Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2005, 21:05
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Citaat:
Feyenoord: Theo Janssen moet Goor vervangen

9/7/2005 21:49

Nu Bart Goor daadwerkelijk is vertrokken hoopt Feyenoord het gat dat de Belg achterlaat op te vullen met Theo Janssen. De middenvelder van Vitesse is de nummer één op het verlanglijstje van de Rotterdammers.
Janssen tekende in maart nog bij tot de zomer van 2008 in Arnhem maar heeft een vaste transfersom waartegen hij weg mag laten opnemen in zijn contract. De 23-jarige linkspoot staat open voor een transfer naar Feyenoord.

Vitesse liet bij monde van manager voetbalzaken Jan Streuer eerder al weten aan VI dat de club geen coulante houding zal aannemen. 'Alleen bij een megabod is hij te koop', aldus Streuer.

Janssen kende een van zijn beste seizoenen in dienst van Vitesse. De geboren en getogen Arnhemmer scoorde acht keer, terwijl hij de voorgaande zes seizoen maar tot vijf treffers in totaal was gekomen.
Beter
Advertentie
Oud 09-07-2005, 22:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Het probleem van Feyenoord is, dat ze de afgelopen jaren teveel 'leuke' clubspelers kopen.
In de trend van ; Pascal Bosschaart, Alfret Schreuder, Nicky Hofs, Antonny Lurling, Mikael Aerts, Edwin de Graaf, Ali Boussaboun, Romeo Castelen, Peter van den Berg, Pieter Collen en Ramon van Haaren.
Helaas dat er tussen die namen té vaak een miskoop zit.
Als je dan meeweegt dat er met spelers als Kalou, v Persie, Emerton, Bosvelt en van Hooijdonk ondankbaar omgesprongen wordt, kun je tot de conclusie komen dat het technische beleid niet optimaal is. Rob Baan heeft dat geweten, maar Mark Wotte blijft maar door blunderen.
Wat mij betreft is Theo Janssen een heel bruikbare speler voor de subtop, maar of hij Feyenoord terug kan brengen naar 'de top'?

Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 10-07-2005, 09:19
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Angelos schreef op 09-07-2005 @ 22:05 :
Beter
ik vind het anders behoorlijk kut als het door gaat
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-07-2005, 11:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-07-2005 @ 23:24 :
Het probleem van Feyenoord is, dat ze de afgelopen jaren teveel 'leuke' clubspelers kopen.
In de trend van ; Pascal Bosschaart, Alfret Schreuder, Nicky Hofs, Antonny Lurling, Mikael Aerts, Edwin de Graaf, Ali Boussaboun, Romeo Castelen, Peter van den Berg, Pieter Collen en Ramon van Haaren.
Helaas dat er tussen die namen té vaak een miskoop zit.
Als je dan meeweegt dat er met spelers als Kalou, v Persie, Emerton, Bosvelt en van Hooijdonk ondankbaar omgesprongen wordt, kun je tot de conclusie komen dat het technische beleid niet optimaal is. Rob Baan heeft dat geweten, maar Mark Wotte blijft maar door blunderen.
Wat mij betreft is Theo Janssen een heel bruikbare speler voor de subtop, maar of hij Feyenoord terug kan brengen naar 'de top'?

Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
Je vergeet dat Feyenoord zich niet meer op de top 3 hoeft te richten, linkerrijtje is voldoende
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-07-2005, 11:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Janssen kan het bij Feyenoord maken, maar hij heeft net als Van Persie een gebruiksaanwijzing.
Feyenoord wil volgens mij het liefst ja-knikkers, makkelijke jongens zonder dat men er tijd in hoeft te steken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-07-2005, 11:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-07-2005 @ 12:35 :
Janssen kan het bij Feyenoord maken, maar hij heeft net als Van Persie een gebruiksaanwijzing.
Feyenoord wil volgens mij het liefst ja-knikkers, makkelijke jongens zonder dat men er tijd in hoeft te steken
En dat is niet echt Feyenoord, ooit waren dat strijders die 100% voor de club gingen, maar die voetballers bestaan bijna niet meer. Ik hoop dat de Gier ooit nog kinderen krijgt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-07-2005, 12:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Angelos schreef op 09-07-2005 @ 21:42 :
Dat heef goor toch echt zelf gedaan. Hij wilde dat simons kwam, die kwam dus niet (brugge vroeg veel te veel), toen wilde die weg... Feyenoord zei dat dat onbespreekbaar was. Tot anderlecht met 2 miljoen kwam aanzetten en dan is een speler die 32 is die weg wil niet te houden. Dit heeft Feyenoord goed aangepakt (een van de weinige goeie tranfers overigens de laatste tijd daar geef ik je gelijk in alhoewel hofs en greene wel goed kunnen worden)
Nee je draait het om, Feyenoord beloofde hem dat er een aantal grote spelers werden aangetrokken en in ieder geval Simons. Kunnen ze achteraf dat bedrag niet ophoesten dan moet je ook niet met van die belachelijke beloftes komen. Hij is niet op zijn mondje gevallen en zei een paar keer waar het op stond, maar blijkbaar kunnen ze dat bij Feyenoord niet hebben als zo iemand dat zegt. In feite heeft Kuijt hetzelfde geroepen maar die is daar heilig dus word er niet op afgerekend.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 10-07-2005, 12:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-07-2005 @ 23:24 :
Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
Wil je als grote club overleven dan zal je toch echt vaker Champions-League moeten halen. Bovendien heeft Feyenoord zelden een toptransfer van het formaat Robben, Zlatan, Kezman etc.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-07-2005, 14:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ laat Ron Vlaar absoluut niet gaan. Er was sprake van interesse (en eventueel een transfer) naar 020, Spurs of Feyenoord, maar AZ heeft aangegeven dat er absoluut niet gesproken kan worden over een transfer naar 1 van deze clubs. Ze bieden Ron een sterk verbeterd contract aan (hij heeft nu nog een jeugd-contract) en mocht hij daar niet op ingaan wordt hij aan zijn huidige contract gehouden die nog 2 jaar doorloopt.

Zo zie je maar. Begint AZ het nieuwe seizoen met een nog sterkere selectie dan vorig seizoen. Waar eerst veel mensen dachten dat de selectie leeggekocht zou worden.
Lindenbergh en Nelisse weg, maar daarvoor zijn Arveladze, Koevermans, Ikedia, Mathijssen en Schaars gehaald. Kromkamp en Landzaat lijken toch te blijven.

AZ heeft een van de sterkste selecties van de eredivisie op dit moment als je het mij vraagt. Alle posities minstens dubbel bezet. En een mooie mix van talentvolle spelers en vedetten. Dit kan weleens weer een heel mooi seizoen gaan worden onder Louis.
__________________
Zuur...
Oud 11-07-2005, 14:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-07-2005 @ 15:05 :
AZ heeft een van de sterkste selecties van de eredivisie op dit moment als je het mij vraagt.
Onzin, ze halen spelers uit de onderste regionen van de eredivisie of spelers die bij hun club niet gewenst zijn, daarnaast gaat een fantastisch coach weg, samen met twee belangrijke vaste waarden en misschien nóg wel twee belangrijke spelers.

Ze hebben een selectie die meekan in de top 5, maar absoluut geen sterkere selectie dan elke andere club in de eredivisie.

Het zou me ook niets verbazen als NAC bijvoorbeeld hoger eindigt dan az.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-07-2005, 15:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik weet wel dat Vitesse één van de mindere selecties aan het krijgen heeft, de selectie is nog veels te smal en dat is het grootste probleem denk ik voor komend seizoen.

Verder ben ik idd benieuwd of AZ weer mee kan doen, ik denk nl dat er eeen wereld van verschil zit tussen werken met Co en met van Gaal en ik wil wel eens zien hoe het gaat.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-07-2005, 15:33
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Az zit in ieder geval met 2 gefrustreerde spelers(Landzaat, Kromkamp)

