Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2014, 12:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag saaiers, hier even een update vanuit het tropische Edinburgh: Het is tof, ik heb al 21 comedy shows gezien en een shitload aan loslopende comedians en het weer is ook prima. Ik ben alleen met de 3 meest saaie mensen ooit, dus dat is echt fucking jammer. Saai als in elk moment in de flat alleen maar naar de ipad staren saai en ' s avonds ook niet gezellig doen en geen woord tegen eljaar zeggen saai. Laaame. En 1 ervan is de meest linksdraaiendebiogardegeitenwollensokkendragendewereldverbeterendekuth ippie die ik ooit ben tegengekomen. Srsly. Zijn er mss leuke mensen die hierheen willen komen, zodat leuke bebaarde mannen (die hier echt in overvloed zijn) niet wegrennen van ons/mij. Kusjedoei!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 08-08-2014, 14:45
Verwijderd
Je geitenwollensokkenwoord verpest de layout.
Oud 08-08-2014, 15:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Heb jij m ook beklommen?
Wij waren de gletcher in geweest. Aardige klauterpartij om weer boven te komen!
Oh, en mürmeltiere!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 15:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dag saaiers, hier even een update vanuit het tropische Edinburgh: Het is tof, ik heb al 21 comedy shows gezien en een shitload aan loslopende comedians en het weer is ook prima. Ik ben alleen met de 3 meest saaie mensen ooit, dus dat is echt fucking jammer. Saai als in elk moment in de flat alleen maar naar de ipad staren saai en ' s avonds ook niet gezellig doen en geen woord tegen eljaar zeggen saai. Laaame. En 1 ervan is de meest linksdraaiendebiogardegeitenwollensokkendragendewereldverbeterendekuth ippie die ik ooit ben tegengekomen. Srsly. Zijn er mss leuke mensen die hierheen willen komen, zodat leuke bebaarde mannen (die hier echt in overvloed zijn) niet wegrennen van ons/mij. Kusjedoei!
Waarom ben je met hun gegaan anyway?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 16:56
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wij waren de gletcher in geweest. Aardige klauterpartij om weer boven te komen!
Oh, en mürmeltiere!
Jaaa mürmeltiere En de gletsjer in geweest? Ik wist niet eens dat dat kon! Wij gingen eroverheen, naar de Erzherzog-Johannhut, daar hebben we geslapen en toen om 4 uur op, de top beklommen en weer helemaal naar beneden, over de gletsjer naar het dal. Mooie herinneringen aan
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-08-2014, 17:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik meld me alleen ziek als ik echt niet kan werken: koorts, onophoudelijk kotsen of kakken, trillerig/zwakjes. Ben bijna elke seizoenswisseling verkouden, dan ga ik gewoon werken. Snap niet dat mensen zich ziek melden om een beetje snot. Of een beetje hoofdpijn of buikpijn. Paracetamol erin en gaan met die banaan. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2014, 17:15
Verwijderd
Sommige mensen "kunnen al twee dagen niet werken van de keelpijn" zonder koorts of ziektegevoel en hebben nog niet eens paracetamol genomen. Anderen willen na de afspraak door naar hun werk als ze witjes tegenover me zitten te hijgen met een dubbele longontsteking. Mensen zijn raar
Oud 08-08-2014, 17:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom ben je met hun gegaan anyway?
Omdat 1 van die chica's het appartement had geregeld en daarna mensen bij elkaar heeft gesprokkeld om het te kunnen betalen. Daar had ik dus niet heel veel over te zeggen. En ze willen veel van dezelfde shows zien, dus ben ik vaak met hun op stap. En dan zeggen ze niks.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-08-2014, 17:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jaaa mürmeltiere En de gletsjer in geweest? Ik wist niet eens dat dat kon! Wij gingen eroverheen, naar de Erzherzog-Johannhut, daar hebben we geslapen en toen om 4 uur op, de top beklommen en weer helemaal naar beneden, over de gletsjer naar het dal. Mooie herinneringen aan
Vet!


