Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 18:19
Beest-ig
Beest-ig is offline
Dag iedereen, ik ben een jongen van 17 en ik ben op zoek naar een cadeau voor een 'gewone' vriendin. Misschien voel ik iets voor haar maar momenteel hebben we dus geen relatie.

Voor haar verjaardag zoek ik dus een cadeau. Normaal was haar verjaardag al in de zomer maar omdat ik echt niets vond hebben we dit uitgesteld. Ook is mijn verjaardag al voorbij en hebben we beslist elkaars cadeau op Kerstmis te geven.

Ik zoek dus een cadeau dat speciaal genoeg is voor haar en wat ze hopelijk leuk, mooi, weetikveelwat zal vinden. Wat denken jullie dat ik haar best kan geven als vriend maar dat toch lijkt dat ze speciaal is voor mij?

Kledij vind ik persoonlijk een beetje te moeilijk om te geven, ook omdat ik er helemaal geen verstand van heb voor meisjes. Ze vertelde me wel dat ze misschien iets moest doen met haar handschoenen omdat deze begonnen te ruiken Deze handschoenen (samen met een muts die er bij past) heeft ze al een lange tijd. Niet dat dit een goed idee is, tenzij jullie juist vinden van wel? Andere ideeën zijn ook goed natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2013, 18:22
Verwijderd
heeft ze serieus haar verjaardagsfeestje niet gevierd omdat jij geen cadeau kon vinden?

handschoenen en een muts zijn prima, praktisch en leuk. misschien nog met sloffen erbij ofzo?
en anders zou ik zeggen; kaartjes ofzo om samen wat leuks te gaan doen, winterefteling is natuurlijk de bom
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 18:27
Beest-ig
Beest-ig is offline
Hah nee, ze vierde haar verjaardag wel maar ik was toen in Egypte. Daarna heb ik haar niet meer gezien tot september.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 18:36
Verwijderd
Gewone vriendinnen zijn ook relationele connecties, -> L&R dus.

Neem haar een dag mee naar de stad en laat haar iets uitzoeken?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 23:20
Verwijderd
Een cadeau dat speciaal voor haar is is iets waarvan jij weet dat ze het apprecieert. Zoiets op internet aan wildvreemden vragen is dan ook contraproductief.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Cadeautje voor vriendin
James.
15 23-04-2012 09:10
Psychologie cadeau voor psychotische vriendin???
mira_love
18 05-09-2006 20:59
Lifestyle cadeau voor vriendinnetje
asyx
6 18-01-2005 16:37
De Kantine cadeautje voor beste vriendin
driene
17 19-12-2004 21:16
Lifestyle cadeautjes voor een jongen?
Mustang_Sally
54 19-04-2003 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.