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen met heethoofd Louis
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 11-07-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 09-07-2005 @ 23:24 :
Het probleem van Feyenoord is, dat ze de afgelopen jaren teveel 'leuke' clubspelers kopen.
In de trend van ; Pascal Bosschaart, Alfret Schreuder, Nicky Hofs, Antonny Lurling, Mikael Aerts, Edwin de Graaf, Ali Boussaboun, Romeo Castelen, Peter van den Berg, Pieter Collen en Ramon van Haaren.
Helaas dat er tussen die namen té vaak een miskoop zit.
Als je dan meeweegt dat er met spelers als Kalou, v Persie, Emerton, Bosvelt en van Hooijdonk ondankbaar omgesprongen wordt, kun je tot de conclusie komen dat het technische beleid niet optimaal is. Rob Baan heeft dat geweten, maar Mark Wotte blijft maar door blunderen.
Wat mij betreft is Theo Janssen een heel bruikbare speler voor de subtop, maar of hij Feyenoord terug kan brengen naar 'de top'?

Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
De Kuip kost kapitalen
Tevens zijn grote sponsors niet geinteresseerd.

Jorien denkt dat, wanneer weer een nieuwe speler geblesseerd is, de verzorger, de tas met de spons mee neemt. En dat is dan de sponsor.
Oud 11-07-2005, 21:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 11-07-2005 @ 18:44 :
Jorien denkt dat, wanneer weer een nieuwe speler geblesseerd is, de verzorger, de tas met de spons mee neemt. En dat is dan de sponsor.
Theo Maassen (Berry van Aerlen )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-07-2005, 22:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Van der Schaaf voor 3 jaar terug naar Vitesse

leuke voetballer voor Vitesse, harde werker en iemand met veel inzet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-07-2005, 22:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-07-2005 @ 23:36 :
Van der Schaaf voor 3 jaar terug naar Vitesse

leuke voetballer voor Vitesse, harde werker en iemand met veel inzet
En PSV is al weer iemand kwijt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-07-2005, 22:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-07-2005 @ 23:41 :
En PSV is al weer iemand kwijt.
ze zullen hem net zo hard missen als VOnlanthen denk ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-07-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 22:16 :
Theo Maassen (Berry van Aerlen )
Ja
Oud 12-07-2005, 22:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wisten we ook al dat vd Haar naar RKC gaat?

En NEC is bezig met een centrale verdediger. Het enige probleem is dat hij bij een zweede degradatiekandidaat op het middenveld speelt. Maar daar heeft onze technische staf blijkbaar niet zo'n moeite mee.

Alex lijkt ook naar Inter te gaan, volgens voetbalzone.nl, dat zou wel een aderlating zijn. En ik heb gisteren ook al een PSV'er horen zeggen dat het moeilijk wordt om Gomez te houden, als Alex weggaat

Probleem is ook dat Chelsea dus wél eigenaar is van Alex en PSV er vrij weinig over te zeggen gaat hebben. Echt ronduit klote dus
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-07-2005, 08:13
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-07-2005 @ 23:14 :
Wisten we ook al dat vd Haar naar RKC gaat?

Ja vreemde transfer hij en Hoogendorp in de spits werkt volgens mij niet die spelen geen van 2 de bal over en schieten alleen maar op doel.

Hij had meer kans gehad om Nelisse uit de basis te spelen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 13-07-2005, 08:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-07-2005 @ 09:13 :
Ja vreemde transfer hij en Hoogendorp in de spits werkt volgens mij niet die spelen geen van 2 de bal over en schieten alleen maar op doel.
Dat vind ik dus ook. Maar RKC is wel van z'n buitenspelers af, dus wie weet is het wel een koningskoppel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-07-2005, 20:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-07-2005 @ 09:43 :
Dat vind ik dus ook. Maar RKC is wel van z'n buitenspelers af, dus wie weet is het wel een koningskoppel
RKC is volgens mij al heel wat spelers kwijtgeraakt deze zomer. Oost, Van Hintum, Schreuder, Greene, Sinouh en dan zal ik er nog wel een paar vergeten. Volgens mij hebben ze alleen Rob van Dijk en Dominiek van Dijk aangetrokken. Kan me ook vergissen. Maar als je het zo bekijkt denk ik dat ze het misschien wel eens lastig kunnen krijgen. Zo'n seizoen als dat NAC heeft gehad afgelopen seizoen of zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2005, 03:00
Verwijderd
Loovens is verhuurd.


Weer een verdediger van Nationale bodem die verhuurt wordt door Feyenoord.