Daar waren wij beneden geweest
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen "kunnen al twee dagen niet werken van de keelpijn" zonder koorts of ziektegevoel en hebben nog niet eens paracetamol genomen. Anderen willen na de afspraak door naar hun werk als ze witjes tegenover me zitten te hijgen met een dubbele longontsteking. Mensen zijn raar
Ik word meestal naar huis gestuurd omdat ik toch besluit naar mijn werk te gaan. In 2013 ben ik vier keer thuisgebracht door een collega in één week
Oud 08-08-2014, 18:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Omdat 1 van die chica's het appartement had geregeld en daarna mensen bij elkaar heeft gesprokkeld om het te kunnen betalen. Daar had ik dus niet heel veel over te zeggen. En ze willen veel van dezelfde shows zien, dus ben ik vaak met hun op stap. En dan zeggen ze niks.
Awkward
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 08-08-2014, 18:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Awkward
Awkward is correct. De Nederlandse vriendin werkt me ook op m'n zenuwen met dr constante gezing en het eindeloos herhalen van zinnetjes. En het nooit de weg kunnen vinden en alles vies vinden en niks van tevoren bedenken...nu is ze de dekbedden aant wassen (want we slapen al een week onder de zelfde, ewwww), en we hebben geen droger, dus vannacht hebben we geen dekbed. Handig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-08-2014, 19:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
lekker dan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dag saaiers, hier even een update vanuit het tropische Edinburgh: Het is tof, ik heb al 21 comedy shows gezien en een shitload aan loslopende comedians en het weer is ook prima. Ik ben alleen met de 3 meest saaie mensen ooit, dus dat is echt fucking jammer. Saai als in elk moment in de flat alleen maar naar de ipad staren saai en ' s avonds ook niet gezellig doen en geen woord tegen eljaar zeggen saai. Laaame. En 1 ervan is de meest linksdraaiendebiogardegeitenwollensokkendragendewereldverbeterendekuth ippie die ik ooit ben tegengekomen. Srsly. Zijn er mss leuke mensen die hierheen willen komen, zodat leuke bebaarde mannen (die hier echt in overvloed zijn) niet wegrennen van ons/mij. Kusjedoei!
Okay kom eraan.
Oud 08-08-2014, 20:10
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
oh marktplaats <3 http://www.marktplaats.nl/a/huizen-e...f4f8b9c5b7a618
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 08-08-2014, 20:40
Verwijderd
Die foto's Ik had eerst 't hele verhaal gelezen. Dit was niet wat ik verwachtte te zien.
Oud 09-08-2014, 03:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Okay kom eraan.
Waar ben je dan?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-08-2014, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Waar ben je dan?
Op de bank, er reden geen trienen #$^^%%$##$
Oud 09-08-2014, 12:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Er waren net vier hele lieve schattige kindjes aan de deur met een grabbelton. Of ik wilde grabbelen voor 1 euro. Dus nu heb ik mooie blauwe speelgoedauto. Ze vonden mijn kat lief, maar wel een beetje dik. En de verzameling auto's in de vitrinekast in de gang trok ook wel een beetje aandacht. Echt superschattig. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-08-2014, 13:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
<3 Ik wil hier zo veel meer foto's van zien.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-08-2014, 15:33
Verwijderd
Ik heb een tekening gekregen van mijn buurjongetje

En ik ben aangenomen bij blokker. Alleen ik kan pas beginnen in september, als iemand eruit gaat
Oud 09-08-2014, 15:35
Verwijderd
En de baas dacht dat ik 14 was. Ik zie er jonger uit. ik denk dat ik met mijn 25e mijn legitimatiebewijs nog steeds moet laten zien
Oud 09-08-2014, 16:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ken havermout alleen als in havermoutpap. Dat wilde ik vroeger al niet eten en nog steeds vind ik het ranzig. Dus als het enigszins smaakt als dat, dan sla ik over. Maar banaan, blauwe bessen en chocolade klinkt wel als een ultieme combinatie.
In baksels smaakt het echt superanders, ik zweer het je. En je kunt altijd eerst een kleine hoeveelheid proberen, en als het bevalt meer bakken. Of ik bak gewoon wat van de week en dan laat ik je woensdag proeven
Citaat:
Jaaa mürmeltiere En de gletsjer in geweest? Ik wist niet eens dat dat kon! Wij gingen eroverheen, naar de Erzherzog-Johannhut, daar hebben we geslapen en toen om 4 uur op, de top beklommen en weer helemaal naar beneden, over de gletsjer naar het dal. Mooie herinneringen aan
Die berg staat op mijn verlanglijstje om ooit, ooit te beklimmen. Ik vond Oostenrijk zo betoverend mooi, toen ik er een paar weken geleden was. Ik ben echt een beetje verliefd geworden op de bergen En mürmeltieren zijn zo leuk <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-08-2014, 17:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-08-2014, 17:38
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hai!
Oud 09-08-2014, 18:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
In baksels smaakt het echt superanders, ik zweer het je. En je kunt altijd eerst een kleine hoeveelheid proberen, en als het bevalt meer bakken. Of ik bak gewoon wat van de week en dan laat ik je woensdag proeven
Dat proeven klinkt als een prima plan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-08-2014, 18:54
Verwijderd
Oostenrijk
Oud 09-08-2014, 20:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe is het met jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-08-2014, 20:50
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Paranoide & Turk February

Een keer weer wat doen?
__________________
O nou
Oud 09-08-2014, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik word meestal naar huis gestuurd omdat ik toch besluit naar mijn werk te gaan. In 2013 ben ik vier keer thuisgebracht door een collega in één week
Ik ben wel eens door een collega naar de seh gebracht toen ik toch was komen werken met een duidelijk gebroken linkerhand, ik vond dat dat wel na het werk geregeld kon worden en toen mijn gezicht in puin lag heb ik daar drie weken mee rondgelopen voor er genoeg mensen tegen me gezegd hadden dat ik er echt naar moest laten kijken. De druppel was mijn manager die zei dat ik een deuk in mijn hoofd had.

