Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 10:36
probleemgevalletje
probleemgevalletje is offline
Als je vriend/in het uitmaakt hoor je altijd, je moet het accepteren en verder gaan met je leven...
Tis nou ongeveer een maand uit en ik dacht dat ik het wel had geaccepteerd en was verdergegaan, ik dacht niet echt meer aan hem, deed gewoon mn eigen dingen... Maar opeens komt ie met nieuws dat ie voor iemand iets meer voelt dan alleen vriendschap... En opeens gaat het totaal fout met mij, geestelijk maar oowk lichamelijk klopt dr niks meer van, kzit de hele tijd te shaken, trillen, kheb dr zelfs van overgegeven... Ik kan bijna alleen nog maar daar aan denken, ikmoet mezelf echt dwingen aan andere dingen te denken.... Ik heb het blijkbaar de hele tijd mijn verdriet genegeerd, hoe kan ik het accepteren en verder gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 10:50
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ja, dit voelt heel erg. Je dacht dat je eroverheen was , en dat blijkt dan toch niet zo te zijn..
Ik denk niet dat er 1 manier is om dit te accepteren, maar ik denk dat je gewoon verder moet gaan, hoe moeilijk dat ook is.Praat met vrienden en vriendinnen, schrijf alles op, dat werkt echt heel goed, en probeer afleiding te zoeken, in werk of uitgaan..
Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:17
Verwijderd
ik denk ook wel dat je het geaccepteerd heb hoor. alleen toen je dus dat nieuws ineens hoorde kwam er toch weer iets los. dat is gewoon logisch. het is niet zo dat als je het geaccepteerd heb dat het je dan ineens allemaal niets meer doet. Tuurlijk doet het pijn en raakt het je, dat is gewoon normaal. Alleen nu moet je dus wéér leren ermee om te gaan en wéér proberen het te accepteren.
en eigenlijk weet ik nie precies hoe je dat moet doen...dus dit was totaal niet nuttig..maar ja
ik hoop voor je dat je een beetje afleiding ergens in kan zoeken.
sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:25
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Wat ik gewoon absoluut niet snap aan mezelf, is waarom het toch nog pijndoet nu hij een nieuwe vriendin heeft gekregen.
Het is al een halfjaar uit, dat is goed zo, we kunnen het nog steeds prima vinden en ik zou ook niet willen dat het weer aanging.. en toch ben ik er een dag goed van in de war geweest toen hij vertelde dat hij een nieuwe vriendin heeft...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:50
Zorkman
Zorkman is offline
ga totaal geen nutteloze pogingen doen om een remedie te typen want ik weet ze niet,

weet gewoon da der ook zo nog andere mensen zijn, maybe is da iets
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:38
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Raar, heb precies hetzelfde gehad. Ze maakte het uit, nouja ok. ok. Toen hoorde ik een maand later dat ze gezoend had met iemand, tja, dat was ff raar, vooral omdat ik die gozer een sukkel vind. Dan denk ik echt van; joden wat heeft dat van ons dan betekent als je me inruild voor zo'n flikker die het alleen maar om de geilheid te doen is.

Maarja, vooral lekker boeiend
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:10
probleemgevalletje
probleemgevalletje is offline
Dank je wel voor jullie reacties, maar is het wel goed als ik afleiding ga zoeken en het uit mn kop probeer te zetten? verwerk ik het daarmee of negeer ik het alleen maar? Dat is wel wat ik nu doe, ik probeer dr niet aan te denken en dus moet ik de hele tijd mijn gedachten in de gaten houden want als ik ze laat lopen dan komen ze bij dat onderwerp...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 09:31
Verwijderd

sommige mannen

als mijn ex dat zou doen zou ik waarschijnlijk hetzelfde reageren.....

ehhhhh niet meer met hem omgaan is het beste denk ik.
en verf je haar, ga nieuwe kleren kopen, vaak uitgaan etc. afleiding zoeken!!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:38
probleemgevalletje
probleemgevalletje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

sommige mannen

als mijn ex dat zou doen zou ik waarschijnlijk hetzelfde reageren.....

ehhhhh niet meer met hem omgaan is het beste denk ik.
en verf je haar, ga nieuwe kleren kopen, vaak uitgaan etc. afleiding zoeken!!!

Ten eerste ben ik absoluut nie boos op hem, hij kan er toch niks aan deon dat hij wel verder kan met zn leven... Kben eerder jaloers op hem dat hij dat kan...

