar kwam uit haar huis toen ze zag dat haar auto geraakt werd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-03-2014, 08:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
In plaats dat het spul voor mijn ontstoken oog het beter maakt, heeft het er voor gezorgd dat het erger geworden is. Nu kan mijn rechteroog bijna niet meer open, omdat beide oogleden rood en dik zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-03-2014, 08:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Bijwerkingen van het spul: 'zelden, verergering van de ontsteking'. Fijn in elk geval dat ik niet de enige ben.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-03-2014, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Oei moet nog even leren hoe ik foto's kleiner maak op tinypic, want op imageshack moet ik ineens betalen, even spoiler dan maar:
Spoiler


Kijk dan wat een schatje
supermooi
Oud 29-03-2014, 08:56
Verwijderd
Citaat:
In plaats dat het spul voor mijn ontstoken oog het beter maakt, heeft het er voor gezorgd dat het erger geworden is. Nu kan mijn rechteroog bijna niet meer open, omdat beide oogleden rood en dik zijn.
Citaat:
Bijwerkingen van het spul: 'zelden, verergering van de ontsteking'. Fijn in elk geval dat ik niet de enige ben.
overgevoelig ervoor kan ook. De tekenen van overgevoeligheid zijn rood oog en angio-oedeem en angio-oedeem is onder andere opgezwollen oogleden. Als het chlooramfenicol is dan.
Edit: als het fucithalmic is ook.
Oud 29-03-2014, 09:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Fucithalmic, is het inderdaad. En het oog zelf is niet rood, het ooglid is rood. Het ziet er net zo uit als het bovenooglid, momenteel. Ik vraag me alleen nu af wat ik ermee moet, naar de apotheek? Want huisartsenpost vind ik nogal overdreven.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-03-2014, 09:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Zo ziet het er nu uit, dus. Ik voel me echt een debieltje.

Spoiler


edit; 'betere' foto. Ik vind het bijna grappig, als het niet zo irritant vervelend zou zijn.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 29-03-2014 om 09:27.
Oud 29-03-2014, 09:23
Verwijderd
je kunt de huisartsenpost bellen, situatie uitleggen en vragen of je de andere oogzalf (chlooramfenicol dus) mag, daarvoor hoef je waarschijnlijk niet zelf te komen. Of gewoon stoppen met de zalf, in het weekend je oog steeds goed schoonmaken en dan maandag je eigen huisarts bellen.
Oud 29-03-2014, 09:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ah, dat is best een idee, ja. Ik vind het wel weer lekker typisch dat dit in het weekend moet. Gedoe! Alsof nauwelijks uit je oog kunnen kijken niet al vervelend genoeg is.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.