Oud 13-09-2018, 22:06
xpicture
xpicture is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 21 en ben ergens heel onzeker over, ik zit op voetbal en heb daar de liefde van me leven ontmoet. Ik dacht dat ik nooit kans bij der zou maken, ze is 24 jaar lang blond haar, dikke billen, slank lichaam, gewoon perfect. Nu ben ik 27 maanden verder met haar, en opeens komt der ex op de club van mij, hij zit in me team. (zij zit ook nog op voetbal zelfde vereniging). Ik zit dus met een jongen in een team die ik helemaal niet kan uitstaan. Wat moet ik doen? Sowieso kijkt ze elke wedstrijd van mij, maar ze kijkt dan ook weer automatisch naar hem, wat moet ik doen als hij weer met der probeerd te praten ofzo, me vriendin is naïef, moet ik me zorgen maken? Is een ex een ex en blijft die een ex? Hoe werkt deze shit. Toen ze met mij aan t flirten was begin van onze relatie, had ze ook nog een x wat met hem geprobeerd, 28 maanden terug dus ongeveer.

Ik maak me zorgen dat de relatie op het spel staat door dit. Het beïnvloedt ook me spel vaak, ik zit steeds maar te denken wat vind ze nou van mij als ze me naast hem ziet, hij is stukke ouder en ook net wat beter.

Iemand enig ervaring of advies.

Reden van dat hun het hadden uitgemaakt was, hij was al getrouwd toen ze verkeering hadden, maar was in scheiding ofzo. Daarna was die 2x vreemd gegaan ofzo waar ze achterkwam, i dont know that story maar zo ging t ongeveer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2018, 05:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je bent meer dan twee jaar! samen met haar, het gedoe met haar ex is nog langer geleden en als hij gedaan heeft wat je schrijft is hij een onbetrouwbare zak.

Als jij je hier zo veel zorgen over maakt heb je eerder een probleem met je eigen vertrouwen in zaken dan met hem lijkt me zo.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Je bent meer dan twee jaar! samen met haar, het gedoe met haar ex is nog langer geleden en als hij gedaan heeft wat je schrijft is hij een onbetrouwbare zak.

Als jij je hier zo veel zorgen over maakt heb je eerder een probleem met je eigen vertrouwen in zaken dan met hem lijkt me zo.
Ja, precies dit. Ik begrijp best dat het een beetje ongemakkelijk is, zeker in het begin. Maar je hebt alleen jezelf door je er zorgen over te maken.

Het is ook niet bepaald een compliment richting je vriendin dat je denkt dat ze zo gemakkelijk jou zou laten vallen voor die ex. Leuk ook dat je haar naïef noemt trouwens. Wat bedoel je daar precies mee?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 08:45
xpicture
xpicture is offline
Citaat:
Ja, precies dit. Ik begrijp best dat het een beetje ongemakkelijk is, zeker in het begin. Maar je hebt alleen jezelf door je er zorgen over te maken.

Het is ook niet bepaald een compliment richting je vriendin dat je denkt dat ze zo gemakkelijk jou zou laten vallen voor die ex. Leuk ook dat je haar naïef noemt trouwens. Wat bedoel je daar precies mee?
Naïef als in, ze ziet nooit kwaad in mensen, iemand probeerd haar te versieren, maar zij denkt dat die haar appt ofzo voor een praatje. Nu doet ze dat niet meer, maar is een voorbeeld. Ze ziet gewoon geen kwaad in mensen. Terwijl veel uit zijn om ruzie te veroorzaken, zo is deze ex ook echt iemand die weer contact gaat opzoeken, en zij is iemand die het zo toelaat.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 09:49
Verwijderd
Je vult lekker veel in voor een ander.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 10:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt moeilijk je vriendin verbieden om naar haar ex te kijken bij het voetballen en dat haar ex bij jouw club speelt daar kun je ook niks aan doen. Het enige wat jij zou kunnen doen is bij een andere club gaan spelen. Of wat meer vertrouwen in je vriendin hebbeb.....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Rare gesprekken met ex vriendin
Inmymaxi
7 12-10-2016 13:23
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160
JustADreamer
480 18-01-2011 12:21
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25
Liefde & Relatie Jongen is met mij vreemdgegaan
Verwijderd
20 10-08-2007 10:22
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.