Ennuh over afleiding, dat heb ik dus geprobeert en toen is het bij weer slecht nieuws alleen maar erger terug gekomen dus denk nie dat dat de manier is...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:46
sweetduck
sweetduck is offline
ben duzz ook net gedumpt en ik voel me erg kut krijg geen hap door mijn keel lig alleen maar te janken, en ik weet het afleiding zoeken is moeilijk je gedachtes blijven toch wel weer terug komen ...
negeren vooral niet doen dan komt het later nog veel harder aan, maar ik heb nog steeds niet de goede oplossing gevonden sterkte in ieder geval
__________________
I will always love him | Life's a Bitch
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:13
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Dit is voor een buitenstaander altijd makkelijker om te zeggen, maar ik denk wel dat het het best eis om gewoon door te gaan... ja kan niet eeuwig aan een en dezelfde persoon blijven hangen, daar doe je alleen jezelf maar pijn mee... En onthoud: all men are bastards!
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:42
probleemgevalletje
probleemgevalletje is offline
Citaat:
sweetduck schreef:
maar ik heb nog steeds niet de goede oplossing gevonden sterkte in ieder geval
let me know als je um hebt....

ennuh als all men are stupid bastard waar is.... waarom kank dan nie zonder....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 00:03
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Wat ik gewoon absoluut niet snap aan mezelf, is waarom het toch nog pijndoet nu hij een nieuwe vriendin heeft gekregen.
Het is al een halfjaar uit, dat is goed zo, we kunnen het nog steeds prima vinden en ik zou ook niet willen dat het weer aanging.. en toch ben ik er een dag goed van in de war geweest toen hij vertelde dat hij een nieuwe vriendin heeft...

was eerst ook zo met mij (soortvan) maar ik hoor dat ze zoveel heeft versleten dat het me niks meer uitmaakt... najaw.. ik heb er echt heel erg mee gezeten...em pas sinds zondag kan ik zonder pijn aan der terug denken... wat ik had, heb ik konstant tegen mezelf lopen zeggen, zonder dat ik het doorhad dat ik de oplossing liep te verklaren voor mezelf...

zij maakte het uit... niet ik.. dat zei ik altijd...

zij maakte het uit, niet ik, ik heb nooit mijn deel van onze relatie goed kunnen afsluiten... en eer ik het probeerde kwam ze weer ff koekeloeren in me leven, ff zien of ik al over der heen was.. elke keer weer terugvallend in me oude patroon van gedrag tijdens mijn relatie met haar...

dankzij me me huidige vriendin heb ik kunnen realiseren dat wat ik moest doen om mezelf iets te helpen, accepteren was... acceptatie van de huidige situatie in het leven scheelt een hoop... maar het feit dat ik nu ook vor mezelf men relatie met me ex ging afsluiten deed weldegelijk de truuk...

plus het feit dat men lieve vriendin die ik nu heb me snapt, en me aanvoelt, waarbij ik mezelf kan zijn, en door haar kon ik accepteren wat er gebeurd was, en de pijn die het me heeft gegeven te accepteren, en me erbij neer te leggen, simpelweg om nu nog zonder pijn terug te kijken naar wat er was gebeurd... en men barrière jegens men ex, welke ik had om men gevoelens in peil te houden, neer te laten, en heerlijk uit te huilen bij men vriendin...

hmmzzz kan het nu gooien op liefde... de liefde die ik voor mijn vriendin heb, staat mij niet toe haar pijn te doen, met het feit dat ik haar pijn doe als ik me rot voel, ik voel me rot omdat ik terug denk aan me ex... en het is gewoon zo'n opluchting... kan der weer echt normaal zien, niet meer als iemand die mij konstant pijn doet als ik der weer zie

mensen sorry voor deze lange post ik wou ff kwijt dat ik van der hou, ik hou van je

(ow en sorry dis ws niet echt wat je wil horen he ) sterkte en ik hoop dat je iets aan me text hebt
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 14:17
sweetduck
sweetduck is offline
Citaat:
probleemgevalletje schreef:
let me know als je um hebt....

ennuh als all men are stupid bastard waar is.... waarom kank dan nie zonder....
natuurlijk...maar momenteel ben ik nog in de shake en huil fase
__________________
I will always love him | Life's a Bitch
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:41
Amiah
Amiah is offline
Gewoon een lijstje maken met alles wat juist NIET leuk aan hem (/haar) is, dat helpt.
__________________
Uit onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Xenotransplantatie: Zou je een orgaan van een varken accepteren? (en waarom wel/niet)
Yab-Yum
49 16-10-2005 07:21
Levensbeschouwing & Filosofie Acceptatie
sayang-steelo
19 02-06-2004 17:49
Software & Hardware [Spyware] per ongeluk iets fouts geaccepteerd
Miracle
24 27-02-2003 19:31
Lifestyle als je lifestyle niet geaccepteerd wordt
Ninnoc
37 28-12-2002 06:08
Levensbeschouwing & Filosofie Acceptatie
Verwijderd
36 09-02-2002 10:21
Levensbeschouwing & Filosofie Leven is het accepteren van de dood?!?
Anaxagoras
2 06-02-2002 08:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.