Laat die uitheemse tropen voetballers maar weer ons defensief terleurstellen dit seizoen.

Jorien zijn je ogen dicht?
Oud 14-07-2005, 10:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-07-2005 @ 21:36 :
RKC is volgens mij al heel wat spelers kwijtgeraakt deze zomer. Oost, Van Hintum, Schreuder, Greene, Sinouh en dan zal ik er nog wel een paar vergeten. Volgens mij hebben ze alleen Rob van Dijk en Dominiek van Dijk aangetrokken. Kan me ook vergissen. Maar als je het zo bekijkt denk ik dat ze het misschien wel eens lastig kunnen krijgen. Zo'n seizoen als dat NAC heeft gehad afgelopen seizoen of zo.
RKC heeft gewoon erg weinig geld. Eén van de kleinste begrotingen in de Eredivisie. Daarom hebben ze bijvoorbeeld Boutahar vorig jaar naar NEC moeten laten vertrekken, terwijl dat toch echt wel een heel erg goede speler is. Hetzelfde geldt voor (ik geloof) Goverdarica enige tijd terug. En zo gaat het vaker. Als je dan voor weinig geld Hans vd Haar kunt aantrekken, ben je natuurlijk wel goed bezig, maar of het zo goed gaat samen met Hoogendorp, waag ik te betwijfelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2005, 13:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
En nu krijgen ze nog een slechte trainer als Adri Koster ook
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-07-2005, 17:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Patrick Vieira naar Juventus, prachtig team staat daar straks
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-07-2005, 18:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2005 @ 11:26 :
RKC heeft gewoon erg weinig geld. Eén van de kleinste begrotingen in de Eredivisie. Daarom hebben ze bijvoorbeeld Boutahar vorig jaar naar NEC moeten laten vertrekken, terwijl dat toch echt wel een heel erg goede speler is. Hetzelfde geldt voor (ik geloof) Goverdarica enige tijd terug. En zo gaat het vaker. Als je dan voor weinig geld Hans vd Haar kunt aantrekken, ben je natuurlijk wel goed bezig, maar of het zo goed gaat samen met Hoogendorp, waag ik te betwijfelen.
Inderdaad, het heeft een hele kleine begroting.
Maar de "kracht" van de club lag met name in het tijdperk Jol volgens mij toch dat als er spelers verkocht waren ze het met leuke aankopen die plekken in de selectie op konden vullen met vrij gelijkwaardige spelers. Tenminste, volgens mij heeft Jol dat eens een paar keer al benadrukt toen hij daar trainer was. Dit seizoen vind ik dat best nog wel tegenvallen als ik hoorde wat allemaal weg ging en er vrij weinig voor in de plaats kwam.
En Mister RKC Marcel Brandts ook nog weg, die heeft daar toch wel een aantal jaren goed werk geleverd in die functie die hij had...

Even over iets anders: Ligt de VI presentatiegids seizoen 2005-2006 al in de winkels? Die dikke VI waar ze alle clubs en spelers in het seizoen 2005-2006 in zetten?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2005, 19:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-07-2005 @ 19:50 :
Inderdaad, het heeft een hele kleine begroting.
Maar de "kracht" van de club lag met name in het tijdperk Jol volgens mij toch dat als er spelers verkocht waren ze het met leuke aankopen die plekken in de selectie op konden vullen met vrij gelijkwaardige spelers. Tenminste, volgens mij heeft Jol dat eens een paar keer al benadrukt toen hij daar trainer was. Dit seizoen vind ik dat best nog wel tegenvallen als ik hoorde wat allemaal weg ging en er vrij weinig voor in de plaats kwam.
Nou ja, RKC heeft nooit echt spelers verkocht, ze hebben spelers transfervrij laten gaan en daar andere transfervrije spelers voor in de plaats gezet. Dat gaat prima, totdat een contract niet verlengd kan worden omdat de speler te veeleisend is.

Maar Jol en Koeman waren klasse coaches, die missen ze gewoon komend seizoen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2005, 19:55
Verwijderd
Owoeri tekent voor één jaar bij Feyenoord

14/7/2005 19:46

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met John Owoeri. De pas twintigjarige Nigeriaan tekende een eenjarig contract bij de Rotterdammers, waarin een optie werd opgenomen voor een langere termijn, zo meldt de website van Feyenoord.

