Oud 29-07-2004, 19:10
lizet
Avatar van lizet
lizet is offline
vraagje: je moet minimaal 18 zijn om een abonnement te kunnen afsluiten voor een telefoon he?
en heeft iemand de samsung e600? zo ja, bevalt die een beetje?
__________________
Carpe Diem!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2004, 19:25
jet
Avatar van jet
jet is offline
Ja
Nee, maar een vriendin van mij heeft hem en hij is heeel mooi
Ja bij haar wel
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:35
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Je hoeft niet minimaal 18 te zijn, er zijn toch zoveel mensen onder de 18 met een abonnement Je ouders moeten garant staan, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:18
LB06
LB06 is offline
Alleen bij Orange kun je een abo vanaf je 16 krijgen, mits je goedkeuring van je ouder(s) krijgt. Ik weet dat je bij Vodafone en KPN in ieder geval persé >18 jaar moet zijn.

Het kan zijn dat die ouders misschien het abo hebben aangeschaft en er een aparte rekening voor hebben geopend.

Mijn beperkte ervaringen met de E600: een van de betere camera's, vergeleken met camera's van phones uit dezelfde prijsklasse, maar verder weinig functies. Ik persoonlijk mis bijvoorbeeld bluetooth en mp3 ringtones.

Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 22:46
Verwijderd
*blaat* bij kpn kan het op naam van je ouders en van jouw bankrekeningnummer af.

Meenemen:
Jouw legitimatie, Legitimatie van een van je ouders, Jouw bankpas en de bankpas van je ouders.


E600 is een leuk telefoontje... met een beetje geluk gratis bij een hi15 abo.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 07:56
Verwijderd
Vodafone is boven 18.

Maar ik heb zelf wel een abbo op mijn telefoon, maar mijn pappa heeft buisness ofzo dus hij heeft meerdere telefoons in bezit waar ik gebruik van maak

Niet dat je hier veel aan zal hebben..

Maar de manier die hierboven genoemd wordt is ook prima!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 03:21
Asskimo
Avatar van Asskimo
Asskimo is offline
Bij Orange - Nokia 7210
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik zal mijn vraag maar in dit topic zetten:

Welk abonnement is het goedkoopste? Ik bel heel weinig, hoogstens 30 min per maand denk ik en sms 10 smsjes per maand max...

Wat raden jullie me aan? Telfort leek redelijk goedkoop... Orange moest je volgens mij naast het abonnement nog betalen voor wat je belde, terwijl je bij telfort belminuten koopt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:18
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
bij orange gaat juist wel als enige alles uit dat maandbedrag hoor...das echt t handigst.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Gothic: kijk even op www.bellen.com
Daar kun je aangeven hoeveel je belt per maand ed en dan wordt berekend welk abonnement je het best kan nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 31-07-2004 @ 13:18 :
bij orange gaat juist wel als enige alles uit dat maandbedrag hoor...das echt t handigst.
kpn mobiel plus ook
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 19:26
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-07-2004 @ 12:16 :
Ik zal mijn vraag maar in dit topic zetten:

Welk abonnement is het goedkoopste? Ik bel heel weinig, hoogstens 30 min per maand denk ik en sms 10 smsjes per maand max...

Wat raden jullie me aan? Telfort leek redelijk goedkoop... Orange moest je volgens mij naast het abonnement nog betalen voor wat je belde, terwijl je bij telfort belminuten koopt...
Als je zo weinig belt/smst kun je dan niet net zo goed gewoon prepaid behouden? (of nemen als je nog geen telefoon hebt)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 22:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-07-2004 @ 19:26 :
Als je zo weinig belt/smst kun je dan niet net zo goed gewoon prepaid behouden? (of nemen als je nog geen telefoon hebt)
Op dit moment woon ik nog thuis. Maar ik ga straks op kamers en kan dan dus niet meer via de huistelefoon bellen. Dus ik zal wel meer bellen. Af en toe m'n ouders dat ik nog leef en evt. m'n vriend... dus daarom vroeg ik me af of dan een abonnement niet goedkoper wordt, omdat je dan goedkoper per min belt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Iemand ervaring met premiumbell?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-07-2004 @ 12:16 :
Ik zal mijn vraag maar in dit topic zetten:

Welk abonnement is het goedkoopste? Ik bel heel weinig, hoogstens 30 min per maand denk ik en sms 10 smsjes per maand max...

Wat raden jullie me aan? Telfort leek redelijk goedkoop... Orange moest je volgens mij naast het abonnement nog betalen voor wat je belde, terwijl je bij telfort belminuten koopt...
Debitel.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:32
Verwijderd
heel goedkoop is www.wirelesscircle.nl , zit wel op het telfort netwerk...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 20:46
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
www.telecomvergelijker.nl

dé site voor al je telecom vragen en nieuwe mobieltjes + abonnementen
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 21:22
Verwijderd
Kosten SMSjes bij Telfort prepaid echt maar 8 cent per SMS?
Of is dat nog exclusief weeikveelwat?

