Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Heb jij een een stoornis of (geestelijk)probleem(gehad)?
ADD, ADHD, autisme 4 100.00%
depressie, pesten 2 50.00%
kindermishandeling 0 0%
verslaving 1 25.00%
woede aanvallen 0 0%
scheiding 0 0%
woedeaanvallen 0 0%
spasme(spastisch) 0 0%
angststoornis 1 25.00%
eetstoornis(boulimia, anorexia) 0 0%
(sexueel)misbruik 0 0%
slaapstoornis 1 25.00%
paniek- en stress aanvallen 0 0%
homosexueel, lesbisch, bi, transgender 1 25.00%
anders 0 0%
ik heb geen (heftige)problemen of stoornissen 0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2018, 12:15
LaLuna
LaLuna is offline
Ik houd doe voor school onderzoek naar geestelijke problemen en stoornissen.
Zoals ADD, ADHD, autisme, angststoornissen, woedeaanvallen, stress, kindermishandeling, verslaving en pesten.
Ik zou daarom graag ervaringen van mensen en daar dan een stukje over schrijven(met naam erbij?)
En ik zou graag iemand willen interviewen, via de mail over zijn of haar probleem/stoornis.
Advertentie
Oud 21-02-2018, 12:33
Verwijderd
Wat een rare post. Los van de taalfouten. Woedeaanvallen staat twee keer in de poll. ADHD en autisme worden op een hoop gegooid, maar kindermishandeling en misbruik zijn dan weer verschillende dingen. En natuurlijk de klapper, volgens jou is homoseksualiteit, biseksualiteit en transgenderisme een stoornis of probleem... Net zoals een scheiding overigens.

Belachelijk bericht.
Oud 21-02-2018, 14:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat wil je hiermee bereiken?
Oud 21-02-2018, 14:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor welke school/ opleiding doe je dit onderzoek?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2018, 11:32
LaLuna
LaLuna is offline
Citaat:
Wat een rare post. Los van de taalfouten. Woedeaanvallen staat twee keer in de poll. ADHD en autisme worden op een hoop gegooid, maar kindermishandeling en misbruik zijn dan weer verschillende dingen. En natuurlijk de klapper, volgens jou is homoseksualiteit, biseksualiteit en transgenderisme een stoornis of probleem... Net zoals een scheiding overigens.

Belachelijk bericht.
Met probleem bedoel ik dat je er zelf mee zit. Omdat anderen het niet accepteren!
Oud 22-02-2018, 12:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Voor welke school/ opleiding doe je dit onderzoek?
Dit lijkt me ook een relevante vraag om nog even te beantwoorden.
Oud 22-02-2018, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Met probleem bedoel ik dat je er zelf mee zit. Omdat anderen het niet accepteren!
Waarom kies je die "oorzaken" uit? Er zijn zo veel dingen te verzinnen in die trant. Je kiest echt heel bewust als enige seksuele voorkeur/genderidentiteit uit, voor de rest staat er niets van acceptatieproblemen.
Oud 22-02-2018, 12:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het ook opmerkelijk dat depressie en pesten in één adem genoemd worden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2018, 16:11
Verwijderd
Ik heb woedeaanvallen maaar dat is geen stoornis. Iedereen die normaal is en een topic zoals dit leest krijgt dat.
Oud 22-02-2018, 22:59
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
gewoon de titel niet zo letterlijk nemen
en alles is opgelost
__________________
Begin iedere dag met een doel
Oud 22-02-2018, 23:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is dan de figuurlijke vraag?
Oud 23-02-2018, 00:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
gewoon de titel niet zo letterlijk nemen
en alles is opgelost
Het hele onderzoek deugt niet, en daar lijkt TS zich niet van bewust. En als je een onderzoek al start met een slechte onderzoeksvraag, dan is er grote kans dat de resultaten ook waardeloos zijn...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-02-2018, 11:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het hele onderzoek deugt niet, en daar lijkt TS zich niet van bewust. En als je een onderzoek al start met een slechte onderzoeksvraag, dan is er grote kans dat de resultaten ook waardeloos zijn...
Ik vraag me af of dit een echt onderzoek is. Ik kan me niet voorstellen dat een opleiding zo'n (slechte) vragenlijst toelaat.
Oud 23-02-2018, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vraag me af of dit een echt onderzoek is. Ik kan me niet voorstellen dat een opleiding zo'n (slechte) vragenlijst toelaat.
Dat staat wel in de openingspost
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-02-2018, 11:42
Verwijderd
Ja jongens, in de tweede klas van het VMBO verwachten ze wel een ander niveau onderzoek dan in een derdejaars les op de universiteit het
Oud 23-02-2018, 11:42
Verwijderd
(los daarvan vind ik het ooke cht schandalig en zou dit er toen ik op het VMBO zat nooit doorkomen.)
Oud 23-02-2018, 19:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit topic gaat dicht. De TS kan me pb-en met een goede reden om het topic weer te openen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.