Oud 11-08-2018, 00:30
Yaboii__
Yaboii__ is offline
Hoi,

Ik heb een tijdje een gigantische crush gehad op een meisje uit mijn klas ik ben dus met haar in contact gekomen en uiteindelijk had ik haar gevraagd en zei ze "ja" ik was natuurlijk dolgelukkig maar een dag later maakte ze het uit....(kon ze me niet teleurstellen? Idk)
Maar later wou ze even niet met me praten en uiteindelijk is ze me gaan negeren zonder wat te zeggen... Sindsdien heb ik nooit meer wat van liefde gevoeld, kan ik nu niks meer voelen?


Gr yaboii__ (14)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2018, 08:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een crush is verliefdheid, geen liefde (in de meeste gevallen). Het is helemaal niet gek dat je na een afwijzing even tijd nodig hebt voor je je weer openstelt voor anderen. Komt heus wel weer goed! Gun het wat tijd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-08-2018, 21:28
Yaboii__
Yaboii__ is offline
Tis een tijd geleden maar bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 12-08-2018, 21:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tis een tijd geleden maar bedankt voor de hulp
Hoelang is een tijd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-08-2018, 22:08
Yaboii__
Yaboii__ is offline
Ergens richting een half jaar maar ik ken zoveel mensen die dan wel voor mij vallen maar zelfs bij mensen die ik leuk vindt kan ik niet ervoor vallen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2018, 22:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ergens richting een half jaar maar ik ken zoveel mensen die dan wel voor mij vallen maar zelfs bij mensen die ik leuk vindt kan ik niet ervoor vallen
Een half jaar is niet zo lang. Daarnaast ben je nog 14, je hebt nog alle tijd om het meisje van je dromen tegen te komen. Gevoel kun je niet afdwingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.