Want dan zou ik natuurlijk wel gek zijn als ik voor 23 cent per SMS blijf SMSen, terwijl ik ook voor 10 euro 15 euro beltegoed + simkaart van Telfort kan kopen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2004, 00:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 01-08-2004 @ 21:22 :
Kosten SMSjes bij Telfort prepaid echt maar 8 cent per SMS?
Of is dat nog exclusief weeikveelwat?

Want dan zou ik natuurlijk wel gek zijn als ik voor 23 cent per SMS blijf SMSen, terwijl ik ook voor 10 euro 15 euro beltegoed + simkaart van Telfort kan kopen...
Ja, op dit moment zelfs 4 cent, maar dat is tijdelijk. Die 8 cent is blijvend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2004 @ 00:01 :
Ja, op dit moment zelfs 4 cent, maar dat is tijdelijk. Die 8 cent is blijvend.
Hmm, en als je telefoon ouder dan een jaar is, kun je toch gratis de simlock laten verwijderenb?

en het ontvangst enzo van Telfort, is dat een beetje goed?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Siyabonga schreef op 02-08-2004 @ 11:43 :
Hmm, en als je telefoon ouder dan een jaar is, kun je toch gratis de simlock laten verwijderenb?

en het ontvangst enzo van Telfort, is dat een beetje goed?
Ja dat kan....

Ontvangst van Telfort is hier in de omgeving het minste van alle aanbieders. Het beste kan je informeren bij vrienden/familie met Telfort hoe het bij jou in de omgeving zit....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 02-08-2004 @ 19:36 :
Ja dat kan....

Ontvangst van Telfort is hier in de omgeving het minste van alle aanbieders. Het beste kan je informeren bij vrienden/familie met Telfort hoe het bij jou in de omgeving zit....
Noordwijk.. Das een eind hier vandaan...

Ik had al een beetje gekeken op de site van telfort, en die zeiden dat ze de beste van nederland waren, met een artiekeltje van de consumentenbond erbij, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.

Bestaat er niet toevallig een site waar je kan zien hoe de ontvangst van allerlei aanbieders is in allerlei omgevingen?

Maar ik zal ens navraag doen
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb werkelijk overal bereik met Telfort, behalve op 't kantoortje op m'n werk. Geen idee hoe dat komt. Maar verder dus gewoon overal waar ik kom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2004 @ 22:51 :
Ik heb werkelijk overal bereik met Telfort, behalve op 't kantoortje op m'n werk. Geen idee hoe dat komt. Maar verder dus gewoon overal waar ik kom.
Dat komt omdat je op het kantoortje op je werk moet werken, en niet bellen of SMS-en
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 12:09
Verwijderd
Wanneer is het handig om een abonnement te nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2004, 12:43
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 03-08-2004 @ 10:11 :
Dat komt omdat je op het kantoortje op je werk moet werken, en niet bellen of SMS-en
telfort is echt de alllllllllerslechste aanbieder, iigeval regio zuid holland zuid, echt baggger...sorry moest er ff uit.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:04
Verwijderd
Ik heb ook abbonnement, en die staat gewoon op naam van mijn moeder, ik betaal haar netjes het factuurbedrag contant terug, op de rest van je vragen kan ik geen antwoord geven.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 14:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 03-08-2004 @ 12:43 :
telfort is echt de alllllllllerslechste aanbieder, iigeval regio zuid holland zuid, echt baggger...sorry moest er ff uit.
aangezien ik in zuid holland woon, zou ik graag een aantal gegronde argumenten horen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:50
LB06
LB06 is offline
Je hebt er meestal niks aan om hier over bereikervaringen te gaan blaten, tenzij bekend is dat er écht geen/slecht bereik is in een bepaald gebied. Het bereik is namelijk strek afhankelijk van je precieze locatie (ik heb ik onze woonkamer bijv. 2 of 3 streepjes bereik en een paar meter hoger in mijn kamer 5). Ook is het sterk afhankelijk van het type toestel dat je gebruikt en nog van een aantal andere factoren als isolatie, gebouwen, etc.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
lizet schreef op 29-07-2004 @ 19:10 :
vraagje: je moet minimaal 18 zijn om een abonnement te kunnen afsluiten voor een telefoon he?
nee, maar je bent niet 'handelingsbekwaam', zoals de wet dat omschrijft.

