Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 15:13
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
a new noise schreef:
XENA WARRIOR PRINCESS natuurlijk
untrue figuur


leuke foto hoor
aha jaja dat heb ik vaker gehoord hihi
Advertentie
Oud 09-10-2002, 21:32
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
IK HEB EEEN NEUSBRUGPIERCCINGGGG!!! *blij*

Nu dus niet meer
Oud 11-10-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Nu dus niet meer
weuh ook zonde
Oud 17-10-2002, 18:44
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
kwil dr meer in me navel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-10-2002, 19:36
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
k heb mn labret er uitgehaald, k had mn ringetje eruit gebeten en 2 knopjes onder elkaar vonk nie mooi
Oud 18-10-2002, 10:29
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Weet iemand hoeveel een punt voor op je labret kost? Ik heb eigenlijk niet echt een labret, maar meet een staafje dwars door mn lip. Dr zit nu nog een heel klein doozichtig puntje op maar ik wil een wat langere ijzeren punt. Iemand....?
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 18-10-2002, 10:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Als je een piercing eruit haalt,wat blijf je dan zien zeg maar...een puntje ofzo?

Vroeg ik even me af..
Oud 18-10-2002, 10:39
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
In het begin: een uitrekbaar gaatje. Ziet dr heel maf uit. Hoe snel het gaatje dicht groeit is afhankelijk van de plek waar je je piercing had. Maar uiteindelijk zie je dr volgens mij niet veel meer van.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 18-10-2002, 11:32
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Weet iemand hoeveel een punt voor op je labret kost? Ik heb eigenlijk niet echt een labret, maar meet een staafje dwars door mn lip. Dr zit nu nog een heel klein doozichtig puntje op maar ik wil een wat langere ijzeren punt. Iemand....?
op t waterloopplein heb je een kraampje met ontzettend veel piercings, daar kosten ze tussen de 9 en 14 euro als k me niet vergis (en dan heb je redelijk lange)
Oud 18-10-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
k heb mn labret er uitgehaald, k had mn ringetje eruit gebeten en 2 knopjes onder elkaar vonk nie mooi

eruit gebeten? in like: eruit gescheurd?
Oud 18-10-2002, 14:01
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
eruit gebeten? in like: eruit gescheurd?
nee, eh t staafje waar ie mee sluit beet k er gewoon uit tijdens t praten
Oud 18-10-2002, 14:08
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
nee, eh t staafje waar ie mee sluit beet k er gewoon uit tijdens t praten
neem in het vervolg gewoon brood mee ofzo
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 18-10-2002, 14:13
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
neem in het vervolg gewoon brood mee ofzo
tsk

*heeft trouwens nieuwe tongpierincg ofzo*

en het regent
Oud 26-10-2002, 17:18
kleine wicca
kleine wicca is offline
hej iedreen nog ffies wat vraagies van mij:

zijn vast al ergens geweest maar konnet nie vinden

over lippiercing (staafje, labret, hoe jet wil noemen)

1: wat kost et ongeveer?
2: hoe oud moet je daarvoor zijn om zonder toestemming van je ouders te laten zetten?
3: kan ik zo'n piercing er een dag utilaten (voor mn werk)???
__________________
SHIT HAPPENS
Oud 26-10-2002, 19:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik zou een piercing mogen zodra ik 16 werd, maar ik geloof dat ze er nu nog steeds niet zo gelukkig mee zullen zijn..

Ik wil gewoon simpel een ringetje door me lip (dun en zilver, geen meters lange spikes..).. Kheb alleen zovaak last van een koortslip en dat zwelt me lip als een ballontje op, lijkt me niet slim met een ringetje

*help*

En ik had ergens gelezen dat er ook piercings zijn met een plastic achterkant, maar dat is zeker alleen met staafjes...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-10-2002, 19:29
poecilotheria
poecilotheria is offline
als je idd vaak zo'n koortslip hebt is een ringetje geen aanrader want bij een lip piercing kan je het ringetje/staafje er niet zomaar een dag eruit halen omdat ie dan dichtgroeit, je kan er wel een ringetje in laten zetten trouwens en als je dan een koortslip hebt zet je er gewoon tijdelijk een wat langer staafje in zodat je lipje kan zwellen wat ie wil, is het over dan pak je je ringetje weer.......