Ik heb me nu weer voorgenomen minimaal twee jaar geen ziektedagen te hebben. Ik denk dat ik zo'n longontstekingpatient van Sarah zou zijn
Oud 10-08-2014, 00:45
Verwijderd
Nu heb ik andere dingen die mij belemmeren om te gaan werken; een verkoudheid bijvoorbeeld. Dan moet ik mn klanten afzeggen omdat ik ze besmetten met al mn snotellende.
Oud 10-08-2014, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Paranoide & Turk February

Een keer weer wat doen?
Ja! Met Luud erbij. Ik vernam dat die binnenkort naar de hoofdstad verhuist.

Citaat:
<3 Ik wil hier zo veel meer foto's van zien.
Dion Graus zou zo de niet-maagdelijke tweelingbroer van maagd Marc kunnen zijn.
Oud 10-08-2014, 08:57
Verwijderd
Ha, dat zei ik laatst ook tegen Anne.
Oud 10-08-2014, 14:25
Verwijderd
Ik denk dat Dion Graus een afwijkende seksbeleving heeft. Niet iets superzeldzaams maar wel iets wat afwijkender is dan z'n vrouw weleens op de bil petsen. Ik zou m'n geld inzetten op plasseks.
Oud 10-08-2014, 14:38
Verwijderd
Ik wil echt helemaal niet nadenken over de seks die dion graus heeft
Oud 10-08-2014, 15:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op de bank, er reden geen trienen #$^^%%$##$
Hier zijn er anders zat trienen. lolololol.
Zie je, de humor is besmettelijk. Ik denk dat ik ook maar een show moet doen.

Ik zit al bijna aan de 30 shows btw. Best goed in een week.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-08-2014, 15:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ps: wie is dion graus? Is het een hij of een zij? Is het sexy?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-08-2014, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ps: wie is dion graus? Is het een hij of een zij? Is het sexy?
Kamerlid van de PVV die zich altijd druk zit te maken om dieren dacht ik. Vage vent.
Oud 10-08-2014, 15:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik denk dat Dion Graus een afwijkende seksbeleving heeft. Niet iets superzeldzaams maar wel iets wat afwijkender is dan z'n vrouw weleens op de bil petsen. Ik zou m'n geld inzetten op plasseks.
Ja dit denk ik ook.
Oud 10-08-2014, 15:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Evt. icm luiers.
Oud 10-08-2014, 17:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kak. Dag 10 vd 25 en m'n geld is nu al op. Letterlijk helemaal op. Geld komt pas de 25ste weer binnen. Ouders gebeld, instant preek. Lekker dan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-08-2014, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Kak. Dag 10 vd 25 en m'n geld is nu al op. Letterlijk helemaal op. Geld komt pas de 25ste weer binnen. Ouders gebeld, instant preek. Lekker dan.
Sorry maar hoe krijg je het voor elkaar?
Oud 10-08-2014, 17:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kak. Dag 10 vd 25 en m'n geld is nu al op. Letterlijk helemaal op. Geld komt pas de 25ste weer binnen. Ouders gebeld, instant preek. Lekker dan.
Dat is wel kut.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-08-2014, 18:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kak. Dag 10 vd 25 en m'n geld is nu al op. Letterlijk helemaal op. Geld komt pas de 25ste weer binnen. Ouders gebeld, instant preek. Lekker dan.
Tja, je geeft het zelf uit
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2014, 19:24
Verwijderd
Hoe incapabel kan je zijn en dan nog verbaasd zijn (lijkt het) over die preek. Je bent fucking 29
Oud 10-08-2014, 19:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik denk dat Dion Graus een afwijkende seksbeleving heeft. Niet iets superzeldzaams maar wel iets wat afwijkender is dan z'n vrouw weleens op de bil petsen. Ik zou m'n geld inzetten op plasseks.
Door zijn huwelijksfoto's denk ik dat hij graag speelt dat hij een kasteelheer is en zij een dienstmeisje o.i.d., en ik vermoed ook dat hij een string heeft en draagt. Ik zie rozenblaadjes en kaarsen, en als ze aan BDSM doen zal ze hem 'meester' noemen - of misschien noemt hij haar 'meesteres.'
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-08-2014, 19:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoe incapabel kan je zijn en dan nog verbaasd zijn (lijkt het) over die preek. Je bent fucking 29
Ga nou eens gewoon weg met je zure gezeik altijd. Je bent niet leuk, je bent niet grappig en ik vermoed dat weinig mensen zitten te wachten op je constante gezeik op Trimm altijd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-08-2014, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ga nou eens gewoon weg met je zure gezeik altijd. Je bent niet leuk, je bent niet grappig en ik vermoed dat weinig mensen zitten te wachten op je constante gezeik op Trimm altijd.
Haha ja, dit is ook echt omdat zij het is. Al was het mn broer geweest, hoe krijg je dit in godsnaam voor elkaar man
Oud 10-08-2014, 19:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha ja, dit is ook echt omdat zij het is. Al was het mn broer geweest, hoe krijg je dit in godsnaam voor elkaar man
Als het een van je vriendjes was had je aanzienlijk anders gereageerd en je loopt elke keer weer op haar te zeiken. Post dan gewoon niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.