Oud 26-04-2011, 13:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is de laatste tijd een beetje een trend om accounts te laten verwijderen. Nou ben ik er absoluut voor dat dit kan, als je klaar bent met het forum is het best fijn dat je alle persoonlijke gegevens weg kunt laten halen.

Ik kan me ook voorstellen dat je het na een tijdje toch mist en dan terug komt.

Er zijn echter ook mensen die ongeveer elke keer na het verwijderen van een account een dag later weer terugkomen om opnieuw anoniem te posten / trollen. Bristol Rovers en zijn vele clones zijn bijvoorbeeld hard aan het proberen een nieuw record te behalen.

Zijn er regels voor hoe vaak je je account mag verwijderen? En zo niet, zou het zinvol zijn om er eentje te maken? Het mogen verwijderen van accounts is wettelijk verplicht, maar als iemand 5 keer zijn account verwijdert in korte tijd kan dat best opgevat worden als een 'ik wil hier niet meer zijn', en dan diegene gewoon de toegang ook ontzeggen?

Het stoort me verder niet heel erg, maar ik ben wel benieuwd hoe dit precies zit en hoe er over gedacht wordt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2011, 15:24
Verwijderd
accounts van trollen etc vind ik dat die wel de toegang verwijderd mag worden net als reclame posters of mensen die hier alleen komen voor het promoten van enquetes, wat voor regels ervan zijn weet ik niet.

Ik vind het wel logisch dat als echt actieve leden de optie van nickchange al hebben gehad en toch een nieuwe willen, of idd af willen van hun oude topics,dat ze dan een nieuw account aanmaken daar is niets mis mee wat mij betreft.
Om die rede overweeg ik het zelf ook
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:57
Verwijderd
Je kunt er een heel ingewikkelde procedure van maken Met wachttijd van een maand ofzo. Dat remt lekker

Maar ik kan me er niet zo aan storen voor de rest.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
accounts van trollen etc vind ik dat die wel de toegang verwijderd mag worden net als reclame posters of mensen die hier alleen komen voor het promoten van enquetes, wat voor regels ervan zijn weet ik niet.

Ik vind het wel logisch dat als echt actieve leden de optie van nickchange al hebben gehad en toch een nieuwe willen, of idd af willen van hun oude topics,dat ze dan een nieuw account aanmaken daar is niets mis mee wat mij betreft.
Om die rede overweeg ik het zelf ook
Wat ik al zei, ik kan me best voorstellen dat je het 1 of 2 of 3 keer doet. En daar is niks mis mee. Alleen sommige mensen doen het vrij regelmatig in vrij korte tijd.

Het is vooral dat er steeds nieuwe clones zijn en dat 'verwijderd' zo lelijk leest, ik vraag me steeds af van wie de posts zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 16:01
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
De regel is dat er geen regel is! Oftewel, je kunt accounts verwijderen tot je er bij neervalt.

Er zijn inderdaad een paar mensen die er een handje van hebben om steeds maar weer terug te komen, maar behalve dat dat als storend kan worden ervaren is het natuurlijk niet echt een probleem. Het is bijv. ook gewoon toegestaan om meerdere accounts te hebben, dus als de betreffende personen hun accounts níet steeds zouden verwijderen zou het ook geen probleem zijn. En aangezien de mogelijkheid tot verwijderen er wettelijk gezien gewoon moet zijn lijkt het me ook niet heel handig om dat in te perken als iemand het "te vaak" doet.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 16:43
Verwijderd
Je account houden aantrekkelijker maken? Steeds meer pmruimte krijgen? Pretty plz?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 17:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben sowieso voor meer pmruimte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 17:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk trouwens ook dat 1000 niet echt een getal meer is van deze tijd. Als je ziet hoeveel leden duizenden of tienduizenden posts hebben, dan is het ook wel begrijpelijk dat mensen behoefte hebben aan meer dan duizend pm's. En laten we wel wezen, het verwijderen van die dingen is een rotklus terwijl niemand ze überhaupt weg wil gooien.