wel een goed spitsbek tangetje kopen als je je ringetje vaak moet verwisselen hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Oud 26-10-2002, 19:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
als je idd vaak zo'n koortslip hebt is een ringetje geen aanrader want bij een lip piercing kan je het ringetje/staafje er niet zomaar een dag eruit halen omdat ie dan dichtgroeit, je kan er wel een ringetje in laten zetten trouwens en als je dan een koortslip hebt zet je er gewoon tijdelijk een wat langer staafje in zodat je lipje kan zwellen wat ie wil, is het over dan pak je je ringetje weer.......

wel een goed spitsbek tangetje kopen als je je ringetje vaak moet verwisselen hehe
Mwoeah dat heeft me pa wel, maar waar heb je dat voor nodig? Je kan het toch gewoon met je vingertjes doen?

En ik zat er ook aan te denken om dan een staafje erbij te nemen.. Maar ja, het moet wel eerst genezen zijn voor ik iets (redelijk netjes) kan vervangen en ik heb zeker wel 1 keer per maand een koortslip (jaja ik moet naar de dokter, niet zeiken..)..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-10-2002, 12:17
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
hej iedreen nog ffies wat vraagies van mij:

zijn vast al ergens geweest maar konnet nie vinden

over lippiercing (staafje, labret, hoe jet wil noemen)

1: wat kost et ongeveer?

>> verschilt per shop, maar meestal toch wle tussen de 40 en 50 euro (+ 5 tot 7 eurp mondspeoling)

2: hoe oud moet je daarvoor zijn om zonder toestemming van je
ouders te laten zetten?

>>18

3: kan ik zo'n piercing er een dag utilaten (voor mn werk)???
>> beter van niet, zeker eerste paar weken/maanden niet...
Oud 27-10-2002, 12:20
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Mwoeah dat heeft me pa wel, maar waar heb je dat voor nodig? Je kan het toch gewoon met je vingertjes doen?

t is redelijk moeilijk om 2 handen/vingers EN het rinetje uit elkaar te trekken en het balletje/staafje (dat eigenlijk te klein id om goed vast te houden) tussen je piercing te plaatsen... ziekenhuis /apotheek heeft goede tangetjes
Oud 27-10-2002, 12:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
t is redelijk moeilijk om 2 handen/vingers EN het rinetje uit elkaar te trekken en het balletje/staafje (dat eigenlijk te klein id om goed vast te houden) tussen je piercing te plaatsen... ziekenhuis /apotheek heeft goede tangetjes
Ow aha..

En worden ringetjes altijd gesloten met een balletje eigenlijk?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-10-2002, 13:16
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ow aha..

En worden ringetjes altijd gesloten met een balletje eigenlijk?
meestal wel, maar er zijn ringetjes die worden gesloten met een heel kort staafje (dat het ringetje weer compleet maakt om t maar even zo te zeggen) t ringetje is dan zeg maar ook wat ruimer, omdat dat balletje toch redelijk groot is... t is alleen wel vervelend dat je ze erg weinig ziet... waterloopplein heeft ze en op lowlands stond een standje
Oud 24-08-2003, 19:11
Mindfields
Mindfields is offline
Weet iemand hoe duur het is om een knopje/ringetje bovenin je oor te laten schieten? 10 euro ofzo?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 25-08-2003, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 24-08-2003 @ 20:11:
Weet iemand hoe duur het is om een knopje/ringetje bovenin je oor te laten schieten? 10 euro ofzo?
7,50, bij ons. :] (De Strego in Amstelveen, dus. Maar ik gok dat het overal wel hetzelfde is. Tenzij je net als Roel gewoon zelf een veiligheidsspeld door je oor ragt, maar dat is dan weer een ander verhaal. )
Oud 25-08-2003, 07:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Parallel schreef op 24-08-2003 @ 20:11:
Weet iemand hoe duur het is om een knopje/ringetje bovenin je oor te laten schieten? 10 euro ofzo?
Tering, een jaar oud topic openen, terwijl we er een sticky voor hebben..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Kosten van een piercing
k1m
2 21-10-2003 18:15
Lifestyle Piercing topic
Verwijderd
470 29-09-2003 08:37
Lifestyle HET algemene piercing topic
Ninnoc
244 09-08-2003 20:03
Lifestyle waar allemaal piercings....
o0BeKsKuH0o
45 17-02-2003 10:46
Lifestyle Labret staafje vs ringetje
)Vampje(
20 10-09-2002 21:08
Lifestyle Het Algemene Piercing Topic
Stevill
450 08-08-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.