Owoeri is een snelle aanvaller, die op het afgelopen WK onder 20 in Nederland één van de smaakmakers was. Bij Nigeria, dat pas in de finale een halt werd toegeroepen door wereldkampioen Argentinië, was hij één van de uitblinkers.

Owoeri was sinds begin deze week op proef bij de selectie van Erwin Koeman, maar het was de technische staf van Feyenoord al snel duidelijk dat de Nigeriaanse aanvaller een versterking zou kunnen betekenen

Het wachten is alleen nog op het afwikkelen van de administratieve formaliteiten rond zijn contract. Zodra dat het geval is zal Owoeri zich aansluiten bij de selectie.

www.vi.nl


-------------------------


Hopelijk kan hij uitgroeien tot een groot speler en wordt dit niet de zoveelste miskoop van Feyenoord.
Oud 14-07-2005, 19:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is een talent, hopen dat het eruit kan komen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2005, 20:27
Verwijderd
Het is een miskoop.

Feyenoord moet verdedigers.
Oud 14-07-2005, 20:31
Verwijderd
Paauwe blijft waarschijnlijk bij Feyenoord. Erwin Koeman zou hem er graag bij willen hebben.
Oud 14-07-2005, 21:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 14-07-2005 @ 21:31 :
Paauwe blijft waarschijnlijk bij Feyenoord. Erwin Koeman zou hem er graag bij willen hebben.
Klopt, meer clubs hadden interesse, maar Feyenoord wilde hem uiteindelijk toch houden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-07-2005, 00:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2005 @ 20:36 :
Nou ja, RKC heeft nooit echt spelers verkocht, ze hebben spelers transfervrij laten gaan en daar andere transfervrije spelers voor in de plaats gezet. Dat gaat prima, totdat een contract niet verlengd kan worden omdat de speler te veeleisend is.
Dat bedoel ik ook. Oke, de woorden "inkopen" en "verkopen" zijn dan eigenlijk verkeerd gekozen door me als we het over transfervrije spelers hebben.

Er gaan toch geruchten dat Ibad Muhamadu MVV toch gaat verlaten en naar Stoke City vertrekt. Verdorie, als dat echt gebeurt hebben we bijna niemand over voor in de aanval! Onze beste spits ook nog...
Er zijn nog zat goeie aanvallers zonder club maar er is kennelijk te weinig geld, en dat terwijl de salarissen van de vertrokken Leonardo (de duurste speler van de selectie van afgelopen seizoen), Peppinck en Ouhsaine vrijkomen. Ik bereid me dus alvast weer voor op een flut-seizoen waarin we ergens weer op plaats 13 of zo eindigen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-07-2005, 10:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als ik MVV was zou ik die Kazlauskas van NEC proberen te halen. Hij speelt nu eventjes bij zo'n promotieclubje en wil niets liever dan voor een europese club spelen (hij is Amerikaan). Hij was het grootste talent van NEC toen Grot vertrok, maar heeft het nooit mogen waarmaken hier. Trefzeker is hij in ieder geval en hij heeft een fantastische mentaliteit, ook op de training. En hij is dus transfervrij vertrokken en hoeft geen ruk te kosten qua salaris.

Maar ja, jij hebt daar natuurlijk ook niets over te zeggen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-07-2005, 12:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-07-2005 @ 01:26 :
Ik bereid me dus alvast weer voor op een flut-seizoen waarin we ergens weer op plaats 13 of zo eindigen...
Ik dacht dat dat voor MVV de laatste jaren een prima positie zou zijn
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 16-07-2005, 13:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
N.E.C. haalt Zweedse verdediger Jonas Olsson (15/07/2005)
N.E.C. heeft akkoord bereikt met de Zweedse club Landskrona BoIS over de overname van verdediger Jonas Olsson (22).

De jeugdinternational en aanvoerder van Landskrona BoIS tekent, onder voorbehoud van een succesvolle medische keuring, een contract van 4 jaar wat hem tot einde seizoen 2008-2009 aan N.E.C. bindt.

Ondanks zijn jeugdige leeftijd was Olsson bezig aan zijn 3e seizoen in de Zweedse competitie.