dat betekent in feite dat je wel zelf mag handelen, maar dat je ouders verantwoordelijk zijn.
ook kunnen je ouders als het hen niet bevalt op grond daarvan elke koop of overeenkomst die je sluit ontbinden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef op 03-08-2004 @ 22:50 :
Je hebt er meestal niks aan om hier over bereikervaringen te gaan blaten, tenzij bekend is dat er écht geen/slecht bereik is in een bepaald gebied. Het bereik is namelijk strek afhankelijk van je precieze locatie (ik heb ik onze woonkamer bijv. 2 of 3 streepjes bereik en een paar meter hoger in mijn kamer 5). Ook is het sterk afhankelijk van het type toestel dat je gebruikt en nog van een aantal andere factoren als isolatie, gebouwen, etc.
Dus als de site zelf zegt dat ze 99,2% dekking hebben, mag je er dan vanuit gaan dat dat klopt, en die overige 0,8% door die andere factoren die jij noemt komt?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:56
Alonso
Avatar van Alonso
Alonso is offline
je kan heel goedkoop abonnementen afsluiten bij www.gsmweb.nl nu zijn telfort en hi geloof ik heel goedkoop. Ben zelf niet zo'n fan van Telfort, kpn en vodafone is
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Alonso schreef op 04-08-2004 @ 19:56 :
je kan heel goedkoop abonnementen afsluiten bij www.gsmweb.nl nu zijn telfort en hi geloof ik heel goedkoop. Ben zelf niet zo'n fan van Telfort, kpn en vodafone is
Dan kan je beter naar een winkel gaan. Ik weet dat de 6230 en de samsung e800 eerder gratis zijn/goedkoper zijn dan bij die site (t for telecom iig) , maar ik neem aan dat dat bij belcompany, phone house ook goedkoper zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Siyabonga schreef op 03-08-2004 @ 23:04 :
Dus als de site zelf zegt dat ze 99,2% dekking hebben, mag je er dan vanuit gaan dat dat klopt, en die overige 0,8% door die andere factoren die jij noemt komt?
Nee daar mag je niet vanuit gaan.
-Die 99,2% komt voort uit computerberekeningen.
-Binnendekking kunnen ze sowieso niet garanderen
-Ze houden geen rekening met andere storingsbronnen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2004 @ 22:54 :
nee, maar je bent niet 'handelingsbekwaam', zoals de wet dat omschrijft.

dat betekent in feite dat je wel zelf mag handelen, maar dat je ouders verantwoordelijk zijn.
ook kunnen je ouders als het hen niet bevalt op grond daarvan elke koop of overeenkomst die je sluit ontbinden.
Je zal bij geen enkele aanbieder een abonnement krijgen zonder toestemming van je ouders. Bij orange tekenen je ouders ook voor de verantwoordelijkheid, bij kpn staat het op naam van je ouders maar ben jij alleen de gebruiker.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:14
Alonso
Avatar van Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Dan kan je beter naar een winkel gaan. Ik weet dat de 6230 en de samsung e800 eerder gratis zijn/goedkoper zijn dan bij die site (t for telecom iig) , maar ik neem aan dat dat bij belcompany, phone house ook goedkoper zijn.
bij die winkels krijg je geen kortingen als je een abbonement afsluit zonder telefoon.

Verder verschilt het per zaak wie de besste kortingen geeft, The Phone House geeft die 6230 pas bij een 2-jarig hi30 abo gratis terwijl die bij t for telecom bij hi20 gratis is, gsmweb zit dar tussenin met hi25. ff goed uitzoeken dus voordat je een abo afsluit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Alonso schreef op 04-08-2004 @ 22:14 :
bij die winkels krijg je geen kortingen als je een abbonement afsluit zonder telefoon.

Verder verschilt het per zaak wie de besste kortingen geeft, The Phone House geeft die 6230 pas bij een 2-jarig hi30 abo gratis terwijl die bij t for telecom bij hi20 gratis is, gsmweb zit dar tussenin met hi25. ff goed uitzoeken dus voordat je een abo afsluit.
tuurlijk Ik werk bij tft, dus ik weet dat er altijd verschillen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Sim only abonnement of abonnement met telefoon
Maatje66
6 26-02-2016 22:17
Software & Hardware Verlengen van een telefoonabonnement of toch een nieuw abonnement afsluiten?
Rachel
12 01-08-2006 20:22
Software & Hardware Abonnement mobiele telefoon
Verwijderd
11 07-07-2006 17:56
Software & Hardware Welke abonnement?
bj0etiejfreak
33 30-06-2006 15:45
Werk, Geld & Recht abonnementen telefoon
Kabouter
32 25-01-2005 17:44
Werk, Geld & Recht GSM abonnementen, wordt je bedondert of niet???
Verwijderd
24 16-06-2004 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.