Aan de andere kant kost het ook veel serverruimte en merk ik ook dat de pm tabel steeds trager wordt met laden.

Daarom zou pm's op basis van hoe lang je lid bent inderdaad wel een grappige oplossing zijn, die het het waard maakt om langer lid te blijven en bijvoorbeeld niet je account te verwijderen.

Kan zoiets overwogen worden?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:07
Verwijderd
Is het ook niet zo dat hier echt honderden accounts zijn waar niets meer mee gedaan wordt en dat dat ook ruimte kost?
Of was dat wat Dark Phoenix bedoelde?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 11:47
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Je account houden aantrekkelijker maken? Steeds meer pmruimte krijgen? Pretty plz?
Pmruimte zit aan de limiet helaas. Andersom zou het wel kunnen: een nieuw account minder aantrekkelijk maken door pas te mogen pm'en na x dagen/posts.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 12:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Pmruimte zit aan de limiet helaas. Andersom zou het wel kunnen: een nieuw account minder aantrekkelijk maken door pas te mogen pm'en na x dagen/posts.
Maar moedig je spammen dan weer niet aan als je het per aantal posts doet?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maar het is inmiddels toch mogelijk om je pm's op te slaan? Waarom zou je dan nog 1000+ pm's in je inbox willen hebben?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar het is inmiddels toch mogelijk om je pm's op te slaan? Waarom zou je dan nog 1000+ pm's in je inbox willen hebben?
Omdat pm's opslaan op je computer irritant is. Om dezelfde reden dat je smsjes bijvoorbeeld graag bewaart op je telefoon, en ze niet op je pc zet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 14:38
Verwijderd
ik heb een app die mijn smsjes synchroniseert naar m'n gmail-account (als inkomend mailtje met het label "SMS").. kan zoiets ook niet voor pm's?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 10:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik snap niet zo goed wat die pm's met account verwijderen te maken heeft. Als je je account verwijdert ben je toch al je pm's kwijt? Waarom zou meer pm's dan zorgen voor minder accountverwijdering?

Of zijn we naar een ander onderwerp overgestapt en heb ik dat niet goed door
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 12:46
Verwijderd
Als je account houden voordelen biedt, denk je misschien wat langer na voor je hem verwijdert. En voor mij persoonlijk zou een account met voorrechten wel aanlokkelijk klinken, soort beloning dat je er al zo lang bent. Extra pmruimte is daarvoor een simpele oplossing, maar er is wel meer te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 09:36
Verwijderd
@Lusi,
is dat nu ook niet het geval met het plaatsen van youtube filmpjes?
Want op een of andere manier lukt mij dat nooit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 09:37
Verwijderd
Citaat:
@Lusi,
is dat nu ook niet het geval met het plaatsen van youtube filmpjes?
Want op een of andere manier lukt mij dat nooit
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819997
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
@Lusi,
is dat nu ook niet het geval met het plaatsen van youtube filmpjes?
Want op een of andere manier lukt mij dat nooit
Nee. Op dit moment wordt er onder de leden geen verschil gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 18:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Lusi,
is dat nu ook niet het geval met het plaatsen van youtube filmpjes?
Want op een of andere manier lukt mij dat nooit
Nee, je kunt het gewoon niet.

Je moet tussen de youtube tags alles uit de youtube link na v= zetten. Dus bij

http://www.youtube.com/watch?v=eFjjO_lhf9c

wordt het [youtube]eFjjO_lhf9c[/youtube]
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 19:17
Verwijderd
Ah dank jullie wel!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 16:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik heb een app die mijn smsjes synchroniseert naar m'n gmail-account (als inkomend mailtje met het label "SMS").. kan zoiets ook niet voor pm's?
Offtopic: welke is dat? ik ben al heel lang op zoek...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 08:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Terug naar het "100 posts voor je een sig mag" systeem.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Smileyverzoek
Verwijderd
95 10-12-2012 14:37
De Kantine Saaing in the rain #1617
Verwijderd
500 19-02-2012 17:42
Beleidszaken Forum.studenten.com?
Verwijderd
176 21-01-2009 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.