Olsson zal zich aanstaande maandag melden in Nijmegen.

Over de financiële details van de transfer worden zoals gebruikelijk geen mededelingen gedaan.
Heeft 7,5 ton gekost, waar 1,5 miljoen gevraagd werd. Ik vind het een leuke aankoop, maar hij moet het echt nog bewijzen. Ik had liever een spits zien komen, als ik heel eerlijk ben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-07-2005, 17:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-07-2005 @ 14:42 :
Heeft 7,5 ton gekost, waar 1,5 miljoen gevraagd werd. Ik vind het een leuke aankoop, maar hij moet het echt nog bewijzen. Ik had liever een spits zien komen, als ik heel eerlijk ben.
Igor hebben"?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-07-2005, 13:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-07-2005 @ 18:41 :
Igor hebben"?
Nee.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-07-2005, 13:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-07-2005 @ 14:20 :
Nee.
Damn als zelfs jullie hem al niet willen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-07-2005, 14:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-07-2005, 00:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-07-2005 @ 11:47 :
Als ik MVV was zou ik die Kazlauskas van NEC proberen te halen. Hij speelt nu eventjes bij zo'n promotieclubje en wil niets liever dan voor een europese club spelen (hij is Amerikaan). Hij was het grootste talent van NEC toen Grot vertrok, maar heeft het nooit mogen waarmaken hier. Trefzeker is hij in ieder geval en hij heeft een fantastische mentaliteit, ook op de training. En hij is dus transfervrij vertrokken en hoeft geen ruk te kosten qua salaris.

Maar ja, jij hebt daar natuurlijk ook niets over te zeggen?
Ach ja, hij is natuurlijk al eens uitgeleend aan onze "vrienden" uit Sittard, misschien ja. Maar inderdaad, ik heb er nix over te zeggen. Er schijnt nou eenmaal geen geld te zijn, vind het maar raar. Maar ik ben gister naar MVV - Norwich gaan kijken en mijn club is me toch positief bevallen. We hebben een jonge knaap (Hamdaoui) voorin lopen die leuke dingen liet zien. Verder had Aelbrecht een goede invalbeurt, hij zorgde voor veel dreigng, kreeg nog 2 goede kopkansen. En ja als Ibad niet weg gaat dan hoeft die extra versterking voorin misschien niet. Maar in geval van blessures en een smalle selectie zou een extra aanvaller inderdaad welkom zijn.

Citaat:
vreselijke fout schreef op 16-07-2005 @ 13:26 :
Ik dacht dat dat voor MVV de laatste jaren een prima positie zou zijn
Ach ja, weer een plaats hoger. Echter, een jaar geleden is uitgestippeld dat we in dit seizoen voor een plaats in het linker rijtje gaan. Maar als we dus weer 13e of zo eindigen, schiet het geen sodemieter op.

Ontopic wat transfers betreft:
Tomasson van AC Milan naar VfB Stuttgart. Van de ene kant best opmerkelijk, van de andere kant wel begrijpelijk nadat Vieri erbij is gekomen bij Milan.
Hofstede van VVV naar Heracles. Leuke aankoop voor Heracles, eens zien of hij een niveautje hoger potten kan breken
Ooijer naar Genoa? Is dat nu zeker?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-07-2005, 03:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat hij bij sittard afgetest is, zegt niets. Ik zie hem nu al 3 jaar de naad uit z'n broek trainen en hij heeft echt potentie, scoort veel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 15:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Potdorie, Pieter Collen mag transfervrij weg bij Feyenoord. Lijkt me geen slechte zaak voor NEC. Hij viel hier in goede aarde Al is Nalbantoglu natuurlijk wel eigen jeugd... Moeilijk

Kazlauskas lijkt naar Dordrecht te vertrekken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 15:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Rankovic verruilt Vitesse voor ADO Den Haag

22/7/2005 13:11

ADO Den Haag heeft Aleksandar Rankovic overgenomen van Vitesse, waar de middenvelder niet meer kon rekenen op een basisplaats.

Rankovic, die nog onderhandelt over een contract voor drie jaar bij ADO Den Haag, kwam in 2002 naar Vitesse. In zijn eerste twee seizoenen in Arnhem was hij een vaste waarde. Maar afgelopen jaar was zijn inbreng beperkt.

Vitesse was daarom bereid mee te werken aan een vertrek van de Servische middenvelder, die nog een contract tot 2007 had in Arnhem.


Bron: www.vi.nl


Ja, dat is een van de laatste dure spelers die er nog over waren, jammer dat hij weggaat (goede reserve en kan meerdere posities spelen)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 23-07-2005, 19:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
2005-07-23
Loumpoutis verdient 2-jarig contract

FC Twente heeft met Konstantinos Loumpoutis overeenstemming bereikt over een 2-jarig contract met een optie voor nog eens twee jaar. Volgens Algemeen Directeur Johan Plageman kan de Griekse verdediger 'uitgroeien tot een échte versterking voor FC Twente'. Loumoutis zelf is blij om voor FC Twente te mogen voetballen. www.fctwente.nl
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 23-07-2005, 19:45
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-07-2005 @ 23:24 :
Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
Ik meen dat Feyenoord nogal wat schulden heeft gemaakt in de tachtig en negentiger jaren..maar ben niet helemaal zeker!
Oud 26-07-2005, 13:26
Verwijderd
FC Groningen strikt Uruguayaan Bruno Silva

26/7/2005 12:58

FC Groningen heeft zich versterkt met de Uruguayaan Bruno Silva. De rechterverdediger moet de naar NAC Breda vertrokken Kurt Elshot doen vergeten.
Silva heeft drie interlands voor Uruguay achter zijn naam staan, die overigens al weer dateren uit 2003. De verdediger beproefde vervolgens zijn geluk in Rusland, maar dat werd geen succes. In zijn vaderland bloeide hij daarop weer op.

FC Groningen hoeft voor Silva niet heel erg diep in de buidel te tasten. Hij is namelijk in het bezit van zowel een Urugayaans als Italiaans paspoort, waardoor hij in feite geldt als een EU-ingezetene.

Bruno Silva was de afgelopen twee weken op proef in het Oosterpark. Het was de technische staf al spoedig duidelijk dat de 25-jarige speler een versterking zou kunnen betekenen.
Oud 26-07-2005, 13:27
Verwijderd
Ook Vitesse informeert naar Danko Lazovic

26/7/2005 8 :51

In navolging van ADO Den Haag en Willem II heeft ook Vitesse bij Feyenoord geïnformeerd naar de diensten van spits Danko Lazovic. De Rotterdammers zijn genegen de Serviër te verhuren, maar heeft daarover nog geen definitief besluit genomen.
Al te veel kansen dicht de club uit Arnhem, die meer mogelijkheden in de voorhoede wil, zichzelf overigens niet toe. Lazovic wees al eerder aan aanbod van Willem II af, omdat hij in Rotterdam wil blijven wonen. De voorkeur van de aanvaller gaat dan ook uit naar ADO Den Haag.



Zou mooi zijn, of niet dan Ketjing?
Oud 26-07-2005, 13:28
Verwijderd
Koen Daerden blijft definitief bij RC Genk

26/7/2005 13:16

Feyenoord heeft Koen Daerden niet kunnen losweken bij RC Genk. De Belgische international was te duur voor de Rotterdammers. Ook VfL Wolfsburg beet zich stuk op de vraagprijs.
Sinds dit weekeinde zaten Feyenoord en RC Genk met elkaar om de tafel. De Rotterdammers wilden snel zaken doen om Daerden op de open dag te kunnen presenteren. Maar dat zit er niet in, want de transfer is definitief afgeblazen.

Feyenoord was niet van plan in te gaan op de vraagprijs van RC Genk, dat op z'n beurt weigerde de afkoopsom naar beneden bij te stellen. Maandagavond werd duidelijk dat de onderhandelingen niet zouden leiden tot een transfer van de international.

Ook VfL Wolfsburg maakte kennis met de vastberadenheid van de Belgische club. De Bundesliga-club zat dinsdagochtend om de tafel met Genk, maar was evenmin bereid met vier miljoen euro over de brug te komen, zodat de toekomst van Daerden voorlopig nog ligt in Belgische Limburg.


Wat gaat het toch goed met de nerds in de transfermarkt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.